Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 31-01-12, 23:04 Standaard   #51

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
Qua gedrag is het een mini-El Hamdaoui.
Aha, voorbeelden van toevallig? Gelukkig is het maar een half jaar mocht het niks blijken.

@Palmboom klopt. Daarom is het om van te kotsen hoe ze tegen excelsior in het veld stonden.
Superheld is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 31-01-12, 23:15 Standaard   #52

Over die vierde speler zometeen meer. #NAC wacht nog op handtekening. Ze hebben nog 3 kwartier de tijd... Dan is het dus pas rond
Oud 31-01-12, 23:21 Standaard   #53

Strooper's Voetbal Forum schermafbeelding

Hebben jullie weer geld dan?
Strooper is offline   Met citaat reageren
Oud 31-01-12, 23:24 sad   #54

Alles op huurbasis he. En salariskosten is flink in gesneden zonder Leonardo en Amoah.

En net of het wat uitmaakt, op het einde hebben we toch weer financiële problemen. Ben niet anders gewend .
Oud 31-01-12, 23:46 Standaard   #55

Nummer 4 is Sarpong. Ook op huurbasis.

Ik heb nog even geen mening.
Oud 31-01-12, 23:53 Standaard   #56
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Zaterdag alle 3 meteen in de basis ?

Oud 31-01-12, 23:53 Standaard   #57

Oorspronkelijk geplaatst door Strooper Bekijk bericht
Hebben jullie weer geld dan?
Een van de clubraad leden geeft al aan dat er wat mensen wat uit te leggen hebben. Positief resultaat komend jaar kunnen we waarschijnlijk wel vergeten geeft hij aan. Tenzij er een sponsor bij zit ofzo..
Oud 31-01-12, 23:55 Standaard   #58

Oorspronkelijk geplaatst door vitessezuid113 Bekijk bericht
Zaterdag alle 3 meteen in de basis ?
Geen idee. Boukhari en Seedorf heb ik geen idee van fitheid en kwaliteit. El Ak en/of Sarpong zou kunnen.
Oud 31-01-12, 23:58 Standaard   #59
Meister 10/11

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
[...]

Geen idee. Boukhari en Seedorf heb ik geen idee van fitheid en kwaliteit. El Ak en/of Sarpong zou kunnen.
Oke , zullen het later deze week wel horen/zien.
Hoe dan ook wordt het geen gemakkelijke wedstrijd voor ons ( hoe het op het moment ook gaat met NAC , ik hoef jullie niet te vertellen wie er eerder in Breda won ) en hoe het daar ging.

Oud 01-02-12, 00:03 Standaard   #60

4 NIEUWE AANWINSTEN VOOR NAC!
31-01-2012
Op de slotdag van de transferperiode heeft nac adequaat gehandeld. De selectie werd namelijk met Nourdin Boukhari, Stefano Seedorf, Jeffrey Sarpong en El Akchaoui versterkt en vertrok er niemand uit Breda.

Het was vandaag een hectische dag in het Rat Verlegh Stadion, maar leverde wel het gewenste resultaat op. Maar liefst vier spelers werden aan de selectie toegevoegd en vooralsnog vertrekt er niemand uit Breda.

Twee spelers worden de rest van het seizoen gehuurd. Het gaat om de multifunctionele middenvelder Jeffrey Sarpong, die onder contract staat bij het Spaanse Real Sociedad. Hij werd al eens eerder in verband gebracht met NAC, maar koos destijds voor de Spaanse Primera Division. Hij kwam in Spanje vooral als invaller aan zijn speelminuten en wil bij NAC weer elke week aan voetballen toekomen.

De tweede speler die de tweede seizoenshelft wordt gehuurd is Youssef El Akchaoui. De 30-jarige speler wordt gehaald voor de linkerflank en kan zowel als middenvelder en als verdediger uit de voeten. De linkspoot komt over van sc Heerenveen.

