![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Speelde onopvallend...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
VVV heeft een behoorlijke kwaliteitsinjectie gehad zeg.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrřd сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru păo de açúcar socker bröd şeker ekmek Sűkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Ik roep het al sinds het begin van het seizoen, maar dat moet nu dus in dit topic.
Berghuis
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Haha. Die gasten moeten elkaar ook hebben aangekeken van 'wtf zeg, zonde van het vliegticket
'.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Ja inderdaad
![]() Mag toch hopen dat ie zondag op de bank zit. Liep wel lekker vorige week met Nwofor. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Wat zou er nu nog overblijven, de Russische competitie? Misschien nog een middenmoter met interesse in Uchebo.
Lijkt me dat hij niet ineens in de basis komt als hij elders meegetraind heeft toch Jasper? En Nwofor is volgens mij ook beter. Uchebo is wel cult. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
"VVV-trainer Lokhoff hoopt op komst Bruins, Calabro
01/02/2012 20:31 Luigi Bruins (24) is nog altijd serieus in beeld bij VVV-Venlo. Trainer Ton Lokhoff werkte eerder bij Excelsior al succesvol samen met de middenvelder en hoopt op een hereniging. Dat heeft hij Bruins ook laten weten. 'Luigi weet dat ik van hem gecharmeerd ben, maar ook dat VVV op dit moment even niks kan doen. Maar wie weet wat er binnenkort mogelijk is.' Bruins, vorige week afgetest bij Glasgow Rangers, zit zonder club sinds zijn vertrek bij Red Bull Salzburg eind vorig jaar. Daardoor kan hij ook na het sluiten van de transfermarkt nog bij VVV tekenen. Hetzelfde geldt voor Sandro Calabro. De spits verruilde de Venlonaren anderhalf jaar geleden voor FC Sankt Gallen, maar liet zijn contract in Zwitserland vorige week ontbinden. Hij hoopt op een terugkeer in de Eredivisie en staat nu hoog op de lijst bij VVV. Dat ziet in hem een kandidaat voor het opvullen van de plek van Michael Uchebo. Zijn zaakwaarnemer probeert hem elders onder te brengen. Eerdere stages van de Nigeriaan bij Glasgow Rangers en Stoke City leverden hem geen contract op, maar de transfermarkt in Rusland sluit pas eind augustus. " |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Seizoen over lijkt me. Toch heb ik het gevoel dat er veel meer in zat/zit...
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Zeker met de selectie die nu op het veld staat kun je in mijn ogen 'met gemak' plaats 15 halen. Ik vind de selecties van onder meer Excelsior, De Graafschap, RKC en NEC gewoon kwalitatief minder.
Maar zoals zovaak is het niet alleen de kwaliteit maar ook de mentaliteit waarmee je wedstrijden wint of verliest. VVV staat gewoon vaak vanaf de 1e minuut met hangende koppies te voetballen. Het seizoen is over en uit wat mij betreft. Ik zie ze geen 5 of 8 punten meer inhalen. |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
De rode lantaarn is meegenomen in de bus zag ik.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Wat een ongelofelijke mongolenactie van Linssen.
Bedankt voor het duperen van je ploeg. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
En dan de winst op Groningen en dan deel je al snel een zelfde gevoel. Er loopt teveel kwaliteit rond, Ton kan er best wat van maken. Qua kwaliteit winnen ze van Excelsior. Maar of ze meer team zijn? Op dit moment nog niet.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Stelletje leijers, wanneer niemand kan komen kijken een uitwedstrijd winnen...bizar!
|
|
|
|
|
|
#166 | |
![]() gelukkig voor jou speelt VVV de komende 2 wedstrijden weer thuis
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#167 |
|
Bazen
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Hekwerk in het stadion ingestort, gewonden worden nu afgevoerd...
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Zie nog geen nieuws...waar in het stadion?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Oostribune... Zal nog wel een staartje krijgen..
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
![]() Hier een foto van het doorgekrakte hek. Ikzelf stond helemaal onderaan en kreeg minsten 10 mensen boven op me. Gelukkig alleen een schaafwond aan m'n bekken aan over gehouden. Een jongetje naast me had minder geluk en schreeuwde het uit van de pijn. Misschien wel een been gebroken. |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Au. Flinke domper dus...
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Wat een rare gast is die Nwofor, hoe bevalt hij bij VVV?
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Dikverdiende overwinning.
Wildschut is altijd al een goede speler geweest, maar hij heeft nu echt veel meer inhoud gekregen, of niet? Nu kon hij maar blijven gaan, terwijl het in het verleden vaak wel op was na 1 helft. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Is op zich ook niet vreemd. Hij was jeugdvoetbal en Jupiler League gewend, dus nu hij een half jaartje heeft kunnen wennen aan het tempo in de eredivisie zal dat wel beter gaan. Maar Ton Lokhoff heeft het, mede door de versterkingen, toch aardig op de rails lijkt het.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Lijkt wel een beetje een type Robben; altijd de kop naar beneden, pingelen en dan blind voor het eigen schot gaan. Het is dat ie bij die laatste goal na één mislukte poging om langs de keeper te rennen toch Cullen nog vrij zag staan op het laatste moment, ik zag 'm er voor aan om het nog een keer zelf te proberen...
Maar wel een wapen op de counter, da's voor VVV natuurlijk handig. Laatst gewijzigd door Kriegel; 26-02-12 om 12:55 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Groningen en Heerenveen zaten gister al op de tribune voor hem, dus hij zal in de zomer wel weg zijn...
||
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Geen idee, maar gezien de onderhandelingscapaciteiten van ome Hai, zal het niet voor een habbekrats zijn...
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Die kerel weet een bedorven keutel nog te verkopen voor een miljoen, die Berden is echt een rare vent maar onderhandelen kan 'ie prima.
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Als er geen vaste afkoopsom in zijn contract staat wordt het niks. Ik geloof er niks van dat Heerenveen op dit moment 1 miljoen of meer voor een speler gaat betalen. Tenzij Narsingh of Assaidi voor een mooi bedrag weggaat.
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Komt de scheids uit Breda? Drie klassen beter overigens...
Laatst gewijzigd door JLS; 03-03-12 om 20:34 |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Lokhofeffect 3.0
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Het valt nu even allemaal precies goed voor VVV.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Eindelijk het licht gezien
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Berghuis volgende wedstrijd niet meer in de basis lijkt me?
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Weet ik niet, maar ik vind hem een tikkeltje tegenvallen. Maar hopelijk komt het nog dit seizoen, want het lijkt me wel een heel talentvolle jongen.
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Haha...
![]() Overigens zou ik Berghuis graag eens op links zien spelen... __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Het zijn ook zoveel V's, dan raak het overzicht kwijt...
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
VVVV Enlo
|
|
|
|
|
|
#192 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#193 |
|
Leemans, de man die altijd herinnerd zal worden om de mooiste goal die niet telde
![]() __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Vanavond de "derby" (bij gebrek aan beter). Ik hoop dat VVV wint, maar tegen Roda is het de laatste jaren vaak heel zwak wat VVV laat zien.
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Zonde....
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Ferry de Regt
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Eerste helft zag er goed uit, tweede helft heb ik gemist doordat het toen nogal druk werd in de kroeg...
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Waarom zette Lokhoff in de rust de boel om? Ruud Vormer had in de tweede helft direct vanaf de aftrap veel meer ruimte dan voor rust, met als resultaat dat Roda VVV direct onder druk kon zetten, met als resultaat dat VVV in de beginfase van de tweede helft overlopen werd.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Zelfbescherming...bij winst had Hai Berden ongetwijfeld Europees voetbal geëist...
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
VVV-Venlo #5 - Waar de competitie nu pas echt begonnen is
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |