![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Ik ken die jongen niet,
. Beetje weinig JL gekeken de laatste tijd.Is het wat? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ik moet zeggen dat ik hem dit seizoen een van de betere spelers vind. Je kan eigenlijk moeilijk zeggen of zo'n speler voor waarde kan zijn bij AZ.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
AZ is wel een club waar speler de tijd krijgen om wat te rijpen en dan met de jaren steeds meer te gaan spelen. Al vind ik dat een Viergever daar gewoon altijd al in de basis zou moeten staan.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hoe zit het trouwens met Falkenburg bij AZ?
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Speelt niet bijster veel volgens mij. Het beoogde middenveld is nu Maher, Elm en Martens.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Vermoedelijke opstellingen van morgen:
Vermoedelijke opstelling FC Dordrecht S. Doedée; R. Gielisse, J. Lima, J. Versluis, T. Beugelsdijk; N. Coster, J. Rijsdijk, W. Kousemaker, W. de Vogel; J. Mayele, C. Lopes Vermoedelijke opstelling Sparta N. Pellatz; T. van Huizen, G. Luirink, J. Veldmate, D. Slijngard; S. Nieuwendaal, J. Bruinier, M. de Roon; I. Bel Hassani, J. Bokila, M. Veldmate |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ja, ik weet het, maar mocht nog niet gemeld worden.
EDIT: Ging over Marten, maar er bleken nog meer posts na die van Hendril... Zou wat zijn natuurlijk, flinke stap omhoog. Het is trouwens Bus. Lounge + BC Entree, ingang hoofdgebouw morgen MRCL... Dure plaatsen hoor! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Jup half 3
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Jaja! Net terug van het Kasteel
Weer 3 punten in the pocket. Weer geen grootse wedstrijd maar zolang we strijd blijven leveren en punten blijven pakken dan hoor je mij klagen!Vond vandaag alleen Bel Hassani tegenvallen (weer). Teveel pingelen en te weinig rendement. Wat vond jij methodmich? |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Ben het met je eens dat het qua niveau niet bijzonder was, zeker na rust niet. Voor rust wilden beide teams nog wel voetballen en zag je geregeld aardige aanvalsopzetten. Tweede helft niet meer. Meest schrijnend qua verval vond ik De Vogel van Dordrecht. Voor rust hun beste man, gevaarlijk en kreeg ook nog een prima kans, na rust lukte niets meer. Als je dan het decor van het stadion en publiek weg denkt, zie je qua niveau een wedstrijd uit de hoofdklasse.
Overall een verdiende zege voor Sparta, de werklust was er zeker (De Roon en Nieuwendaal voorop). Die penalty was licht gegeven, maar kon natuurlijk wel. Erg domme overtreding, want Veldmate ging de compleet andere kant op. We hadden overigens leuke plaatsen en leuk om ook de ruimte van het hoofdgebouw eens te zien. Diverse Sparta- en Dordt-notabelen gezien, maar ook bekenden uit het regionale (amateur)voetbal. Ben het met je eens dat Bel Hassani veel te veel voor eigen succes ging en een beetje als 'vedette' speelde. Moet hij niet doen, zo ver is hij nog niet. Terechte wissel dan ook. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Hopelijk keert Sparta snel weer terug in de Eredivisie, daar horen ze natuurlijk thuis.
![]() Wel jammer dat het bekertoernooi er alweer op zit, ben tegen Nijkerk en GVVV wezen kijken met een aantal medestudenten en moet zeggen dat het beide keren toch best gezellig was op de Dennis Neville-tribune. Al was die wedstrijd tegen GVVV toch van een behoorlijk bedenkelijk niveau...
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Zie net dat we pas 18 doelpunten tegen hebben dit seizoen. Wat een verademing vergeleken met vorig seizoen
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Feli.
Het schijnt trouwens dat AZ achter De Roon aanzit. Doet die het een beetje leuk bij jullie? [edit] Oh kut, laat maar.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Zeker geen goede wedstrijd. Vond vooral ons middenveld in de tweede helft tenenkrommend zwak. Zo'n Vlasblom is letterlijk te klein en licht voor dit niveau. Hulst ook onopvallend vandaag en de Vogel, tsja, als ie op slag van rust de 1-1 maakt is het een held, maar nu bagger.
Bij Sparta viel mij Bokila toch wel op, paar slimme loopacties en goed doorzetten. Verder zeker in de tweede helft sterker en terecht gewonnen. Sfeer was wel erg matig, van beide kanten. Daarvoor zat er te weinig pit in de wedstrijd en rivaliteit is er ook niet. __________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Klopt! Al vind ik FC Dordrecht-Sparta altijd veel sfeervoller dan een Sparta-FC Dordrecht. Eigenlijk zijn al onze uitwedstrijden sfeervoller dan de thuiswedstrijden.
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Jong Sparta verloor gisteren met 0-1 van Jong FC Twente, Joshua John ontbrak bij de bezoekers. Kevin Bogarde is per direct vertrokken bij Sparta. Was ingehaald door andere keepers tijdens zijn blessure en hoopt nog elders op speeltijd. Huseyin Dogan tekende recent een profcontract. Goede defensieve middenvelder van de A1, ook al in Jong Sparta gespeeld. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#69 | |
|
En weer 3 puntjes erbij! Heerlijk. Goede 1e helft gespeeld en een matige 2e. Gelijkspel zou meer terecht zijn geweest. Maar mij hoor je niet klagen hoor
![]() Mooie quote van Kowet.nl
|
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Marten de Roon heeft een bliksemtransfer naar Heracles Almelo laten schieten gisteren.
Voor de tweede week op rij verkozen in het elftal van de week bij VI. Het kan verkeren, begin dit seizoen werd hij nog verketterd! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Hee jongens, ik ben nieuw hier, ben ook Spartaan dus zocht gelijk dit topic op!
Aan de ene kant jammer dat de wedstrijd niet doorgaat vanavond, aan de andere kant is het niet heel erg omdat ik vanavond niet kon. Hopelijk kan ik wel mee op de inhaaldag. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
ik hoop het ook
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Wel jammer dat Cambuur een verplichte buscombi is, anders was ik misschien wel met het OV gegaan. Ik hoop snel mijn rijbewijs te halen, heb ik wat meer mogelijkheden om mee te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Keeperstrainer Frank Kooiman heeft zijn contract verlengd. In een periode vol afgelastingen is dat zo'n beetje het belangrijkste nieuws. En ja, dat Marten een contractvoorstel heeft gekregen, maar daar denkt hij uiteraard even over na gezien de interesse uit Alkmaar en Almelo.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
de roon gaat wel bijna zeker naar AZ.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
En Palmboom, ik zou de optie Heracles echt niet uitsluiten hoor. Zou een logischere tussenstap zijn. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Dat zou ik niet zomaar durven zeggen hoor, als er nog een andere club komt die hem meer zekerheid op spelen garandeert (zodat hij geen "Falkenburg-scenario" zal krijgen) zou dat ook een optie zijn.
De Roon is Spartaan dus voor de rest is het gewoon een broodvoetballer die hogerop wil komen. Dan kies je voor een club waar je gevoel goed is, de financiën goed zitten en je sportief een goed vooruitzicht hebt. Met op de bank zitten bij AZ schiet hij ook niks op. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Leuk wat leven in het Sparta topic. Een club met veel historie en hopelijk weer in de eredivisie itt excelsior binnenkort.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ik hoorde dat Vitesse hem ook volgt
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ik zou het niet weten, maar ik denk dat het er niet zoveel zullen zijn. Tegen GAE waren er ook niet zoveel, stuk of 50/75 denk ik? Maar dat was wel op een maandagavond, zaterdag zal wat beter zijn. Ik denk tussen de 50 en de 100.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Hoop dat jullie volgend jaar weer terugkeren in de Eredivisie dmv playoffs, Sparta hoort er meer in dan Excelsior of VVV vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Volgens mij is het een held Ik ga dinsdag wel even bij de training kijken als het een beetje fatsoenlijk weer is en ze buiten trainen.Edit: Ja dit moest dus een edit zijn
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
We gaan het zien, ben benieuwd naar je bevindingen als je daadwerkelijk gaat kijken. Zijn altijd gokjes volgens mij, maar het kan goed uitpakken. En je moet wat, aangezien de kans groot is dat Bokila in de zomer zal vertrekken.
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Je kan die jongen sowieso altijd een contractje aanbieden tot het einde van het jaar, als het echt niet bevalt ben je er zo vanaf. Heel breed zit het niet in de spitsen. Veldmate en Bokila zijn prima, Bilate en Gladon kun je nu eigenlijk nog niet voor de leeuwen gooien. Al begint Bilate wel wat meer in de buurt te komen
|
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Vanavond Cambuur uit, gaan er punten gepakt worden? Ik hoop op 3 punten, maar ben bang dat we het met 1 of zelfs 0 moeten doen
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
hoe ist met Bokila dan?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
#92 |
|
De 5e uitoverwinning op rij, dat is al lang niet meer gebeurd denk ik! Lekker hoor, 2e plek overgenomen!
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Hup Holland!
|
Gefeliciteerd met de overwinning. Zoals ik al eerder aangaf vond ik het nogal onterecht maar dat maakt jullie denk ik niks uit.
Wat is die Bokali trouwens irritant en onsportief. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Bokila is een heerlijke voetballer, een echte vechter en hij scoort de laatste wedstrijden altijd
![]() Hoezo vind je hem onsportief? __________________ Sparta Rotterdam |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Hup Holland!
|
Na de wedstrijd zat hij het thuispubliek uit te dagen. Misschien is onsportief niet het goede woord maar een klootzak is het wel.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Dat deed ie tegen Dordt ook al na zijn goal viel me op. Niet zo slim van hem, maar het zal de leeftijd zijn.
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Hopen dat Sparta promoveert. Het kasteel hoort natuurlijk in de eredivisie.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Nu volgen ze weer een Belgische spits van Eendracht Aalst, ene Laurent Depoitre. 23 jaar, maar ook SC Heerenveen schijnt interesse te hebben, net als enkele Belgische topclubs als Anderlecht, Standard en AA Gent. Is transfervrij in de zomer.
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Erg lastig om nu al spelers voor volgend jaar te strikken ivm het al dan niet promoveren. __________________ Sparta Rotterdam |
||
|
|
|
|
|
#100 |
|
Zal wel een overwinning worden voor jullie vanavond.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Sparta #3 Zullen wij laten horen S-P-A-R-T-A
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|