Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22 december 2011, 12:58 Standaard   #1
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Soap rond nw stadion voor De Graafschap krijgt vervolg. Vredesteinterr. in D'chem was definitief uit beeld. Nu toch akkoord over grondprijs.

Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen."
Hendril is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 22 december 2011, 12:58 Standaard   #2
Theo, pak 'm terug

Richard van der Made had nog meer:

#Degraafschap wil Sander Keller overnemen van Xamax Neuchatel. Voormalige centrumverdediger van FC Utrecht. Linksbenig, 32 jaar en kopsterk.

Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen."
Oud 22 december 2011, 13:06 Standaard   #3
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Die zit toch helemaal niet meer bij Neuchatel? Zit sinds de zomer al zonder club volgens mij. Zou erg welkom zijn.
Rellende Rotscholier is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2011, 13:21 Standaard   #4
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

goed nieuws van het satdion.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2011, 13:40 Standaard   #5
D'ran

Flumi's Voetbal Forum schermafbeelding

Eerst zien dan geloven. Maar Vredesteinterrein blijft de beste optie. Alleen al dat gelul over een 'multifunctioneel' stadion komt me de strot uit

Oud 22 december 2011, 13:43 Standaard   #6
SuperPalmboom

Als het maar niet zo'n stadion wordt als ze in Zwolle hebben
Oud 22 december 2011, 13:51 Standaard   #7
Graafschap DTC.

farmer46's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat gebeurd bij ons denk ik niet.
Dicht op het veld zonder grachten etc zullen ze willen behouden, hoop ik toch.
farmer46 is nu online   Met citaat reageren
Oud 22 december 2011, 14:08 Standaard   #8
Brasjanus

Dat mag ik ook hopen ja...
Oud 22 december 2011, 14:25 Standaard   #9
D'ran

Gewoon exact zelfde als Vijverberg, maar dan ff wat groter. Lekker dicht op het veld. Fanatieke publiek naast het uitvak. Geen grachten of hekken of wat dan ook.

Oud 22 december 2011, 14:35 Standaard   #10
SuperPalmboom

Denk dat het zoiets wordt als de Eurobrog.

Het moet toch 20.000 plaatsen krijgen?
Oud 22 december 2011, 14:42 Standaard   #11
Brasjanus

Nah, 17000 eerder.
Oud 22 december 2011, 14:54 Standaard   #12
D'ran

20.000 is te veel. 17.000 of 18.000 is denk ik meer dan genoeg. Heb ook geen zin in een stadion met vele lege plekken.

Oud 22 december 2011, 16:44 rainbow   #13
Theo, pak 'm terug

Politie heeft sleutel in handen nw stadion De Graafschap. Zij hebben al grond gekocht op plek waar Gr. wil bouwen. Zie straks site OmrGld.

Oud 22 december 2011, 17:58 Standaard   #14
Graafschap DTC.

20000 is idd veel te veel, ben benieuwd of we 17000 vol krijgen.
2015 duurt ook nog wel ff, dan zijn we al weer 2 x gedegradeerd en een paar x gepromoveerd
Oud 22 december 2011, 18:06 Standaard   #15
SuperPalmboom

Nieuwenhuizen baalt omdat de zaken zich in de verkeerde volgorde afspelen. "We hebben de politie namelijk nog niet eens gevraagd of ze wel willen verhuizen. Dus hartelijk dank aan de mensen die het allemaal weer naar buiten hebben gebracht."
Oei die is boos

Afwachten dus wat de politie beslist, ben benieuwd.
Oud 22 december 2011, 18:07 Standaard   #16
Theo, pak 'm terug

vd Made is wel bezig vandaag:
De #Graafschap aast op Luigi Bruins. De aanv. middenvelder zit zonder club na vertrek bij Salzburg. Bruins technisch vaardig, maar mentaal?

Oud 22 december 2011, 18:18 Standaard   #17
SuperPalmboom

Excelsior wil Bruins ook hebben.
Oud 22 december 2011, 18:25 Standaard   #18

Hebben Kalisse al aangetrokken en hebben denk ik geen geld voor Bruins.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2011, 18:27 emo   #19
Brasjanus

Bruins bij De Graafschap, ja hoor.

