![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Van Persie.
|
|
|
|
|
|
|
#52 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ok, maar dan vind ik de keuze wat beperkt. Er zijn spelers met veel talent die nooit talent van het jaar zijn geworden. Talenten van het jaar zijn spelers die al doorgebroken zijn.
[/quote] Daarvoor is er toch ook een optie? __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
ik kan SCH niet normaal quoten
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ok, maar dan vind ik de keuze wat beperkt. Er zijn spelers met veel talent die nooit talent van het jaar zijn geworden. Talenten van het jaar zijn spelers die al doorgebroken zijn.
[/quote] Je kunt ook voor overige kiezen als je wilt. Het lijkt me juist het beste te vergelijken met spelers die al zijn doorgebroken, die hebben het al op het hoogste niveau laten zien. Maar welke talenten had jij er graag bij gezien? Je hoort vaak genoeg dat er in de jeugd een megatalent rondloopt, dat vind ik lastiger te vergelijken aangezien ze alleen tegen generatiegenoten spelen. Als er 2 jaar landelijk gezien een mindere generatie speelt wordt je al snel als een groot talent aangewezen als je de beste van je lichting bent. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
Dat heeft niet zoveel te maken met tegen wie je speelt verder en er zullen hele grote talenten uiteindelijk niet zijn doorgebroken omdat ze iets anders zijn gaan doen, vanwege sociale omstandigheden enz enz. Ik heb niet direct een hele rits namen. Hier gaat het dus duidelijk om de doorgebroken talenten. |
||
|
|
|
|
|
#57 | |
Speler 1 scoort 30x en dolt alle verdedigers. Speler 2 scoort 10x en dolt een groot deel van de verdedigers. Beide spelers weten uiteindelijk niet niet door te breken in het eerste elftal. Wie zal er in dat geval door de meesten als grootste talent aangewezen worden? In de jeugd speel je tegen spelers uit dezelfde lichting en grotendeels 1 land. Op het hoogste niveau speel je tegen spelers uit ongeveer 10 verschillende lichtingen uit veel verschillende landen, dan is de vergelijking tussen doorgebroken talenten wat betrouwbaarder imo. Tuurlijk zijn er ook megatalenten verloren gegaan vanwege fysieke- of mentale problemen, maar hoe goed die geworden zouden zijn zal nooit iemand weten. |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Van Persie.
Is nu al geen talent meer, maar is wel de allerbeste voetballer van Nederland. Gaat ook alleen nog maar beter worden, wat ik me afvraag bij spelers als Afellay, Heitinga en Robben. Die vind ik nog altijd niet constant spelen. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Van Persie natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Weinig stemmen voor Sneijder. Zal wel met zijn imago te maken hebben. Arjen Robben is natuurlijk geen grotere speler dan Sneijder. Terwijl Van der Vaart en hij elkaar echt niet zoveel ontlopen als hier uit naar voren komt.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Gestemd op Van Persie.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik heb ook op Van Persie gestemd, die speelt toch al behoorlijk wat jaartjes op het hoogste niveau bij Arsenal. Vind Van der Vaart een goede tweede, jammer dat hij de vorm die hij in Duitsland had niet door heeft kunnen zetten in Madrid...
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
Hello to everbody. I dont know where to put my question so i decided here.
Im looking for the goal from Vennegoor against Croatia for 2:1 score at 83. minute from this U21 Euro championship:http://nl.wikipedia.org/wiki/Europee...nder_21_-_2000 I am looking for this goal almost a year and i didnt find it anywhere. If anybody from you has it, ill be very grateful to upload it on youtube or anywhere else... Grettings from Croatia.
Laatst gewijzigd door Issati; 20-05-12 om 20:26 |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Vaart gestemd.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Van der Vaart, maar hij heeft er te weinig uitgehaald. Sneijder heeft veel meer uit zijn carriere gehaald met minder talent.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Neerlands grootste talent 2000-2009
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|