Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 02-11-11, 09:13 bulb   #1
von

von's Voetbal Forum schermafbeelding

Cees Lagendijk besluit te vertrekken bij Stedoco

HOORNAAR - Cees Lagendijk is aan zijn laatste seizoen als trainer van Stedoco bezig. 'Enkele gesprekken die in de afgelopen periode tussen trainer Cees Lagendijk en het bestuur zijn gevoerd, zijn voor de oefenmeester aaneiding te concluderen dat er onderling onvoldoende draagvlak is om tot contractverlenging over te gaan', luidt de verklaring die dinsdagavond door het bestuur via de clubwebsite naar buiten werd gebracht.

Volgens Lagendijk zijn er haarscheurtjes ontstaan in de samenwerking tussen TC, bestuur en trainer, zo verklaarde hij tegenover collegajournalist Jan Volwerk. Vandaar dat betrokkenen hebben besloten na een periode van vier jaar afscheid van elkaar te nemen. Cees Lagendijk bracht het ambitieuze Stedoco van de derde naar de eerste klasse. De zwartroden staan momenteel zesde in 1C en zitten ook nog in het bekertoernooi.
von is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 02-11-11, 11:09 thumb down   #2
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Dit had ik echt niet zien aankomen.

Oud 02-11-11, 11:12 Standaard   #3
Zat er al een tijdje aan te komen natuurlijk, bestuurlijke chaos daar. Al die oud 1e spelers die iets te zeggen willen hebben over de club, dat werkt ook niet.
El Presidente is offline   Met citaat reageren
Oud 02-11-11, 11:17 Standaard   #4
Niet te sip!

Oorspronkelijk geplaatst door El Presidente Bekijk bericht
Zat er al een tijdje aan te komen natuurlijk, bestuurlijke chaos daar. Al die oud 1e spelers die iets te zeggen willen hebben over de club, dat werkt ook niet.
Komop zeg, Lagendijk verdient wel wat meer krediet. Paar jaar geleden speelden ze nog in de derde klasse en kijk waar ze nu staan: zesde in de eerste klasse en ze zitten nog in het bekertoernooi.

Oud 02-11-11, 11:23 Standaard   #5
Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
[...]

Komop zeg, Lagendijk verdient wel wat meer krediet. Paar jaar geleden speelden ze nog in de derde klasse en kijk waar ze nu staan: zesde in de eerste klasse en ze zitten nog in het bekertoernooi.
Ik heb ook niks tegen Cees hoor, wat mij betreft zit die er nog vijf jaar. Feit is wel dat onze Cees slachtoffer is geworden van een ietwat genante machtsstrijd in de bestuurlijke kringen van Stedoco. Onwerkbare situatie, al weken, dus zat er wel aan te komen.
El Presidente is offline   Met citaat reageren
Oud 02-11-11, 11:29 Standaard   #6
Niet te sip!

Oorspronkelijk geplaatst door El Presidente Bekijk bericht
[...]

Ik heb ook niks tegen Cees hoor, wat mij betreft zit die er nog vijf jaar. Feit is wel dat onze Cees slachtoffer is geworden van een ietwat genante machtsstrijd in de bestuurlijke kringen van Stedoco. Onwerkbare situatie, al weken, dus zat er wel aan te komen.
Het was natuurlijk niet zo verstandig van hem om die column te plaatsen op 15 augustus. Tsja, een fluwelen revolutie, was dat nu nodig?

Heb de column even gekopieerd uit het word-bestand, maar hij is ook hier te lezen:
v.v. Ste.Do.Co

COMMITMENT !!!

De vakanties zitten er weer op, de eerste trainingen hebben we achter de rug en zelfs de 1e oefenwedstrijden zijn gespeeld. De 1e conclusie is: we hebben een goeie groep spelers bij elkaar !

Uitsluitend goeie spelers geven echter nog geen garantie tot succes, de budgettair gezien grootste clubs van Europa ( Real Madrid en Chelsea ) worden niet jaarlijks kampioen en winnen zeker niet ieder jaar de Champions Leaque.

Jaren geleden zag ik een indrukwekkend intervieuw met Lance Armstrong. Hij had al een paar keer de tour gewonnen, men vroeg hem waarom, niet zijn wellicht meer getalenteerde college Jan Ullrich maar juist hij, Lance Armstrong de tour weer zou winnen ?