Kan aardig ballen natuurlijk maar d'ran zit er niet in, daarnaast veel te duur.
Oud 22 december 2011, 20:22 emo   #20
Brasjanus

Willen ze die Badibanga weer huren. Als je nu ergens geen behoefte aan hebt is het wel huurspelers. Ga eens wat talent uit de Jupiler League halen...
Oud 23 december 2011, 00:48 Standaard   #21
D'ran

Bruins hoef ik niet. Wel goede voetballer, maar straalt niks uit. Die jongen heeft het publiek nu al tegen zich denk ik. Is geen vechter.

Oud 23 december 2011, 09:43 rainbow   #22
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik dacht altijd dat Keller een back was.
Verder is Bruins sowieso een goede voetballer, maar hij heeft de schijn tegen. Alles valt of staat met zijn eerste wedstrijd. Een gokje kunnen we ons niet veroorloven.
Wat betreft die Bada bin bada boem. Ik weet het niet. Eerlijk gezegd zou ik zo ook geen aanvaller kunnen noemen die mij wel bekoort. ik hoorde ook al Ozbiliz, maar of ik daar nou zo vrolijk van word.
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2011, 17:48 Standaard   #23
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Keller is volgens mij bij Ajax inderdaad opgeleid als rechtsback, maar heeft later in zijn loopbaan ook geregeld in het centrum gespeeld. Zou dus een multifunctionele aanwinst kunnen zijn. Bruins lijkt me ook niet echt bij De Graafschap passen.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2011, 19:47 Standaard   #24
D'ran

Maja zal toch wel niks worden zoals gewoonlijk

Oud 28 december 2011, 14:30 Standaard   #25
Theo, pak 'm terug

Roland Vroomans nadrukkelijk in beeld voor de functie van Technisch manager bij De Graafschap. Hij werkte de afgelopen jaren in Rusland.

Oud 29 december 2011, 00:11 Standaard   #26

'De Graafschap rond over spits Badibanga'

Ziguy Badibanga zal in januari de rangen van De Graafschap komen versterken. De jonge aanvaller uit Congo komt op huurbasis over van Anderlecht.
De twintigjarige Badibanga komt bij Anderlecht nauwelijks aan spelen toe, waardoor de Belgische topclub open stond voor een verhuur. De Graafschap hapte gewillig toe, schrijft het Franstalige tijdschrift Sharkfoot.

Afgelopen zomer zat De Graafschap ook al achter Badibanga aan, maar de transfer viel toen in het water omdat er geen akkoord kwam met Anderlecht. Dat akkoord lijkt er nu wel te zijn.

De Graafschap hoopt de komende maand zeker drie spelers aan de selectie toe te voegen. Behalve Badibanga staan ook Sander Keller en Luigi Bruins op het lijstje van de Doetinchemers.
Oud 29 december 2011, 00:15 Standaard   #27
Brasjanus

Een huurspeler

Gaat verdomme in de Juup kijken, daar lopen zat interessante aanvallers.
Oud 29 december 2011, 00:16 Standaard   #28
SuperPalmboom

met zulke spelers win je de oorlog niet.
Oud 29 december 2011, 02:38 Standaard   #29

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Keller is volgens mij bij Ajax inderdaad opgeleid als rechtsback, maar heeft later in zijn loopbaan ook geregeld in het centrum gespeeld. Zou dus een multifunctionele aanwinst kunnen zijn. Bruins lijkt me ook niet echt bij De Graafschap passen.
In ieder geval weet Keller dat Xamax op instorten staat.

Vlak voor het schip vergaat overboord springen is dan uiterst noodzakelijk...
Ofyles2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2011, 09:25 rainbow   #30
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Kerel, Keller speelt niks meer. Dat heeft er niks mee te maken of Xamax instort of niet. Hij mag van de club gewoon transfervrij weg.
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2011, 19:42 Standaard   #31
Hebben jullie die Badibanga ooit zien spelen?
Opgezwollenleve is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2011, 14:12 Standaard   #32
Graafschap DTC.

