![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De Selectie 2011/12: Keepers : Roberto Junior Fernandez (PAR) Rob van Dijk (NED) Erik Cummins (NED) Verdedigers : Alje Schut (NED) Jan Wuytens (BEL) Ismo Vorstermans (NED) Marcus Nilsson (ZWE) Michael Zullo (AUS) Dave Bulthuis (NED) Daan Bovenberg (NED) Mark van der Maarel (NED) Middenvelders : Nana Asare (GHA) Gianluca Nijholt (NED) Anouar Kali (NED) Jacob Lensky (CAN) Adam Sarota (AUS) Johan Martensson (ZWE) Yoshiaki Takagi (JAP) Rodney Sneijder (NED) (Gehuurd van Ajax) Aanvallers : Edouard Duplan (FRA) Jacob Mulenga (ZAM) Leon de Kogel (NED) Frank Demouge (NED) Tommy Oar (AUS) Alexander Gerndt (ZWE) Enzio Boldewijn (NED) Cedric van der Gun (NED) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Laatste post vorige topic:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Je ziet aan Gerndt dat hij in een bepaald systeem wel een wapen kan zijn ja. Gewoon, naast Demouge in een 4-4-2.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alweer een nieuw shirtje gedrukt?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Je doelt op de grotere letters van simpel ?
Dat moest idd van ze.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Maar heeft simpel weer nieuwe eisen gesteld ja? __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() ![]() En ja dat hoorde ik laatst, letters moesten er hetzelfde uitzien als bij jullie. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nog meer lijken uit de kast gekomen voor wat betreft de financiën, doelstelling voor de komende seizoenen is ook weer naar beneden bijgesteld, we strijden voor plek 8-12 voorlopig…
Echt ongelooflijk, ieder decennium hetzelfde lied, een stel koekenbakkers in het bestuur die gewoon maar wat doen… |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hey, maar wel 4 overwinningen op Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hier nog een scan van het AD van vandaag, over die problemen:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
PSV Eindhoven!
|
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#14 |
|
De vraag is alleen welke spelers in de huidige selectie je voor 5+ miljoen gaat verkopen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hooguit alleen Nana Asare, die is het wel waard imo.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Onze Algemeen Directeur reageert op de berichtgeving in de media :
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Keurig, bekende sensatie zoeken van de media. Volgens Derksen voetbalde AZ rond deze tijd middemoot Jupiler League
.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik vind het ook een prima brief, en vind het sowieso te prijzen dat ie m schrijft.
Dit soort openheid is nieuw voor onze club. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Toon Gerbrands kreeg een lamme arm van alle open brieven die hij schreef om de onzin van de media te ontkrachten, zo zie je maar weer ..
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Goede zaak dus, benieuwd of ie door kan breken. |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Asare is alweer fit, bleek toch mee te vallen die blessure.
Ook Johan Martensson is er zondag weer bij. Vermoedelijke opstelling tegen AZ : ----------Demouge - Gerndt---------- Takagi - Asare - Martensson - Duplan Bulthuis- Wuytens - Schut - Markiet ----------------Fernandez--------------- Laatst gewijzigd door PBateman; 17-02-12 om 14:20 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik zie dit Utrecht niet echt stunten tegen AZ.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
We gaan het meemaken, ik heb wel vertrouwen in minimaal een punt.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wat vind je van Gerndt tot nu toe Patrick? Had ergens wel wat meer van hem verwacht/gehoopt, al zie je wel dat hij heel specifieke kwaliteiten heeft.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Eerste seizoenshelft veel gekwakkeld met blessures en die zaak van zijn ex-vrouw, ook verkeerd gebruikt als linksbuiten in een 433... Maar voorlopig is ie de 3,5-4 miljoen euro nog niet waard gebleken nee. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Goede wedstrijd gezien, ook tegen elf man van AZ de baas op 't veld.