Lance antwoordde: Commitment man !

“Als Jan op 2e kerstdag aan de dis zit, zit ik op mijn fiets, als hij nieuwjaarsdag wederom geniet van wijn en eten zit ik op mijn fiets ! ALLE mensen om mij heen hebben Commitment, we doen met elkaar ALLES om te Winnen” !!!

Nu ben ik ervan overtuigd dat wij een uitstekende selectie hebben, maar hebben we ook allemaal de benodigde commitment ?

Naast de selectie bent ook U heel belangrijk in dit proces, we kunnen uitsluitend met elkaar presteren als we er allemaal achter gaan staan ! Het bestuur, de stichting, vrijwilligers, sponsors, ouders van spelers, supporters U allemaal !!!

Ik beloof U dat wij als technische staf er absoluut ALLES aan zullen doen om niet alleen te willen winnen maar ook attractief en aanvallend voetbal te spelen ! Ik garandeer U van onze kant 100% Commitment.

We zullen er alles aan doen om onze club op een zo'n hoog mogelijk niveau te brengen.

Mogen we ook op uw volledige commitment rekenen ?

Met vriendelijke groet
Cees Lagendijk
Dat intervieueueuw van Armstrong was inderdaad indrukwekkend, maar die steek onder water naar het bestuur (en commitment!!!!) heeft waarschijnlijk wat kwaad bloed gezet.

Tsja, wellicht was zijn ghostwriter hier verantwoordelijk voor maar echt chique is het ook niet te noemen van Cees.

Oud 02-11-11, 11:36 Standaard   #7
Niet te sip!

Overigens is deze column van twee weken geleden ook apart:

Trainer zijn in deze tijd van “social media”
Vandaag eens een wat andere column dan dat u wellicht van mij gewend bent.
We zijn 5 competitie wedstrijden onderweg, onze start is zeer verassend te noemen! Afgelopen seizoen waren we in een groot deel van de wedstrijden de bovenliggende ploeg, we creëerden veel kansen maar haalden daar te weinig rendement uit. Dit seizoen met een spits erbij die aangetoond heeft op verschillende niveaus het net vrij eenvoudig te kunnen vinden zou je denken, lek boven!
In de voorbereiding wees alles ook die richting op, we liepen als elftal “dezelfde kant” op en speelden uitstekende wedstrijden. Dan begint de competitie en is het eigenlijk ineens helemaal over?!?!? We twijfelen of we door moeten dekken of in moeten zakken en kiezen te vaak voor de slechtste oplossing, we hangen er een beetje tussenin! Het vertrouwen neemt af en we verliezen wedstrijden die we niet hoeven te verliezen!
Inmiddels hebben we het probleem helder en werken we hard aan een goede oplossing, ik heb ALLE vertrouwen in deze groep en weet zeker dat dit goed gaat komen, we trainen en werken daar keihard voor!
Dan de kop van mijn column, de social media, deze heeft enigszins tot mijn verbazing behoorlijk wat invloed in de (amateur) voetballerij. Het gaat er allang niet meer om WAT er geschreven word, we lopen er allemaal als schoothondjes achteraan, we zijn volgers, we laten het als gerespecteerd journalist zien als link op onze website of we bieden zelfs als lokaal gewaardeerd medium een podium op onze website om de veelal klink klare onzin mede de wereld in te helpen.
Het mooie van het hele verhaal is dat de verspreiders van die onzin vaak zelf ook nog roepen dat het maar roddels en geruchten betreft!
Hoe kun je je als trainer hier tegen wapenen? Ik vind dit lastig, al lees ik het zelf bijna nooit, ik word er frequent door mijn omgeving op gewezen en kan er daarom niet volledig omheen.
Als iemand mijn mening vraagt en met me in discussie gaat heb ik daar alle respect voor, maar willekeurige uitsluitend anonieme personen die continue “met hagel schieten” en mensen en organisaties te pas en te onpas beschadigen daar kan ik niks mee!Uiteindelijk heb ik de beslissing genomen het maar simpelweg, op deze ene column na waarin ik mijn gevoel graag even met u wilde delen, te negeren!
Dat zouden we allemaal moeten doen !
Cees Lagendijk
Cees ging dus al gebukt onder de toenemende kritiek vanuit de media en de social media. Zonde.

