![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
totaal onbekend
! in '95 was hij al finalist in de Embassy.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nederland - Italië op EK 2000
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
2 penalties in de reguliere tijd gemist en 3 met de penalty serie . Verder ontelbare ballen tegen de lat en paal en deze wedstrijd was pure SM en geloof me : Ik heb niets met SM ..... Ik heb niet gehuild bij deze wedstrijd , maar ik was er zo kapot van dat ik een jaar lang geen voetbal heb gezien. Geen UEFA , geen Champ Leauge , geen beker , geen competitie ( Studio Sport samenvattingen , geen oefenwedstrijden ) . helemaal niets ! Ik ging alleen naar Twente , omdat ik nu eenmaal een jaarkaart had , maar als ik die niet had was ik ook waarschijnlijk niet naar Twente gegaan en was helemaal gekapt met voetbal . Nederland - Brazilie ( weet niet meer wanneer het was ) met die strafschop van van Hooydonk die de scheids had moeten geven in de laatste seconde komt op nr 2 en op nr 3 staat Nederland - Rusland zeer recentelijk bij het EK 2008 en die hoor ik hier ook vaak en dat komt vooral omdat Nederland de eerste 2 wedstrijden tegen Italie en Frankrijk de sterren van de hemelen speelde en toen kwamen we die Russen tegen .... Ik had weer het gevoel : het maakt geen fuck uit of iedereen zich goed voelt , het maakt niet uit hoe de sfeer binnen de selectie is , het maakt geen fuck uit , want Nederland zal altijd wel een tegenstander treffen die beter is op dat moment en heb dat gevoel nu ook voor het aankomende WK . We kunnen lullen wat we willen : Nederland zal altijd een betere treffen en hou hier al rekening mee. En dan die Hiddink die totaal geen rekening hield met het Nederlandse volk . Ook niet na de wedstrijd en ik zal hem hiervoor , voor altijd haten . Als hij zo had gejuicht in Italie , was hij onthoofd , zonder enige twijfel , maar ja , Nederlanders zijn weldenkende mensen en kunnen zich in een ander verplaatsen ....... onthoofd en op de spies gelegd , dat hadden de Italianen gedaan . Deze topic gaat over huilen bij wedstrijden en tot voor kort had ik dat nooit gedaan . Kwam er heel dichtbij bij de bekerwinst in 2001 , heel dichtbij , maar uiteindelijk toch niet .. 2010 ....................................... VVV - Twente . De spanning was niet meer te dragen , want ik wist : Als we deze winnen is de kans echt groot dat Twente kampioen gaat worden . ik keek in mijn eentje en op een gegeven moment kon ik de spanning niet meer aan en deed mijn computer uit .... er waren nog maar een paar minuten te spelen , maar ik kon gewoon niet meer kijken . Ik zat te ijsberen in mijn woonkamer en deed teletekst aan ..... , want de stream waarop ik keek had een vertraging van 3 minuten en ik hoopte dan dat het bij de teletekst afgelopen zou zijn , omdat teletekst uiteraard live is , maar dat was nog niet zo ! Het was nog blauw ! En dus maar weer ijsberen in mijn woonkamer en het wou maar niet groen worden , want bij groen zou het afgelopen zijn. Ik had mijn handen in mijn weinige haar en dacht constant : wordt nu groen ! . Wordt nu groen ! ............................. en toen ...........zag ik het teletekst verspringen ! , het bleef blauw , maar bij Twente kwam een 2 voor te staan ....... Yes ! ..... yes ! , Yes ! . Twente heeft gewonnen !!!!! En opeens begon ik kortstondig te janken .......en moest mijzellf tot een halt roepen ... kom op Tjekkie ! , wat ben je nu aan het doen ??? Ik bedaarde mij weer en ging 10 minuten op de grond liggen met mijn handen op mijn hoofd en dacht constant : het kan gebeuren , het kan gebeuren , het kan gebeuren ! Het kan echt gebeuren ! Dat was de eerste keer dat ik huilde om een voetbalwedstrijd en de tweede keer zal ik jullie besparen , maar dat was natuurlijk bij het winnen van het Nederlands Kampioenschap 2009-2010 voor FC Twente . Ik jankte en omhelsde mijn hele familie , want ik wist : Ik zou nooit meer janken voor een ander voetbalwedstrijd ........... Ik had het hoogste bereikt met FC Twente waar ik 25 jaar lang zo veel lief en leed mee heb gedeeld en nu waren alle spanningen , alle nederlagen , alle fustraties weg en die blijven ook weg . Dat beloof ik jullie , maar wat ik veel belangrijker vind is dat ik het mezelf beloof . Het was een mooie afsluiting van een tijdperk voor mij en zal natuurlijk altijd naar Twente gaan , maar met een andere modus .... Het hoeft niet meer zonodig , ik wil nu echt genieten van het voetbal en dat gaat me lukken ook ....... Dank je wel FC Twente voor dit prachtige cadeau , want met dit cadeau heb ik eindelijk rust ..... Peace . !
