![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Soap rond nw stadion voor De Graafschap krijgt vervolg. Vredesteinterr. in D'chem was definitief uit beeld. Nu toch akkoord over grondprijs.
__________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Richard van der Made had nog meer:
#Degraafschap wil Sander Keller overnemen van Xamax Neuchatel. Voormalige centrumverdediger van FC Utrecht. Linksbenig, 32 jaar en kopsterk. __________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die zit toch helemaal niet meer bij Neuchatel? Zit sinds de zomer al zonder club volgens mij. Zou erg welkom zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
goed nieuws van het satdion.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eerst zien dan geloven. Maar Vredesteinterrein blijft de beste optie. Alleen al dat gelul over een 'multifunctioneel' stadion komt me de strot uit
__________________ 't Gif moar ênen Achterhook, Den Geldersen, den echten... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Als het maar niet zo'n stadion wordt als ze in Zwolle hebben
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat gebeurd bij ons denk ik niet.
Dicht op het veld zonder grachten etc zullen ze willen behouden, hoop ik toch. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat mag ik ook hopen ja...
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gewoon exact zelfde als Vijverberg, maar dan ff wat groter. Lekker dicht op het veld. Fanatieke publiek naast het uitvak. Geen grachten of hekken of wat dan ook.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Denk dat het zoiets wordt als de Eurobrog.
Het moet toch 20.000 plaatsen krijgen? |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nah, 17000 eerder.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
20.000 is te veel. 17.000 of 18.000 is denk ik meer dan genoeg. Heb ook geen zin in een stadion met vele lege plekken.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Politie heeft sleutel in handen nw stadion De Graafschap. Zij hebben al grond gekocht op plek waar Gr. wil bouwen. Zie straks site OmrGld.
__________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
20000 is idd veel te veel, ben benieuwd of we 17000 vol krijgen.
2015 duurt ook nog wel ff, dan zijn we al weer 2 x gedegradeerd en een paar x gepromoveerd |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
![]() Afwachten dus wat de politie beslist, ben benieuwd. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
vd Made is wel bezig vandaag:
De #Graafschap aast op Luigi Bruins. De aanv. middenvelder zit zonder club na vertrek bij Salzburg. Bruins technisch vaardig, maar mentaal? __________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Excelsior wil Bruins ook hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Hebben Kalisse al aangetrokken en hebben denk ik geen geld voor Bruins.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bruins bij De Graafschap, ja hoor.
Kan aardig ballen natuurlijk maar d'ran zit er niet in, daarnaast veel te duur. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Willen ze die Badibanga weer huren. Als je nu ergens geen behoefte aan hebt is het wel huurspelers. Ga eens wat talent uit de Jupiler League halen...
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Bruins hoef ik niet. Wel goede voetballer, maar straalt niks uit. Die jongen heeft het publiek nu al tegen zich denk ik. Is geen vechter.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik dacht altijd dat Keller een back was.
Verder is Bruins sowieso een goede voetballer, maar hij heeft de schijn tegen. Alles valt of staat met zijn eerste wedstrijd. Een gokje kunnen we ons niet veroorloven. Wat betreft die Bada bin bada boem. Ik weet het niet. Eerlijk gezegd zou ik zo ook geen aanvaller kunnen noemen die mij wel bekoort. ik hoorde ook al Ozbiliz, maar of ik daar nou zo vrolijk van word. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Keller is volgens mij bij Ajax inderdaad opgeleid als rechtsback, maar heeft later in zijn loopbaan ook geregeld in het centrum gespeeld. Zou dus een multifunctionele aanwinst kunnen zijn. Bruins lijkt me ook niet echt bij De Graafschap passen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Maja zal toch wel niks worden zoals gewoonlijk
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Roland Vroomans nadrukkelijk in beeld voor de functie van Technisch manager bij De Graafschap. Hij werkte de afgelopen jaren in Rusland.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Een huurspeler
![]() Gaat verdomme in de Juup kijken, daar lopen zat interessante aanvallers. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
met zulke spelers win je de oorlog niet.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Vlak voor het schip vergaat overboord springen is dan uiterst noodzakelijk... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kerel, Keller speelt niks meer. Dat heeft er niks mee te maken of Xamax instort of niet. Hij mag van de club gewoon transfervrij weg.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Hebben jullie die Badibanga ooit zien spelen?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
#Degraafschap haalt ervaring binnen. 32-jarige Sander Keller is rond. Oud-FC Utrecht verdediger wordt gehuurd. Maandag is med.keuring.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
De Graafschap-aanvaller Rydell Poepon staat in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder ADO Den Haag. Dat meldt zijn zaakwaarnemer Harry Lulofs.
