![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het laatste onderwerp van het vorige topic (Telstar: De Witte Leeuwen Brullen) was Kevin Brands. Prosac en MM hadden een heel eind gelijk inderdaad. Hij kwam bij FC niet verder dan de tribune (hoorde bij speler 19 t/m 22 en zat zelfs bij het 2e regelmatig op de bank) en besloot toen plotseling - al na enkele maanden - te kiezen voor zijn 'maatschappelijke carrière'. Een maatschappelijk carrière terwijl ie nog niet tot 10 kan tellen, ik kon het me toen al niet voorstellen...
Maar goed, hij leverde zijn (amateur)contract dus in. Een paar weken later dook ie inderdaad op bij landskampioen AZ, waar ie kort daarna plotseling een contract tekende . Hij mocht er meetrainen met de A-selectie, maar werd later verhuurd aan Telstar. Daar schupt ie ook geen deuk in een pakje boter, maar blijkt ie de laatste tijd ineens wél te kunnen scoren. Het blijft gewoon een pipo. Bij RKC en FCDB overal op zeiken en boos, lopende het seizoen, weggaan met smoesjes. En nu moet ie ineens het mannetje zijn? No way .In chronologische volgorde de nieuwsberichten over Brands jr.: FC Den Bosch Fans.nl FC Den Bosch Fans.nl FC Den Bosch Fans.nl FC Den Bosch Fans.nl FC Den Bosch Fans.nl Oja, verder gaat dit topic natuurlijk over de Witte Leeuwen in het algemeen. Zeker niet over Kevin Brands. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Klinkt een beetja als Reza Goochanijad met zijn studie in Leeuwarden...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat Yeahinho zegt dus en er zijn nog wel wat dingen. Maar die zien niet echt geschikt voor dit forum
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Niet geschikt voor dit forum?
.Hij heeft een handeltje in de kinderprostitutie? Hij wil een aanslag plegen op Geert Wilders maar de AIVD leest mee? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Is gewoon even een hint naar dat hij inside info heeft
Overigens snap ik niet waaraan mensen nu zouden moeten zien dat hij "het mannetje" is
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij heeft dingen gedaan met je ma of niet robbie?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat kan die jongen nou gedaan hebben dat niet geschikt is voor dit forum
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Momentenvoetballert.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik word nu toch wel nieuwsgierig.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Het punt is toch duidelijk. De links geven al aan hoe hij is. Dat het daarom niet heel moeilijk is om zijn gedrag te voorspellen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Oke, maar waarschijnlijk vindt hij het dan ook alleen maar mooi dat een paar gasten op een forum zich zo druk om hem maken...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Groot gelijk, pappie verdient 1.5 miljoen per jaar, heeft een contractje voor hem geregeld bij AZ en zowaar doet hij het dit seizoen nog best aardig ook bij Telstar.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zeg dan niets....
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zal Zwolle er vanavond flink overheen knallen in de hoop de eerste periode binnen te halen?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik denk dat Brands vanavond maatschappelijk gaat vlammen.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gelijkspelletje...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Punten pakken vanavond.....!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik hoop zo dat Kevin Brands gaat scoren tegen FC Den Bosch dit jaar. Dan open ik een topic voor 'm.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bronzen stier | Jupiler League
Uiteraard maatschappelijk verantwoord gestemd __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vriend Brands zou naar Sparta en Willem II kunnen.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoeveel heeft de week profvoetballer bij Telstar eigenlijk opgebracht voor SR?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
In het begin van het seizoen wilden ze dat toch voor een ton doen?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vorig seizoen, was een PR stunt. Blijkbaar heeft het wel gewerkt, want heel veel mensen hebben het er nog over
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ja, maar dan mocht je volgens mij het hele seizoen meedoen, inclusief de mogelijkheid om wedstrijden te spelen. Dat zal met dat weekje niet gaan.
Edit: Ah, bij mij dus ook verkeerd blijven hangen, haha! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
500% groei, nee 600%
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En er kan gepind worden tegenwoordig
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Telstar is een sleeping giant TR, hou daar rekening mee!
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Telstar
.Je club vernoemen naar een satelliet .Betalen om mee te trainen ![]() Kevin Brands .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
TR kan het niet hebben dat Telstar wel een cult-satus heeft. Dit in tegenstelling tot zijn tokkie club.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik was al wakker.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Jij loopt hier zo verbeten te reageren. Het is deerniswekkend.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kevin Brands.
Dát is pas deerniswekkend. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hahaha, het zit wel diep he.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mijn god, gedraag je
.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Heuj! Vrij vervoer 3 februari. Beter dan bij die prutsers in Maastricht
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Geen Barakat dus, die verkiest Thailand boven de Witte Leeuwen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Halve autocombi toch?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Omwisselen op de parkeerplaats in Velsen. Dus vrij vervoer in mijn ogen.
Gaan wij saampjes kijken
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ging hij ook voor een maatschappelijke carriere?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Marbella is wel beter dan Mill.
|
|