Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nostalgie
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13 augustus 2010, 02:09 Standaard   #101

Nederland - Italië. Dat is gewoon de grootste nachtmerrie van mijn leven geweest . Ik was toen wel 11 overigens dus dan mag het nog wel.

Oud 13 augustus 2010, 02:34 sunglasses   #102
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb nog nooit gehuild. Ben ik nu baas ofniet?

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2010, 12:32 Standaard   #103
Back the Beard

Stickvis's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
Ik heb nog nooit gehuild. Ben ik nu baas ofniet?
Nee dan ben je een ongevoelige zak

Oud 13 augustus 2010, 12:44 Standaard   #104

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik weet niet, de WK-finale he..
Ik vond het wel erg dat we niet wonnen maar als ik het vergelijk met andere.. ik kan goed relativeren..
Tja als je fan bent van ADO Den Haag leer je op een gegeven moment wel relativeren
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2010, 10:56 Standaard   #105
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Charie Bekijk bericht
Ik weet niet, de WK-finale he..
Ik vond het wel erg dat we niet wonnen maar als ik het vergelijk met andere.. ik kan goed relativeren..
Tja als je fan bent van ADO Den Haag leer je op een gegeven moment wel relativeren
Mja , ik kan ook goed relativeren en ben een Twentesupporter : Natuurlijk baalde ik wel van die WK finale , maar Spanje was gewoon beter en dan kun je het wel hebben . Als wij 10 keer tegen Spanje spelen in de huidige elftallen zal Nederland er 3 winnen van de 10 en daar ben ik 100% van overuigt .

Nederland heeft alles in haar macht gedaan om die Spanjaarden af te stoppen ( zeer harde overtredigen ) en dat was ook de enige manier om die mensen af te stoppen ( ik geloof iets van hoeveel kaarten ? Ik kon het niet meer bijbenen ..

Iedereen heeft het over die kansen van Robben , maar iedereen vergeet dat wij 2 rode ( zeker 1, 100% zeker ) kaarten in de eerste helft hadden moeten krijgen en dan was het veel eerder voorbij .

Als werkelijk alles meezat had het gekund , maar nogmaals : wij verliezen 7 keer van de tien tegen de Spanjaarden . Zij zijn de terechte kampioenen .

Zeker geen traantje om gelaten , wel vind ik het moeilijk en kan geen beelden van die wedstrijd terugzien of van dat hele toernooi .

Met de tijd zal dat wel minder worden ..

Peace .

Oud 14 augustus 2010, 17:22 Standaard   #106
Back the Beard

Stickvis's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
[...]

Mja , ik kan ook goed relativeren en ben een Twentesupporter : Natuurlijk baalde ik wel van die WK finale , maar Spanje was gewoon beter en dan kun je het wel hebben . Als wij 10 keer tegen Spanje spelen in de huidige elftallen zal Nederland er 3 winnen van de 10 en daar ben ik 100% van overuigt .

Nederland heeft alles in haar macht gedaan om die Spanjaarden af te stoppen ( zeer harde overtredigen ) en dat was ook de enige manier om die mensen af te stoppen ( ik geloof iets van hoeveel kaarten ? Ik kon het niet meer bijbenen ..

Iedereen heeft het over die kansen van Robben , maar iedereen vergeet dat wij 2 rode ( zeker 1, 100% zeker ) kaarten in de eerste helft hadden moeten krijgen en dan was het veel eerder voorbij .

Als werkelijk alles meezat had het gekund , maar nogmaals : wij verliezen 7 keer van de tien tegen de Spanjaarden . Zij zijn de terechte kampioenen .

Zeker geen traantje om gelaten , wel vind ik het moeilijk en kan geen beelden van die wedstrijd terugzien of van dat hele toernooi .

Peace .
Mja dan had je spanje ook minstens een rode kaart voor puyol moeten geven.
Ik vind spanje heeft verdient gewonnen maar er hadden zoiezo ook meer kaarten aan spanje gegeven moeten worden...
Zoiezo voor het vragen van kaarten

Blijft inderdaad toch de terechte Champ

Oud 14 augustus 2010, 18:03 Standaard   #107

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
[...]

