|
|
#51 | |
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
het diekman
![]() paar keer geweest toen ronald de boer en joeri mulder er nog speelden. __________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Diekman. Wat een naar stadion was dat. Voor mijn gevoel was het daar ook altijd koud.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ik vind die oude ovale bakken echt niets aan, maar dat zal wel nostalgie zijn van de fans.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Heb er geen van van binnen gezien, maar als buitenstaander vind ik die dingen wel altijd hun charme hebben gehad. Maar goed, dat is ook alleen maar omdat ze nu weg zijn waarschijnlijk...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Heerlijke zondagen waren het. Vooral wanneer het een beetje miezerde.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Oosterpark stadion
![]() Helemaal eens met de OP ![]() Met z'n allen in de hekken klimmen etc etc, heerlijk. __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Matsoe Matsoe fan |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
van deinselaan enschede - Google Maps Als je boven de + en het meest linkse veld kijkt zie je nog een duidelijke verkleuring van de oppervlakte, ook rechts naast het parkeerterrein waar vroeger het hoofdgebouw stond.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin He's coming home, he's coming some, he's coming... Steve is coming home! |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
Tja, het is de vraag hoe oud die foto's van Google Maps zijn.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#61 |
|
Laatste keer dat ik er was, paar maanden terug lag het er iig nog zo bij. Is ook niet een gebied waar ze snel iets aan zullen veranderen
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin He's coming home, he's coming some, he's coming... Steve is coming home! |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Hoe ziet de plek waar het Oosterpark stadion stond er nu eigenlijk uit?
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Matsoe Matsoe fan |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nieuwbouwwijkje?
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
http://maps.google.nl/maps?om=1&hl=n...112.59,,0,7.98
dit is de streetview |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ze zijn natuurlijk gewoon gruwelijk lelijk, onconfortabel, vies, oud en soms levensgevaarlijk. Maar toch kijk ik met nostalgie terug op die oude betonnen bakken
. Ze zijn inmiddels helaas allemaal verdwenen, maar heb er gelukkig nog enkele van binnen mogen zien; naast natuurlijk de oude Vliert ook het Olympisch (in oude staat, met 2e ring) en De Goffert.
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
. Klinkt nog altijd nostalgisch. Op home » De Velden zie je wat er nu staat en/of nog gaat komen. Ik zie straatnamen als Parkzijde en Langezijde .
|
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Het uitvak was wat meer naar achter, dus die kant zat nooit dicht bij het veld. Maar sommige stukken zaten dicht bij het veld. Bij de Johan Cruijff Tribune(Als ik het goed had, was die met de hoofdingang) kon je met een trap naar beneden, maar de tribunes daartegen over zaten bij het veld.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Het oude de Meer : Maar 1 keer geweest , een mooi stadion , maar kreeg daar wel mijn eerste klappen op mijn staatbotje ...
Twente dacht wel even dat ze de Twentesupporters in konden brengen in een normaal vak .... Nou , dat heb ik geweten toen Twente scoorde .... hahahahaha. Pijnlijke nostalgie .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Wat is je leven waard als je nooit een paar klappen hebt gehad, tjek?
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
De situatie was wel heel dreigend en voor de eerste keer in mijn leven heb ik mijn Twente sjaal afgedaan toen ik naar buiten liep . Had best een angstig gevoel ... 4 jongens om mij heen en 1 die mij met zijn knie een paar keer tegen mijn staatbotje pordde ....... Ik dacht wel bijmezelf : Nog 1 schop en ik ga los ....want ik laat me natuiurlijk niet weerloos schoppen. Gelukkig is het niet zo ver gekomen , maar het scheelde niet veel : Ik dacht echt : Nog 1 schop en ik vlieg ze aan ..... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#73 |
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
dat waren nog eens de tijden. alle clubs kwamen met knikkende knieën naar de Baandert. ik heb nog 2 zitjes uit de Baandert hier staan, die mochten de supporters toen meenemen |
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Heldige site dit:
Old Football Grounds - Photos & History of those long lost grounds of England, Scotland and Wales. Veel van die stadions heb ik zelf niet echt meegemaakt eigenlijk. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
Oosterpark
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Matsoe Matsoe fan |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Vergeten jullie het stadion van Vitesse niet? ![]() Oude stadions in Benelux - SkyscraperCity __________________ Een van de gevaarlijke outsiders volgens de insiders. |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Er staat dan ook geen Parkstadstadion maar Parkstadion
.Verder was (Nieuw) Monnikenhuize inderdaad geil. Jammer dat ik er nooit ben geweest. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Stadions die verzwolgen worden door de tijd zijn zo mooi he. Dat je gewoon langzaam bomen enzo over de tribunes ziet goed groeien.
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Had ik gezien inderdaad Barnet_Bee. Geweldige site heb je man. Kan echt uren bezig zijn met het lezen van je verhalen.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
![]() Mooiste vond ik de metershoge hekken buiten het uitvak waar de bussen naar binnen reden en dat je 10 meter verderop gewoon door de bosjes het stadionterrein kon verlaten en de woonwijk binnen kon lopen
|
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Wat een heerlijke, lelijke, bak beton
.Zonde dat het net tegen de vlakte was toen ik er als jonge tiener in mijn vakantie een kijkje kwam nemen. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Zucht het Diekman....
Wat ik eeuwig zonde vind, is dat het 13 jaar na sloop nog steeds een braakliggend terrein is. Had die bak dan laten staan...
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ik heb die bak altijd verafschuwt , maar als ik nu plaatjes zie van het Diekman dan krijg ik daar warme gevoelens bij . Toch 13 jaar van mijn leven en heb daar prachtige momenten meegemaakt .
Een stukje van mijn jeugd .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Jammer dat er weinig foto's zijn van voor de renovatie van het Koning Willem II stadion.
Ik ging vroeger altijd met vriendjes en de vaders naar Willem II . Wat sfeer op de sta tribunes ![]() Alleen kan er zo weinig over terug vinden... misschien weet Nico wel iets meer ? __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Dit was toch wel een van mijn favorieten in Nederland:
De Alkmaarderhout. Toen AZ nog zo'n heerlijke provincieclub was die hard moest strijden voor een goede eindklassering in de Gouden Gids divisie. Om uiteindelijk begin jaren 2000 op te stomen in de Eredivisie met spelers als Michael Buskermolen, Peter Wijker en Jamal Dibi. Lekker met zijn allen 'ALI, FIETSENDIEF' zingen. Dries Boussatta gek maken door te beweren dat zijn moeder een snor heeft. Je weg maken richting de toiletten en dan al van heel ver de penetrante lucht van opgedroogde urine je neusvleugels voelen doorboren. Ja, genot. .Dat gevoel heb ik bij AZ nooit meer gehad sinds het nieuwe stadion. Het voelt me nu allemaal veel te plastic. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Na de Alkmaarderhout is AZ ook echt een kutclub geworden. Daarvoor vond ik het wel een mooi cluppie.
(Net als dat Ajax trouwens na De Meer voor velen een kutclub is geworden, heb ik het idee) __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Ajax heeft ook in die zin een stap achteruit gezet ja. Al is de ArenA (wat een kutnaam) er de laatste jaren wel flink op vooruit gegaan. Maar dat proces kost gewoon tijd, dat kan je niet forceren.
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Ik heb die hoofdletter op het eind bij de Arena nooit echt begrepen. Ziet er zo belachelijk uit.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Nee, dat is omdat de naam Arena al bestond in Amsterdam.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Hotel/club Arena inderdaad. Leuke tent
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Wat gebeurt er nu eigenlijk met die dingen van HFC Haarlem en RBC?
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
![]() |
![]() |