|
|
#1 |
|
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hup Holland!
|
Filmpje kan hier ook wel. Tevens tvp.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nu dus rond, anderhalf jaar met optie voor nog een seizoen.
Seizoenskaarthouders trouwens gratis aanstaande vrijdag, was me eerst niet helemaal duidelijk maar goed dikke prima dus.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gewoon vrije zit in het stadion op de Oost tribune na dus.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Een keer gewoon bier op de tribune drinken ipv eronder
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mercurius is dood....
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heel Mercurius nu of alleen Sportcafe Cambuurplein? Dat die voor de rest van het seizoen niet meer uit zou zenden wist ik al wel, ook jammer. Was altijd mooi objectief enzo
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Er is een kleine kans dat ze vanuit een huiskamer oid nog Cambuur gaan verslaan |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Beste huiskamer wordt dat dan
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Moeten alle Liwadders nu naar de Omrop luisteren? Dat wordt een Friese cursus dan.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Dat mut dan maar he, morgen helaas geen voetbal
![]()
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Komt ze niet slecht uit denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
De geruchtenmachine loopt? Sandor vd Heide eind van het seizoen misschien weg en er schijnt dan interesse te zijn van
Emmen en de eagles
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hup Holland!
|
Hij moet weg of hij wil weg?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Geen idee, was omdat ze willen wachten met het verlengen van z'n contract oid.
Morgen iig mooie wedstrijd ook geen idee of er nog wat volk op de been komt.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hup Holland!
|
Ik ben er morgen in ieder geval bij. Winterstop heeft mij ook iets te lang geduurd.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Moest vanochtend nog 2 kaarten erbij halen, kon zonder problemen stoeltjes naast onze eigen plekken krijgen
Marco vd Heide heeft nu last van z'n rug ofzo, doodzonde was in de voorbereiding heerlijk bezig. __________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hup Holland!
|
Wedstrijd zondag was niet echt goed, gelijkspel uiteindelijk wel terecht. Over 2 weken weer niet op vrijdag, maar op zaterdag. Geef mij maar de vrijdagavond.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zondag was het weer ook echt belabberd, veel teveel wind om die bal fatsoenlijk te spelen. Uiteindelijk een puntje en de iets minder slechte ploeg denk ik. Geef mij ook maar wedstrijden op vrijdag, veel beter. En dan tegen Willem II ergens op een maandag (2e paasdag?).
Takak vond ik altijd wel een leuke speler, maar goed wel nog een middenvelder erbij het komende halve seizoen. Natuurlijk is Marco vd Heide nog/weer geblesseerd maar die zal het komende half jaar toch wel een keer zijn debuut maken? __________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Volgens mij weer eens jezelf tekort gedaan als ik op de samenvatting afga, waardeloos verdedigen en dan maakt het niet uit dat je 2 goals maakt en nog wel een 3e erbij mag prikken. Gaat nog lastig worden om zo een play off plek te bemachtigen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hup Holland!
|
Wedstrijd van Cambuur morgen is afgelast.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Matchdau! Zal wel een lastige pot worden, Schepers en de Vries op de bank las ik en vd Heide heeft een gesprek gevoerd met Almere City.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hup Holland!
|
Het voetbal was vandaag prima maar kansen afmaken lukt blijkbaar nog niet. En dan maakt de tegenstander natuurlijk beide kansen die het krijgt af. Zo zonde dat het zo makkelijk wordt weggegeven.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Playoffs worden wel gehaald neem ik aan?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Het voetbal lijkt me ook wel goed genoeg om de play offs te halen maar een beetje meer geluk kan geen kwaad
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Iemand Friesch Dagblad?
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nou, inschakelen bij Omrop Fryslan. Hopelijk eens 3 punten verdomd
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Fantastisch
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hup Holland!
|
Wat een waardeloze uitslag weer.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ge-not
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Stoere jongens in Leeuwarden
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Komop jongens! Vandaag gaan we voor een punt!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hup Holland!
|
Ik zag gister de stand in de periode en ik schrok dat Cambuur gewoon geen wedstrijd heeft gewonnen. Hopen op een ommekeer vanavond.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
"FC Volendam is meer dan voetbal" dat zijn de betere reclames in het Cambuur stadion
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
3 punten, dat lijkt mij van wel ja
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hup Holland!
|
4-1 winst. Had dat niet verwacht na de 1-1.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik was ook al bang dat het weer mis zou lopen maar goed, 200% inzet, to da bone, trots, eer en alles!
![]() Eindelijk Marco vd Heide trouwens
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wat een lollerdag maar ik ben er wel bij
kuteind ook naar ons eigen kleine stadsje. Witikvil er ook bij of wat?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hup Holland!
|
Zeker. Daarna wel weer snel terug naar Groningen maar Cambuur kan ik natuurlijk niet missen.
Wat een kutdag is het om op maandag te voetballen en dan mogen we volgende week weer. |
|
|
|
|
|
#49 | |
dat wel.Geen idee wat de opstelling zal zijn, las wel in de lc dat er een aantal spelers kampen met pijntjes (Turk, Takak, de Vries) maar dat De Leeuw wel weer kan spelen. We zullen het meemaken. __________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hup Holland!
|
4-0 winst. Het gaat de goede kant op.
|