Bij mij wordt het juist steeds erger, ik dacht al vrij snel dat ik er overheen was, maar ik denk nu steeds vaker met pijn terug aan de kansen van Robben
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2010, 16:39 Standaard   #108
Oorspronkelijk geplaatst door daankes Bekijk bericht
Op het randje: Nederland-Rusland afgelopen EK. .

Ja die wedstrijd moest ik mij groot houden. Veder in 1996 Ajax verloor de CL finale, (ik was 6 :p)
falling-flying is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2010, 13:04 Standaard   #109
VBL

Oorspronkelijk geplaatst door Zwoerd Bekijk bericht
[...]

Bij mij wordt het juist steeds erger, ik dacht al vrij snel dat ik er overheen was, maar ik denk nu steeds vaker met pijn terug aan de kansen van Robben

Ik zal je vertellen, ik heb er sinds de finale gewoon nog elke dag aan gedacht.
VBL is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2010, 13:36 sad   #110
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

De WK finale.. tering, de tranen sprongen in mijn ogen bij die goal van Spanje, toen wist ik dat het niet meer zou lukken.
Even voor het fluitsignaal naar buiten gelopen en met tranen op de stoeprand gaan zitten, samen met twee vrienden die ook niet de feestende spanjaarden wilden zien. Elke keer als ik denk aan het moment met Robben.. tering.
Heb ook nog nooit weer de beelden gezien van die finale.

De keer daarvoor moeten de geweldige sfeer zijn bij het afscheid van het Oosterpark en het meehuilen met Yuri Cornelisse na de legendarische 4-3 winst op Vitesse, 3 dagen eerder had Yuri een pingel gemist tegen Partizan en waren we door geweest naar de Europacup 2. Kwam er toen allemaal uit.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2010, 23:44 Standaard   #111
groetjes aan mama!

Kerol's Voetbal Forum schermafbeelding

- FC Groningen die verloor tegen Partizan
- Tegen Fiorentina bijna al was ik ook zeer trots hoe onze FC het Fiorentina zo lastig maakte
- Nederland-Portugal 06
- PSV - AC Milan en AZ - Sporting bijna. Ongelooflijk hoe dat toen mis ging in de laatste seconden.
Kerol is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2010, 03:17 Standaard   #112

2004 in de beker, toen we in de verlenging Feyenoord uitschakelden, met die schitterende goal van Sibum en daarna die bevrijdende goal van Christensen, toen had ik echt de tranen in de ogen staan.
Oud 2 september 2010, 03:32 Standaard   #113

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Nederland-Brazilie in '98 als klein jochie.
Niet echt gejankt maar vooral verbazing en stilstaande tranen in de ogen op de slotdag tegen Willem II.
Tranen in de ogen en vooral veel woede na Ajax-Zagreb in 2007. Omdat je vlak daarvoor kansloos verloor van Slavia in de voorronde CL. Zagreb was de druppel.
Nederland-Rusland in 2008 om het seizoen 2007/2008 compleet te maken.
Nederland-Spanje 2010.

Laatst gewijzigd door Nash; 2 september 2010 om 03:34
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2010, 13:19 Standaard   #114
AFCA

Robbie Keane's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb echt keihard liggen janken toen Ajax van KV Mechelen verloor in de finale EC2. Pas toen mijn vader beloofde dat het ooit wel weer goed zou komen met Ajax wilde ik gaan slapen. Gelukkig kreeg die ouwe later wel meer dan gelijk!

Daarna nooit meer hoeven huilen. Wel vaak genoeg met een brok in mijn keel gezeten, vooral toen Ajax in Wenen de EC1 won.

Oud 15 september 2010, 02:27 Standaard   #115

Fc Twente - Internazionale, tijdens de champions league hymne stond ik gewoon te janken.
Oud 16 september 2010, 22:50 Standaard   #116
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Die uitwedstrijd tegen Milan in 2003 volgens mij.. Wat een kutzooi was dat zeg, was toen 10 of 11 en vond het zo oneerlijk.