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
NAC - Twente inderdaad, toen er afgefloten werd. Wat er toen met me gebeurde was niet te beschrijven...
![]() VVV uit was de ontlading inderdaad er groot bij de 0-2, mooi dat je daar van die grote hekken hebt waar je in kunt klimmen
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Mooi uit het hart
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Afscheid van Kufo na Feyenoord thuis
![]() NAC uit helemaal niet misschien omdat ik toen geen druppel alcohol in mijn bloed had
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Geen een wedstrijd, eigenlijk. Wel een flink brok bij het afscheid van Van Basten in San Siro, daar krijg ik nu nog kippenvel van. Zie Capello zo weer zitten, keihard jankend in de dug-out met die hand onder z'n ogen.
.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Eerste en laatste keer was Nederland - Brazilië in '98.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
El Lider
|
Een traantje na de verloren penaltyreeks tegen Fenerbahce in de achste finale champions league, na de hele wedstrijd het gevoel te hebben gehad dat je door gaat.
07/08 geloof ik |
|
|
|
|
|
#61 |
|
ADO Den Haag-Roda JC (2006-2007) degradatie een feit, had wel een traantje weggepinkt ja..
ADO Den Haag-RKC Waalwijk (2007-2008) Het onmogelijke gebeurde, promotie naar de Eredivisie na een 7e plek in de Jupiler League (viel nog mee, halverwege stonden we 15e of zo) en je bijna failliet was, was echt een seizoen wat niet te beschrijven is.
Laatst gewijzigd door Charie; 19 juni 2010 om 01:15 |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Nog nooit. Maar kan me sowieso eigenlijk niet herinneren dat ik gejankt heb. Denk op m'n opa's begravenis jaren geleden ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Go Your Own Way
|
Ajax - Juve 1996.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Mijn opa vertelde altijd over de Brazilianen, waar hij altijd vol lof over was. Hij was zo trots op het elftal van '74 dat de Brazilianen zoek speelde. '94 en '98 vond hij echt verschrikkelijk, en sinds '98 heeft hij me altijd verteld dat mócht zijn Oranje nog eens winnen van die Brazilianen, dat we dan eindelijk écht wereldkampioen zouden worden. En dat hij het zou meevieren, al zou hij er al vijftig jaar niet meer zijn.
. Inmiddels is het twee jaar geleden dat hij overleden is.Morgen ga ik dus sowieso huilen denk ik, winst of verlies. Laatst gewijzigd door Otis.; 1 juli 2010 om 22:52 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Wie oh wie gisteren?
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ik.
