![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Clugegevens Naam: Venlose Voetbal Vereniging (VVV) Venlo Bijnaam: The good old Clubkleuren: Geel, zwart. Opgericht: 7 februari 1903 Stadion: Seacon Stadion - De Koel - Capaciteit: 7500 Hoofdsponsor: Seacon Logistics Begroting: nnb Competitie: Eredivisie Trainer Glenn de Boeck Voorzitter Hai Berden Tenue '11/12 Erelijst * KNVB-Beker: 1959 * Kampioen Eerste divisie: 1993, 2009 * Kampioen Tweede Klasse Zuid: 1923, 1933, 1940 * Zilveren Bal: 1954 * Derde plaats Eredivisie: 1961 * Landskampioenschap tweede elftallen: 1989 en 1991 * Promotie naar Eredivisie: 1976, 1985, 1991, 1993, 2007, 2009 * Fair Play Cup: 1969 en 1971 * Periodekampioen Eerste divisie: 1976, 1982, 1983, 1984, 1985, 1991, 1993, 1995, 2004, * 2005, 2008 * Nacompetitie Eredivisie Europees voetbal: 1987, 1988 * Nacompetitie Eerste divisie: 1976, 1982, 1983, 1984, 1991, 1994, 1995, 1996, 1997, 2004, 2005 * Play-offs voor promotie naar de Eredivisie: 2006, 2007 Videos Links [x] Officiële VVV-Venlo site [x] Fanclub VVV [x] Alles heej is VVV[x] Venlonaren
Laatst gewijzigd door Jasper; 23-10-11 om 20:07 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het gerucht hiero gaat dat Stoke maar liefst een miljoen zal gaan betalen voor Uchebo. In dat geval mag Berden een standbeeld krijgen, ongelooflijk.
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Stoke gaat Uchebo nooit aan een werkvergunning kunnen helpen. Niet genoeg interlands, en een uitzonderlijk talent is hij nou ook niet bepaald...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Indeed, of wij zien het natuurlijk allemaal helemaal verkeerd...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Bij Stoke houden ze wel van lange spelers, maar er zijn toch betere opties dan Uchebo? Zou wel een mooie verkoop zijn, met nog een contract voor een half jaar.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Hoe zit het eigenlijk met het nieuwe stadion? Is volgend jaar het laatste jaartje in De Koel?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
`Doet jullie keepert altijd zo lang over uittrappen?
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Musa
![]() Topper! __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Belachelijk hoe hard dat wij in de laatste twee wedstrijden genaaid worden, gaat nergens over...
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jup, als jullie nog compleet waren gaf ik jullie toch een zeer goede kans op punten.
1 punt was 100% terrecht geweest, want Musa had die bal erin moeten rammen. Maar stel je voor wat er was gebeurt als heel VVV nog op het veld stond, 3 punten waren echt wel reëel. Helaas, genaait door de scheidsrechter. Gebeurt iedereen de laatste tijd zo lijkt wel. Maar pluspunt: dit spel kunnen jullie mee nemen naar volgende week. __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die mafketels in Zeist willen Andrea Mei nu ook nog eens twee duels schorsen wegens het overduidelijk spelen van de bal... Een schande!
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Ik moet er wel bij zeggen dat ik me afvraag of je de scheids veel kunt verwijten, het was in eerste instantie lastig te zien, pas in de herhaling zag ik duidelijk dat Mei de bal speelde. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Achteraf liet hij bij het zien van de herhaling weten nog steeds achter zijn beslissing te staat, met als gevolg dat zo'n beetje iedereen in de perszaal in de lach schoot. Deze houding van Braamhaar en die van de tuchtcommissie is ze zeker aan te rekenen. Als je voetballers voor dergelijke "vergrijpen" gaat schorsen is het einde zoek...
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Einde verhaal voor De Boeck, of krijgt hij vrijdag in Almelo nog een kans?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik las in de VI dat Berden De Boeck nog steeds een baas vindt.
Raar interview trouwens, Berden denkt echt dat ie Jezus is.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik heb het gelezen ja, typisch interview, maar het was al lang duidelijk dat Berden het hoog in de bol heeft.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
En dat denkt hij ook over z'n spelers.. (zzelfde interview blijkbaar)
En inschattingsfout? Die gasten wilden 10 miljoen
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat kan De Boeck er aan doen dat die klootviool van een Musa denkt dat ie alles zelf moet doen en daardoor een counter inleidt.
