![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Sterke geruchten dat er maandagmiddag een nieuwe hoofdsponsor gepresenteerd wordt i.p.v. Voorschotje.nl.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Simpel.nl
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Denk dat het bij hem juist wel meevalt. Is een speler van de club, die verdienen doorgaans minder. Maar ik heb geen idee hoeveel Spakenburg kan doen als hij inderdaad een contract heeft. Dan zal NEC het echt moeten afkopen. Anders hadden ze hem probleemloos kunnen halen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Flynth Accountants wordt de nieuwe sponsor.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Goed nieuws!
Hebben ze niet hun hoofdkantoor in Arnhem? __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Gaat niet direct om het geld, meer om de waarde die zo'n contract heeft. In het verleden hebben spelers wel eens een arbitragezaak aangespannen om weg te kunnen bij een amateurclub, wanneer een BVO zich meldde. Die hadden vrijwel altijd succes, maar met de 'nieuwe' contracten in de topklasse kan dat mogelijk anders liggen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
Ik weet alleen niet of zijn contract tot deze zomer loopt of misschien nog een jaar langer. Anders zou ik als NEC gewoon een paar maandjes wachten. |
||
|
|
|
|
|
#59 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Wel 'toevallig' dat het net in de week van derby gebeurd.
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
idd Strooper , trouwens netjes van de SV dat er in het uitvak 3 banners van het KWF te zien zijn. ( zo richt je het niet specifiek op Bos maar is het toch een soort van meewerken aan de actie ) , hopelijk kan de rest het respect ook opbrengen.
Zie het namelijk al gebeuren dat als dat niet gebeurd er een paar zijn de wand komen en dat wordt meteen gezien als 'misdaad' is een aantal jaren geen uitpubliek bij de derby ( zou heel erg zonde zijn ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Hoi
Ga me ook maar weer eens in dit topic bemoeien. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Lieverd! Waar was je nou al die tijd?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Brandje blussen in het plaatselijke Goffertstadion.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Veel plezier zondag Bas
![]() Helaas wordt je zondag niet meer zo vriendelijk uitgezwaaid ( de 1ste maatregelen zijn al genomen ) weet niet wat ze verwachten maar ze houden met alles rekening :
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Die hekken zullen wel nodig zijn om jullie na de wedstrijd tegen te houden. Best begrijpelijk als jullie de 3 punten uit onze bus willen jatten, terwijl wij die terug naar Nijmegen nemen
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Die jochies vinden toch wel een andere plek om uit te zwaaien of hoelang loopt dat hek door?
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Goossens zal iig aantreden in de derby! Dat is iig goed nieuws.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ik zie NEC echt geen punten pakken in Arnhem. Zoveel kwaliteitsverschil.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
NEC-target Danny van den Meiracker heeft op Facebook laten weten dat zijn transfer niet door zal gaan. Misschien dat NEC in de zomer nog een poging waagt hem los te weken bij Spakenburg? Denk trouwens toch niet dat hij nu al van waarde had kunnen zijn, maar goed.
|
|
|
|
|
|
#71 | |
NEC heeft (naar het schijnt) 40K geboden en ze wilden 150k voor Danny hebben. Destijds heeft NEC Ricky ten Voorde gekocht voor 80K, lijkt me stug dat NEC voor Danny meer wil gaan betalen. Zal dus wel niet doorgaan allemaal. |
||
|
|
|
|
|
#72 | ||
|
Maar nu blijkt ie toch niet te kunnen spelen en gaat ie morgen in het uitvak kijken.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|||
|
|
|
|
|
#73 | |
||
|
|
|
|
|
#74 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Gefeliciteerd
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Ach, ik zei net twee minuten voor de goal van NEC dat Vitesse nog wel een lullig doelpunt zou scoren, "want zo'n wedstrijd is het wel".
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Ondanks dat het voor ons nadelig is, lekkere overwinning jongens!
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Eindelijk
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Van Harte
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ik kwam hem gisteren nog tegen in de Albert Hein.
Hij ging met de bus mee naar Arnhem. ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Genieten met een grote G
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
||
|
|
|
|
|
#85 | |
|
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Navarone heeft dus foor 4 jaar getekend?
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Contract loopt af in 2013, dus voor 3 jaar
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
4/four/foor, maar je hebt gelijk.
Beste wederopstanding sinds de winterstop overigens. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Ik kom hier vanavond terug om jullie te bedanken voor de 3 punten (
)
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Dit zag ik dus al van heel ver aankomen..
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Het voetbal is zo veranderlijk als het weer..
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Waarom zo'n omhaal maken
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Danny vd Meiracker komt dus volgend seizoen wel over.
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Play-offs! Is toch wel een toetje op een zeer vreemd seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
en gelijk tegen Vitesse.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Als Roorda volgend seizoen fit is dan heb je er veel aan.
Maarja,.. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Jullie hebben toch ook onze hersteltrainer aangetrokken? Björn Rekelhof. Package-deal denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Nou, die was er volgens mij niet over..
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
NEC Nijmegen #3: prachtige club aan de Waal
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|