![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Bijna winterstop dus we kunnen al een beetje de balans op maken.
Cilessen: nog te weinig gespeeld om een oordeel te geven. Janssen: heeft op twee posities nog nauwelijks kunnen toevoegen. Ondanks zijn 5 goals nog een echte mismatch. Serero: heeft door concurrentie en blessures nog niks kunnen toevoegen. Mijn verwachtingspatroon was wel hoog door zijn goede voorbereiding. Toch dus een tikkeltje teleurgesteld. Boerrigter: qua prijsverhouding de beste aankoop. Verdiende een oproep voor Oranje. Jammer dat hij (mede door blessures) is terug gevallen. Sigthorsson: Jammer van de blessure want ik was onder de indruk van hem. Vind het een prima aankoop. Bulykin: had geen verwachtingen van hem maar is mij 1000% meegevallen. Scoort makkelijk en kan nog redelijk meevoetballen ook nog. En een mooi figuur is het. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goed topic, kom ik nog even op terug wanneer ik niet mobiel zit.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Duarte:
Zeer tevreden, echt een koopje. 1 van de beste en meest constante Heraclieden, ook in de matige wedstrijden is hij altijd 1 van de weinig spelers die wel zijn niveau haalt. Niet voor niets ook al 2x speler van de maand geworden. Pedro: Heeft in het eerste elftal te weinig gespeeld om hem te beoordelen. Ik had meer speelminuten verwacht, zeker omdat Douglas zijn beste tijd gehad heeft en Everton helaas weinig goeds doet dit seizoen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eigenlijk wel wat Sjimmie zegt. Cilessen zou ik zelf graag wat vaker aan het werk zien en Janssen wist je van tevoren dat het niet zou gaan werken.
Bij United ben ik eigenlijk wel tevreden over de aankopen. Deze laten stuk voor stuk zien dat ze een toegevoegde waarde zijn. Young: Na een supersterk begin is hij iets teruggevallen, maar dat kon je eigenlijk wel aan zien komen als je kijkt naar zijn prestaties in het verleden. Vind hem nog steeds wel goed spelen. De Gea: Bij hem is het eigenlijk andersom. Na een ogenschijnlijk redelijk tegenvallend begin heeft hij zich nu herpakt en staat hij geloof ik wel wat zelfverzekerder onder de lat de laatste tijd. Jones: Wat een baas is dat zeg 19 Jaar pas en nu al zo verschrikkelijk goed.Ik ben wel benieuwd wat er deze winter aangekocht gaat worden, aangezien Fergie heeft gezegd versterkingen binnen te halen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volledig eens met sjimmie eigenlijk. Daaraan toevoegen dat ik ook bang was dat Janssen het niet echt ging redden, hopelijk herpakt hij zich na de winter of komt men met een oplossing.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Morgen ff invullen.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tellen gehuurde spelers ook mee?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Guidetti mag je ophemelen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guyon Fernandez: Niet ontevreden over tijdens de weinige minuten die hij speelde.
Jordy Clasie: Maakt zeer veel indruk, ik had niet verwacht dat hij zo makkelijk aan zou haken maar hij is week in week uit belangrijk. Kaj Ramsteijn: Voor een rechtsbenige centrale verdediger deed hij het niet slecht op linksback maar duidelijk is dat hij daar niet hoorde. Miquel Nelom: Onbegrijpelijk dat hij een hele tijd op de tribune heeft gezeten, lijkt het niveau makkelijk aan te kunnen en is eigenlijk niet op fouten te betrappen. Guidetti: Beest tot en met. Misschien wel de beste voetballer in de Eredivisie op het moment, samen met Bony. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Clasie is niet aangetrokken, hij was vorig jaar verhuurd.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Vind hem niet zo heel bijzonder spelen hoor.
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Classis, nelom enzo zijn dan weer geen aankopen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Clasie niet. Fernandez ed. Wel komen transfervrij van excelsior.
Laatst gewijzigd door Palmboom; 19-12-11 om 21:34 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mja, dat is die aparte clausules tussen Feyenoord en Excelsior omdat je maar een maximaal aantal spelers van 1 club mag huren. Maar iedereen weet toch wel beter? Alleen Fernandez stond op de loonlijst van Excelsior.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lijst van Eredivisie-transfers zomer 2011/12 - Wikipedia
Deze als richtlijn gebruiken dan? Nelom, Fernandez wel. Ramsteijn Clasie niet. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Officieel misschien niet, maar hebben dit seizoen hun debuut gemaakt na eerst ergens anders gespeeld te hebben. En gehuurde spelers zijn ook geen aankopen, ik ben Bakkal vergeten trouwens, dus dan kan ik bij Feyenoord geen enkele speler beoordelen als aankoop.
