![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
De Leeuw: Heeft nog niet heel veel laten zien, had ik toch wel iets meer van verwacht.
Sreckovic: Slecht begonnen, maar doet het nu wel best prima. Abdulla(h): Speelt erg weinig want spreekt de taal niet en dat is wel erg belangrijk in de coaching. Haal 'm dan niet of laat 'm eerder/sneller de taal leren. Flapdrollen. ![]() Johnson: ![]() De Winter: Prima keeper, erg tevreden mee. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Huniddity
Je hebt het allemaal wel heel dramatisch neergezet, maar ben het er opzich best wel mee eens
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Cilessen: de toekomst zie ik heel positief, misschien dit seizoen anders volgend seizoen nummer 1.
Janssen: Dat hij zich zou moeten aanpassen was al bekend. Het is niet best soms, maar ik ben benieuwd de tweede seizoenshelft. Serero: gaat vanzelf meer spelen en zal zich ook wel in de basis voetballen op korte termijn. Boerrigter: topaankoop tot op heden, jammer inderdaad van z'n blessure. Sigthorsson: zelfe als Boerrigter, ware het niet dat ik nog een heleboel meer verwacht van hem. Bulykin: Hopelijk prikt ie er nog een aantal belangrijjke goals in. __________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Tyton
Te weinig van gezien. Wat hij heeft gekeept zag er verder prima uit. Zal op de lange termijn een verbetering zijn tov van Isaksson. Sinouh Leuk voor groep, meer niet. Mertens Verrassend goed begin, daarna teruggevallen en speelt nu zoals ik voor het seizoen verwachte. Ben benieuwd op welk niveau hij gaat stabiliseren als hij dat al gaat doen. Dzsudzsak heeft dat ook nooit kunnen doen. Strootman Enorme verbetering tov Engelaar. Maakt nog wel genoeg fouten maar hij is dan ook een jaar of tien jonger en hij heeft nog een hoop potentie. Wijnaldum Kon mij op het begin niet echt overtuigen. Ben hem wat beter in de gaten gaan houden en hij is ook wel wat beter gaan spelen en ik vind het een enorm talent. Ben benieuwd waar dit heen gaat. Enorm sterk aan de bal maar bijv nog wel vaak foute aannames in en rond de zestien, net voordat hij een goede kans krijgt om te schieten. Zulke dingetjes moeten er wel uit. Derijck Niet echt een goed beeld nog van Derijck. Vrij onopvallend in de wedstrijden waar hij centraal speelde. Heb niet echt het gevoel dat hij op de lange termijn een eerste keus wordt. Maar we kunnen hem heel goed erbij hebben dit seizoen. Lijkt me duidelijk. Liever dan Moisander iig en dan doel ik met name op zijn prijskaartje. Matavz Kan wel aardige stats overleggen momenteel. Heb het idee dat hij nog wel te vaak mist. Aan de andere kant wordt ie ook amper bediend. Had vantevoren het idee dat hij wat meer goals zou maken als die van afgelopen weekend. Maar goed hij krijgt dus te weinig bruikbare voorzetten. Hopen dat de volgende trainer daar wel iets aan doet. Willems Kende hem van de U17 waar hij op mij een enorm goede indruk achter liet dus ik was blij verrast dat PSV hem haalde. Eredivisie niveau is wel wat hoger uiteraard dan wat hij gewend was en dat hebben we gezien. Maar hij heeft wel lef en ook weer een hoop potentie. Alles bij elkaar kan ik alleen maar tevreden zijn met onze jonge, talentvolle aankopen. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Op volgorde van tevredenheid:
