|
|
#51 |
|
|
Van mij hoeft er niemand trots op Ajax te zijn.
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ik ben ook trots op een andere NL club als die veel prijzen wint in Europa, andersom vast ook. Ajax heeft Nederland op de voetbalkaart gezet.
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
Ik vind de internationale prestaties van PSV de afgelopen 10 jaar van meer betekenis dan die van Ajax. |
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
|
De bekerfinale in 2001 schiet er bij mij als moment bovenuit trouwens. Was geloof ik m'n eerste of tweede jaar als scc-houder pas geloof ik. Al was die wedstrijd om de CL-playoffs ook wel erg lekker. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Volendam-Heracles
http://www.youtube.com/watch?v=ivi1j00SDGo http://www.youtube.com/watch?v=_G9bqdKXemE&feature=related Volendam kwam uit een heel diep dal van een paar jaar eerder(bijna failliesement, open tbc, 17de plaats in de eerste divisie) en werd eigenlijk gered door deze spelersselectie die het onmogelijke presteerde door te promoveren via de nacompetitie. Met het eredivisieseizoen erna werden de schulden weggewerkt en kon de club weer opnieuw worden opgebouwd. Ook een van de meest sfeervolle wedstrijd gespeeld in het doorgaans stille Veronica/Kras stadion. Voor methodmich ook nog een mooi interview met Wisman
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
De 3 bekerfinales op rij, met als hoogtepunt de winst op Feyenoord in eigen Kuip met 1-4.
Oh en de JC Schaal winst natuurlijk, prijs stelt weinig voor, maar het was wel heel mooi om nog even zoete wraak te nemen op Ajax voor de bekerfinale in 2001. |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
Seizoen 2004/2005 natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#61 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
2007 Promotie via nacompetitie ..
Ik weet nog dat ik het in de tuin van een vriend van me via de radio aan het volgen was en en van blijdschap een salto maakte van een boomstronk toen ze scoorden.. 3-0 tegen RKC!! |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
Vond hem mooier dan de promotie van vorig jaar. Het hing er al een paar jaar tegenaan en dan eindelijk kwam het
|
||
|
|
|
|
|
#69 | |
Toen voor de laatste match van de nacompetie had ik er eigenlijk geen vertrouwen in, kwam dus onverwacht en daarom is het mooier |
||
|
|
|
|
|
#70 | |
Van 2007 was het ook echt één enkel moment. Afgelopen jaar was het al veel minder een verrassing. |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
Mijn persoonlijke hoogtepunten zijn toch wel eerste vier Europese duels (Atletico Madrid en Inter Milaan) en het seizoen 90/91 waarin de FC lange tijd mee deed voor de titel in de Eredivisie, met name ook de voorlaatste speeldag in het Oosterpark; 4-1 winst op PSV (helaas waren wij toen al uitgeschakeld).
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
Mijn nieuwste clubhoogtepunt is KAMPIOEN 2009/2010!
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Het afgelopen UEFA cup avontuur van NEC met prachtige tegenstanders in de poule zoals Udinese - Tottenham - Dinamo Zagreb - Spartak Moskou en dan nog als 3e doorgaan na een 2-0 overwinning thuis tegen Udinese... Wat een feest was dat!
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
overwinteren in Europa 2008 een onvergetelijk jaar
HSV-N.E.C.-NIJMEGEN ![]() http://www.youtube.com/watch?v=HBcAttaNAPk&feature=player_embedded |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=exlBHTyB1R0
Natuurlijk was het mooiste moment voor mij het Kampioenschap voor Twente , maar qua spanning en vreugde is dit voor mij nr 1 . Ik weet nog dat wij helemaal gek werden en na het juichen heb ik een half uur lang in mijn auto staan te toeteren totdat die het niet meer deed ..... Prachtig ..... |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
De 4-3 tegen Vitesse, holy shit. Mijn favoriete wedstrijd.
Ook is de wedstrijd tegen Fiorentina van FC Groningen een hoogtepunt alsmede een dieptepunt. We gingen eruit, maar hoe góed speelde de FC wel niet. Beste wedstrijd die ik ooit heb gezien van de FC. Owja, en de goal van Nevland ![]() Zoveel kippenvel. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banned
|
1988
Landskampioen De KNVB beker Europacup 1