Bakkal: Soms te onzichtbaar maar pakt zijn doelpunten en assists mee, erg tevreden. En Bony speelt misschien niet zo heel goed op het moment, maar daar druipt verder de klasse wel vanaf. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zal best, maar om hem nou als beste speler van de eredivisie te beschouwen gaat mij een beetje te ver. Vind dat van Guidetti ook niet trouwens. Dan heb je toch wel een aantal spelers die daar eerder voor in aanmerking komen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pawel Kieszek: Mwoh, geen hoogvlieger, maar gezien het late vertrek van Tyton moest er snel een opvolger gevonden worden, voor dit seizoen OK, maar hij hoeft van mij niet definitief over te komen.
Martijn Monteyne: De eerste maanden dramatisch, kon het niveau niet aan, laatste tijd herstelt hij zich wat, maar ik ben nog niet overtuigd. Leon Broekhof: In de eerste wedstrijd gewogen en te licht bevonden, daarna amper meer aan de bak gekomen. Hij is echter nog jong en misschien komt het nog. Bart Biemans: Valt me alleszins mee. Had nul verwachtingen wat hem betreft, maar hij houdt zich verdedigend redelijk staande, voetballend houdt het niet over. Had bovendien de onmogelijke taak om Kah op te volgen en dat is uiteraard niet te doen. Jagos Vukovic: In het begin zag ik er niks in, ik dacht dat hij beter kon gaan thaiboksen of zo, want voetballen kon hij niet. Laatste tijd gaat het wat beter en zaterdag bleek hij zowaar een beetje te kunnen voetballen en gaf hij zelfs twee assists. Davy de Beule: Twijfelgeval. Eerste maanden was het niks, maar laatste weken gaat het beter, als hij wat aan dat idiote haar doet wordt het misschien nog wat. Mark Jan Fledderus: Leek een versterking, maar heeft te weinig gebracht, vervolgens geblesseerd geraakt en een beetje buiten beeld gebracht. Herkansing na de winterstop. Mitchell Donald: Prima aankoop. Gratis binnengehaald en hij toont zich een waardig opvolger voor Willem Janssen. Het is een ander soort speler, maar op zijn manier vult hij de positie achter de spitsen meer dan behoorlijk in. Adil Ramzi: Niet meer wat het geweest is, enigszins over the hill, maar nog steeds een sluwe speler en op die manier van waarde in een nieuw team. Mikolay Lebedynski: Jongen voor de toekomst, valt nog weinig over te zeggen, zaterdag wel eerste Eredivisiedoelpunt gemaakt. Sanharib Malki: De Tank van Damascus . Hij rent, rent, kopt, jaagt, schiet uit alle posities en heeft al negen keer gescoord. Technisch geen hoogvlieger, maar hij doet wat een spits doen moet: scoren en daarnaast erg vervelend om tegen te spelen.Al met al een wisselend beeld, maar er zit wel duidelijk vooruitgang in. Een maand geleden had ik een veel negatiever beeld geschetst, maar het begint langzaam een ploeg te worden en dat is de verdienste van Van Veldhoven. Laatst gewijzigd door Plato; 19-12-11 om 21:52 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Laat me raden, jij vindt de meest overgewaardeerde voetballer van Nederland natuurlijk de beste, gezien je avatar?