José María Callejón. Speelde samen met zijn tweelingbroer Juanmi in de jeugd van Real Madrid. Na enkele uitstekend seizoen Espanyol kocht José Mourinho hem terug. Tot nu toe heeft ie eigenlijk louter goede dingen laten zien. Alleen zijn eerste invalbeurt in de competitie was niet van een geweldig niveau. Maar iedere minuut die hij meer speelt is hij beter, en doet hij dat met meer vertrouwen. Als ie in de basis staat mag de tegenstander helemaal inpakken. Is Real Madrids topschutter in de Champions League met vier treffers. Benzema maakte er net zo veel, maar had er veel meer tijd voor nodig (187 tegen 444 minuten). In La Liga trof hij ook reeds doel. Allereerst tegen zijn voormalige club Espanyol en ook in Sevilla maakte hij een goal. Fábio Coentrăo. Speelde dan wel voornamelijk als linksback bij Benfica, bij Real Madrid is het een manusje-van-alles geworden. Hij speelt net zo vaak linksachter als centraal op het middenveld naast Xabi Alonso. En als de nood aan de man is kan hij zelfs rechtsachter uit de voeten. En dan speelt hij eigenlijk nooit slecht. Echt briljant is het ook nog niet. Lag er ook een tijdje uit met een vervelende blessure. Ik zie hem het liefst als linkercentrale middenvelder, met Marcelo op de back. Dan wisselen ze elkaar steeds af en kan de rechtsback van de tegenstander huilend naar huis. Behalve dan als ie Dani Alves heet. Dan gebeurt het huilen op de grasmat. Raphaël Varane. Mocht door blessures van Ricardo Carvalho en Pepe al enkele malen plaatsnemen in de basiself van Mourinho. In de voorbereiding deed hij het uitstekend, in competitieduels oogt hij wat nerveus en maakt hij foutjes. Maar dat is niet zo erg als je pas 18 bent. Hij komt er wel, heeft meer potentie in ieder geval dan Raúl Albiol. Nuri Sahin. Is pas onlangs begonnen met spelen na een slepende blessure. Tegen Dinamo Zagreb was het niet slecht, maar ook niets bijzonders. In de duels die volgden ging hij steeds anoniemer spelen, met de bekerwedstrijd tegen Ponferradina (uitkomend op het derde niveau) als absoluut dieptepunt. Geen durf, weinig vertrouwen, zo lijkt het. En hoewel er meer (Duitse) Turken bij zijn gekomen lijken ze elkaars niveau onderuit te halen. Getuige ook de volgende. Hamit Altintop.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Texiera: Prima aankoop, oogt wat traag maar is lekker balvast, kaatst goed, scoort en werkt hard. Hij is nog erg jong en moet gewoon nog wat wennen in Europa. Die komt er wel
Burnet: Draait een redelijke eerste seizoenshelft, moet verdedigend nog wel wat sterker worden, fysiek ook, hup de sportschool in! Kappelhof: Te weinig zien spelen om echt een goed oordeel over te geven. Johansson: ^^^ Suk
Laatst gewijzigd door venom; 20-12-11 om 08:01 |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Kums, doet het prima.
Sibon, alleen al vanwege zijn doelpunt tegen RKC de moeite van het terughalen waard. Dat was het.
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
Tytón: Leek in de wedstrijden die hij gespeeld heeft meevoetballend net zo zwak of misschien zelfs nog zwakker dan Isaksson. Verder lijkt het me wel een betere keeper dan Isaksson. Derijck: Ik vind hem juist wel opvallend in de wedstrijden die hij speelt, vanaf de eerste wedstrijd is hij druk aan het coachen, mensen op de juiste plaats aan het zetten en hij schuift regelmatig in naar het middenveld. Ik vind het na een wat moeizaam begin toch wel een prima rustpunt in de verdediging van PSV. Het lijkt ook dat Manolev iets beter gaat spelen als Derijck naast hem staat. __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Roberto Junior Fernandez : Continu geblesseerd, en in de paar wedstrijden die ie wel heeft gekeept overtuigde ie totaal niet. Godzijdank gehuurd, gauw terugsturen naar Paraguay.
Rob van Dijk : Als reservekeeper gehaald, leek me wel een goed idee. Door de blessure van Fernandez vaak gekeept, en daarin nauwelijks kunnen overtuigen, vooral lage ballen in de hoek lijken voor hem inmiddels onhoudbaar... Marcus Nilsson : Als je nu ziet dat een Ismo Vorstermans en een Mike vd Hoorn ook prima achterin kunnen spelen een compleet overbodige aankoop. Als ie nou nog goed geweest zou zijn, maar nee, veel slechter dan Marcus wordt het niet, dekt op meters afstand, dekt niet door, ondanks zijn lengte zwak in de lucht, oogt erg onzeker.. Hopelijk volgend seizoen WEL goed, maar ik heb er een hard hoofd in. Johan Martensson : Had in het begin moeite met het Nederlandse spel en viel steeds uit met kramp, later herpakte ie zich en blijkt het een aanwinst te zijn op 't middenveld, lijdt zelden balverlies, onderschept aardig wat en ondanks zijn tengere postuur gaat ie wel de duels aan, een lichtpuntje. Alexander Gerndt : Heeft meer talent in zijn grote teen dan beide andere Zweden bij elkaar, maar heeft helaas ook vedette-neigingen. Sjokt soms maar wat over 't veld, misschien dat de rechtzaak van zijn ex ermee te maken heeft.. Voorlopig een veel te dure spits, hopelijk laat ie na de winterstop meer zien. Rodney Sneijder (huur) : Balletje breed, tikkie terug, niet de fysiek om te heersen op 't middenveld.. Overbodige huur geweest imo, want een Gianluca Nijholt is echt niet slechter. Yoshiaki Takagi : Eigenlijk nog te licht voor de Eredivisie, speelde daarom tot voor kort nog geen minuut in 't eerste. Laatste 2 wedstrijden dus wel, en daarin liet ie verrassend genoeg zien weldegelijk te kunnen ballen, heeft spelintelligentie en een goede steekpass, kan in de toekomst van veel waarde zijn. Al met al een hele matige transferperiode, alle sterkhouders weg, slechte/matige spelers en wat talenten ervoor terug. Foeke bedankt! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Lorenzo Burnet: Mooie backup totdat Johansson weer fit is, maar speelde zich direct in de basis ondanks een
wedstrijd tegen HSV. Leert echt ontzettend snel en de mindere potjes worden steeds minder slecht. Moet nog maar zien of Johansson zonder een blessure van Burnet in de basis komt. Johan Kappelhof: Matige seizoenshelft, verwachtte van hem meer dan van Burnet, omdat we niet echt een rechtsback hadden. Is verdedigend wel sterk en daarom misschien goed dat hij nu centraal terecht lijkt te komen. Emil Johansson: Valt prima in, maar als middenvelder.. kan er weinig van zeggen. Kees Kwakman: Zwak begin, maar komt er steeds beter in, helaas kwam die blessure. Durfde direct de ploeg (en spelers) aan te pakken. Zou hem liever op het middenveld zien trouwens. Matías Jones: hoge verwachtingen, maar kan ze niet echt waarmaken. Suk Hyun-Jun: geen verwachtingen, maar is nu al een held ![]() Texeira: Niet verwacht dat hij zo snel een impact zou hebben. Het is geen nieuwe Suarez zoals de media deed voorkomen, maar eerder de Uruguayaanse Nevland. Trekken, sleuren, rennen, vliegen, storen, positie zoeken en scoren. Heerlijk om naar te kijken.
Laatst gewijzigd door Prosac; 20-12-11 om 11:21 __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Cillessen: Aardige kerel, ik zie in hem wel de toekomstig eerste keeper.
Janssen: Mwoah. Nog niet overtuigd. Serero: gaat 'm niet worden. Boerrigter: valt me mee. Sigthorsson: jammer van z'n blessure, verder prima aankoop Bulykin: ontzettende eindbaas. Baas der bazen. Held. (ik ben een man van weinig woorden) __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Precies wat ik dacht.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Cillessen: Weinig gespeeld, ga er nog geen oordeel over geven.
Janssen: Sjokt over het veld. Als hij de bal krijgt, kijkt hij eerst naar de andere kant van het veld om een lange bal te geven. Prima, maar niet bij Ajax. Wegwezen. En snel ook. Al zal het met die snelheid wel meevallen; die laat hij op het veld ook niet zien. Serero: Eerste indruk is goed, zou hem vaker aan het werk willen zien. Bezit snelheid en wil snel combineren. Boerrigter: Verrassend goed. Sterk, doelgericht, goede voorzet. Sigthorsson: Helaas geblesseerd. Iets wat wellicht nog wel vaker voor kan komen in ernstige mate. Maakte op mij wel een goede indruk. Hopelijk na de weinterstop weer terug. Bulykin: Geen fan, nu niet, nooit niet. Beperkte voetballer. Lomp, traag. Doet het niet eens slecht, maar moet alleen spelen als invaller en na 4 blessures. Volgend jaar maar weer lekker op zoek naar een ander clubje. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Marko Meerits: nog te onzeker, maar dat is logisch want hij werd voor de leeuwen gegooid. Hij is gehaald voor de toekomst.