En ook alwéér een dikke kans missen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Misschien niets, maar een trainer van een zeer slecht presterend elftal krijgt op een dag de rekening gepresenteerd, of hij nou schuldig is of niet. Zeker met een ijdeltuit als Berden als voorzitter weet je dat dat zal gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Die Musa kan ook echt helemaal niks he, vond het vorig jaar ook al niks en begrijp niet dat er topclubs zijn die hem willen hebben. Veel te wild, heeft VVV al heel wat zeer belangrijke punten gekost.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het probleem van VVV is meer dat zo'n types als Ferry de Regt en Niels Fleuren al jaren hopeloos lopen te falen, maar dat bij hen alles door de vingers wordt gezien omdat het "jongens van de club" zijn...
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Schrijf de nederlaag maar weer op.
Die Maguire heeft ook geen ruk gebracht dit seizoen, had ik veel meer van verwacht. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik had sowieso wat meer van VVV verwacht, voor het seizoen had ik het idee dat de selectie sterker was dan die van vorig seizoen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ah volgende week de derby tegen Roda JC , voor VVV een goede gelegenheid om iets goed te maken voor de eigen supporters.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nee, ik had het over voorafgaand aan het seizoen, toen had ik ze hoger ingeschat.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
In ieder geval een evenaring van de grootste nederlaag ooit, die van vorig jaar in de ArenA.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
De Boeck staat erbij als een geslagen hond, wil eigenlijk geen interview geven en zegt dat zijn elftal los zand is.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Blijkbaar willen ze niet als team er voor gaan. Yu Hai Berden heeft toch de plank misgeslagen met die "talentvolle" Nigerianen...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#32 | ||
|||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Berden is een prima voorzitter, maar hij moet niet op de stoel van de td gaan zitten. Als je deze week weer leest hoe Molhoek afgelopen zomer is vastgelegd, te gek voor woorden gewoon. Ik verlang stiekem aan weer terug naar de tijd van Mo Allach. Destijds degradeerden we, maar konden we wel met opgeheven hoofd de eredivisie verlaten. Maar ondanks alle misère, zouden we op papier Excelsior met gemak onder ons moeten laten...
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dit was toch wel de meest pijnlijke persco. die ik ooit heb gezien.
![]() Ook direct zonder inleiding, direct bam!: 'Glen, zie ge nog perspectief?'
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
We zijn toch nog ergens de beste in! Geen enkele club in Europa, uitkomend in de hoogste divisie, heeft meer doelpunten om de oren gekregen dan dit VVV. Overigens mag de KNVB ons in de winterstop wel ruilen met FC Zwolle, ik heb het wel een beetje gehad met die Eredivisie...
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tot dit weekend waren wij dat nog, kennelijk heerst er een virus in Limburg.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dan wordt het zondag dus 5-10 haha. Prima stuk in Lachblad de Limburger overigens vandaag over de problemen bij VVV. Kort samengevat, Hai Berden is een prima voorzitter voor VVV, zolang hij maar niet op de stoelen van de scouting, technisch directeur, en hoofdtrainer gaat zitten, maar ondanks al het 'gezeik' vind ik het nog steeds een schande dat we onder een nietig ploegje als Excelsior staan...
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
De Boeck is opgestapt
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Pfffft
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het enige positieve wat overblijft is dat we ons weer kunnen beschijten van het lachen om de persconferenties van Willy Boessen...
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Het boeck is dicht
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Volledig terecht dat De Boeck is opgestapt. Er is al weken (zo niet nog langer) een onwerkbare situatie binnen VVV.
Het is alleen uiterst jammer dat wij de volgende week weer worden opgescheept met Willy -flapdrol- Boessen. Er moeten nu eindelijk eens mensen binnen de club opstaan die Hai Berden durven te zeggen dat het niet langer zo gaat, zonder technisch platform, scouting en zonder ook maar enige communicatie naar de spelers/supporters toe. Maar ja, Hai is net 'toevallig' vandaag weer voor een week naar Japan toe gevlogen, dus die zal de commotie rondom zijn persoon weer niet mee krijgen, zodat hij volgende week - volledig overtuigt van zijn gelijk - weer bij de koffie aanschuiven kan. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
'De oogst na vijftien wedstrijden is met zeven punten zeer mager. De Boeck zal zelf de handdoek niet gooien. 'Zo zit ik niet in elkaar. Het is mijn taak om zelfs aan een dood paard te blijven trekken. Ik ben er ook van overtuigd dat de club achter mij staat. Ze kennen ook de pijnpunten. We moeten de rangen sluiten en in de winterstop een analyse maken, die keihard zal zijn.'
Hehe |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Laatst gewijzigd door Hendril; 07-12-11 om 11:00 __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat verbaast me niets als je Berden de laatste tijd ziet opereren.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|