Wel onder mijn VDV shirt
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
ik ook
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hier ook
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
hier ook
maar vind het geen schande __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
.Ik nog nooit volgens mij. Wel regelmatig in zak en as gezeten na een beslissende nederlaag, met kippenvel en brok in de keel op de tribune gezeten (bij bijv. bovengenoemd YNWA-moment) en gek van vreugde geworden bij het kampioenschap in 2004, maar nooit echt gehuild volgens mij. Ben sowieso niet echt een huiler, ik krop het automatisch op. |
||
|
|
|
|
|
#71 | |
![]() Laatste keer dat ik huilde vóór gisteren was geloof ik toen mijn oma overleed in 2000. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
M'n laatste keer was na Heracles - Roda. Totaal onverwacht spat alle hoop op Europees voetbal uiteen en tegelijkertijd het afscheid van held Pieckenhagen. Dat zo'n sportman afscheid moest nemen voor een slechts halfgevuld stadion maakt het nog een tikkeltje tragischer.
Ook na de laatste wedstrijd van het seizoen 2007/ 2008. Jaar lang dramatisch en zielloos voetbal, relletjes binnen de selectie, de ene uitwedstrijd nog dikker verloren dan de ander en een zwaar programma voor de boeg. Na de nederlaag tegen PSV ging het hele stadion vanuit het niets achter het elftal staan, daaropvolgende resultaten: 0-0 tegen AZ, 1-1 uit bij Twente, 1-1 bij AZ, 4-1 tegen Feyenoord en 3-2 tegen Excelsior. Nipt veilig gespeeld tegen een directe concurrent, toen knapte ik even. De enige echt tastbare prijs, de titel, heb ik eigenlijk in een roes beleefd. Daar kwamen geen tranen bij los. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Hier nog 1. Ook meteen de 1e keer dat het echt een jankpartij was
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
nou ja bij mij waren het van die tranen die gewoon over je wangen lopen
en niet echt ''janken'' janken __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
Gisteren heb ik trouwens niet gehuild, ik was vooral gelaten en boos op Howard Webb, hoewel ik niet de woede van eerdere uitschakelingen had. Ik huil sowieso eigenlijk niet van verdriet, dan word ik of boos of ijskoud, maar ik huil niet. Ik kan wel huilen van vreugde, als het kwartje gisteren wel de goede kant op gevallen was dan weet ik vrijwel zeker dat ik gehuild zou hebben op het moment dat Gio de wereldbeker de lucht in getild zou hebben. __________________ Throw the rascals out! |
||
|
|
|
|
|
#76 | |
Vergeet niet dat wij niet zo snel meer op die plek zullen eindigen, jij hebt waarschijnlijk plek 2 en Europees voetbal al meegemaakt. |
||
|
|
|
|
|
#77 | |
__________________ Throw the rascals out! |
||
|
|
|
|
|
#78 | |
Vannacht had ik weinig last. Beetje beduusd, dat wel. Ik zou niet zo snel huilen om een wedstrijd waar ik zelf niet bij ben denk ik. |
||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Ondanks dat we uiteindelijk uitgeschakeld werden is het toch iets onwerkelijks. Hier achter mijn bank hangt een foto van het scorebord waarop staat ' AC Milan 0 - Roda JC 1' en de klok staat op 90 minuten. Laatst gewijzigd door Plato; 13 juli 2010 om 00:51 __________________ Throw the rascals out! |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
#81 |
|
Scheelde niet veel bij mij gisteren
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ja, Vrede werd eraf gestuurd. Maar het was vooral de wedstrijd van Zeljko Kalac, die haalde alles uit het doel.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Absoluut, dat zijn ze daar nooit vergeten. Hele aparte gast was dat trouwens, kon geweldig keepen, maar ook gruwelijk blunderen en vooral enorm zuipen. Maar goed, dat gaat hier wel heel ver off topic.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Zondag wel tranen in de ogen, maar niet echt gehuild, heb vooral vanaf het balkon staan te schelden, tieren en spugen richting de naastgelegen kroeg omdat ze "always look on the bright side of life" draaiden direct na het laatste fluitsignaal.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
En terecht. Wat heb ik me lopen ergeren aan die klote-teletoeterfiguren die meteen een feestje gingern bouwen na afloop.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Loves C, R en M
|
Dito.