Sjoerd Weikamp | shirtsponsoring 3.0

Wel een leuk filmpje over de shirtsponsoring etc.
Oud 31 december 2011, 15:05 Standaard   #33
Theo, pak 'm terug

#Degraafschap haalt ervaring binnen. 32-jarige Sander Keller is rond. Oud-FC Utrecht verdediger wordt gehuurd. Maandag is med.keuring.

Oud 2 januari 2012, 19:40 Standaard   #34

Badibanga op huurbasis naar De Graafschap

Ziguy Badibanga speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor De Graafschap. De twintigjarige flankaanvaller moet enkel nog de medische testen doorstaan.
Afgelopen zomer zat De Graafschap ook al achter Badibanga aan, maar de deal sprong toen in extremis af. De Graafscchap kampeert momenteel op een zestiende plaats in het klassement.

Dit seizoen komt Badibanga niet aan de bak in het Astridpark en speelde hij nog maar drie wedstrijden voor Paars-Wit. Volgens de technische staf heeft Badibanga meer speelgelegenheid nodig heeft om zich verder te ontwikkelen. Zijn contract bij Anderlecht loopt nog tot medio 2013.

Bron
Oud 4 januari 2012, 13:54 Standaard   #35
Graafschap DTC.

De Graafschap-aanvaller Rydell Poepon staat in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder ADO Den Haag. Dat meldt zijn zaakwaarnemer Harry Lulofs.

Volgens de belangenbehartiger heeft de club uit de Hofstad zich officiëel gemeld in Doetinchem voor de aanvaller. "Ook heeft het Belgische Zulte-Waregem gevraagd naar de diensten van Poepon, evenals clubs uit Oekraïne en Turkije", meldt Lulofs aan Goal.com.

De clubs uit Turkije en Oekraïne zouden zelfs al een bod van ongeveer negenhonderdduizend euro hebben gedaan op het nog één jaar lopende contract van de oud-speler van onder meer Sparta Rotterdam, Willem II en Ajax.

De zaakwaarnemer meldt verder nog dat de voorkeur van de 24-jarige Poepon uitgaat naar een Nederlandse club en dat hij van hieruit de overstap naar een buitenlandse competitie wil maken.

Bron: Goal.com
Oud 5 januari 2012, 14:29 emo   #36
Brasjanus

Ja, leuk, laten we maar weer eens een buitenlander halen, uit de Topklasse van Zwitserland deze keer.

Er zijn nog meer clubs in de Jupiler League buiten Veendam hoor.
Oud 5 januari 2012, 20:22 Standaard   #37
Graafschap DTC.

Anco Jansen
Ziguy Badibanga
Sander Keller
Edis Colic

Ik ben benieuwd wat er van terecht komt
Oud 5 januari 2012, 20:29 Standaard   #38
Brasjanus

Jansen deed het bij Veendam fantastisch en kan gewoon prima voetballen, heeft alleen soms wat moeite met het afmaken van kansen. Is even afwachten hoe hij terugkomt van zijn enkelblessure, enkels zijn rotdingen.
Badibanga schijnt een leuke dribbelaar te zijn, klein, maar wel redelijk sterk. Aantal Belgen zijn wel positief over 'm, maar die zijn redelijk snel positief.
Keller, prima verdediger volgens mij, betrouwbaar, doet weinig gekke dingen, alleen weinig wedstrijdritme denk ik, maar ze hebben nog genoeg oefenwedstrijden.
Colic verwacht ik helemaal niets van, je speelt toch voor een reden op het 3e Zwitserse niveau lijkt me.
Oud 7 januari 2012, 22:26 Standaard   #39
Klote dat Keller nog niet rond is en dus met een gebrekkige voorbereiding te maken heeft.
Opgezwollenleve is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2012, 19:32 Standaard   #40
D'ran

Ben benieuwd wat deze nieuwe speler kunnen brengen. Hoe gaat het met Anco Janssen dan? Verloopt herstel een beetje voorspoedig?