Oud 18 september 2010, 01:05 Standaard   #117
Bij de uitschakeling van Ajax tegen Fc Kopenhagen, terwijl ik me toen nog niet eens zoveel met voetbal bezig hield.
Suikerklontje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2010, 09:39 thumb down   #118

Damzkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Morgen om half 7.

Oud 18 september 2010, 12:38 sunglasses   #119
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Damzkie Bekijk bericht
Morgen om half 7.
Terecht.

Ik denk 29 september om 21.35 lokale Londen tijd.

Oud 18 september 2010, 12:45 Standaard   #120
groetjes aan mama!

Kerol's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Robin Bekijk bericht
[...]

Terecht.

Ik denk 29 september om 21.35 lokale Londen tijd.
Waarom?
Kerol is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2010, 12:47 sunglasses   #121
Hier gekkeh

Omdat ik moet huilen als we van de Spurs winnen met 2-0.

Oud 18 september 2010, 13:17 Standaard   #122
Mietje.
Solstice is nu online   Met citaat reageren
Oud 18 september 2010, 13:24 Standaard   #123
Hier gekkeh

Is een grapje, heb nog maar 1 keer een traantje laten vloeien en dat was bij het afscheid van Kufo na Twente - Feyenoord.

Oud 18 september 2010, 13:48 Standaard   #124
Mietje.
Oud 25 september 2010, 18:27 Standaard   #125
Gunner

JensArsenal's Voetbal Forum schermafbeelding

Arsenal - Barcelona (Finale Champions League 2006)

Ik was 9 jaar en wilde natuurlijk dat Arsenal voor de eerst keer in de geschiedenis de Champions League ging winnen. Tot ong. de 75e minuut was ik in de gloria, maar daarna...

Oud 26 september 2010, 17:29 emo   #126

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door JensArsenal Bekijk bericht

Ik was 9 jaar en wilde natuurlijk dat Arsenal voor de eerst keer in de geschiedenis de Champions League ging winnen. Tot ong. de 75e minuut was ik in de gloria, maar daarna...
En die eikel van een Wenger Bergkamp in zijn laatste wedstrijd lekker laten stikken op de bank.

Oud 18 januari 2011, 21:49 Standaard   #127

Urquhart's Voetbal Forum schermafbeelding

Het verlies van de WK finale van 2010 ben ik met terugwerkende kracht steeds erger gaan vinden eigenlijk. Net zo als Silenus al eerder beschreef had ik toen zo zin in een legendarisch feestje: ik stond met duizenden op een plein naar een groot scherm te kijken, één Oranje massa...het idee dat er iets unieks zou gaan gebeuren. Op een gegeven moment ben je je gewoon al voor aan het bereiden op de penalty serie, en bam...over is de droom. Het contrast was zo groot, en de sfeer was gelijk weg. Na afloop was ik eigenlijk voor teleurgesteld omdat nu een uniek feestje verloren was gegaan, en ik weet nog dat het eerste wat ik dacht was: "Als Ajax dit jaar niet de CL haalt zou ik me 10x zo kut voelen"

Pas nu de roes weg is, en ik weer beelden van het WK voorbij zie komen, besef ik pas echt hoe dichtbij we eigenlijk waren
Urquhart is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2011, 22:21 Standaard   #128
Wee Bull

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik was 9 jaar
wait what

Oud 20 januari 2011, 11:38 Standaard   #129
Hij is nu dus 13 of 14 zeg ik met mijn calculator in de hand. Knap dat ie al kan typen .
Oud 20 januari 2011, 11:54 Standaard   #130

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Urquhart Bekijk bericht
Het verlies van de WK finale van 2010 ben ik met terugwerkende kracht steeds erger gaan vinden eigenlijk. Net zo als Silenus al eerder beschreef had ik toen zo zin in een legendarisch feestje: ik stond met duizenden op een plein naar een groot scherm te kijken, één Oranje massa...het idee dat er iets unieks zou gaan gebeuren. Op een gegeven moment ben je je gewoon al voor aan het bereiden op de penalty serie, en bam...over is de droom. Het contrast was zo groot, en de sfeer was gelijk weg. Na afloop was ik eigenlijk voor teleurgesteld omdat nu een uniek feestje verloren was gegaan, en ik weet nog dat het eerste wat ik dacht was: "Als Ajax dit jaar niet de CL haalt zou ik me 10x zo kut voelen"

Pas nu de roes weg is, en ik weer beelden van het WK voorbij zie komen, besef ik pas echt hoe dichtbij we eigenlijk waren
Door die finale heb ik dit seizoen helemaal geen zin om Spaans voetbal te kijken.