Naast de twee gehuurde spelers slaagde NAC er ook in, twee oud-NAC spelers op amateurbasis aan de selectie toe te voegen. Het gaat om Stefano Seedorf, die zijn conditie dit seizoen al bij Jong NAC op peil hield en Nourdin Boukhari, die van NAC de kans krijgt te laten zien of hij zijn oude niveau weer kan evenaren. Wanneer beide spelers speelgerechtigd zijn, hangt af van hun vorige club, want zij moeten vrijgave verlenen. Dit zal in het geval van Stefano geen probleem moeten zijn. Bij zijn vorige club Monza, heeft neef Clarence het een en ander te zeggen, waardoor het ernaar uitziet dat Stefano op korte termijn zijn opwachting in het eerste elftal kan maken. Hoe lang dat bij Nourdin Boukhari gaat duren is nog onduidelijk. Zijn huidige club, het Turkse Kasimpasa, moet eveneens de speler toestemming geven om als amateruspeler voor NAC te spelen. Mocht Kasimpasa niet meewerken, kunnen zij de overgang uiterlijk een maand tegenhouden. Daarna zal Nourdin alsnog speler van NAC worden, maar de NAC-directie hoopt dat het minder lang zal duren.

Het lijkt er dus op dat er geen spelers uit Breda zullen vertrekken, maar vermeld moet worden dat de deadline in Turkije pas over vijf dagen is. Hierdoor sluit NAC het niet uit dat Kayserispor een laatste poging zal doen om Ömer Bayram alsnog over te nemen. Mocht dat het geval zijn, dan is de NAC-selectie na vandaag dermate breed, om dat goed in te vullen.

Met deze vier kersverse aanwinsten is technisch directeur Jeffrey van As meer dan tevreden. "We hebben kwalitatief goede spelers aan kunnen trekken. Daarnaast kosten de spelers ons niks, wat gezien onze financiele situatie, meer dan welkom is. We hebben de selectie breder gemaakt, wat ten goede komt van de kwaliteit.
Euh, lijkt me toch niet dat NAC geen salaris hoeft te betalen?
Oud 01-02-12, 00:04 Standaard   #61
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuk hoor 4 spelers erbij maar waar betalen we die van?

Ook al is het huur, volgens mij kwamen we zonder deze extra kosten al niet meer rond dit seizoen.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-12, 00:22 Standaard   #62

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
volgens mij kwamen we zonder deze extra kosten al niet meer rond dit seizoen.
Die richting gaat het wel op ja. Als ze echt niks kosten, dan had je ze geleend. Huur impliceert dat je (deels) het salaris overneemt en dus gewoon kosten hebt. Vreemde beslissing, die mij doet denken aan het beleid van een jaar of twee geleden.
Mart is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-12, 08:09 Standaard   #63
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Een van de clubraad leden geeft al aan dat er wat mensen wat uit te leggen hebben. Positief resultaat komend jaar kunnen we waarschijnlijk wel vergeten geeft hij aan. Tenzij er een sponsor bij zit ofzo..
Komt toch nog een rugsponsor bij?

En als NAC ooit geld heeft bouwen ze dan het complex uit dat er jeugd komt te spelen?
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-12, 08:10 Standaard   #64
U2

[...]

Euh, lijkt me toch niet dat NAC geen salaris hoeft te betalen?
Gebeurt wel is hoor, maar niet vaak. Mooi om in de etalage te zetten of ervaring op te doen.
Oud 01-02-12, 10:19 Standaard   #65
Hup Holland!

Kanariegeel's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap niet wat NAC met al die middenvelders moet.
Kanariegeel is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-12, 10:23 Standaard   #66
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

2 man achterin, 7 op t middenveld en Anthony voorin.
TR is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-02-12, 19:47 bulb   #67

Oorspronkelijk geplaatst door bloodysunday Bekijk bericht
[...]
En als NAC ooit geld heeft bouwen ze dan het complex uit dat er jeugd komt te spelen?
Nee, in principe niet. Voor de jeugd wordt naar een locatie in Breda gezocht.
Mart is offline   Met citaat reageren
Oud 02-02-12, 19:29 Standaard   #68
U2

Oorspronkelijk geplaatst door Mart Bekijk bericht
[...]

