![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Over die vierde speler zometeen meer. #NAC wacht nog op handtekening. Ze hebben nog 3 kwartier de tijd... Dan is het dus pas rond
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Hebben jullie weer geld dan?
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Alles op huurbasis he. En salariskosten is flink in gesneden zonder Leonardo en Amoah.
En net of het wat uitmaakt, op het einde hebben we toch weer financiële problemen. Ben niet anders gewend .
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nummer 4 is Sarpong. Ook op huurbasis.
Ik heb nog even geen mening. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Zaterdag alle 3 meteen in de basis ?
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Hoe dan ook wordt het geen gemakkelijke wedstrijd voor ons ( hoe het op het moment ook gaat met NAC , ik hoef jullie niet te vertellen wie er eerder in Breda won ) en hoe het daar ging. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Leuk hoor 4 spelers erbij maar waar betalen we die van?
Ook al is het huur, volgens mij kwamen we zonder deze extra kosten al niet meer rond dit seizoen. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
Die richting gaat het wel op ja. Als ze echt niks kosten, dan had je ze geleend. Huur impliceert dat je (deels) het salaris overneemt en dus gewoon kosten hebt. Vreemde beslissing, die mij doet denken aan het beleid van een jaar of twee geleden.
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
En als NAC ooit geld heeft bouwen ze dan het complex uit dat er jeugd komt te spelen? |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik snap niet wat NAC met al die middenvelders moet.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
2 man achterin, 7 op t middenveld en Anthony voorin.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Karel Johnse tekent dus bij tot 2013.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ben geen echte fan, maar gezien het materiaal doet hij het nog niet zo slecht.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
en NAC zal ook helaas ook wel niet veel keus hebben gezien het financiële plaatje.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Bijzonder dat Lurling nog begon te klagen over de scheids, want de eerste tackle vanachter had al einde wedstrijd kunnen zijn.
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ach, hij kan hem volgens de regels misschien geven die 2e gele kaart. Maar een scheids met een beetje inlevingsvermogen geeft hem niet, dus dat Lurling klaagt kan ik me goed voorstellen.
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Lurling hekelt 'verschrikkelijke' Kuipers: 'Hij gaat straks naar het EK' __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Zo goed floot hij ook niet (niet in voordeel of nadeel van een team overigens). Maar Lurling moet dat lekker laten en zelf slimmer zijn bij die laatste overtreding.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Hij floot idd te veel, maar als je er vanaf wordt gestuurd is het wel heel makkelijk om naar de scheids te wijzen ipv te denken wat heb je zelf gedaan.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
waarschijnlijk is Büttner de actie van Lurling eerder dit seizoen in breda niet vergeten ( waaruit de penalty en de 1-0 zege ontstond )
Kolk werd voor een soort gelijk duwtje gestraft gister. Tja die rode kaart had van mij ook niet gehoeven zo in de laatste minuut ( al gunde ik die Lurling aan de ene kant wel weer , maar daarvoor moeten we o.a nog verder terug toen die niet bij NAC nog niet speelde )
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Op basis van uitlatingen in de media is de aanklager betaald voetbal een vooronderzoek gestart naar Lurling.
Viel te verwachten. Lurling, ezel. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Die aanklager moet niet zo huilen. Ik hoor hem ook nooit als Lurling weer eens door een heel stadion voor hoerenjong uitgemaakt is.
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
![]() Het is toch niet slim om na een wedstrijd zulke domme dingen te gaan roepen of wel? __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
#82 |
|
En verder valt het toch ook wel mee wat hij zegt. Hij vindt Kuijpers een "verschrikkelijke man".
Nou dat kan écht niet door de beugel hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Zou zwaar overdreven zijn als je iemand daarvoor zou gaan schorsen wat mij betreft. Dat je niet alles kunt en mag zeggen over scheidsrechters kan ik dan nog wel begrijpen, maar dit stelt toch niks voor?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Botteghin is aardig ingeburgerd:
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
Laatst gewijzigd door Thieske; 07-02-12 om 17:38 |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Volgende pot tegen Ajax. Zomaar op een zaterdagavond en met bier. Ik kijk er naar uit, zoals gewoonlijk zonder al te veel vertrouwen.
![]() Alhoewel, de laatste avondwedstrijd tegen Ajax was voor mij een van de mooiste Avondjes NAC die ik heb meegemaakt. Zo mooi als die avond zal het zaterdag sowieso niet worden, hopelijk wel een wedstrijd met strijd en spektakel. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Ik heb er wel vertrouwen in, tegen de grotere namen weten we thuis vaak te verrassen en Ajax draait ook niet geweldig natuurlijk.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Ben benieuwd naar het doekje morgen.
|
|
|
|
|
|
#91 | |
Het is ook tijden geweest dat bijna alle spelers een Feyenoord verleden hadden.
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
#93 | |
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Matchday! Zin in!
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Heb er toch niet zoveel vertrouwen in hoor. Hopelijk zit ik er compleet naast maar bij deze wedstrijden heb je Gudelj en Lurling (en wellicht Schalk) nodig om de strijdlust in de ploeg te brengen lijkt het de laatste tijd. Denk dat het maximale een gelijkspel is gezien de vorm en resultaten van beide clubs laatste tijd.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Ik zie er ook niet 1,2,3 een overwinning uit rollen hoor. Maar vind het wel leuk dat deze wedstrijd eens op zaterdagavond gespeeld wordt ipv op zondag om half 1 zonder bier. Dat zorgt toch net weer voor een iets andere beleving.
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Koning Botteghin heeft er in ieder geval zin in, ik denk dat hij een transfer naar Ajax wil versieren.
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
Luijckx er niet bij. Geblesseerd. Buijs dus terug naar achterste linie lijkt me. Hoop toch niet op Lasnik meedoet iig
.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Het zit allemaal niet mee.
|