Oud 20 januari 2011, 15:42 Standaard   #131
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Heb ik ook hoor. Die hele dag liep ik in een soort roes, ook al gilde ik tegen iedereen in z'n gezicht 'DIT IS HISTORIE, ONTHOUD DEZE DAG GOED, GENIET HIERVAN!!!'. (Uiteindelijk heb ik dat 70% van de tijd geroepen, had amper tijd om nog te genieten. )

Pas als ik die filmpjes terugzie lopen de rillingen weer over m'n lichaam. Vooral die 2 uur voor de wedstrijd op het Museumplein waren echt geweldig, al die WK-hits die ik normaal zo schijtirritant vond stond ik nu halfteut mee te blèren.."ZAMBALALAA E-EEE ZAMBALLALAJAA EHEHEHE ZAMBAAAJLALAA OHOH HET IS TIME VOOR AFRIKAAAA"

En dan dat 'Wij houden van Oranje', godverdomme wat mooi. VOC-mentaliteit in m'n aderen, had mij een musket gegeven en ik had de eerste de beste Hernan Cortez in naam van de koningin (hoera hoera hoera) in z'n Spaanse scrotum geschoten.

Ja, geweldig. Ontzettend zuur dat het nooit gaat gebeuren, zo'n WK-titel. Of áls het gebeurt, ik 55 jaar ben en mijn vrouw het dan niet relaxed vind als ik naakt de gracht in spring, daarna twee dagen lang ga hoerensnoeren en zuipen om vervolgens met een wortel in m'n reet de huiskamer weer binnen te vallen. Want DAT, mensen, is de ultieme droom van heel Nederland. Het eindsignaal, en to-tale maddddnessss....

Oud 20 januari 2011, 16:23 Standaard   #132

lekker jankennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Oud 20 januari 2011, 16:24 no smile   #133
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Kan hier niet een slotje op, tyfustopic wordt het op deze manier.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2011, 16:25 Standaard   #134

Kom op Silenus, het is maar een spelletje.

Oud 20 januari 2011, 16:26 Standaard   #135

Heb in 1 jaar twee keer gejankt. Éen keer van verdriet toen ADO in 2007 degradeerde. En een jaar later in 2008 van blijheid toen ze promoveerden.
Oud 20 januari 2011, 16:56 sad   #136
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach ja... de finale, minutenlang wezenloos op het trottoir gelegen.. vriend van me vierde die avond zijn verjaardag en in 1 klap was die ook voor hem verpest..
Geschiedenis kon er geschreven worden en wij waren toch maar mooi bij, feest, feest.. ik stond al bijna te janken van blijdschap toen Robben er vandoor ging.
En schreeuwen he, schreeuwen in de hoop dat door de luchtdruk vanuit Nederland toch die bal aan de binnenkant van de paal zou gaan.

Inmiddels kan ik me wel verkneukelen om het feit dat die Spanjaarden het erg slecht trekken dat alle aandacht van die finale nog steeds naar ons gaat.
Tekenend was het interview met Puyol: "Ja maar wij speelden ook net zo hard hoor!"

Enfin.. ik had liever die ster gehad.

DIE EERSTE STER, DAAR DEDEN WE HET VOOR!!!!

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2011, 16:59 Standaard   #137

Tim86's Voetbal Forum schermafbeelding

Degradatie FC Oss

Oud 20 januari 2011, 17:03 Standaard   #138

Oorspronkelijk geplaatst door Tim86 Bekijk bericht
Degradatie FC Oss
Als FC Oss-fan kan ik me voorstellen dat je daar een traantje om laat.

Oud 23 januari 2011, 19:30 thumb down   #139
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Auxerre - Ajax.

Oud 26 januari 2011, 18:32 Standaard   #140
Gunner

JensArsenal's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Ach ja... de finale, minutenlang wezenloos op het trottoir gelegen.. vriend van me vierde die avond zijn verjaardag en in 1 klap was die ook voor hem verpest..
Geschiedenis kon er geschreven worden en wij waren toch maar mooi bij, feest, feest.. ik stond al bijna te janken van blijdschap toen Robben er vandoor ging.
En schreeuwen he, schreeuwen in de hoop dat door de luchtdruk vanuit Nederland toch die bal aan de binnenkant van de paal zou gaan.

Inmiddels kan ik me wel verkneukelen om het feit dat die Spanjaarden het erg slecht trekken dat alle aandacht van die finale nog steeds naar ons gaat.
Tekenend was het interview met Puyol: "Ja maar wij speelden ook net zo hard hoor!"

Enfin.. ik had liever die ster gehad.

DIE EERSTE STER, DAAR DEDEN WE HET VOOR!!!!
Ik was ook die dag jarig...

Oud 26 januari 2011, 18:35 Standaard   #141
Wee Bull

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Ik was ook die dag jarig...
Iedereen is die dag tien jaar ouder geworden.

Oud 31 januari 2011, 21:26 Standaard   #142
Voetbal is oorlog!

BryanRuiz's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik had het er lastig mee vorig jaar, toen Twente zeer verdiend kampioen werd. Eerst ben ik in Breda de wedstrijd gaan kijken, toen met de bus terug, en het begon bij Enter in het klein, maar in Enschede stonden mijn vrienden en kenissen en alles, toen ben ik de bus uit gegaan, en heb ik meegefeest! Maar gehuild heb ik nog nooit!
BryanRuiz is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2011, 02:33 thumb up   #143

Oorspronkelijk geplaatst door BryanRuiz Bekijk bericht
Ik had het er lastig mee vorig jaar, toen Twente zeer verdiend kampioen werd. Eerst ben ik in Breda de wedstrijd gaan kijken, toen met de bus terug, en het begon bij Enter in het klein, maar in Enschede stonden mijn vrienden en kenissen en alles, toen ben ik de bus uit gegaan, en heb ik meegefeest! Maar gehuild heb ik nog nooit!
Offtopic: Welkom trouwens!
Oud 3 februari 2011, 01:40 Standaard   #144
zondagavond hebben we (Fenerbahce!) een belangrijk wedstrijd gespeeld tegen trabzonspor. aan het begin van de wedstrijd vielen er paar tranen, ik hoopte echt om die drie punten.

maar wat ik nooit vergeet, is dat we in 2005-2006 de kampioenschap in de laatste wedstrijd verloren hadden. ik wil er niet zo veel over hebben eigenlijk. maar het raakte me heel diep. ik herinner me niet dat ik zoveel heb gehuild. de dag erna: migraine.

wat er ook gebeurt, bij overwinningen én ook bij verlies; ik huil om/voor Fenerbahçe, met een trots en liefde in mijn hart.

Oud 6 februari 2011, 00:02 sad   #145

Echo's Voetbal Forum schermafbeelding

Nederland-Brazilie in 1998

Echo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2011, 18:58 Standaard   #146
PSV - AC Milan, de halve finale van de CL in seizoen 04/05
Tony_Pepperoni is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2011, 20:11 Standaard   #147

Urquhart's Voetbal Forum schermafbeelding

Afgelopen zondag stonden de tranen toch wel even in mijn ogen
Urquhart is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2011, 20:12 Standaard   #148
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb na de 3-1 wel een tijdje zitten janken.

Oud 18 mei 2011, 20:13 Standaard   #149
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Geen voetbalwedstrijd zelf maar wel gerelateerd:

Oud 18 mei 2011, 20:15 thumb up   #150
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Afgelopen zondag stonden de tranen toch wel even in mijn ogen
RayMania is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nostalgie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site