![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Banned
|
Iedere keer als PSV geen kampioen wordt, gelukkig is dat niet vaak
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Omdat Blawh al de dramatisch verlopen nacompetitie had genoemd zal ik maar de vervelendste ervaring in de Eredivisie posten. Lakic die op de paal schiet in de strafschoppenserie van de halve finale beker
Die wedstrijd had echt alles, ik weet nog hoe dichtbij we waren, en hoe goed Garcia Garcia was
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
__________________ Throw the rascals out! |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Als ik aan Ajax uit het vorige decennium denk, dan overheerst nou niet echt het goede gevoel. Een van de meest tekenende beelden daar voor vind ik de uitwedstrijd in de CL tegen Maccabi. Op een gegeven moment zoomt de camera in op een volledig verslagen Ronald Koeman op de bank. Dat is bij mij altijd blijven hangen. Brrr.
Verder natuurlijk 29/7. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Pff hou op schei uit. Ik weet het nog goed, 29 juli 2005, Arsenal op het Amsterdam Tournament. We verdienden een punt maar die eikels scoorden drie minuten voor tijd de 0-1.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Het is zo erg dat ik het niet eens meer normaal kan typen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
29/7 ??
29 Landstitels, rijtje van 7 jaar zonder? Of zoals SCH zou zeggen, niet kniezen, toch maar mooi 29 titels jongens.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ooooo betekent het dat ? 29\ 7?
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
Het dieptepunt voor mij was het nakende faillisement van Twente. Ik heb de degradatie niet meegemaakt, dus daarover kan ik niet meespreken. Dat er getornd werd aan het bestaan van onze club kwam wel keihard aan.
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
De overgang van "kind van de stad" Quagliarella zojuist naar met afstand grootste vijand Juve is toch wel een dieptepunt.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
De afgelopen 10jr zijn wel een dieptepunt geweest wat mij betreft bij Vitess met uitzondering van de Europa Cup wedstrijden in seizoen 2002/2003.
__________________ Als ik Ferrer hoor praten denk ik aan Corkey Tatcher... |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Dat dus.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin He's coming home, he's coming some, he's coming... Steve is coming home! |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
De 0-4 uit tegen Sparta met MvB aan roer
__________________ MES QUE UN CLUB |
|