![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Maar dan de vergelijking Labyad - Eriksen. Die is misschien wat makkelijker, want die spelen op vergelijkbare posities.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Eriksen is Deens voetballer van het jaar. Daar kun je toch geen enkel talent mee vergelijken?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Dan vind ik serieus Eriksen ook gewoon een groter talent dan Labyad. Eriksen was op de leeftijd dat Labyad nu is al een beslissende spil in het team dat kampioen werd, verder heeft hij al een WK meegemaakt en is hij Deens voetballer en talent van het jaar. Dus ik vind Eriksen dus echt wel veel stappen verder dan Labyad. En ja, ik vind Eriksen dit jaar ook zeer matig spelen maar het talent is er weldegelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ik zei net al dat het een voorbeeld was en nu wordt het helemaal toegespitst op dat voorbeeld, dat was niet helemaal de bedoeling, maar hoe verklaar jij bijvoorbeeld dat in de periode dat PSV vier x kampioen werd, 1x de halve en 1x de kwartfinale in de CL haalde, de spelers van Ajax toch voor een hoge prijs werden verkocht, terwijl er maar heel summier belangstelling was voor PSV-spelers?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 | |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
?
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Maar vaak wel een indicatie. En ook geldt: Goed genoeg, oud genoeg. En daarom breken er bij Ajax meer spelers door, omdat men niet te bang is om er een jeugdproduct in te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Park haalde de halve finale van het WK met Zuid-Korea bijvoorbeeld, jonge gast, bepalend voor PSV en voor Zuid-Korea etc....
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Als Rutten niet zo'n lafbek is, dan had Labyad eerder en vaker kansen gekregen in het eerste.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Park was 'al' 24 toen hij naar Manchester ging en had nog minder dan een jaar contract. Ging voor 6 miljoen weg.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Als Labyad echt een groter talent is dan Eriksen, dan is PSV dus echt een dramatische club.
Dat Rutten zo'n jongen verneukt roep ik overigens al het hele seizoen. Wijnaldum halen, voor de positie waar je Labyad hebt, en Labyad dan maar op rechts posteren. Bij Ajax had je zo'n trainer al lang de stad uit moeten jagen. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ligt ook aan het type speler wat er verkocht wordt in het verschil tussen Ajax en PSV. Bij Ajax zijn het vaak aanvallende middenvelders of spitsen die veel opleveren. Bij PSV heb je Van Nistelrooy, Robben en Kezman gehad die geld opleverden? Geen enkele aanvallende middenvelder.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Dat is natuurlijk niet de enige reden. Heeft ook met vertrouwen en visie te maken.
Om maar eens wat te noemen. Zo zie je nog altijd veel jongens die een kans krijgen vanwege hun fysiek i.p.v. vanwege hun talent. Dat is natuurlijk een visie van niks. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Uiteraard, maar Eriksen had bij iedere ploeg al snel een kans gekregen. Wat goed is, komt sowieso wel door. Anderen moeten geluk hebben. Als Labyad daadwerkelijk zo goed is als men zegt, dan is er in Eindhoven iets goed misgegaan.
|
|
|
|
|
|
#69 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Maar wel logisch toch? Kansen krijgen heeft niet alleen met het talent en de instelling van een talent te maken, maar ook met de kansen die geboden worden......
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Maar eerder weinig belangstelling voor terwijl hij ontzettend belangrijk was op weg naar de halve finale en in de halve finale van de CL destijds....
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Ik meen me te herinneren dat Manchester er toen snel bij was en dat hij ook alleen maar daar naartoe wilde gaan. En over belangstelling moeten we geen uitspraken doen, omdat wij nooit weten of er uberhaupt belangstelling is.
|
|
|
|
|
|
#73 | |
Afellay en Van Bommel werden tussentijds bij PSV gehouden, en liepen gratis/semi-gratis de deur uit. |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Dat was indd zo ja. PSV koos toen bewust voor minder geld, maar een jaar langer plezier van die spelers.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Terwijl je ook beter beleid kunt voeren, zodat je sneller spelers kunt vervangen. Verdien je ook meer, en hoef je niet naar de gemeente op den duur
.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Hihi, haha altijd leuk om de gemeente erbij te halen en de discussie met een dooddoener te stoppen!
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Nou heb ik het ook niet altijd op de posts van El_Capitano, maar hier is toch niets mis mee?
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ik had pauze, maar ik vind het gewoon stom om de gemeente erbij te halen als dat er helemaal niet toe doet in een discussie.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
-onnodig-
Laatst gewijzigd door Dagglala; 06-01-12 om 13:31 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid is. Als je naar incidenteel een klapper bij verkoop maakt maar wel de zelfde huishouding blijft houden dan gaat het een keer mis.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ik wil best een discussie aangaan over de lening die PSV heeft afgesloten met de gemeente, maar dat is niet in dit topic.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
dndiek loopt niet zo te zeiken man.
|
|
|