![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Robbie, wat was er nu trouwens 2 weken geleden? In die wedstrijd tegen willem 2. Iets met een ballenjongen?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Die wilde het uitvak aanvallen
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wel grappig, maar niet veel bijzonders eigenlijk. Zal het antwoorden aan Robbie laten, aangezien je de vraag aan hem stelt.
Carnavalsmaandag blijkt nu te voorbarig . Lekker supportersclub-Twitteraar....
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij was niet vies van een kroket hoorde ik.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik de bron? Leer twitteren gek! Ik retweette de supportersclub...
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hier moet ik gepost hebben.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
Lijkt me op zich wel leuk om te lezen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat een heerlijk verhaal
ik ga dat boek even halen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lekker samenwerken jongens.
Denk dat het wel gunstig is, voor beide clubs. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kan me van dat ene seizoen de thuiswedstijd tegen Den Haag nog goed herinneren, de DH fans continu kraaijen geluiden maken en Hansie loopt op een gegeven moment naar het vak met Den Haag supporters toe, gaat op 1 been staan en begint een kraai na te doen, al die Hagenzen over de zeik.
Af en toe had ie er ook een handje van om zijn broek te laten zakken als ie ergens niet mee eens was. Was een mooi seizoen iig met hem die me nog vrij helder voor de geest staat. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Voor FCDB en FCU is het misschien wel wat, we zitten tenslotte toch vaak in dezelfde regio tussen Den Bosch en Utrecht te vissen. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
3 leuke clubs ook.
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat 0 gulden is gelul, maar verder een leuk stukkie inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Anton Janssen gaat hem iig niet worden
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Leuk stujjie van Kraaij.
Kan me die wedstrijd tegen Espagnol nog wel herinneren. Na afloop liepen Kraaij en Camacho samen lachend van het veld. ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Groenendijk twijfelt, aldus de VI
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik denk dat het een spelletje is, om weer even de aandacht van andere clubs te trekken.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Inmiddels heeft hij een nieuw aanbod ook afgewezen, ondanks verhoging en nog geen kunstgras volgend jaar..
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Precies. Helaas geen Fons dus hier volgens jaar. Hopelijk vinden ze een goeie vervanger.
Onze actie ook naar de klote helaas. De shirtjes waren al onderweg naar de drukker, toch maar afgeblazen .
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ja had ze best toch kunnen laten maken vind ik, best tof.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
1-2 gewonnen.
![]() Jammer dat Zwolle zo'n eind voor ligt. Maar mischien gaan ze chocken net als vorig seizoen.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Goede wedstrijd van Den Bosch! Ik denk dat Sparta - Den Bosch een prachtige wedstrijd wordt!
__________________ Sparta Rotterdam |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Toch nog een mannetje of 40-50 mee begreep ik?
Niet eens zo slecht op carnavalsmaandag. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Randy Wolters dus de eerste aanwinst voor het nieuwe seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
En we mogen met de auto naar Zwolle, dat is een meevallertje.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Die speelde toch eerst bij FC Utrecht of ben ik in de war met een andere Wolters? Stond me iets bij dat hij ooit debuteerde met een goal in de eredivisie.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Volgens mij geen verkeerde, al ken ik em lang niet goed genoeg om daar iets zinnigs over te zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Heb hem ooit nog in de jeugd gezien, toen hij nog bij UVS zat.
Ben benieuwd. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Goede speler die Wolters, hoopte eerlijk gezegd nog dat Sparta hem zou oppikken! Mooie assist tegen Den Bosch maandag en scoorde ook een lekkere goal tegen Sparta in de mistwedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Het was niet best, vooral de eerste helft werd er met een misplaatste arrogantie gespeeld vond ik.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat was het slecht maar wat een lekker resultaat!
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Kilic speelde wel een hele goede eerste helft.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fijn om Kilic weer te zien spelen, daar was ik best van onder de indruk aan het begin van het vorige seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Laat maar komen die Osse messen, want ze zijn maar met zn zessen heeeheee hooohoooo
![]() Weer 3 punten
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Grappig, had vanmiddag een afspraak in Van der Valk Ridderkerk en stapte rond half 5 naar buiten. Stopt er een bus en zie ik een man uitstappen die me bekend voorkwam. Juist, Fons Groenendijk. Al snel gevolgd door diverse jongens in witte polo's of blauwe jas. De selectie van Den Bosch ging dus kennelijk even rusten of eten in de aanloop naar de wedstrijd voor vanavond.
De spelersbus parkeerde vervolgens zo ongeveer recht voor mijn auto, dus heb maar even een foto gemaakt.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dat vermoeden dat ze daar zaten had ik al, ze pakte voor mij de afslag Barendrecht
![]() Heb er zin in vanavond al heb ik niet veel hoop op een goede afloop al zou een onverdiende overwinning vanavond wel lekker zijn.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
De ploeg met het meeste balbezit wint, was van beide kanten niet veel, aanvallend van onze kant teleurstellend en dan heb je de pech dat sommige ballen niet goed vallen waar ze dat bij Sparta wel doen, zie de (schitterende) 2-0.
Grootste frustratie was de scheids die verzuimde om Rutjes (?) met rood weg te sturen na een elleboog op van Brakel, schijnt iig goed op beeld te staan dus schorsen die handel. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hoe briljant zou het trouwens zijn om weer Zwolle de voet dwars te zetten
|
|
|
|
|
|
#45 | |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
1 Grote baggerzooi vandaag, was pas overigens de 2e uitnederlaag dit seizoen
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Apart om te lezen inderdaad, dat Spartanen dit (een van) de beste tegenstander(s) vonden die ze op het Kasteel hadden gezien. Wij hadden echt 0 stootkracht voorin.
Morgen van Weert weer op de bank. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Harry goal
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Morgen zal Jan Poortvliet wel gepresenteerd worden.
Vanavond afrondende gesprekken met een nog onbekende trainer volgens VI en Telstar meldt dat de optie in het contract van Poortvliet niet gelicht wordt. |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Den Bosch #7 Voor altijd blauw-wit
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|