Piet Velthuizen: behalve dat hij zich als een ware dorpsgek gedraagt op trainingen, ben ik heel gelukkig met zijn terugkomst. In vergelijking met Room echt een verademing. Ik hoop dan ook dat hij volgende maand lekker een paar jaar bijtekent. Alex en Anderson: gehaald voor de toekomst maar bakken er nog niet veel van. Niet in de buurt van het eerste geweest. Raio Piiroja: heeft alleen alle interlands voor Estland gespeeld. Verder alleen maar geblesseerd geweest, dus dit is (nog) geen succes. Tomas Kalas: de beste gehaalde speler van dit jaar. Samen met Kashia (en Piet) hebben ze al 10x de nul gehouden in de competitie. Hij zorgt voor veel rust achterin en haalt vooral veel weg. Is ook snel. Hopelijk blijft hij nog een jaartje. Anthony Annan: een echte stofzuiger. Het is eigenlijk een tweede Enoh. Gaat helaas volgende maand naar de Africa Cup Ulises Davila: gehuurd van chelsea en is vooral gekomen om aan de europese cultuur te wennen. og niet veel gezien dus. Krijgt waarschijnlijk na de winterstop nog wel een paar keer de kans. Jan-Arie van der Heijden: een mooiweervoetballer. Hij kan mij niet overtuigen. De laatste wedstrijden sticht hij wel gevaar uit standaardsituaties. Nicky Hofs: eerste vijf wedstrijden heeft hij Wilfried goed ondersteund, maar het is nu wel duidelijk dat hij geen 90 minuten meer aankan. Brengt wel een beetje extra Ernem in de groep. Stanley Aborah: begon waardeloos met een rode kaart tegen nec en een walgelijke tackle op de Vrij, maar heeft de leegte van van Ginkel een heel klein beetje op kunnen vullen. Vako Qazaishvili: een leuk Georgisch talentje. Spreekt nog maar weinig Engels/Nederlands. De wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft hij best aardi gespeeld. Renato Ibarra: lijkt zich steeds beter op zijn gemak te voelen en speelt de afgelopen wedstrijden goed in dienst van het team, maar dat was meer verdedigen dan aanvallen. Een aanvallende Ibarra hebben we nog niet echt gezien. Giorgi Chanturia: begon veelbelovend. Helaas begrijpt hij niet dat voetbal een teamsport is en zal hij goed naar Vako moeten kijken om te zien hoe het ook kan. Kortom: drie echte aanwinsten (Velthuizen, Kalas en Annan), helaas zijn twee van de drie spelers gehuurd. Verder zijn het vooral veel talentjes die het nog moeten laten zien of ze iets kunnen. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Velthuizen ---> Feyenoord.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
__________________ 1# Metalist Charkov!! |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Die hebben ze al wel regelmatig gevolgd. Voor de zomer al en laatst hebben ze hem weer bekeken. Ik weet alleen niet op Sparta Praag het zo leuk vindt als Vitesse weer een aanvaller van ze op komt halen.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Cillessen: Heeft mij nog niet laten zien een betere keeper te zijn dan Vermeer, maar heeft ook nog niet veel gespeeld. Vind hem voetballend net zo onzeker als Kenneth, al straalt hij dat.misschien niet zo uit. Ben benieuwd hoe hij het doet tegen AZ.
Boerrigter: Heeft zeker zijn kwaliteiten, is snel, sterk en een goed schot. Vind hem ook dreigender dan onze andere linksbuitens. Is ook niet zo dominant aanwezig en z'n voorzet valt me tegen. Speelt (terecht) bij gebrek aan beter, maar is er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor, ook fysiek blijkbaar. Sigthorsson: Prima spits, maar loopt nog teveel met de bal en doet (te) veel op kracht. Gelukkig scoorde hij best vaak. Moet eerst helemaal fit worden voor hij weer een basisplaats verdient imo. Serero: Jammer dat hij zo weinig kansen krijgt, want heeft in de voorbereiding laten zien fantastisch te kunnen voetballen en prima in het systeem te passen. Als hij invalt is het ook wat bleekjes, maar laat af en toe toch wat van zijn klasse zien. Ik denk dat hij er wel komt. Bulykin: Valt me mee. Scoort best vaak als hij invalt. Maar zie toch als basisspeler liever iemand met meer potentie (De Boer gelukkig ook). Mag als Castillion terugkomt van mij vertrekken. Janssen: Hoef ik nooit meer bij Ajax te zien, misschien wel dé reden dat het bij Ajax niet zo loopt. Wat een matigheid. Ik ben er heilig van overtuigd dat er zelfs met Enoh op zijn plek je meer creativiteit kan verwachten, laat staan een échte creatieve speler als Lodeiro of Serero. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Als je genoeg geld biedt....en prag vindt dat niet heel erg, ze staan toch al ruim bovenaan
__________________ 1# Metalist Charkov!! |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Jullie vergeten baas Zomer.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrřd сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru păo de açúcar socker bröd şeker ekmek Sűkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Opvallend hoe weinig Heerenveen heeft gekocht vorig jaar , net als Twente trouwens .