Nee, in principe niet. Voor de jeugd wordt naar een locatie in Breda gezocht.
Jammer, een voetbalclub hoort met jeugd en eerste op één plek te zijn. Gelukkig gaan veel clubs dat nu ook realiseren.
Oud 03-02-12, 16:43 thumb up   #69
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Karel Johnse tekent dus bij tot 2013.

Oud 03-02-12, 23:35 Standaard   #70
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
Karel Johnse tekent dus bij tot 2013.
Ben geen echte fan, maar gezien het materiaal doet hij het nog niet zo slecht.

Oud 04-02-12, 14:02 Standaard   #71
Meister 10/11

en NAC zal ook helaas ook wel niet veel keus hebben gezien het financiële plaatje.

Oud 05-02-12, 12:28 Standaard   #72
Theo, pak 'm terug

Bijzonder dat Lurling nog begon te klagen over de scheids, want de eerste tackle vanachter had al einde wedstrijd kunnen zijn.

Oud 05-02-12, 14:45 Standaard   #73
Hup Holland!

Ach, hij kan hem volgens de regels misschien geven die 2e gele kaart. Maar een scheids met een beetje inlevingsvermogen geeft hem niet, dus dat Lurling klaagt kan ik me goed voorstellen.
Oud 05-02-12, 14:48 Standaard   #74
Theo, pak 'm terug

Ach, hij kan hem volgens de regels misschien geven die 2e gele kaart. Maar een scheids met een beetje inlevingsvermogen geeft hem niet, dus dat Lurling klaagt kan ik me goed voorstellen.
Met klagen bedoelde ik:

Lurling hekelt 'verschrikkelijke' Kuipers: 'Hij gaat straks naar het EK'

Oud 05-02-12, 15:14 Standaard   #75

Zo goed floot hij ook niet (niet in voordeel of nadeel van een team overigens). Maar Lurling moet dat lekker laten en zelf slimmer zijn bij die laatste overtreding.
Oud 05-02-12, 15:16 Standaard   #76
Theo, pak 'm terug

Zo goed floot hij ook niet (niet in voordeel of nadeel van een team overigens). Maar Lurling moet dat lekker laten en zelf slimmer zijn bij die laatste overtreding.
Hij floot idd te veel, maar als je er vanaf wordt gestuurd is het wel heel makkelijk om naar de scheids te wijzen ipv te denken wat heb je zelf gedaan.

Oud 06-02-12, 00:30 Standaard   #77
Meister 10/11

waarschijnlijk is Büttner de actie van Lurling eerder dit seizoen in breda niet vergeten ( waaruit de penalty en de 1-0 zege ontstond )
Kolk werd voor een soort gelijk duwtje gestraft gister.

Tja die rode kaart had van mij ook niet gehoeven zo in de laatste minuut ( al gunde ik die Lurling aan de ene kant wel weer , maar daarvoor moeten we o.a nog verder terug toen die niet bij NAC nog niet speelde )

Oud 06-02-12, 15:48 Standaard   #78

Op basis van uitlatingen in de media is de aanklager betaald voetbal een vooronderzoek gestart naar Lurling.

Viel te verwachten. Lurling, ezel.
Oud 06-02-12, 18:01 Standaard   #79
Hup Holland!

Die aanklager moet niet zo huilen. Ik hoor hem ook nooit als Lurling weer eens door een heel stadion voor hoerenjong uitgemaakt is.
Oud 06-02-12, 18:08 Standaard   #80
Theo, pak 'm terug

Die aanklager moet niet zo huilen. Ik hoor hem ook nooit als Lurling weer eens door een heel stadion voor hoerenjong uitgemaakt is.
Je kent zijn moeder niet?

Het is toch niet slim om na een wedstrijd zulke domme dingen te gaan roepen of wel?

Oud 06-02-12, 18:53 Standaard   #81
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
[...]

Je kent zijn moeder niet?

Het is toch niet slim om na een wedstrijd zulke domme dingen te gaan roepen of wel?
Nee het is niet slim. Maar echt consequent beleid kan ik het niet noemen.
Oud 06-02-12, 18:55 Standaard   #82
Hup Holland!

En verder valt het toch ook wel mee wat hij zegt. Hij vindt Kuijpers een "verschrikkelijke man".

