|
|
#1 |
|
Het is simpel. Maak hier een elftal van de 11 meest ongelukkige aankopen van je favoriete club in de periode 2000-2009.
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Code:
Timmer
Colin Wielaert Kras Lindenbergh
Nieuwenburg Sno Kinkladze
Sikora Sonck Luque
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bij Heerenveen kan je 200 centrale verdedigers opstellen, maar niet zoveel aanvallers en middenvelders. :p
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ten Rouwelaar
El Brazi - Lompoutis - Verlinden - Wellenberg Gerk - Touzani - Jochemsen Houwing - Kollmann - Afonso |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Over de periode 2000-2009, daar moet ik even over na gaan denken.. Pff..
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
ipv Houwing, Cavens of Christensen ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Vooral Roger is leip, omdat het de laatste speler met nummer 14 is
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Je hebt ook nog Atouba en Kuffour
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
?
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hoi
|
M. Stekelenburg
G. van der Wiel J. Vertonghen Oleguer E. Enoh V. Anita S. de Jong M. Donald M. Pantelic M. Sulejmani U. Emanuelson
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
PHP-code:
Wát een kneuzenteam .
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Davids echt niet! Die was gewoon goed genoeg voor de basis!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Buikema, wat een kutje was dat zeg. Best aardige linkerpoot, maar inderdaad ook regelmatig een bron van ergernis als hij weer eens z'n poot terug trok.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | ||
![]()
|
|||
|
|
|
|
|
#21 |
|
---------------------Aerts-----------------
--Greene--van den Berg--Ostlund--Léonard- -------Song--------Buijs-----Lucius-------- -----De Ceulaer---Charisteas---Lulring------ Je zou trouwens zonder moeite 3 schaduwelftallen kunnen maken.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Itandje
Josemi Traore Song Xavier Diouff Diao Cheyrou Diomede Meijer Morientes Ook... Gonzalez, Pennant, Pellegrino, Nunez, Le Tallec, Kewell
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Timmer was toch hartstikke nuttig voor Ajax man. Wereld wedstrijd gekeept nog tegen Inter.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
van Loo
Hegeman Wooding Leurink ? Helling Calincov Buikema Constancia ![]() MacDonald Hoogeveen __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Loves C, R en M
|
).
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Roorda.
Ray Fränkel, Svejdik, Zonneveld. Meerdink, Bechan, Krstev, Kamata. Kolder, Torma, Tuyp. __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bosnich
Bogarde Boulahrouz Ben Haim Del Horno Veron Jarosik Jokanovic Ambrosetti Sutton Shevchenko |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Serieus?
.
|
|
|
|
|
|
#36 |
![]() Groot succes. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Ja Heijblok natuurlijk. Of anders Didulica, maar die had gewoon pech met blessures, maar was ook wel een miskoop. En Gentenaar als je z'n salaris bekijkt.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gentenaar heeft gewoon gespeeld hoor.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Didulica ook.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Rosenborg thuis, was ie goed.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Wat Didulica heeft onze hele kwartfinale CL jaar gekeept, en nog geweldig ook.
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ruud Kras en John Nieuwenburg. Die voetbalden toch bij Haarlem later?
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Loves C, R en M
|
Zijn we Paletta (from Banfield to Anfield) ook nog vergeten ... __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ook één voor FC Dordrecht
Kevin Rijnvis Léon Ramos - Juan MartÃÂ*nez - Dion Dickhoff - Sieme Zijm Leonardo dos Santos - Mounir Biyadat - John van Loenhout - Michel van Zundert Dave Osei - Rocky Siberie Bank: Govert Boyen Tuan Truong Minh Brian Tevreden Charlie van den Ouweland Raphael Supusepa Alhaji Sesay Jurrick Juliana |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Elftal vol missers
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|