En vandaag liet het team ook zien weldegelijk te kunnen voetballen, niet alleen maar hoge ballen richting Demouge maar ook via combinatiespel de spitsen bereikt. Uitschieters vond ik Bulthuis (Beerens niet gezien), Gerndt, Demouge en Asare. Ook Markiet speelde een prima wedstrijd als rechtsback. Al met al een terechte overwinning, en op de elfde plaats. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ja, je had helemaal gelijk. Ik gaf vooraf geen cent voor de kansen van Utrecht.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Interview met Van Seumeren over zijn leven en FC Utrecht.
http://www.rtvutrecht.nl/gemist/uitz...-1730/11310729 Toch wel weer duidelijk geworden dat we het vorig seizoen hebben laten liggen, als we toen wederom Europees gehaald zouden hebben... Zal deels aan Du Chat hebben gelegen, maar vooral toch aan de bepalende spelers van toen die meer bezig waren met hun eigen carriere dan met de club. Jammer! Wel blij dat inmiddels is gebleken dat het huidige team, zonder veel blessures, echt niet minder is dan de huidige middenmoot. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Deze selectie verdient inderdaad volgend seizoen een schone lij. Er zit zat talent in, vind ik. Een creatieve middenvelder is alleen nog nodig denk ik.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jong FC Utrecht - Jong Ajax is de bekerfinale
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Klopt, na een spektakelstuk in de halve finale tegen Jong Vitesse/AGOVV.
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Op woensdag 4 april komt FC Utrecht weer naar Hendrik-Ido-Ambacht om te oefenen tegen ons. Zullen wel vooral de jonkies zijn natuurlijk.
De laatste keer was in april 2010. Aan beide kanten al veel spelers vertrokken als ik de karakteristiek zo terug zie. Vandenbergh twee goals, unicum. ![]()
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 | |
Vermoedelijke opstelling zondag : ----------Junior/Cummins---------- vd Maarel-Schut-Wuytens-Bulthuis Duplan-Martensson-Asare-Sneijder ----------Gerndt--Demouge--------- |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sneijder weer helemaal terug, dacht dat die helemaal uti het zicht was geraakt in de winterstop?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Onbegrijpelijke keuze van Alflen en Wouters trouwens om Asare naast Demouge te zetten, waarom niet gewoon een De Kogel of Veldwijk ernaast ? Nu was het middenveld met Kali en Sneijder weer te licht, beter had Asare gewoon naast Martensson (held!) gestaan. Een punt was niet verdiend geweest, maar had eigenlijk wel in de pocket moeten zijn, die kans van Asare moet er gewoon in. Nu komende zondag MOETEN winnen van NEC, dat wordt een lastige kluif denk ik met die druk erbij, hopelijk is Gerndt er weer bij. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Interview met Johan Martensson, naast Nana Asare ons best bewaarde geheim.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wlodi Smolarek (54) overleden.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Damn
echt zo'n topper uit de tijd dat ik voetbalplaatjes spaarde
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
![]() Wat een held was dat, zal zijn goal tegen Real Madrid nooit vergeten. ![]() Verder moet ik ook altijd denken aan een sketch die Hans Kraay jr. ooit met m maakte, Kraay was zgn. trainer van Utrecht en riep vanaf de zijlijn ': ''Alle ballen op Smollie!'', en Smolarek had dan een witte nepbaard op gedaan en liep met wandelstok achter een bal aan, hilarisch vond ik dat toen.. Het kan trouwens ook Vermeegen zijn geweest bedenk ik me nu. Anyway, R.I.P. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nostalgie, de samenvatting van FC Utrecht - Real Madrid in 1991, ik was erbij.
![]() NOS Sport - 1991: FC Utrecht-Real Madrid |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Mooie ingezonden brief over Smollie:
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Dag
![]() Waar speelt Jong FC Utrecht? Spelen ze op de velden achter het stadion? |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jep, sportpark Zoudenbalch heet het.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Tof bedankt. Morgen spelen de beloften van Utrecht tegen de beloften van Heracles.
Morgen dan maar ff de wedstrijd bekijken. Laatst gewijzigd door markoalmelo; 11-03-12 om 20:46 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Utrecht #8 : Knokken voor de punten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|