Nou dat kan écht niet door de beugel hoor.
Oud 06-02-12, 19:43 Standaard   #83
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou zwaar overdreven zijn als je iemand daarvoor zou gaan schorsen wat mij betreft. Dat je niet alles kunt en mag zeggen over scheidsrechters kan ik dan nog wel begrijpen, maar dit stelt toch niks voor?

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 06-02-12, 22:48 big smile   #84
Hup Holland!

Botteghin is aardig ingeburgerd:

Oud 07-02-12, 17:27 thumb up   #85
Hup Holland!

7 FEBRUARI 2012
LURLING: 'IK BEGRIJP NU WAAROM SPELERS NOOIT MEER EEN MENING GEVEN'

Gisteren meldden we al dat NAC vandaag vóór 12 uur een verklaring moest geven voor de uitlatingen die haar speler Anthony Lurling van de wedstrijd vitesse – NAC deed over scheidsrechter Björn Kuipers. In een interview noemde hij Kuipers ‘een verschrikkelijke man’.

In Nederland mag je tegen een politieagent zeggen dat je het een ‘nare vent’ vindt, en je komt er juridisch gezien mee weg. Als het aan de knvb ligt wordt je voor de tuchtcommissie gesleept op het moment dat je hardop zegt dat je de scheidsrechter een ‘verschrikkelijke man’ vindt.

Lurling gaat zijn verantwoordelijkheid niet uit de weg: „Ik heb die uitspraak inderdaad gedaan”, zegt Lurling tegenover BN/DeStem. „Maar niet om wie hij is, want ik ken hem niet, maar puur op basis van de beslissing om mij weg te sturen en de manier waarop hij dat toelichtte. Ik baal hiervan.”

Lurling blokkeerde op onrechtmatige wijze een ‘veelbelovende aanval’, zo liet Kuipers noteren. Het voltrok zich overigens allemaal ter hoogte van de cornervlag. Een ‘veelbelovende aanval’ dus… Dat vond Lurling dus ook wel een wat overdreven term, en zo liet hij blijken. „In alle emotie van de wedstrijd, ook nog eens in de wetenschap dat ik Ajax-thuis zou missen, heb ik toen gezegd dat je in mijn ogen een verschrikkelijke man bent als je voor zo’n licht vergrijp een tweede gele kaart trekt. En dan ook nog eens die motivering, A promising attack… Gekoppeld aan de nederlaag, zat daarin mijn frustratie.”

Met grote regelmaat is Lurling het mikpunt van verbaal geweld. Een discutabel beroep van zijn moeder, en diverse terminale ziektes vallen hem wekelijks ten deel. Iets wat de knvb acceptabel lijkt te vinden, aangezien er nooit actie tegen ondernomen wordt, terwijl er duizenden getuigen van zijn. „Ze vinden mij, geloof ik, in elk stadion een verschrikkelijk ventje. Ik zit daar totaal niet mee. Ze kennen me niet eens! In dat licht moet je mijn uitspraak over Kuipers ook zien. Ik ken die man niet, dus waarom zou ik hem verschrikkelijk vinden? Het ging mij puur om die gele kaart.”

Lurling baalt er van dat voetballers door dit soort acties monddood worden gemaakt. Met geen woord mag er kwaad worden gesproken over de Zeister Kim Jong Un: „Kijk, critici klagen vaak dat voetballers weinig te vertellen hebben, maar nu begrijp ik waarom er geen speler is die nog zijn mening geeft. Niemand durft nog wat te zeggen. Als ik voor deze uitspraak bestraft word, kan ik maar beter nooit meer met de pers praten. Ja, als ik drie keer gescoord heb misschien.

Laatst gewijzigd door Thieske; 07-02-12 om 17:38
Oud 07-02-12, 17:37 emo   #86
Hup Holland!

PersvoorlichtingKNVB
Lurling krijgt berisping wegens het op verbale wijze in diskrediet brengen van de arbitrage na afloop van de wedstrijd Vitesse - NAC
Oud 08-02-12, 18:39 thumb up   #87
Hup Holland!

