Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21-01-12, 17:46 Standaard   #51
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ken die jongen niet, . Beetje weinig JL gekeken de laatste tijd.

Is het wat?

Oud 21-01-12, 17:49 arrow   #52
Snappie?

MRCL's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik moet zeggen dat ik hem dit seizoen een van de betere spelers vind. Je kan eigenlijk moeilijk zeggen of zo'n speler voor waarde kan zijn bij AZ.
MRCL is offline   Met citaat reageren
Oud 21-01-12, 17:53 Standaard   #53
Kluf

AZ is wel een club waar speler de tijd krijgen om wat te rijpen en dan met de jaren steeds meer te gaan spelen. Al vind ik dat een Viergever daar gewoon altijd al in de basis zou moeten staan.

Oud 21-01-12, 17:57 Standaard   #54
Snappie?

Hoe zit het trouwens met Falkenburg bij AZ?
Oud 21-01-12, 18:02 Standaard   #55
Kluf

Speelt niet bijster veel volgens mij. Het beoogde middenveld is nu Maher, Elm en Martens.

Oud 21-01-12, 18:15 Standaard   #56
Snappie?

Vermoedelijke opstellingen van morgen:

Vermoedelijke opstelling FC Dordrecht
S. Doedée; R. Gielisse, J. Lima, J. Versluis, T. Beugelsdijk; N. Coster, J. Rijsdijk, W. Kousemaker, W. de Vogel; J. Mayele, C. Lopes

Vermoedelijke opstelling Sparta
N. Pellatz; T. van Huizen, G. Luirink, J. Veldmate, D. Slijngard; S. Nieuwendaal, J. Bruinier, M. de Roon; I. Bel Hassani, J. Bokila, M. Veldmate
Oud 21-01-12, 18:23 Standaard   #57
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door MRCL Bekijk bericht
Vermoedelijke opstellingen van morgen:

Vermoedelijke opstelling FC Dordrecht
S. Doedée; R. Gielisse, J. Lima, J. Versluis, T. Beugelsdijk; N. Coster, J. Rijsdijk, W. Kousemaker, W. de Vogel; J. Mayele, C. Lopes

Vermoedelijke opstelling Sparta
N. Pellatz; T. van Huizen, G. Luirink, J. Veldmate, D. Slijngard; S. Nieuwendaal, J. Bruinier, M. de Roon; I. Bel Hassani, J. Bokila, M. Veldmate
Om half drie?

Oud 21-01-12, 20:18 Standaard   #58
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Ja, ik weet het, maar mocht nog niet gemeld worden. EDIT: Ging over Marten, maar er bleken nog meer posts na die van Hendril...

Zou wat zijn natuurlijk, flinke stap omhoog.

Het is trouwens Bus. Lounge + BC Entree, ingang hoofdgebouw morgen MRCL... Dure plaatsen hoor!

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 21-01-12, 20:37 Standaard   #59
Snappie?

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
[...]

Om half drie?
Jup half 3

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Ja, ik weet het, maar mocht nog niet gemeld worden. EDIT: Ging over Marten, maar er bleken nog meer posts na die van Hendril...

Zou wat zijn natuurlijk, flinke stap omhoog.

Het is trouwens Bus. Lounge + BC Entree, ingang hoofdgebouw morgen MRCL... Dure plaatsen hoor!
Haha veel plezier morgen man!
Oud 22-01-12, 17:25 Standaard   #60
Snappie?

Jaja! Net terug van het Kasteel Weer 3 punten in the pocket. Weer geen grootse wedstrijd maar zolang we strijd blijven leveren en punten blijven pakken dan hoor je mij klagen!

Vond vandaag alleen Bel Hassani tegenvallen (weer). Teveel pingelen en te weinig rendement.

Wat vond jij methodmich?
Oud 22-01-12, 18:48 Standaard   #61
Nummer 10

Ben het met je eens dat het qua niveau niet bijzonder was, zeker na rust niet. Voor rust wilden beide teams nog wel voetballen en zag je geregeld aardige aanvalsopzetten. Tweede helft niet meer. Meest schrijnend qua verval vond ik De Vogel van Dordrecht. Voor rust hun beste man, gevaarlijk en kreeg ook nog een prima kans, na rust lukte niets meer. Als je dan het decor van het stadion en publiek weg denkt, zie je qua niveau een wedstrijd uit de hoofdklasse.

Overall een verdiende zege voor Sparta, de werklust was er zeker (De Roon en Nieuwendaal voorop). Die penalty was licht gegeven, maar kon natuurlijk wel. Erg domme overtreding, want Veldmate ging de compleet andere kant op.

We hadden overigens leuke plaatsen en leuk om ook de ruimte van het hoofdgebouw eens te zien. Diverse Sparta- en Dordt-notabelen gezien, maar ook bekenden uit het regionale (amateur)voetbal.

Ben het met je eens dat Bel Hassani veel te veel voor eigen succes ging en een beetje als 'vedette' speelde. Moet hij niet doen, zo ver is hij nog niet. Terechte wissel dan ook.

Oud 22-01-12, 18:55 Standaard   #62
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Hopelijk keert Sparta snel weer terug in de Eredivisie, daar horen ze natuurlijk thuis.

Wel jammer dat het bekertoernooi er alweer op zit, ben tegen Nijkerk en GVVV wezen kijken met een aantal medestudenten en moet zeggen dat het beide keren toch best gezellig was op de Dennis Neville-tribune. Al was die wedstrijd tegen GVVV toch van een behoorlijk bedenkelijk niveau...

Oud 22-01-12, 19:02 Standaard   #63
Snappie?

Oorspronkelijk geplaatst door Mark-Hgl Bekijk bericht
Hopelijk keert Sparta snel weer terug in de Eredivisie, daar horen ze natuurlijk thuis.

Wel jammer dat het bekertoernooi er alweer op zit, ben tegen Nijkerk en GVVV wezen kijken met een aantal medestudenten en moet zeggen dat het beide keren toch best gezellig was op de Dennis Neville-tribune. Al was die wedstrijd tegen GVVV toch van een behoorlijk bedenkelijk niveau...
Haha idd GVVV-thuis, wat een draak van een wedstrijd was dat
Oud 22-01-12, 21:40 hearth   #64
Snappie?

Zie net dat we pas 18 doelpunten tegen hebben dit seizoen. Wat een verademing vergeleken met vorig seizoen
Oud 22-01-12, 22:09 thumb up   #65
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Feli.

Het schijnt trouwens dat AZ achter De Roon aanzit. Doet die het een beetje leuk bij jullie?

[edit] Oh kut, laat maar.

Oud 22-01-12, 23:15 Standaard   #66
DRD

DRD's Voetbal Forum schermafbeelding

Zeker geen goede wedstrijd. Vond vooral ons middenveld in de tweede helft tenenkrommend zwak. Zo'n Vlasblom is letterlijk te klein en licht voor dit niveau. Hulst ook onopvallend vandaag en de Vogel, tsja, als ie op slag van rust de 1-1 maakt is het een held, maar nu bagger.

Bij Sparta viel mij Bokila toch wel op, paar slimme loopacties en goed doorzetten. Verder zeker in de tweede helft sterker en terecht gewonnen.

Sfeer was wel erg matig, van beide kanten. Daarvoor zat er te weinig pit in de wedstrijd en rivaliteit is er ook niet.

Oud 22-01-12, 23:24 Standaard   #67
Snappie?

Klopt! Al vind ik FC Dordrecht-Sparta altijd veel sfeervoller dan een Sparta-FC Dordrecht. Eigenlijk zijn al onze uitwedstrijden sfeervoller dan de thuiswedstrijden.
Oud 24-01-12, 16:45 Standaard   #68
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door DRD Bekijk bericht
Zeker geen goede wedstrijd. Vond vooral ons middenveld in de tweede helft tenenkrommend zwak. Zo'n Vlasblom is letterlijk te klein en licht voor dit niveau.
Vlasblom was met afstand de slechtste man van het veld. Zelfs over korte afstand kon hij zijn medespelers niet bereiken. Dan lever je ten opzichte van Kousemaker wel heel erg veel in natuurlijk. Onbegrijpelijk dat Aad de Mos destijds zo lyrisch was over Vlasblom en hem out of the blue in de basis zette.

Jong Sparta verloor gisteren met 0-1 van Jong FC Twente, Joshua John ontbrak bij de bezoekers.

Kevin Bogarde is per direct vertrokken bij Sparta. Was ingehaald door andere keepers tijdens zijn blessure en hoopt nog elders op speeltijd.

Huseyin Dogan tekende recent een profcontract. Goede defensieve middenvelder van de A1, ook al in Jong Sparta gespeeld.

Oud 31-01-12, 20:49 Standaard   #69
Snappie?

En weer 3 puntjes erbij! Heerlijk. Goede 1e helft gespeeld en een matige 2e. Gelijkspel zou meer terecht zijn geweest. Maar mij hoor je niet klagen hoor

Mooie quote van Kowet.nl

Sparta is met een opmars bezig na een verschrikkelijk slecht vorig seizoen en een matige start dit seizoen. De kans is dus aanwezig dat Sparta volgend seizoen weer in de eredivisie acteert. Het is ze gegund. Het shirt, de wijk, het stadion en het diverse publiek dat naar de wedstrijden komt. De gemoedelijkheid onder de supporters rondom stadion Spangen, maar daar binnen kritisch en fanatiek. Op z’n Engels. Dus geen extra poespas. Gewoon voetbal zoals het hoort. En daarom vallen wij met onze club onder dezelfde noemer. En daarom ontstaat er bij mij een kleine glimlach als ik de supporters van Sparta weer mee hoor zingen met hun clublied.

Zullen wij laten horen: SP-AR-TA!!!
Oud 01-02-12, 19:31 Standaard   #70
Nummer 10

Marten de Roon heeft een bliksemtransfer naar Heracles Almelo laten schieten gisteren.

Voor de tweede week op rij verkozen in het elftal van de week bij VI. Het kan verkeren, begin dit seizoen werd hij nog verketterd!

Oud 10-02-12, 14:30 Standaard   #71

Sera's Voetbal Forum schermafbeelding

Hee jongens, ik ben nieuw hier, ben ook Spartaan dus zocht gelijk dit topic op!

Aan de ene kant jammer dat de wedstrijd niet doorgaat vanavond, aan de andere kant is het niet heel erg omdat ik vanavond niet kon. Hopelijk kan ik wel mee op de inhaaldag.
Sera is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-12, 15:05 Standaard   #72

Sir Robbert's Voetbal Forum schermafbeelding

ik hoop het ook
Sir Robbert is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-12, 16:41 hearth   #73

Wel jammer dat Cambuur een verplichte buscombi is, anders was ik misschien wel met het OV gegaan. Ik hoop snel mijn rijbewijs te halen, heb ik wat meer mogelijkheden om mee te gaan.
Oud 10-02-12, 19:42 Standaard   #74
Nummer 10

Keeperstrainer Frank Kooiman heeft zijn contract verlengd. In een periode vol afgelastingen is dat zo'n beetje het belangrijkste nieuws. En ja, dat Marten een contractvoorstel heeft gekregen, maar daar denkt hij uiteraard even over na gezien de interesse uit Alkmaar en Almelo.

Oud 10-02-12, 20:06 hearth   #75

Keeperstrainer Frank Kooiman heeft zijn contract verlengd. In een periode vol afgelastingen is dat zo'n beetje het belangrijkste nieuws. En ja, dat Marten een contractvoorstel heeft gekregen, maar daar denkt hij uiteraard even over na gezien de interesse uit Alkmaar en Almelo.
Ik ben bang dat De Roon gaat vertrekken. Alleen promotie zou hem nog kunnen behouden, maar anders zijn we hem kwijt zonder dat het wat op levert..
Oud 10-02-12, 20:07 Standaard   #76
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

de roon gaat wel bijna zeker naar AZ.

Oud 10-02-12, 20:08 Standaard   #77
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Sera Bekijk bericht
[...]

Ik ben bang dat De Roon gaat vertrekken. Alleen promotie zou hem nog kunnen behouden, maar anders zijn we hem kwijt zonder dat het wat op levert..
Die kans is wel aanwezig, maar hij is er zelf nog niet uit volgens mij. Wel heeft hij bij beide clubs een goed gesprek gehad, dus de kans is inderdaad groter dat hij vertrekt dan dat hij bijtekent denk ik.

En Palmboom, ik zou de optie Heracles echt niet uitsluiten hoor. Zou een logischere tussenstap zijn.

Oud 10-02-12, 20:15 hearth   #78

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Dat zou ik niet zomaar durven zeggen hoor, als er nog een andere club komt die hem meer zekerheid op spelen garandeert (zodat hij geen "Falkenburg-scenario" zal krijgen) zou dat ook een optie zijn.

De Roon is Spartaan dus voor de rest is het gewoon een broodvoetballer die hogerop wil komen. Dan kies je voor een club waar je gevoel goed is, de financiën goed zitten en je sportief een goed vooruitzicht hebt. Met op de bank zitten bij AZ schiet hij ook niks op.
Oud 10-02-12, 20:24 Standaard   #79
Nummer 10

[...]

Dat zou ik niet zomaar durven zeggen hoor, als er nog een andere club komt die hem meer zekerheid op spelen garandeert (zodat hij geen "Falkenburg-scenario" zal krijgen) zou dat ook een optie zijn.

De Roon is Spartaan dus voor de rest is het gewoon een broodvoetballer die hogerop wil komen. Dan kies je voor een club waar je gevoel goed is, de financiën goed zitten en je sportief een goed vooruitzicht hebt. Met op de bank zitten bij AZ schiet hij ook niks op.
Correctie, hij is ASWH'er.

Oud 10-02-12, 23:13 thumb up   #80
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuk wat leven in het Sparta topic. Een club met veel historie en hopelijk weer in de eredivisie itt excelsior binnenkort.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-12, 23:44 Standaard   #81
Hup Holland!

Wel jammer dat Cambuur een verplichte buscombi is, anders was ik misschien wel met het OV gegaan. Ik hoop snel mijn rijbewijs te halen, heb ik wat meer mogelijkheden om mee te gaan.
Hoeveel man komen er volgende week mee naar Leeuwarden?
witikvil is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-02-12, 23:50 thumb down   #82
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Ik hoorde dat Vitesse hem ook volgt

Oud 11-02-12, 13:29 hearth   #83

Oorspronkelijk geplaatst door witikvil Bekijk bericht
[...]
Hoeveel man komen er volgende week mee naar Leeuwarden?
Ik zou het niet weten, maar ik denk dat het er niet zoveel zullen zijn. Tegen GAE waren er ook niet zoveel, stuk of 50/75 denk ik? Maar dat was wel op een maandagavond, zaterdag zal wat beter zijn. Ik denk tussen de 50 en de 100.
Oud 11-02-12, 13:31 thumb up   #84
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoop dat jullie volgend jaar weer terugkeren in de Eredivisie dmv playoffs, Sparta hoort er meer in dan Excelsior of VVV vind ik.

Oud 12-02-12, 18:11 hearth   #85

Goed nieuws voor de nostalgische Spartanen die met weemoed terugdenken aan Sparta spitsen als Sammy Morgan, Ray Clarke en natuurlijk David Loggie. Vanaf maandag is namelijk Alex Fisher op proef bij onze club. De 21-jarige aanvaller is afkomstig van Oxford United. Gaan oude tijden herleven? We wensen hem ieder geval alle succes, als hij zijn voortanden mist is dat ieder geval al een goed teken!

Vanaf maandag zal Alex Fisher als stage-speler toegevoegd worden aan de A-Selectie van Sparta Rotterdam. De 21-jarige aanvaller heeft in het verleden onder andere bij Oxford United gespeeld en is nu via de voetbalacademie van Glenn Hoddle op stage bij de Kasteelclub.
Hopelijk is het wat!
Oud 12-02-12, 19:50 hearth   #86

Volgens mij is het een held Ik ga dinsdag wel even bij de training kijken als het een beetje fatsoenlijk weer is en ze buiten trainen.

Edit: Ja dit moest dus een edit zijn
Oud 13-02-12, 17:47 Standaard   #87
Nummer 10

We gaan het zien, ben benieuwd naar je bevindingen als je daadwerkelijk gaat kijken. Zijn altijd gokjes volgens mij, maar het kan goed uitpakken. En je moet wat, aangezien de kans groot is dat Bokila in de zomer zal vertrekken.

Oud 13-02-12, 20:58 hearth   #88

We gaan het zien, ben benieuwd naar je bevindingen als je daadwerkelijk gaat kijken. Zijn altijd gokjes volgens mij, maar het kan goed uitpakken. En je moet wat, aangezien de kans groot is dat Bokila in de zomer zal vertrekken.
Ik las op ITWM dat het Bokila vandaag geblesseerd is geraakt.. Ernst is niet bekend.

Je kan die jongen sowieso altijd een contractje aanbieden tot het einde van het jaar, als het echt niet bevalt ben je er zo vanaf. Heel breed zit het niet in de spitsen. Veldmate en Bokila zijn prima, Bilate en Gladon kun je nu eigenlijk nog niet voor de leeuwen gooien. Al begint Bilate wel wat meer in de buurt te komen
Oud 18-02-12, 14:26 Standaard   #89

Vanavond Cambuur uit, gaan er punten gepakt worden? Ik hoop op 3 punten, maar ben bang dat we het met 1 of zelfs 0 moeten doen
Oud 18-02-12, 14:27 Standaard   #90
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

hoe ist met Bokila dan?

Oud 18-02-12, 14:38 Standaard   #91

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum Bekijk bericht
hoe ist met Bokila dan?
Prima, speelt gewoon. Luirink kan waarschijnlijk niet meedoen en tweede keeper Dantschotter is ziek, dus die is ook niet aanwezig.
Oud 18-02-12, 21:30 hearth   #92

De 5e uitoverwinning op rij, dat is al lang niet meer gebeurd denk ik! Lekker hoor, 2e plek overgenomen!
Oud 18-02-12, 22:04 Standaard   #93
Hup Holland!

Gefeliciteerd met de overwinning. Zoals ik al eerder aangaf vond ik het nogal onterecht maar dat maakt jullie denk ik niks uit.

Wat is die Bokali trouwens irritant en onsportief.
Oud 18-02-12, 22:09 hearth   #94

Bokila is een heerlijke voetballer, een echte vechter en hij scoort de laatste wedstrijden altijd

Hoezo vind je hem onsportief?

Oud 18-02-12, 22:16 Standaard   #95
Hup Holland!

Na de wedstrijd zat hij het thuispubliek uit te dagen. Misschien is onsportief niet het goede woord maar een klootzak is het wel.
Oud 19-02-12, 16:14 Standaard   #96
Nummer 10

Dat deed ie tegen Dordt ook al na zijn goal viel me op. Niet zo slim van hem, maar het zal de leeftijd zijn.

Oud 19-02-12, 16:20 Standaard   #97
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Hopen dat Sparta promoveert. Het kasteel hoort natuurlijk in de eredivisie.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 21-02-12, 16:50 Standaard   #98
Nummer 10

Nu volgen ze weer een Belgische spits van Eendracht Aalst, ene Laurent Depoitre. 23 jaar, maar ook SC Heerenveen schijnt interesse te hebben, net als enkele Belgische topclubs als Anderlecht, Standard en AA Gent. Is transfervrij in de zomer.

Oud 21-02-12, 19:21 hearth   #99

Nu volgen ze weer een Belgische spits van Eendracht Aalst, ene Laurent Depoitre. 23 jaar, maar ook SC Heerenveen schijnt interesse te hebben, net als enkele Belgische topclubs als Anderlecht, Standard en AA Gent. Is transfervrij in de zomer.
Lijkt me niet dat het Sparta lukt om die jongen te strikken. Misschien met het samenwerkingsverband met Heerenveen? (Ik weet niet of dat nog loopt?)

Erg lastig om nu al spelers voor volgend jaar te strikken ivm het al dan niet promoveren.

Oud 24-02-12, 15:17 Standaard   #100
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Zal wel een overwinning worden voor jullie vanavond.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site