Ontroerd - tegen tranen aan na 1988 NL-DL aan, bij het herzien van de beelden na de avond in de stad, en 1995 ook pas ver na afloop bij het herzien van de beelden. Ik was toen ook beide keren met een redelijk grote groep en na de wedstrijd meer bezig met feesten. De enige keer dat ik "brak" was 2005, na de CL-finale. Ik kon het nog redelijk inhouden, maar toen golfer -of all people- mij belde om me te feliciteren ging ik nog echt snotteren ook ... |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Loves C, R en M
|
Het meest kapot van verlies was ik na de CL finale van 1996. Toen keek ik ook met een groep, waarvan grote delen na de wedstrijd gewoon deed alsof er niets gebeurd was. Sindsdien ben ik extreem kritisch met wie ik wedstrijden kijk die er toe doen.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Nu...
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
EK 2000, 1/2 finale, Bergkamp schoot op de paal al na 10 minuten, Zambrotta die al naar een half uur z'n 2e geel krijgt, de Boer die de penalty mist, Kluivert die Toldo de andere hoek opstuurt maar hem verkeerd raakt, 5 cm tever naar buiten, schiet op de binnenkant van de paal. Daarna die penalty's, weer de Boer, Bosvelt
, Stam, godver, ik was 8 jaar toen, maar ik wist hoe dicht we erbij waren. WK 2010, finale. Weer zo dicht erbij. 2 x Robben alleen voor Casillas, die 1e had er ingemoeten. Spanje was veel en veel beter, had ook grote kansen. Maar die goal viel niet. Mathijssen die over de bal heentrapt van 4 m voor het doel, uit de corner. Stekelenburg met een aantal fantastische reddingen. Zou het dan toch? Zouden we misschien kunnen winnen? Het terechte rood van Heitinga. Doodschop van de Jong slechts geel. Veel gele kaarten, zouden we geluk hebben? Wat we het hele toernooi al hadden? Het eigen doelpunt tegen Denemarken, de zwabber van Sneijder tegen Japan, wat in de laatste minuut nog van dichtbij overschoot? De kans van Vittek, van Stoch in de 1/8e finale, de buitenspelgoal van Brazillie, de bal van Kaka, van Juan, de 1-1 van Melo, waar niemand in de buurt was? De 2 buitenspel gevallen tegen Uruguay? Zou het dan toch? De doeltrap die een corner was, de actie van Elia wat misschien een vrije trap was? En toen, aan de andere kant werd de aarde onder mij weggeschopt. Ik heb nooit gelooft dat Nederland ooit nog kampioen zou worden op een groot toernooi, dat roep ik al jaren, omdat we geen killers in de verdediging zijn zoals een Puyol of een Materazzi vroeger. Dat Zuid-Europese, Zuid-Amerikaanse hebben wij gewoon niet. Maar we wonnen uit het niets van Brazillie, en ik raakte overtuigd van de grootsheid van dit elftal. Die momentjes van Sneijder, van Robben. En toen BOEM. Die tegengoal was weer zo ontzettend Nederlands. Braafheid kneep veel te veel naar binnen, vander Vaart haalt die bal helemaal niet goed weg. (Braafheid, is onze linksback in de 2e helft van de verlenging op de finale van een WK. Kun je je dat voorstellen bij een ander land, Braafheid? lol) Spanje ging er zovaak door heen, door het midden. De hele wedstrijd al. Maar in de 116e minuut, 4 minuten verwijderd van penalty's. Ik riep in de 1e helft al, ik hoop dat het penalty's worden. Hadden we waarschijnlijk ook niet gewonnnen, maar daar had ik vrede mee gehad, omdat dat een loterij is. Tegen Italie in 2000 huilde ik niet door de penalty's op het eind, maar door de zoveel gemiste mogelijkheden. En nu weer in 2010. De aarde werd weggeveegd onder me, ik voelde de pijn in m'n hart en ik zat er