Oud 02-11-11, 11:38 Standaard   #8

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Lagendijk moet niet zeiken. Hij heeft onder de vleugels van de lokale sponsors een goede groep bijelkaar gekregen waar mijn schoonmoeder zelfs mee zou promoveren. Iedereen weet dat het publiek van Stedoco alleen komt controleren of er ook gewonnen wordt, en pas bij goed voetbal enthousiast wordt.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 02-11-11, 12:07 Standaard   #9
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Tyfusbestuur Lagendijk is een held, zoveel goeds gedaan voor de club en dan moet ie zo vetrekken. Bah.

Oud 02-11-11, 12:35 Standaard   #10
von

nou nou, ik wist niet dat het zo diep zat bij stedoco.

Laatst gewijzigd door von; 02-11-11 om 14:31
Oud 02-11-11, 12:40 thumb up   #11
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk von moet Silenus nog even leren kennen .

Oud 02-11-11, 12:43 attention   #12
AFCA

Maakt overigens wel de weg vrij voor Hans Kraaij jr.

Oud 02-11-11, 12:50 Standaard   #13
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

.

Oud 02-11-11, 20:10 Standaard   #14
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
Lagendijk moet niet zeiken. Hij heeft onder de vleugels van de lokale sponsors een goede groep bijelkaar gekregen waar mijn schoonmoeder zelfs mee zou promoveren. Iedereen weet dat het publiek van Stedoco alleen komt controleren of er ook gewonnen wordt, en pas bij goed voetbal enthousiast wordt.
Precies. Niet voor niets werd de afkorting SteDoCo in de regio al jaren verbasterd tot Sterker Door Contanten.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 02-11-11, 20:55 Standaard   #15
von

hahahahaha die van die contanten hoorde ik van de week pas voor het eerst
Oud 02-11-11, 21:31 thumb up   #16
AFCA

Wel een fraai complex daar door al die contanten.

Oud 03-11-11, 01:28 emo   #17
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
Wel een fraai complex daar door al die contanten.
Sinds afgelopen zomer dan ofzo? Want ik ben er dit seizoen nog niet geweest, maar daarvoor vond ik er nooit veel aan hoor. Zeker niet voor een team wat naar de topklasse wil.. Maar goed, gaan we naar hoofdklasser Lekkerland kijken, is dat van stedoekoe wel een pareltje natuurlijk.
Friggles is offline   Met citaat reageren
Oud 03-11-11, 09:17 Standaard   #18
von

wat dacht je van het complex van de zwerver?
heerlijk ingeklemd tussen de huizen en de dijk.
Oud 03-11-11, 11:11 Standaard   #19
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door von Bekijk bericht
Ga ik dit jaar voor het eerst zien denk ik .

Oud 04-11-11, 19:55 Standaard   #20
Nummer 10

Dat is authentiek ja, vind ik mooi!

SteDoCo vind ik ook niet heel bijzonder hoor, al scheelde het dat wij er deze zomer nog op het bijveld oefenden met een heel bizarre tribune er naast.

Oud 09-11-11, 20:43 Standaard   #21
von

Nieuwe aflevering 'trainerssoap' Heerjansdam
9 november 2011

Zaterdaghoofdklasser Heerjansdam heeft opnieuw een nieuwe trainer. Ron van der Neut stopt om gezondheidsredenen als hoofdtrainer en keer terug naar het tweede elftal. Van der Neut was de opvolger van Adri van Tiggelen, die twee weken geleden opstapte.

Martin van Peenen zal de honneurs de rest van het seizoen waarnemen. De zoon van voorzitter Janus van Peenen, die zaterdag zelf de zieke Van der Neut op de bank verving, was al eerder als interim-trainer actief. Vorig seizoen nam hij de taken over van de weggestuurde Winand van Loon.

Van Peenen wordt al de vierde trainer van Heerjansdam. Hans Maus begon het seizoen als coach, maar stapte op omdat hij met sommige spelers niet verder wilde werken. Zijn opvolger Adri van Tiggelen hield het vervolgens na vijf weken om min of meer dezelfde redenen voor gezien
Oud 09-11-11, 20:44 Standaard   #22
von

wordt een gebed zonder end in heerjansdam.
Oud 09-11-11, 20:45 big smile   #23
Schiet van afstand

Ah, dan kan de voorzitter definitief zelf de opstelling bepalen.
Oud 10-11-11, 17:39 Standaard   #24
Nummer 10

Van der Neut zit voorlopig echt thuis en gaat ook niet terug naar het tweede. Maar zo gek als dit seizoen is het zelfs in Heerjansdam nog nooit geweest.