Het moet in ieder geval wel anders 2e seizoenshelft, eerste helft was vaak om te huilen zo slecht.

Oud 8 januari 2012, 19:41 Standaard   #41
Brasjanus

Anco Jansen herstelt blijkbaar goed en zou eventueel al tegen Heerenveen mee kunnen doen, maar enkels zijn echt kut, dus hou er maar rekening mee dat hij tegen Heerenveen er nog niet bij is.

Het moet sowieso anders ja, maar met Keller heb je er in ieder geval een ervaren kracht bij, Saeijs moet met zijn ervaring ook wat kunnen toevoegen en Muslu zou onderhand ook weer fit moeten zijn toch? Nouja, in de aanval heb je nu dus meer opties, maar geen spits achter Poepon alleen. Als iedereen een beetje fit blijft en de versterkingen blijken ook echt versterkingen moet het in ieder geval beter gaan dan de eerste seizoenshelft.
Oud 8 januari 2012, 20:17 Standaard   #42
D'ran

Ja met Muslu in de verdediging staat het al beter, dan Keller en met Wormgoor in het centrum wellicht. Saijs vond ik nou ook niet bepaald overtuigen toen ie nog fit was. Alleen er moet wel wat gedaan worden aan de LB positie. Fränkel is gewoon te oud en speelt echt dramatisch laatste tijd, v.d. Pavert is gewoon geen back en moet alleen in het centrum spelen.

Oud 8 januari 2012, 20:19 Standaard   #43
Brasjanus

Linksback is alleen wel de moeilijkste positie ongeveer om een speler voor te halen, zou zo snel geen fatsoenlijke optie kunnen bedenken.
Oud 8 januari 2012, 20:21 Standaard   #44
D'ran

Ik ook niet. Dan zal Evers waarschijnlijk linksback gaan spelen denk ik. Al is dat ook niet zijn favoriete, en al helemaal niet zijn beste, positie

Oud 9 januari 2012, 18:44 Standaard   #45
D'ran

verdomme, Keller komt niet meer.

Oud 9 januari 2012, 18:45 Standaard   #46
Graafschap DTC.

Jammer inderdaad, nu snel op zoek naar een ander.
Oud 9 januari 2012, 18:51 thumb down   #47
Theo, pak 'm terug

De Graafschap zoekt verder na afketsen komst Keller
09/01/2012 17:47

Sander Keller (32) verkast niet naar De Graafschap. De verdediger van Xamax Neuchatel kwam tijdens de onderhandelingen met de Doetinchemmers niet tot een akkoord over een verbintenis.

'We kwamen er met de speler zelf niet uit', vertelt trainer Andries Ulderink. 'Verder hebben we afgesproken dat wij er niets over zeggen. Dat is aan hem. Wij gaan nu in ieder geval op zoek naar een andere verdediger.'

Keller zou voor de rest van het seizoen gehuurd worden van het Zwitserse Xamax Neuchatel. Hij zou na het lopende seizoen voor één jaar worden vastgelegd. Die constructie valt door het uitblijven van de huurovereenkomst in het water.

De verdediger, die in het verleden uitkwam voor FC Utrecht (zie foto) en RBC Roosendaal, komt bij Xamax niet meer in aanmerking voor een basisplaats. Hij speelde dit seizoen tot op heden geen enkele wedstrijd en mag daardoor transfervrij vertrekken.
Het lag dus aan de speler en niet aan de club...
Dan blijf je toch lekker op de bank zitten

Oud 9 januari 2012, 19:25 Standaard   #48
Brasjanus

Oud 9 januari 2012, 19:36 Standaard   #49
Theo, pak 'm terug

Ik zou haast zeggen dat Drost nog vrij af te halen is, maar dat wil ik jullie ook niet aandoen.

Oud 9 januari 2012, 19:37 Standaard   #50
Brasjanus

Drost.

Keller was ideaal, man met ervaring, maarja, dat ie dan maar lekker op de bank/tribune in Zwitserland weg mag rotten.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site