![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hoorde laatst al wel verhalen over het feit dat er gejat was uit de kleedkamers..wel triest dat het dan je eigen materiaalman is
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dat zal dezelfde kerel zijn..kan haast niet anders.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die materiaalman was trouwens toch de pa van Regilio Jacobs?
Ofniet Tim?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nee, dat was de teammanager, maar dit is allang weg.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ah oke
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
FC Oss beëindigt de samenwerking met Dirk Heesen
Na een samenwerking van meer dan 10 jaar heeft de directie van FC Oss besloten de aflopende overeenkomst met hoofdtrainer Dirk Heesen niet te verlengen. Na een uiterst succesvolle periode als hoofdtrainer, met de directe promotie naar de Jupiler League vanuit de Topklasse als hoogtepunt, is het volgens de directie tijd voor een ander gezicht voor de jonge spelersgroep. FC Oss is Dirk Heesen veel dank verschuldigd en wenst hem succes in het vervolg van zijn nog jonge trainersloopbaan. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Warum?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Slechte beslissing.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Alsie maar niet naar FC Den Bosch wil
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Na Volendam dus weer een club waar Henk Wisman kan solliciteren...
Wel een verrassend besluit. Waren er signalen dat het uitgewerkt was Tim? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Toen hij werd aangesteld was het al redelijk verrassend eigenlijk. Het is een cultheld, maar een goede trainer heb ik hem nooit gevonden, al heeft hij het natuurlijk keurig gedaan. Denk dat ze bij de club ook inzien dat er onder Heesen niet echt veel ruimte is voor groei (buiten de groei van Dikkie zelf), dus een frisse wind kan geen kwaad.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
![]() Toen zei hij al dat hij het een geweldige club vond en dat hij ooit wel trainer wilde worden, maar niemand nam dat serieus
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Las ergens dat Anton Janssen, die ook bij FC Den Bosch in beeld was, kandidaat zou zijn. Jij daar iets van gehoord Tim?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik las het ook vandaag ja. Verder nog niets gehoord..binnen een week als het goed is duidelijkheid, maar in ieder geval geen Pfaff dus. Janssen zou best logisch zijn, ook gezien de samenwerking tussen NEC en Oss.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Toch 1 van de 3 keer van ons gewonnen, weer een geslaagd seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het zit diep he
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nee, totaal niet. We waren dit seizoen 3 keer beter en de belangrijkste 2 hebben we gewonnen. Gun het jullie wel dat jullie op een woensdagmiddag naar Heerenveen mochten.
Het enige wat jullie netjes doen is dat jullie financieel gezond zijn. Daar kunnen wij (nog) niet helemaal aan tippen. Maar verder... Een elftal met B-acteurs en B-voetballers. Zelf 100 keer op de grond gaan liggen, de bal niet uitschieten maar als wij de bal hebben moet ie ineens uit. Of die 2 die de bal niet terug gaf. Lekker kinderachtig
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Het zit diep dus.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat is er over van de derby. Een troosteloos potje op een troosteloze maandagavond.. Met een aantal kinderachtige spelers en een opgefokt aanvoerdertje.
Vroeger was er nog wel eens wat actie, zowel binnen als buiten de lijnen. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
FC OSS en respect
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Toen ik het postte dacht ik al dat er vast weer een sneue reactie van Robbie zou komen en ja hoor
|
|
|
|
|
|
#28 |
![]() Kom op Tim, dat is hetzelfde als dat Unox ineens 'vegetarisch' op de blikken knakworst gaat zetten... Dat gelooft toch niemand.. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Echt complete onzin, maar dat weet je zelf ook wel. De club is al jarenlang bezig met een hoop maatschappelijke projecten en ze hebben daar 2 jaar geleden zelfs nog een prijs voor ontvangen. Dat een paar mongolen op de tribune zich niet kunnen gedragen is kut, maar het is gewoon goed dat een club zich daar direct fel tegen uitspreekt en een stuk meer doet dan een simpel persberichtje. Helaas ben jij zo bekrompen dat je alles wat Oss is en doet achterlijk vindt zonder dat je enige kennis van zaken hebt.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Die prijs zal niet in het seizoen zijn geweest dat de wedstrijd werd stilgelegd door Osse spreekkoren en Zwanenberg de boel moest sussen maar in plaats daarvan zijn middelvinger naar ons opstak...