Oud 10-11-11, 22:09 Standaard   #25
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

van Tiggelen gaat in Heinenoord als adviseur iets doen. Geen idee waarom.

Oud 11-11-11, 19:15 Standaard   #26
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Juk Bekijk bericht
van Tiggelen gaat in Heinenoord als adviseur iets doen. Geen idee waarom.
Hulsbosch zegt in de krant dat hij denkt veel te kunnen leren van Van Tiggelen. Dus een paar extra ogen ter verdere professionalisering.

Oud 11-11-11, 19:34 Standaard   #27
Juk

Nouja hij heeft natuurlijk wel een stuk meer ervaring op een hoger niveau, maar het kwam op mij een beetje over alsof er geen vertrouwen was in Ronald. Maar als Hulsbosch het zelf verwelkomt lijkt het me alleen maar goed. Komt die Andrew toch nog op meer manieren van pas

Oud 16-11-11, 16:09 Standaard   #28
von

Philip den Haan op non-actief gesteld bij Sparta Nijkerk

De selectie van Sparta Nijkerk heeft maandagavond het vertrouwen opgezegd in trainer Philip den Haan. De Werkendammer is daarop door het bestuur van de club op non-actief gesteld.

'Er is naar voren gekomen dat er te weinig draagvlak bestaat om dit seizoen 2011-2012 de samenwerking met de technische staf, te weten hoofdtrainer Philip den Haan en assistent-trainer Tijmen Beekhuis, voort te zetten', zo schrijft het bestuur op de website van Sparta Nijkerk. Daarnaast wordt geconstateerd dat de basis voor een vruchtbare samenwerking is weggevallen. 'Om deze reden heeft het bestuur, niet zonder schroom, moeten besluiten om Philip den Haan en Tijmen Beekhuis op non-actief te stellen'.
Den Haan zelf was maandagavond verrast door het besluit. "Maar als het wat even minder gaat met de club is het logisch dat het bestuur met de verantwoordelijke personen om tafel gaat. Zo gaat het nou eenmaal in de voetballerij."

Huwelijk zonder seks
Hoofdklasser Sparta Nijkerk, dat vorig seizoen nog in de topklasse uitkwam, speelde zaterdag nog met 1-1 gelijk tegen Jodan Boys, maar bezet op de ranglijst een teleurstellende elfde plaats. "We hebben niet de resultaten gehaald waarop we gehoopt hadden", aldus Den Haan, die zijn dienstverband bij Sparta Nijkerk omschrijft als een ‘huwelijk zonder seks’. "Daarnaast was er weinig samenhang binnen het elftal en bovendien spelen de naweeën van de degradatie uit de topklasse nog steeds."
Volgens de spelers zou de trainersstaf niet in staat zijn hen te motiveren, waarop Den Haan en Beekhuis uiteindelijk zijn weggestuurd. "Achteraf blijkt dat de groep niet unaniem was, maar het verschil was te groot. Mijn situatie is inderdaad vergelijkbaar met die van Mario Been bij Feyenoord begin dit seizoen. Ik baal er natuurlijk wel van, maar de wereld vergaat niet. Ik ga hier op een volwassen manier uitkomen met de club."

Leider Geurt Renes stapte overigens zelf op uit onvrede over de gang van zaken. "Van hem hoop ik dat hij op zijn besluit terugkomt. Geurt is een echte Spartaan, een icoon voor de club."
Oud 16-11-11, 16:11 Standaard   #29
Niet te sip!

Een huwelijk zonder seks.

Oud 16-11-11, 16:15 Standaard   #30
von

ik vind het wel leuk verzonnen.

of was het sex zonder huwelijk....
Oud 16-11-11, 17:27 Standaard   #31
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Jodan Boys

Oud 16-11-11, 20:18 Standaard   #32
Nummer 10

ik vind het wel leuk verzonnen.

of was het sex zonder huwelijk....
Kan je aan Philip wel overlaten. Zit ook vol schitterende anekdotes. Twee jaar terug presenteerde hij de voetbalquiz bij Kozakken Boys. Heb nog nooit zo'n lange quiz meegemaakt, omdat ie bij werkelijk elke vraag wel een anekdote had.

Oud 17-11-11, 00:33 Standaard   #33
Juk

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
[...]

Kan je aan Philip wel overlaten. Zit ook vol schitterende anekdotes. Twee jaar terug presenteerde hij de voetbalquiz bij Kozakken Boys. Heb nog nooit zo'n lange quiz meegemaakt, omdat ie bij werkelijk elke vraag wel een anekdote had.
In Heinenoord kunnen we daarover meepraten. Twee voetbalquizzen gedaan, leuke avonden gehad.

Oud 17-11-11, 00:38 arrow   #34
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Kraaij Jr. naar SVZW btw.
Beetje lullig dat het zo ondergesneeuwd is door al het gelul over Van Gaal.

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 17-11-11, 00:52 surprise   #35
Schiet van afstand

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala Bekijk bericht
Beetje lullig dat het zo ondergesneeuwd is door al het gelul over Van Gaal.
Stedoekoe moet dus op zoek naar een andere kandidaat.
Oud 17-11-11, 08:04 Standaard   #36

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Bij Harkemase Boys gaat het ook lekker. Trainer heeft zich ziekgemeld, wil niet meer samenwerken met zijn assistent, Henk de Jong van Cambuur nu tot de winterstop als interim aan de slag.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 17-11-11, 12:11 Standaard   #37
Dnarbys

Sybrand's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
Bij Harkemase Boys gaat het ook lekker. Trainer heeft zich ziekgemeld, wil niet meer samenwerken met zijn assistent, Henk de Jong van Cambuur nu tot de winterstop als interim aan de slag.
Hij doet alleen de trainingen op dinsdag- en donderdagavond tot aan de winterstop. Konrad Ongersma (hersteltrainer en analist) en Willem Weening (oud-assistent onder o.a. Henk de Jong) blijven verder verantwoordelijk als interim-trainersduo.

Die assistent (Marc van Meel) van de trainer die zich heeft ziekgemeld (Wieb Rodenhuis) is bij de A-selectie weggehaald en krijgt nu een functie bij de jeugd. Dat is voor Rodenhuis niet genoeg, die wil dat Van Meel helemaal bij de club verdwijnt. Dat wil Harkemase Boys niet, want een trainer kan niet bepalen wat er met andere mensen in de club gebeurt.

We zijn wel lekker bezig, vanaf vorig seizoen:
September 2010 - December 2010: Henk de Jong (vertrok naar Cambuur)
Januari 2011 - Eind maart 2011: Peter Meindertsma (ontslagen na 5 verliespartijen op rij)
Eind maart 2011 - November 2011: Wieb Rodenhuis ('ziek'gemeld na onenigheid over indeling van de technische staf)
November 2011 - ?: Konrad Ongersma, Willem Weening (eindverantwoordelijken) en Henk de Jong (2× in de week trainer)
Sybrand is offline   Met citaat reageren
Oud 18-11-11, 19:48 Standaard   #38
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala Bekijk bericht
Na de zomer vermoedelijk naar JVC Cuijk. Daar wordt het contract van Jan van Deinsen niet verlengd. De weg is dan vrij voor Hansie Hansie.

Oud 10-12-11, 09:45 Standaard   #39
von

Ron Tempelaar vertrekt bij De Zwerver

KINDERDIJK - Ron Tempelaar vertrekt aan het einde van dit seizoen bij zaterdageersteklasser De Zwerver. De in Zwijndrecht woonachtige voetbaltrainer is dan drie jaar werkzaam geweest op Kinderdijk.

“Ik heb lang nagedacht over dit besluit”, zegt hij. “Dat had uiteraard alles te maken met het feit dat ik het bij De Zwerver uitstekend naar mijn zin heb en de prestaties goed zijn. Kortom, ik voel me hier als een vis in het water. En juist dát is de reden om straks afscheid te gaan nemen. Deze club is me te dierbaar om het risico te nemen dat de ‘magie’ langzaam wegvloeit en een vierde jaar bij nader inzien één seizoen teveel is geweest.”
In twee en een half seizoen onder Ron Tempelaar heeft De Zwerver zich duidelijk ontwikkeld van een leuke tweedeklasser tot een verrassend sterke factor in de eerste klasse. “We presteren al een tijd heel regelmatig”, weet ook de coach. “Ik heb een jong elftal dat zich niet zo snel gek laat maken. Dat is mooi om te zien. Ik heb altijd vertrouwen gehad in deze groep, maar ook mij heeft het verrast dat we zo goed meedraaien in de subtop van onze afdeling. Het komende half jaar willen we die lijn vasthouden. Daarna draag ik de selectie over aan mijn opvolger en ga ik heel mooie herinneringen aan een prachtclub koesteren.”

het is jammer maar helaas, een goede trainer die heel goed ligt binnen de club.
Oud 10-12-11, 20:58 Standaard   #40
Nummer 10

Ron is topkandidaat bij Pelikaan von, wordt ongetwijfeld op korte termijn vervolgd.

Oud 10-12-11, 21:35 Standaard   #41
von

ron moet zorgen dat ie trainer blijft in de 1e klasse of hoger.
hij weet precies wat ie wil en een stap terug naar de derde klasse?
ik weet niet of dat nou een slimme zet is voor ron, maar hij moet het uiteindelijk zelf weten natuurlijk.
Oud 11-12-11, 12:17 Standaard   #42
Nummer 10

Pelikaan speelt in de tweede klasse en is nog kansrijk om te promoveren naar de eerste klasse.

Plus dat de club uit zijn woonplaats komt. Al zou ik het ook wel een opvallende stap vinden hoor.

Oud 11-12-11, 15:27 Standaard   #43
von

euuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh tweede klasse ja, voutje
Oud 13-12-11, 16:47 Standaard   #44
Nummer 10

Daar is ie al von:

Ron Tempelaar volgt Michel de Raad op als hoofdtrainer

De Technische Commissie heeft met Ron Tempelaar een akkoord bereikt om met ingang van volgend seizoen als hoofdtrainer van onze selectie werkzaam te zijn...

Ron is thans werkzaam bij de Zwerver uit Kinderlijk en onder zijn leiding is het 1e elftal van De Zwerver opgeklommen van een stabiele 2e klasser tot subtopper in de 1e klasse. Ron is in het bezit van het diploma trainer/coach UEFA A. Dit is het hoogste trainersdiploma op amateurniveau en geeft toegang tot de Topklasse. Ron heeft in het verleden als voetballer onder meer voor ASWH in de in de hoofdklasse gespeeld. Zijn trainerscarričre voerde hem tot nu toe langs Wieldrecht, IFC en De Zwerver.

Oud 13-12-11, 16:49 Standaard   #45
AFCA

Iemand met de papieren voor de Topklasse die in de tweede klasse gaat trainen en dan niet als eerste club. Euh?

Oud 13-12-11, 16:53 Standaard   #46
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
Iemand met de papieren voor de Topklasse die in de tweede klasse gaat trainen en dan niet als eerste club. Euh?
Dat is inderdaad op zich vreemd. Maar Ron geeft in een uitgebreid interview met Jan Volwerk in AD / De Dordtenaar tekst en uitleg en laat ook weten dat hij voorlopig nog niet in de Topklasse zou willen werken. Ik zal het hier niet helemaal kopiëren, maar wie interesse heeft kan terecht op: Ron Tempelaar bij Pelikaan opvolger van clubman Michel de Raad « Volwerk Foto-tekst en persbureau voor media, bedrijfsleven en overheid

En wie daar toch kijkt, moet ook rechts even de cover van Vrouw & Voetbal Magazine bekijken, best de moeite waard.

Oud 13-12-11, 16:56 Standaard   #47
AFCA

Da's inderdaad best de moeite waard .

Hoe oud is die kerel? En wat is dat voor interview? Staat vol met foutjes!

Oud 13-12-11, 16:59 Standaard   #48
Nummer 10

Denk dat Jan op zijn eigen site een ruwe versie heeft geplaatst, want normaal zijn de stukken foutloos. Ron Tempelaar is 38.

Oud 13-12-11, 17:01 Standaard   #49
AFCA

Dan heeft Tempelaar nog wel even de tijd inderdaad .

Oud 13-12-11, 21:42 Standaard   #50
von

hij wil dus eerst meer ervaring opdoen voordat ie zich echt in het diepe wil gooien.
valt wat voor te zeggen.
ik wens hem veel succes toe met zijn nieuwe uitdaging, is een goede trainer die niet als een dorpsidioot langs de lijn tekeer gaat als het even niet loopt zoals hij wil maar straalt altijd rust uit.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:36.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site