verslagen bij, een brok in m'n keel. Ik vond het verschrikkelijk, en nu nog steeds. Ik voel de pijn van van Marwijk, wanneer hij zegt dat de pijn in de loop van de tijd alleen maar meer zal worden. Het was de finale van het WereldKampioenschap voetbal, Nederland stond in de finale en had de komende 4 jaar wereldkampioen kunnen zijn. En dan in de 116e minuut, verschrikkelijk. Ik huil dan geen tranen met tuiten, maar voel dan zo'n brok in m'n keel, voel m'n ogen vochtig worden en ben compleet kapot. De dag erna heb ik niets kunnen doen dan op internet dingen terugkijken, het deed zoveel pijn. Ik zag op CNN een foto reportage vorige week, ik kreeg weer een brok in m'n keel en heb hem uitgedaan. Juist omdat ik deze keer de hoop gekregen had, maar nee, wij kunnen het gewoon niet. Ik ga me nooit meer zo met de Oranje-gekte inlaten. Geloof me ik vind het fantatsisch, maar ik maak me niet meer druk om hoe ver we komen. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Spanje had een licht overwicht, maar was zeker niet veel en veel beter.
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
|
WK 2010 Zuid-Afrika - Spanje klopt Oranje in verlenging Ramos z'n 1e kopbal, in de 2e helft gruwelijk vrij op de penalty stip, Villa die moet scoren bij 1-op-1 met Steek na geklungel van Heitinga, Fabregas alleen voor Stekelenburg en Spanje had meer balbezit, ik had nooit het idee dat NL ook maar kon winnen. Maar dan komt die kans van Robben... Van der Vaart laat Iniesta gewoon lopen, dan werkt hij die bal knullig weg en is het over. Net als van Bommel in 2005?6?7? tegen Milan, halve finale CL, liet hij ook Ambrossini lopen toch? Dat zijn Nederlandse dingen en dat HAAAAAAAT ik. Ik krijg weer een brok in m'n keel nu ik de beelden heb gezien. Met die 1-0 werd alles aan diggelen geschoten. Stel dat NL gewonnen had, dan waren de dagen daarna een gekkenhuis geworden op Museumplein, dan zouden er 2, 3, 4 miljoen mensen geweest zijn. Dan waren we 4 jaar wereldkampioen geworden, dan zouden we deze beelden voor eeuwig terug willen zien. Maar nee, het scheelt zoveel vind ik..... Alleen Robben 1-op-1 met Casillas was een echte goede kans, die andere was geen uitgespeelde mogelijkheid waar Spanje er veel meer van had. Maargoed, dat is het laatste wat ik erover zeg. |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Huilen niet.
Maar tijdens de UEFA cup wedstrijd Fiorentina - FC Groningen wel 2 keer bijna. Ik was dus ook mee. De eerste keer was van blijdschap toen Nevland de 1-0 binnenschoot. Wat een vreugde de sfeer zat er al goed in maar het uitvak ontplofte gewoon. Ook na de gelijkmaker bleef de sfeer goed. De tweede keer was toen FC Groningen na penalty's werd uitgeschakeld... Wat een trip was dat
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Matsoe Matsoe fan |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
Ik heb het ook niet zo snel. Maar moet heel eerlijk toegeven dat toen de voorstopper van Daarle 3 twee seizoenen geleden, in een verder overigens zeer sportieve wedstrijd, via het been van een medespeler de bal met een curve tussen m'n benen deponeerde, ik een klein traantje toch niet kon onderdrukken. Uiteindelijk toch nog een emotioneel middagje rondom een wedstrijd om des keizers baards.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
De laatste keer dat ik huilde was geloof ik Ajax-Panathinaikos in '96. Halve finale CL, 0-1 verloren, laatste wedstrijd Olympisch. Weet nog goed hoe hard ik lag te janken alleen in m'n bedje.