RESPECT
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zal wel mikken op pakweg De Treffers of Achilles '29 dan.
Zijn er eigenlijk al namen bekend van spelers die een ontslagbrief hebben gekregen Tim? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik weet van niets, maar heb ook geen connecties meer binnen de club nowadays, dus ik weet alles ook pas als het persbericht binnen komt bij me
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hoe doet Grootfaam het? Die andere jongens die afgelopen zomer van NEC kwamen spelen niet veel toch?
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nou, we worden op ons wenken bediend, keurig berichtje van FC Oss. Nelemans weg vind ik toch licht verrassend, hoewel hij misschien niet goedkoop is en er nog wel wat aanvallers zijn.
Wel knap dat Koot aardig lijkt aan te haken. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
En Stankovje?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Welke? We hebben er inmiddels 2
![]() Antonio zit op 8 wedstrijden, 2 goals Aleksandar zit op 7 wedstrijden, 1 goal Antonio begon fantastisch met 2 goals in zijn debuut (op het middenveld), maar daarna was het niets bijzonders en raakte hij ook nog eens geblesseerd. Als iedereen fit is zit hij op de bank, maar momenteel speelt hij rechtsback omdat Grootfaam geblesseerd is. Aleksandar kwam pas in de winterstop..viel de eerste 3 wedstrijden in en veroverde toen een basisplaats ten koste van Bieber. Scoorde meteen bij zijn eerste basisplaats, maar daar bleeft het bij (nu 3 wedstrijden niet gescoord). Denk niet dat hij die basisplaats gaat behouden..vind ze allebei niet erg bijzonder eigenlijk. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Oh, is mij even ontgaan dat Aleks er ook speelt. Maar Antonio is wel de meest talentvolle van de 2. Speelde geregeld bij Macedonië -21, en bij -19 speelde hij een sterke pot tegen het Spanje van Canales. Scoorde die wedstrijd ook.
Maar zijn beide spelers die het ver geschopt hebben omdat ze fysiek altijd beter waren dan de rest. Ik heb ze nog getraind in de jeugd, ook toen al grijs. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ben benieuwd..rechtsback is niet echt zijn beste positie volgens mij, dus dan is het wel logischer dat hij daar wat minder kan brengen.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
FC Oss opnieuw ingedeeld in categorie 3
De licentiecommissie van de KNVB heeft FC Oss op basis van de ingediende halfjaarcijfers opnieuw ingedeeld in categorie 3. Tijdens de eerste meting van de KNVB was dit ook het geval. Toen kreeg FC Oss 140 punten en in de tweede controleronde heeft de club 148 punten gekregen. De positie in categorie 3 is daarmee versterkt en dat is het gevolg van goed financieel beleid van de club. Directeur Mischa Rook toont zich tevreden met het positieve nieuws. “Dit toont wederom aan dat FC Oss gezond is. Uiteraard ben ik blij met dit nieuws, maar niet verrast. We weten dat we de goede lijn hebben doorgezet en dat FC Oss er goed voor staat. We moeten er hard voor werken en we beseffen ons dat we dat moeten blijven doen. Dat zullen we ook zeker niet nalaten.” Rein Baart En er is nog meer positief nieuws vanuit Oss te melden. Oud-doelman Rein Baart is komend seizoen de nieuwe keeperstrainer bij FC Oss. De 40-jarige Baart stond in de jaren ’90 al twee seizoenen in Oss onder contract en kwam tot 14 optredens in de hoofdmacht. Vervolgens kwam Baart in Nederland uit voor VVV Venlo, Fortuna Sittard en N.E.C. Nijmegen. Vorig seizoen keepte hij in Canada bij Edmonton. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Oss #3: met een stelende materiaalman
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|