Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nostalgie
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 02-01-10, 15:47 wink   #51
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Van Persie.
Tomasso is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 02-01-10, 17:52   #52
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh

Onduidelijk?

 ta·lent het; o -en 1 (Bijb) bep. gewicht aan goud of zilver 2 natuurlijke begaafdheid; aanleg 3 iem met veel aanleg
Ok, maar dan vind ik de keuze wat beperkt. Er zijn spelers met veel talent die nooit talent van het jaar zijn geworden. Talenten van het jaar zijn spelers die al doorgebroken zijn.
SCH is nu online   Met citaat reageren
Oud 02-01-10, 17:56   #53
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Ok, maar dan vind ik de keuze wat beperkt. Er zijn spelers met veel talent die nooit talent van het jaar zijn geworden. Talenten van het jaar zijn spelers die al doorgebroken zijn.
[/quote]

Daarvoor is er toch ook een optie?

Oud 02-01-10, 17:57   #54
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

ik kan SCH niet normaal quoten

Oud 02-01-10, 17:57   #55
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

[/quote]

Je kunt ook voor overige kiezen als je wilt.

Het lijkt me juist het beste te vergelijken met spelers die al zijn doorgebroken, die hebben het al op het hoogste niveau laten zien. Maar welke talenten had jij er graag bij gezien?

Je hoort vaak genoeg dat er in de jeugd een megatalent rondloopt, dat vind ik lastiger te vergelijken aangezien ze alleen tegen generatiegenoten spelen. Als er 2 jaar landelijk gezien een mindere generatie speelt wordt je al snel als een groot talent aangewezen als je de beste van je lichting bent.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 02-01-10, 18:02   #56
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Je kunt ook voor overige kiezen als je wilt.

Het lijkt me juist het beste te vergelijken met spelers die al zijn doorgebroken, die hebben het al op het hoogste niveau laten zien. Maar welke talenten had jij er graag bij gezien?

Je hoort vaak genoeg dat er in de jeugd een megatalent rondloopt, dat vind ik lastiger te vergelijken aangezien ze alleen tegen generatiegenoten spelen. Als er 2 jaar landelijk gezien een mindere generatie speelt wordt je al snel als een groot talent aangewezen als je de beste van je lichting bent.
Het ging even om de definitie die je erbij haalde. Natuurlijke begaafdheid.
Dat heeft niet zoveel te maken met tegen wie je speelt verder en er zullen hele grote talenten uiteindelijk niet zijn doorgebroken omdat ze iets anders zijn gaan doen, vanwege sociale omstandigheden enz enz. Ik heb niet direct een hele rits namen. Hier gaat het dus duidelijk om de doorgebroken talenten.
SCH is nu online   Met citaat reageren
Oud 02-01-10, 18:19   #57
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH
Het ging even om de definitie die je erbij haalde. Natuurlijke begaafdheid.
Dat heeft niet zoveel te maken met tegen wie je speelt verder en er zullen hele grote talenten uiteindelijk niet zijn doorgebroken omdat ze iets anders zijn gaan doen, vanwege sociale omstandigheden enz enz. Ik heb niet direct een hele rits namen. Hier gaat het dus duidelijk om de doorgebroken talenten.
Het is onmogelijk, maar stel je hebt 2 precies dezelfde spelers met dezelfde ontwikkeling. enige verschil is dat speler 1 drie jaar ouder is dan speler 2.

Speler 1 scoort 30x en dolt alle verdedigers. Speler 2 scoort 10x en dolt een groot deel van de verdedigers. Beide spelers weten uiteindelijk niet niet door te breken in het eerste elftal. Wie zal er in dat geval door de meesten als grootste talent aangewezen worden?

In de jeugd speel je tegen spelers uit dezelfde lichting en grotendeels 1 land. Op het hoogste niveau speel je tegen spelers uit ongeveer 10 verschillende lichtingen uit veel verschillende landen, dan is de vergelijking tussen doorgebroken talenten wat betrouwbaarder imo.

Tuurlijk zijn er ook megatalenten verloren gegaan vanwege fysieke- of mentale problemen, maar hoe goed die geworden zouden zijn zal nooit iemand weten.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 02-01-10, 19:07   #58
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ
Jij vindt dat een speler als Maduro te hoog speelt, puur en alleen omdat hij bij Ajax vandaan komt. Net wat Den zegt, een club gaat een speler niet halen OMDAT hij uit de Ajax jeugd komt. Die gasten worden nauwkeurig gescout.

Dat Liverpool wat te hoog is gegrepen voor Babel klopt denk ik ook wel, maar hij is daar echt niet terecht gekomen vanwege de naam Ajax.

