![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Blockhead jonguh!
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Goed topic
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Heb ik me ook altijd om kapot gelachen ja.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Da's een echte commando jongeuh!
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zal vast niet worden bijgehouden door Hanni Hanna.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Haha dat kapsel is al 25 jaar baas
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Echt, wie verzint zoiets hè.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Daar kun je een dienblad opzetten
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
zouden de turkse kappers dat ook kunnen ?
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Makkelijk bijsnijden tijdens het photoshoppen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jeugdherinneringen dat die vent trainer van Vitesse was en bij Studio Sport voor de camera kwam waarop mijn moeder iedere keer zei: "Ah, daar heb je die man met dat vierkante kapsel weer!"
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
en profil
|
|
|
|
|
|
#16 |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wederom een bewijs dat het niveau hier dramatisch is.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Joh. Er zijn een keer 2 topics tussendoor die wat minder zijn en je laat je weer zien.
Jouw constante drang om aanmerkingen te moeten maken over het niveau brengt het nou niet echt omhoog __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Ik probeer ten alle tijden een normale discussie te voeren, waar het forum voor bedoelt is. Echter zijn er ten alle tijden een groot aantal users die discussies om zeep proberen te helpen of bewust afdwalen door er allerlei randzaken bij te halen, dat je mij dan beschuldigt dat ik het niveau niet omhoog zou halen omdat ik 2 keer aangeef dat datzelfde niveau dramatisch is zegt meer over jou dan over mij. __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Je kan ook gewoon niet in een topic komen als je het van een laag niveau vindt of het je niet boeit? Ik vind ook niet alle topics even nodig of interessant, maar daar hoef je toch niet gelijk bovenop te springen. Daarbij is een beetje onzin af en toe gewoon leuk, als iedereen maar zo saai en serieus was als jij dan vond ik er niks aan hier.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het hoort juist bij WZV dat er af en toe een topic tussendoor zit waar het helemaal nergens over gaat en wat om te lachen is. Probeer eens wat minder zuur te doen, Tjeuke.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vind het inhoudelijk juist wel een sterk topic. Ik was al een tijd voornemens om een topic over kapsels van voetballers te openen, maar het is er nog niet van gekomen. Sturing heeft een opmerkelijke coup en dat kan ik wel waarderen. Bovendien is hij uiterst consequent, want al jaren lang is zijn kapsel dezelfde. In zijn geval is dat positief daar hij een keihard kapsel heeft. Een Stijn Schaars zou er een voorbeeld aan kunnen nemen. Zijn kapsel is nog saaier dan de spelletjes die je via je Digitenne kastje kan spelen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
Ontopic:
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Haha jezus Tjeuke. Stel je niet zo aan.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Je komt niet echt over als een gezellige gozer, zeg. Jezus mina, ga even ergens anders de zuurpruim uithangen. Foto van Edward toen hij erachter kwam dat z'n kapper ziek was:
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
wat een onzin topic. Nu wil ik niet zeggen dat Sjimmie een streepje voor heeft bij de mods maar het lijkt er wel op.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jezus als er zoveel kritiek is op 1 topic dan gooi ik hem wel op slot
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nee joh
Het was maar een glapje. Natuurlijk gaat hij niet dicht. Een keer een leuk topic tussendoor is geen probleem.Ik heb met Sjimmie de deal dat ik van hem 200 euro krijg __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Abonnement van dit topic toegevoegd, om Sturing z'n überkapsel maar ook om de discussie die erop volgt.
Drill-instructor
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Als ik hem zie heb ik altijd de neiging om een biertje op z'n hoofd te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kan je meteen de site kopen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Schijnt dat deze op voetbalruilbeurzen veel geld waard is:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Dit topic
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Edward
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tjeuke
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Goed bezig mannen.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Loves C, R en M
|
OK, laten we een poging wagen. Hoe zou hij tot dit kapsel gekomen zijn? Wie was de insprirator? Hoe doet de kapper dit: is dit puur knippen of tondeuse werk, maar met welke kammetjes. Zou hij er ook gel in gooien of staat het van nature zo? Vragen vragenen nog een vragen. Heb jij een mogelijk antwoord op het misterie dat het kapsel van Edward Struing heet?? __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Loves C, R en M
|
OT
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik vind de achterkant van zijn kapsel dat post #15 laat zien wel interessant. De handig blokvorm wordt blijkbaar alleen maar in de hoogte en breedte toegepast, maar niet in de diepte.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hoe vinden jullie dat het kapsel van Sturing zich verhoudt tot het kapsel van Rigobert Song?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het kapsel van Edward Sturing topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|