Volgende pot tegen Ajax. Zomaar op een zaterdagavond en met bier. Ik kijk er naar uit, zoals gewoonlijk zonder al te veel vertrouwen.

Alhoewel, de laatste avondwedstrijd tegen Ajax was voor mij een van de mooiste Avondjes NAC die ik heb meegemaakt.

Zo mooi als die avond zal het zaterdag sowieso niet worden, hopelijk wel een wedstrijd met strijd en spektakel.
Oud 08-02-12, 18:59 Standaard   #88
Redactie

Ik heb er wel vertrouwen in, tegen de grotere namen weten we thuis vaak te verrassen en Ajax draait ook niet geweldig natuurlijk.

Oud 10-02-12, 17:38 Standaard   #89
Redactie

Ben benieuwd naar het doekje morgen.

Oud 10-02-12, 18:09 big smile   #90
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Spelen er ook nog jongens bij jullie die totaal geen link hebben met Ajax op Lurling na?

Oud 10-02-12, 18:21 Standaard   #91
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Spelen er ook nog jongens bij jullie die totaal geen link hebben met Ajax op Lurling na?
Een paar nog maar ja Het is ook tijden geweest dat bijna alle spelers een Feyenoord verleden hadden.

Oud 10-02-12, 18:30 sunglasses   #92

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Ten Rouwelaar, Buijs, Gorter, Botteghin, Schalk, Bayram, Luyckx, Gudelj, moet ik nog even doorgaan?
Oud 10-02-12, 19:12 Standaard   #93
Redactie

Voetbalfans die zaterdagavond vroeg arriveren bij het stadion van NAC Breda, maken kans op een warm drankje. In verband met de kou geeft de Brabantse club gratis chocolademelk aan de eerste 3.000 toeschouwers.

Vanaf het moment dat de deuren van het Rat Verlegh Stadion open gaan, zullen 3.000 bekers, verdeeld over de ingangen, worden uitgedeeld. De equipe van trainer John Karelse speelt zaterdag voor eigen publiek tegen Ajax. NAC zal voor het eerst dit seizoen aantreden in een uitverkocht Rat Verlegh Stadion.
Laatste stukje klopt volgens mij niet, want volgens mij waren we al eerder uitverkocht dit seizoen.

Oud 11-02-12, 12:30 thumb up   #94
Hup Holland!

Matchday! Zin in!
Oud 11-02-12, 12:32 Standaard   #95

Heb er toch niet zoveel vertrouwen in hoor. Hopelijk zit ik er compleet naast maar bij deze wedstrijden heb je Gudelj en Lurling (en wellicht Schalk) nodig om de strijdlust in de ploeg te brengen lijkt het de laatste tijd. Denk dat het maximale een gelijkspel is gezien de vorm en resultaten van beide clubs laatste tijd.
Oud 11-02-12, 12:46 Standaard   #96
Hup Holland!

Ik zie er ook niet 1,2,3 een overwinning uit rollen hoor. Maar vind het wel leuk dat deze wedstrijd eens op zaterdagavond gespeeld wordt ipv op zondag om half 1 zonder bier. Dat zorgt toch net weer voor een iets andere beleving.
Oud 11-02-12, 13:04 sunglasses   #97
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Koning Botteghin heeft er in ieder geval zin in, ik denk dat hij een transfer naar Ajax wil versieren.
EricBotteghin Eric Botteghin
Matchday!!! Vanavond tegen Ajax!!!

Oud 11-02-12, 14:42 Standaard   #98

Luijckx er niet bij. Geblesseerd. Buijs dus terug naar achterste linie lijkt me. Hoop toch niet op Lasnik meedoet iig .
Oud 11-02-12, 14:44 sad   #99
Hup Holland!

Het zit allemaal niet mee.
Oud 11-02-12, 14:58 Standaard   #100
Hup Holland!

dennisvanbergen Dennis van Bergen
Door blessure Luijckx gaat Koenders centraal spelen, waardoor op rechts plaatsje vrij komt voor Janse #NACpraat #NAC #NACaja
Koenders centraal. Dit is ook niet echt de ideale oplossing.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site