Uiteraard kan ik niks hard maken in een discussie als deze, en dat weet jij ook. Maar ik vind je uitspraken maar gebakken lucht.
Dat nauwkeurig scouten gaat in het geval van Maduro en Valencia niet helemaal op natuurlijk. Een andere trainer dan Koeman had 'm nooit gehaald.

Oud 02-01-10, 19:09   #59
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway

Dat nauwkeurig scouten gaat in het geval van Maduro en Valencia niet helemaal op natuurlijk. Een andere trainer dan Koeman had 'm nooit gehaald.
Plus het feit dat Maduro gewoon heel erg goedkoop was en daardoor makkelijker naar een "topclub" kon gaan. Prima wisselgeld.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 02-01-10, 20:56   #60

Het is onmogelijk, maar stel je hebt 2 precies dezelfde spelers met dezelfde ontwikkeling. enige verschil is dat speler 1 drie jaar ouder is dan speler 2.

Speler 1 scoort 30x en dolt alle verdedigers. Speler 2 scoort 10x en dolt een groot deel van de verdedigers. Beide spelers weten uiteindelijk niet niet door te breken in het eerste elftal. Wie zal er in dat geval door de meesten als grootste talent aangewezen worden?

In de jeugd speel je tegen spelers uit dezelfde lichting en grotendeels 1 land. Op het hoogste niveau speel je tegen spelers uit ongeveer 10 verschillende lichtingen uit veel verschillende lichtingen, dan is de vergelijking tussen doorgebroken talenten wat betrouwbaarder imo.

Tuurlijk zijn er ook megatalenten verloren gegaan vanwege fysieke- of mentale problemen, maar hoe goed die geworden zouden zijn zal nooit iemand weten.
Je hebt zelfs binnen een jaargang nog verschil tussen de verschillende maanden. Zo komt bijv. bijna 50% van de spelers in de jeugdopleidingen van de BVO's uit de maanden januari-februari-maart. Puur omdat die een fysieke voorsprong hebben van een aantal maanden op de rest. Het gekke is dat toen Augustus nog de peildatum was, dit vooral gold voor spelers uit Augustus-September-Oktober. Om maar aan te geven dat ze zelfs bij de profs niet goed in kunnen schatten hoe talentvol iemand is.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 02-01-10, 21:11   #61
lollervraag!

BertMaalderink's Voetbal Forum schermafbeelding

Van Persie.

Is nu al geen talent meer, maar is wel de allerbeste voetballer van Nederland. Gaat ook alleen nog maar beter worden, wat ik me afvraag bij spelers als Afellay, Heitinga en Robben. Die vind ik nog altijd niet constant spelen.
BertMaalderink is offline   Met citaat reageren
Oud 02-01-10, 21:20 wink   #62
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Van Persie natuurlijk.
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 02-01-10, 21:33   #63
lollervraag!

BertMaalderink's Voetbal Forum schermafbeelding

Weinig stemmen voor Sneijder. Zal wel met zijn imago te maken hebben. Arjen Robben is natuurlijk geen grotere speler dan Sneijder. Terwijl Van der Vaart en hij elkaar echt niet zoveel ontlopen als hier uit naar voren komt.
BertMaalderink is offline   Met citaat reageren
Oud 03-01-10, 11:16   #64
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Gestemd op Van Persie.
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-01-10, 22:51   #65
I'd rather have the scar!

FrankyMcG's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb ook op Van Persie gestemd, die speelt toch al behoorlijk wat jaartjes op het hoogste niveau bij Arsenal. Vind Van der Vaart een goede tweede, jammer dat hij de vorm die hij in Duitsland had niet door heeft kunnen zetten in Madrid...
FrankyMcG is offline   Met citaat reageren
Oud 20-05-12, 20:23 Standaard   #66

Hello to everbody. I dont know where to put my question so i decided here.

Im looking for the goal from Vennegoor against Croatia for 2:1 score at 83. minute from this U21 Euro championship:http://nl.wikipedia.org/wiki/Europee...nder_21_-_2000 I am looking for this goal almost a year and i didnt find it anywhere. If anybody from you has it, ill be very grateful to upload it on youtube or anywhere else...

Grettings from Croatia.

Laatst gewijzigd door Issati; 20-05-12 om 20:26
Issati is offline   Met citaat reageren
Oud 20-05-12, 20:55 Standaard   #67
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Vaart gestemd.
BoerBert is offline   Met citaat reageren
Oud 20-05-12, 23:01 Standaard   #68
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Van der Vaart, maar hij heeft er te weinig uitgehaald. Sneijder heeft veel meer uit zijn carriere gehaald met minder talent.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is nu online   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nostalgie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site