Maar 3 spelers .... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Ohja, Zomer. Doet het ook prima.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
eens met Hendril , alleen is die 1 speler vergeten : Reis , dat is natuurlijk een topaankoop
![]() Hopen dat ie snel fit is ( gaat deze week weer even naar Brazilie om verder te werken aan zijn herstel om daarna mee te gaan op trainingskamp in Cyprus ) en hopelijk kunnen we hem dan in de 2de seizoenshelft in actie zien en beoordelen. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
eerst maar eens zien hoe hij uit deze blessure komt
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Daar kan je helemaal nog niet over oordelen natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ik moet ook nog maar zien of hij terug komt op zijn PSV niveau.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Gerald Sibon - Good old Sibon, een heerlijke goal tegen RKC maakt hem topscorer aller tijden van Heerenveen. Ik hoop dat hij nog lang bij onze club blijft, maar als speler is het wel klaar. Toch wel fijn dat hij terug is, maar brengt niet bijster veel meer.
Sven Kums - Erg goede middenvelder, wel een beetje anoniem maar kwam volledig uit de anonimiteit met de goal met zijn kruis Hebben we nog veel aan de komende jaren.Ramon Zomer - Erg stabiele verdediger, net iets hoger niveau dan Breuer, maar meer moet hij ook niet verwachten. Zal wel een paar seizoenen blijven en ik hoop dat het duo Zomer - Gouweleeuw nog een seizoen er aan vast plakt. Rajiv van la Parra - Ik verwachte er niks van en in het begin was het helemaal niets in de invalbeurten, maar vind het nu wel een leuke voetballer. Wel een stuk minder dan Narsingh en Assaidi natuurlijk. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrřd сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru păo de açúcar socker bröd şeker ekmek Sűkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik tik op zijn knie en hij ligt er weer uit.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Herstel gaat al wel sneller dan menigeen denkt , en met zijn fyso erbij moet het ook wel goedkomen. ( heeft immers al weer voorzichtig met de groep meegedaan )
pas maar op als die straks scoort in het hol van de leeuw
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik moest één zijn trouwens.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#85 | |
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
En anders valt hij wel weer terug in de cocaine, het lijft een onbetrouwbaar persoon.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
er werden nog wel wat spelers genoemd waarover je niet kan oordelen ( ook in jou lijstje
) en je moet altijd je beste aankopen vermelden ( Ted had hem als 1ste genoemd )En kan wel lachen om die reactie's hierzo , we zullen wel zien wie straks het hardst lacht. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Toch ? |
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Vitessenaren zelf lachen het hardst mee volgens mij.
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
![]() shit ik ga nog happen ook nog. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
dat ook nog eens ja , komt nou eenmaal door de rol die bijvoorbeeld een Derksen speelt en dat moet ie wel volhouden , en de rest van Nederland gaat er in geloven.
En iemand die zich er niet in verdiept kan niet ineens een andere mening hebben. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Banned
|
Derksen is voor N.E.C en is toch steeds positief over Vitesse, apart.
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Ik doelde meer op Ted ed.
|
|
|
|
|
|
#95 | |
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
Die cocaďnepost zien we dan maar door de vingers
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Ik lach zeker niet om Vitesse , want je ziet ze al kool groeien .
Maar goed .. topic gaat over aankopen . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Maar wij hebben Gerald Sibon
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrřd сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru păo de açúcar socker bröd şeker ekmek Sűkerbôle. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hoe tevreden ben je over de aankopen van je club?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|