Volgens de belangenbehartiger heeft de club uit de Hofstad zich officiëel gemeld in Doetinchem voor de aanvaller. "Ook heeft het Belgische Zulte-Waregem gevraagd naar de diensten van Poepon, evenals clubs uit Oekraïne en Turkije", meldt Lulofs aan Goal.com. De clubs uit Turkije en Oekraïne zouden zelfs al een bod van ongeveer negenhonderdduizend euro hebben gedaan op het nog één jaar lopende contract van de oud-speler van onder meer Sparta Rotterdam, Willem II en Ajax. De zaakwaarnemer meldt verder nog dat de voorkeur van de 24-jarige Poepon uitgaat naar een Nederlandse club en dat hij van hieruit de overstap naar een buitenlandse competitie wil maken. Bron: Goal.com |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ja, leuk, laten we maar weer eens een buitenlander halen, uit de Topklasse van Zwitserland deze keer.
Er zijn nog meer clubs in de Jupiler League buiten Veendam hoor. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Anco Jansen
Ziguy Badibanga Sander Keller Edis Colic Ik ben benieuwd wat er van terecht komt |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jansen deed het bij Veendam fantastisch en kan gewoon prima voetballen, heeft alleen soms wat moeite met het afmaken van kansen. Is even afwachten hoe hij terugkomt van zijn enkelblessure, enkels zijn rotdingen.
Badibanga schijnt een leuke dribbelaar te zijn, klein, maar wel redelijk sterk. Aantal Belgen zijn wel positief over 'm, maar die zijn redelijk snel positief. Keller, prima verdediger volgens mij, betrouwbaar, doet weinig gekke dingen, alleen weinig wedstrijdritme denk ik, maar ze hebben nog genoeg oefenwedstrijden. Colic verwacht ik helemaal niets van, je speelt toch voor een reden op het 3e Zwitserse niveau lijkt me. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Klote dat Keller nog niet rond is en dus met een gebrekkige voorbereiding te maken heeft.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ben benieuwd wat deze nieuwe speler kunnen brengen. Hoe gaat het met Anco Janssen dan? Verloopt herstel een beetje voorspoedig?
Het moet in ieder geval wel anders 2e seizoenshelft, eerste helft was vaak om te huilen zo slecht. __________________ 't Gif moar ênen Achterhook, Den Geldersen, den echten... |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Anco Jansen herstelt blijkbaar goed en zou eventueel al tegen Heerenveen mee kunnen doen, maar enkels zijn echt kut, dus hou er maar rekening mee dat hij tegen Heerenveen er nog niet bij is.
Het moet sowieso anders ja, maar met Keller heb je er in ieder geval een ervaren kracht bij, Saeijs moet met zijn ervaring ook wat kunnen toevoegen en Muslu zou onderhand ook weer fit moeten zijn toch? Nouja, in de aanval heb je nu dus meer opties, maar geen spits achter Poepon alleen. Als iedereen een beetje fit blijft en de versterkingen blijken ook echt versterkingen moet het in ieder geval beter gaan dan de eerste seizoenshelft. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ja met Muslu in de verdediging staat het al beter, dan Keller en met Wormgoor in het centrum wellicht. Saijs vond ik nou ook niet bepaald overtuigen toen ie nog fit was. Alleen er moet wel wat gedaan worden aan de LB positie. Fränkel is gewoon te oud en speelt echt dramatisch laatste tijd, v.d. Pavert is gewoon geen back en moet alleen in het centrum spelen.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Linksback is alleen wel de moeilijkste positie ongeveer om een speler voor te halen, zou zo snel geen fatsoenlijke optie kunnen bedenken.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik ook niet. Dan zal Evers waarschijnlijk linksback gaan spelen denk ik. Al is dat ook niet zijn favoriete, en al helemaal niet zijn beste, positie
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
verdomme, Keller komt niet meer.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Jammer inderdaad, nu snel op zoek naar een ander.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Dan blijf je toch lekker op de bank zitten __________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik zou haast zeggen dat Drost nog vrij af te halen is, maar dat wil ik jullie ook niet aandoen.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Drost.
![]() Keller was ideaal, man met ervaring, maarja, dat ie dan maar lekker op de bank/tribune in Zwitserland weg mag rotten. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De Graafschap #4: nieuw stadion of toch niet?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|