![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
OP
Laatst gewijzigd door Hendril; 13-12-11 om 17:56 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Totdat hij weer speelt met het tweede, dus ja
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Duidelijk. Hij stond niet bij Buitenspel op fcupdate.nl, maar dan weet ik genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() George is iig wel geschorst. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Is toch altijd gewoon een wedstrijd zitten?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
TT
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Rood protesterende NEC'er George geseponeerd
NEC Nijmegen-trainer Alex Pastoor kan komende zondag in het Eredivisie-duel met VVV-Venlo toch een beroep doen op Leroy George. De aanvaller ontkomt aan een schorsing, meldt de club dinsdag op de officiële website. George kreeg in het beloftenduel met Jong Vitesse/AGOVV een rode kaart wegens protesteren, hetgeen hem op een straf van één wedstrijd schorsing kwam te staan. Een dag later blijkt de rode kaart wegens 'tegenstrijdige verklaringen' geseponeerd. Daardoor is George zaterdag 'gewoon' inzetbaar. Middenvelder Krisztián Vadócz is eveneens van de partij tegen de Venlonaren. Ook hij kreeg een rode kaart in het duel met Jong Vitesse. Doordat het om twee gele kaarten ging, is hij alleen het eerstvolgende duel in de beloftencompetitie geschorst. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Beste Hendril : Theoretisch heb je gelijk , maar ik kan me niet voorstellen dat een NEC supporter op deze TT zit te wachten .
Ik ken je redelijk goed en er zit geen greintje kwaadheid in jou , maar misschien kan je het TT nog veranderen ? Laatst gewijzigd door tjekkie; 13-12-11 om 17:31 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zoiets?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Haha.. heb gezien dat je de TT hebt aangepast en ach ja , ik vind het wel humor .
Weet alleen niet of het bij NEC supporters werkt , maar dat merk je gauw genoeg .... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb hem aangepast.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
gemist
Trouwens wel triest dat er wordt getraind achter gesloten deuren voor een bekerduel tegen de amateurs , tegen VVV kan ik nog enigszins begrijpen ( niet dat het veel helpt ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Er worden zelfs twee besloten trainen gehouden voor de wedstrijd tegen Achilles
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Denk het wel , (A) als het klopt dat hij geschorst is voor de beker (direct rood namelijk) en B) niet meer dan 2 wedstrijden schoring krijgt maar dat zal ook wel niet gebeuren aangezien het tegenhouden van een doorgebroken speler was en de overtreding niet er zo heel ernstig uitzag om er meer wedstrijden voor te geven.
Ach wie weet hebben wij dan nog wel een verassing op het veld staan of vertrekt Goosens nog wel in de winterstop ( zou voor NEC beter zijn ) over die wedstrijd valt nu in iedergeval nog niks te zeggen. Al weet ik natuurlijk ook wel dat er 3 weken of langer over die wedstrijd gesproken wordt. 1 ding weet ik wel ze winnen nooit in Arnhem
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wel weer een geweldige uitspraak van Pastoor.
"We speelden met tien man, maar we gingen ook spelen alsof we met tien man speelden." __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
NEC zou, met ADO Den Haag en FC Volendam, één van de drie BVO's zijn die zich heeft gemeld bij de manager van Danny van den Meiracker. Dat is een spits van Spakenburg, 22 jaar oud en met 15 goals in de eerste seizoenshelft momenteel topscorer van de topklasse zaterdag.
Volgens de regels zou hij pas in de zomer kunnen overstappen volgens mij. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
NEC heeft nu de beste papieren:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Volgens de Gelderlander schijnt er brand te zijn in de Gaanderij, het sponsorgedeelte.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vaag verhaal dit
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Op foto's op twitter lijkt het vooralsnog wel mee te vallen.. er schijnt nu ook geblust te worden.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() Wel bizar dat het zo lang duurt om bluswater te regelen, stel je voor dat het was gebeurt tijdens een wedstrijd.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hopen dat het meevalt dan ja. Heb je nog 'geluk' dat het in de winterstop gebeurt.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het is kantoor he, (nog) niet het stadion/tribunes
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat ligt toch vast aan het stadion, of zelfs ten dele onder de tribunes?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dat weet ik niet precies. Net iemand op Veronica die er aanwezig was vertelde dat er voor de tribunes wss geen gevaar was.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
. Even later was op radio 1 een fatsoenlijke verslaggever en die wist bijvoorbeeld te vertellen dat een flink aantal blusauto's zelf water bij zich hebben en dat er ook een schuimauto bij zat. Verder zei hij dat er totaal nog geen aanleiding was om te denken dat er te weinig bluswater zou zijn. Dat was echt een youtube reporter op Veronica, maar dat past wel bij Van Velthuizen op zich.
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
De brand schijnt in elk geval onder controle te zijn, aldus RTL
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Goossens heeft Swansea afgezegd en wil de rest van het seizoen vlammen in Nijmegen.
Zal dus binnenkort wel bekend worden dat hij ook naar Feyenoord gaat... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
NEC biedt Wellenberg geen nieuw contract aan Dat wordt er eentje voor Danny Hesp. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik begin de bord-op-schoot-scouting een beetje door te krijgen.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Inderdaad. Ik vind Goossens, op zijn trap na, helemaal geen bijzondere voetballer. Ben ook benieuwd voor welke positie Feyenoord hem wilt hebben.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
Zit ook niet echt op hem te wachten.. maybe dat hij op linksbuiten wat kan toevoegen, maar voor op 'tien' heb ik liever iemand anders. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Zeefuik heeft gewoon zo'n postuur, bij PSV was er ook altijd discussie over maar zijn lage goal productie ligt niet aan het hebben van een pens, want die heeft hij niet.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hij is echt wel dikker geworden de laatste jaren
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik begreep dat Spakenburg-spits Danny van den Meiracker een goede indruk achter had gelaten en dat het waarschijnlijk tot een transfer komt, het zij per direct, het zij in de zomer.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Moet niet veel gekker worden, Spakenburg heeft een bod van NEC op Van den Meiracker geweigerd!
![]() De speler is erg boos. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Hij zal daar ook een leuk zakcentje "verdienen" __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |