![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Ik bij de 1-0 en 3-1.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Ik had ook wel natte oogjes bij de 3-1 en het laatste fluitsignaal.
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Eindelijk tranen van vreugde
.Steen in m'n maag na de 2-1, tot aan de 3-1, vanaf toen natte oogjes. Bij het fluitsignaal pinkte ik ook een traantje weg. Gister weer bij het kijken van de samenvatting ofzo. Fucking mooi gewoon. |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Ik zag er in het uitvak ook wel wat janken, ik ben meer van het voor je uit kijken 10 minuten lang en daarna als het besef er is even de agressiviteit eruit..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Bij de 3-1, heb niet eens "staan" juichen eigenlijk, schoot meteen vol
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Homo's.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Eens
Overigens dat wijf dat je ziet janken op tv, en dat er dan iemand tegen der aanloopt. Godver wat een viswijf
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#158 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#159 |
|
Ik ook bij de 3-1 ja.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Ik kreeg een brok in mijn keel (en krijg dat nog steeds als ik het weer zie) voorafgaand aan Celtic - FC Barcelona op 11 maart 2004, dezelfde dag als de aanslagen in Madrid, toen heel Celtic Park het You'll never walk alone zong. Zó indrukwekkend was dat.
Voor de rest nog nooit gehuild, nog geen enkel traantje weggepinkt en ook geen brok in mijn keel gekregen van een ander voetbal-gerelateerd iets. Zelfs niet toen Twente kampioen werd vorig jaar. Na het verlies van afgelopen zondag en de winnende goal van De Jong reageerde ik vooral heel gelaten eigenlijk. 3-1, verloren, het zij zo. __________________ Wait, oh you froze in the night / You're late, there's a hole in the sky No haste, no lesson, no lie / Got a taste that I can't deny |
|
|
|
|
|
|
#161 | |
|
Erg mooi idd, kippenvel __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
||
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
05-05-05
De 123e minuut ofzo |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Gister na de penalties toch wel
![]() Niet eens om het Euroleague ticket zelf, meer om de gedachten van dat je ruim drie jaar geleden in het midden van de JL stond en bijna failliet was. En dan nu na zooo veeeel spanning na die verlenging en penalties.. pff. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Haha ik heb af en toe aan je moeten denken gistermiddag. Ik vond de hele wedstrijd schitterend natuurlijk maar gunde jou wel je succesje, haha.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Je gaat waarschijnlijk ook janken als je eindelijk eens je kop kaal scheert.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Van den Brom moest ook een traantje wegpinken gisteren, meteen na de wedstrijd. Mooi
.
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik moest hier wel even van slikken (vanaf 4.27 voor de mensen zonder tijd)
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wanneer heb jij gehuild om een voetbalwedstrijd?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|