Na Ajax-Juve in '96 heb ik ook gehuild, en na Willem II-Ajax (1-0, januari '96) was ik volgens mij gewoon in shock. WE HEBBEN VERLOREN, KAN DAT EIGENLIJK WEL?!Hierna heb ik nooit meer gehuild, op twee liefdesdingetjes na. ![]() Wel nog soms op 'breken' gestaan, de laatste keer in de WK-finale. En dan niet na de wedstrijd, maar juist dat uur voor de finale op het Museumplein. Ik stond daar met m'n vrienden, blik bier in m'n hand, lekkere wijven om me heen, de zon scheen op m'n bolletje, Het Moment der Momenten was Aanstaande, ik was zó fucking gelukkig. Ik dacht alleen maar in mezelf 'geniet hiervan man, want dit maak je misschien nooit meer mee'. En dat deed ik, en toen werd Hazes gedraaid over het plein met 'Wij houden van Oranje'...Vuurwerk, rookpotten, vlagen, iedereen pakte elkaar vast, er stroomde oranje bloed door m'n aderen. Ik moest echt bijna janken van geluk, zo mooi vond ik het. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Klinkt goed Silenus, die laatste alinea
. Jammer van de afloop alleen...
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Ik vind dit wel een hele mooie topic , omdat huilen van geluk of huilen van verdriet de zuiverste vorm is van emotie . Andere emotie 's zoals lachen , boos zijn , glimlachend , vebaasd zijn enz enz . zijn veel gangbaarder en komen veel vaker voor en daarom heeft dat minder impact op mij .
Je kunt huilen ook niet faken en het raakt het diepste van je ziel .... Mooie verhalen van Silenus en PLato en door hun schrijven weet ik 100 % zeker dat zij de waarheid vertelen en door hun manier van schrijven kan ik bijna voelen hoe zij zich op dat moment gevoeld moeten hebben . ( Let wel : Ik geloof trouwens dat iedereen op deze topic de waarheid verteld , maar ja , deze 2 verhalen raken mij .. ) . Ik huil alleen om mijn familie en heb nu 2 keer gehuild om Twente , maar ik denk dat het bij Twente de laatste keer is geweest . Niet omdat ik dat niet zou willen , maar ik ken mezelf : Dat moment op die 2 Mei 2010 zal nooit mooier zijn dan op dat moment .. Die spanning ernatoe , bijna verlamd ... Ik blijf het toch apart vinden dat een club zoveel voor je kan betekenen : Ik denk gewoon omdat je een geschiedenis hebt met die club en telleurstellingen met de jaren zich in je hoofd kruipen en meer en meer worden en op zo 'n dag als op 2 Mei dan wordt alles vrijgelaten . En dat is echt zo , want ik kon niet terugkijken naar die finales tegen Utrecht in 2004 en vorig jaar nog tegen Heerenveen , maar door die landstitel gun ik het Heerenveen zelfs en dat is echt waar . Alle nederlangen zijn bij mij vergeten en dat is de reden waarom ik zo ongelloflijk blij ben met die titel . Op die dag vloeide alles weg .... Wat een heerlijk gevoel ...... Dit gevoel begrijpen Ajacieden , PSV-ers en Feyenoorders ook niet .. Jullie hebben dat op een andere manier ,maar niet op deze manier . Bye ... Laatst gewijzigd door tjekkie; 6 augustus 2010 om 09:58 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Dat bedoel ik .... Ok, ik ga naar mijn werk ..... ben een uur te laat .... hahaha , echt waar . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Geen wonder dat jouw baas je geen vrij wil geven
.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wanneer heb jij gehuild om een voetbalwedstrijd?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|