![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Elke club heeft wel tussen het publiek één of andere gekke/leipe supporter zitten die binnen de eigen aanhang erg bekend is, maar vaak ook nog daarbuiten. Vaak om de meest gekke redenen.
Wie is het bij jouw favoriete voetbalploeg, en hoe komt dat zo? __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Voor mij is het leuk om Telstar eruit te lichten omdat we daar een supporter hebben die best wel bekend is:
![]() Jomanda Jomanda is een oude supporter (niemand weet zijn daadwerkelijke leeftijd ) die al sinds 1964 bij Telstar komt. Hij heeft ooit een keer met de borden die hij met zich meedraagt de wedstrijd goed weten te voorspellen. Vandaar zijn bijnaam. Doordeweeks doet hij ook nog wel veel voor de club qua vrijwilligerswerk.Nog even wat beeldmateriaal: __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leuk topic, bij NAC kan ik zo 1,2,3 niemand noemen op het moment.
Maar bij bijvoorbeeld PSV denk ik aan: ![]() Oh nee sorry, ik bedoel: ![]() ![]() Zelfs van de week in de wedstrijd tegen NEC zat hij met enkel een t-shirtje en uiteraard z'n onafscheidelijke camera om z'n nek op de tribune. Geloof dat hij Willem heet. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bij Man Utd is dat volgens mij Pete Boyle:
![]() Voor de wedstrijd staat hij in de pub bij 't stadion de rest van de toeschouwers "warm" te maken voor de wedstrijd met z'n (vaak eigen gemaakte) nummers. Hij heeft inmiddels 'n heel arsenaal (hihi) aan cd's ingezongen, als achtergrondkoor trekt hij wat van z'n diehard-maten de studio in. 't Klinkt voor geen meter, maar 't gaat om 't principe. Pete rijdt ook de bus voor de uitsupporters als de uitwedstrijd enigszins met busvervoer te doen is.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik heb hem laatst in een docu gezien
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Looking for Manchester, met mijn held Cantona gok ik? Leuke docu.
Ik vergeet trouwens de tulbanden die elke thuiswedstrijd vlakbij de dug-out zitten ![]()
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die spekarmen van die bolle bij die foto met Doedelzak..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bennie natuurlijk.
Overbodige scharenspandoeken
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
De gebroeders anker
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Je bent toch altijd bang dat zo iemand Kees of Karel heet.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Of Willem.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wij hebben de IJsbeer
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wij hebben ook zo`n mafklapper in het vak, ongeacht het weer, altijd in zijn blote bast in het vak, zet veelal nummers in. In het uitvak van de Eagles trok hij zijn broek naar beneden en begon op zijn (veel te dikke) reet te slaan
. Soms maakt hij ook gebruik van bodypaint, vorig jaar zomer reed hij op een scooter rond door de Zwolse binnenstad in zijn blote pens met allemaal blauw witte strepen op zijn bast + clublogo op zijn rug.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De gekste/leukste/meest fanatieke/etc. supporter van jouw club
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|