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Greg? Haha, mocht die willen.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maar jij vindt Guidetti toch niet echt de beste speler in de Eredivisie? Dat zou wel heel opportunistisch zijn na een hand vol goede wedstrijden.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Doelde ook niet perse op de Ajacieden zelf, maar meer de mensen eromheen. Hij speelt al anderhalf jaar als een natte krant, hoewel hij weer een beetje in vorm lijkt te komen, en nog steeds vaste waarde in Oranje. Die transfer naar Valencia snap ik ook helemaal niks van, als je door Bakkal en Schaken al zo te kakken wordt gezet wat moet je dan zoeken in de Primera Division. Maar daar is dit het topic niet voor.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Vertongen zou op papier de beste zijn maar heel Ajax loopt niet dus hij speelt ook niet goed en verder is er een handvol die op goede dagen niet onder doen maar Guidetti heeft nog amper een zwak moment gehad. Hij is zo constant in zijn niveau, daar kunnen de Mertensjes van deze wereld niet aan tippen wat mij betreft. Maar er roepen er een paar dat ze het er niet mee eens zijn maar noemen zelf geen namen, ik ben wel benieuwd. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vertonghen speelt juist op het moment weer wel goed. Die gaat dan ook echt voor Guidetti. Net als Luuk de Jong en ook Mertens vind ik toch echt een betere speler. Kan wel zo zijn dat hij niet constant speelt, maar Guidetti heeft voor de laatste 5 wedstrijden nou ook weer niet zo denderend gespeeld. Niet slecht, maar om nou te zeggen dat hij de beste van de Eredivisie is gaat mij echt te ver.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vertonghen en Vd Wiel zijn gewoon te goed voor de Eredivisie, voor hun is het klaar. Zie ook Suarez in zijn laatste half jaar, die bij Liverpool weer helemaal opgeleefd is. Dat heeft niet zoveel met overschatten te maken.
Ik ben het er overigens wel mee eens denkik dat Guidetti momenteel het beste speelt. Maar om hem de beste speler van de Eredivisie te noemen na die paar wedstrijdjes gaat me wel heel erg ver. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik vind dat je dit soort dingen over de lange termijn moet bekijken en voor Guidetti kan dat nog niet. Tuurlijk is het een prima aanwinst, dat staat buiten kijf, maar de beste speler van de Eredivisie zou ik hem nog niet willen noemen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Dat hij nu ook nog eens begint te scoren is, zoals hij zelf ook aangeeft te hebben besproken met Clasie en El Ahmadi, omdat ze nu zijn loopacties en speelstijl beter begrijpen. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat zijn vijf wedstrijden, dat kun je niet vergelijken met spelers die al een paar jaar in de top van de Eredivisie spelen.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
![]() En ik vind hem niet de beste speler van de eredivisie. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik vind Alderweireld het hele seizoen veel constanter dan Vertonghen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
En Kanariegeel, als je, zoals ik al aangaf, zelfs gedold wordt door Schaken en Bakkal ben echt nog niet klaar met de Eredivisie hoor, eerder het tegenovergestelde. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat kan ook met gebrek aan motivatie te maken hebben. Dat valt niet goed te praten, maar ergens is het wel begrijpelijk. Ik denk dat het voor iedereen beter is als Van der Wiel snel naar het buitenland vertrekt.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Naja dan is hij niet de beste speler. Hij is wel de beste aanvaller.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Een Ajacied die niet gemotiveerd is tegen Feyenoord valt bij voorbaat al af als beste speler natuurlijk. En was hij dan ook niet gemotiveerd op het WK? Want daar speelde hij ook dramatisch.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dat van het WK ben ik in ieder geval niet met je eens, maar goed, Van der Wiel is geen aankoop en dat is verder offt opic dus. Hoe dan ook, ik vind het veel te vroeg om Guidetti als beste speler van de Eredivisie te bestempelen.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik vind Mertens ook tegenvallen de laatste maanden.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wie hebben we in Godsnaam gekocht vorig jaar ? FF nadenken .
