|
|
#1 |
|
-
Laatst gewijzigd door Tjeuke; 29 december 2010 om 15:26 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Met de kwartfinale tegen PSV als een top top topwedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
8 mei 2002.
![]() Winning the League @ Old Trafford, onvergetelijke avond
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Die vrije trap van Pi-Air tegen Nürnberg was ook ziek.
En die wedstrijd tegen de Rangers was ook vet. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Was dat niet tegen Freiburg?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kan ook wel
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Was het niet ook dat jaar dat het hele veld blank stond en de wedstrijd toch doorging
![]() En B. Kalou al in de 3e minuut scoorde doordat een terugspeelbal halverwege de helft bleef liggen? Voor de rest een compleet verneukte wedstrijd natuurlijk |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
was volgens mij 1 of 2 jaar daarvoor tegen Basel.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik was er bij, op de dag van de finale kwam een klasgenoot van me opeens dat die nog een kaartje had en of ik mee wilde daar zeg je natuurlijk geen nee tegen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Na de finale ook gewoon sjaaltje geruild met een Dortmund fan, zoals het moet kunnen
Precies voor m'n huidige kamer.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat een dag was dat, toen stonden er nog winnaars op het veld
Jammer dat er ander geluid onder het filmpje gezet is.Belachelijk dat toen ons toen die huldiging is afgenomen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
tijd dat er weer eens een Europese finale in De kuip wordt gespeeld
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Precies acht jaar geleden!
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Aan deze wedstrijd kleeft een raar verhaal, wat mij en m'n vriendin betreft. Twee dagen voor dit duel (m'n vriendin is SK-houder, ik destijds ook, vak U), werd er bij ons ingebroken. Allerlei zaken weggenomen, vreemd genoeg hebben de inbrekers de 2 kaarten voor dit bijzondere duel laten liggen terwijl ze voor het grijpen lagen.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Waren vast Ajacieden.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
8 jaar geleden
.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat een raar elftal was dat destijds. Ik bedoel aan de ene kant: Van Persie, Van Hooijdonck, Tomasson en Bosvelt. Maar aan de andere kant ook spelers als: Gyan, De Haan en Rzasa (?). Spelers van het niveau Excelsior.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
Lucius heeft ook halve finale CL gespeeld met PSV.
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
Toch de laatste Europese beker voor Nederland
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
![]() Mooiste Feyenoord-goal. Verreweg. 8 jaar geleden alweer.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
!!
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
En weer een jaar voorbij.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Toch een erg knappe prestatie destijds en dan ook nog de finale in de eigen Kuip en met 3-2 winnen van de moffen. Zoiets vergeet je niet snel.
__________________ You either drink with me or you drink against me! Zuipen kk-trol! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
8 mei 2002, even denken. Won PSV toen niet de Uefa Cup?
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Flauw. Gewoon een gedenkwaardige prestatie. In je eigen stadion een Europese finale spelen, tegen de moffen en dan winnen. Mooie prestatie.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Arsenal won het kampioenschap op Old Trafford.
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
8 Mei 2002
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|