Cornelisse : Back die wel alles geeft , maar in aanvallend als verdedigend opzicht gewoon niet het niveau heeft die Twente de laatste jaren voor ogen heeft en jullie mogen bepalen wat dat niveau is . Fer : Kan ik onmogelijk een oordeel over geven . Het middenveld is bij Twente al het hele seizoen een spreekpunt en ik denk dat hij zijn plaats nog moet vinden . Janssen : Geldt hetzelfde verhaal . Ik kan onmogelijk Janssen afschrijven , terwijl ik zie dat die kan voetballen , maar ook hij verkeerd wordt gebruikt of niet wordt bereikt door zijn mede middenvelders . Ik denk en dat weet ik bijna zeker dat Janssen en Fer , samen met eventueel Chadli het nieuwe middenveld gaan vormen en dat Twente hiermee ook succes gaat krijgen . Het is nu heel moeilijk te geloven , maar ik zie dat ze kunnen voetballen , maar niet goed weten wat ze nu precies moeten doen . Er is onduidelijkheid en dat is funest voor een middenveld . Brama zal denk ik de klos zijn . Dat was het wel zo 'n beetje ... Er zullen misschien wel jonge spelers zijn gekocht , maar ik hou me uitsluitend bezig met het eerste . Laatst gewijzigd door tjekkie; 19-12-11 om 22:33 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja dat jij geen verstand van voetbal hebt kan ik ook niet helpen.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ronald Graafland: 3e keeper speelt gelukkig nooit
Gill Swerts: Rechtsback waar je niets aan hebt, is zelfs voorbij gegaan door een middenvelder. Aan het einde van het seizoen weg. Miquel Nelom: Hoe hebben we deze gast ooit op de tribune kunnen zetten, speelt zeer goed. Otman Bakkal: Gehuurd van PSV en speelt weer zoals zijn periode bij Twente. Is blij om verlost te zijn van Rutten Guyon Fernandez: Speelde tot zijn domme actie tegen NEC goed mee. We missen hem nu wel want is goed te gebruiken in de counter John Guidetti: Beste aankoop afgelopen zomer van de Eredivisie, beste aanvaller en misschien ook wel de beste speler. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Cillessen: Te weinig gespeeld, maar zijn concurrent Vermeer doet 't niet heel bijzonder de laatste maanden.
Janssen: Geen chemie, jammer. Te oud om nog te lang te laten aanklooien, denk dat ie volgend seizoen wel weer is verdwenen. Serero: Niet kunnen brengen wat er van hem naar aanleiding van de voorbereiding werd verwacht. Komt ook door concurrentie en blessures. Nog genoeg mogelijkheden verder. Boerrigter: Zeer goede aankoop. Kostte niks en werd in no-time de beste vleugelaanvaller van Ajax Sigthorsson: Ook een goede aankoop, hopelijk raakt ie niet vaker geblesseerd. Bulykin: Prima pinch-hitter. Hoop dat ie niet al teveel verdient, want verder doet ie 't zeer goed. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Boerrigter:
heeft maar 1 actie. De bal voorbij zijn tegenstander tikken en er achteraan hollen (als die de bal al zo aan kan nemen dat hij met de neus richting zijn tegenstander staat) , daarbij geeft die de bal ook nog eens voor zonder te kijken. Geen wonder dat die maar 1 helft zichtbaar is, de back heeft dat truukje zo door. Meer een linksmid dan een linksbuiten, maar voor het geld een bruikbare aankoop aangezien we niks beters hebben.. Serero: Heeft gigantisch veel potentie. Dat zag iedereen wel toen hij op hoog tempo begon te combineren op de vierkante meter, wat laat zien dat zijn handelingssnelheid ontzettend hoog ligt. Ook positioneel goed en een goede actie. Makkelijk van de bal af te zetten, maar met zijn techniek en wendbaarheid zal die daar gauw een oplossing voor vinden Sigthorsson: Explosief, doelgericht, kan koppen, is rustig voor de doel maar kan totaal niet voetballen, de bal springt 10 meter van zijn voet af en daarna heeft die nog wat meters nodig om de bal echt onder controle te krijgen. Gigantische miskoop voor dat geld want past niet in een dominant voetbalspel Cilissen: Durft niet van achteruit op te bouwen, hij geeft de bal gewoon een ros wat met onze slechte koppers toch vaak balverlies oplevert. Heeft zich dus nog niet uit benarde situaties moeten voetballen en lijkt daardoor zekerder. Puur op keepersgebied heb ik nog niet op hem gelet. Bulykin: Met gigantische vooroordelen deze jongen de grond ingetrapt, tja het is toch een ex-ADO speler. Traag en log maar gebruikt zijn kracht goed om de bal dicht bij hem te houden, heeft oog voor zijn medespelers en kan heel aardig kaatsen. Held ![]() Janssen: Deze man kan niet combineren, geeft continu tikkies terug onder druk, beweegt niet door na zijn passes en weigert mee te verdedigen. Zijn nutteloze crossballen komen ook vaak niet aan en zijn spelhervattingen zijn een grap. Boerrigter-Janssen duo was de eerste wedstrijden wel aardig maar nu Ajax wat meer op balbezit speelt dan de counter zoals begin seizoen zal je daar weinig terug van gaan zien. Liefje van de trainer, zal het seizoen afmaken als basisspeler. Niet een miskoop, maar zelfs een desastreuze aankoop voor de titelkansen. Verpest het combinatiespel op het middenveld. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hoe tevreden ben je over de aankopen van je club?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|