![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Telstar ook naar Marbella? Ben benieuwd waar ze verblijven en trainen, misschien valt er nog iets van te zien dan als wij daar zijn.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Mocht jij niet mee Den?
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Overigens vraag ik me af welke Telstar-speler ik zou moeten herkennen als ik die ineens zou zien. Alleen Schenkel denk ik.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ik kon mee, om alles voor de sponsoren te regelen
Nee, bedankt
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Grappig idee, Occupy Telstar...
Wel een beetje laat. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
![]() Met deze gasten moet je niet spotten. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Wij zijn ....
voetbal? |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Welk tentje is van jou den?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Het is door de club zelf in scene gezet
.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
#62 | |
!
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Jouw idee Den?
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
Opgeschrikt, onaangekondigd, handen in het haar. Ohja, en dit is hun website, klik hier voor meer informatie! ... Ik geef mijn Bossche vrienden hierboven gelijk. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
@sctelstar
Werkt natuurlijk niet mee dat men zaterdag op de radio deze nep-protestactie al aankondigde vanuit de club #ocqpietelstar __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Leuke grap van Pieter
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hup Holland!
|
Zal je zien dat Den nog een voldoende krijgt ook voor deze stageopdracht
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
||
|
|
|
|
|
#70 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Wat een geniale club is het toch.
Heeft iemand een lijst met briljante (cult)acties die ze in de loop van de karen gedaan hebben?
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Wel slim om het in komkommertijd te doen, zelfs het sportjournaal gehaald.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Dus die (ex?) uitbater van dat paviljoen Schoonenberg zit in 1 van die tentjes? Joost nogwat.
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
En de Coen & Sandershow gisteren. Elf tenten inmiddels al!
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Nu op het nieuws bij 3FM!
![]() Weggejaagd door de sproei-installatie. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Haha wat een onzin. Ze staan er nog steeds m
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ach, Telstar komt best vaak in het nieuws zo en is onderwerp van gesprek op forums als deze. Prima toch!
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Prima ja. Intussen zit er natuurlijk nog steeds geen hond.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Nee want wie gaat er nou op vrijdagavond naar zulk niveau voetbal kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Had ik het ook over.. Reclame genoeg, maar hoeveel extra supporters zal het nou trekken? 10 hooguit denk ik?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Misschien dat het beter verkoopt als ze tegen Man United moeten.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Maandagochtend wonnen ze wel netjes met 4-2 van zaterdag eersteklasser SC Everstein in Marbella. Al snel 2-0, maar Everstein kwam terug. Een woedende Poortvliet wist Telstar nog te bewegen tot het maken van twee goals in de slotfase. Toch nog winst.
|
|
|
|
|
|
#84 | |
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Je was niet de enige die niet kon komen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Het zag vast zwart van de mensen.
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
||
|
|
|
|
|
#88 |
|
Katwijk uit, altijd lastig
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Mwah, ik denk dat Katwijk wellicht wel een betere selectie heeft dan het huidige Telstar, dus zo gek is het ook weer niet. Lopen een paar ex-profs in rond en enkele jonge aanvallers die al worden begeerd door clubs uit het betaald voetbal. Denk dat er zo een man of 5, 6 basisspeler zou kunnen zijn bij Telstar.
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
GAE zit nu achter de sympathieke Kevin Brands aan.
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Dat gunnen ze hem in Den Bosch wel denk ik!
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Wakker zullen we er ook niet van liggen. Raakte afgelopen vrijdag ook weer geen pepernoot.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Kevin Brands, wat een lachertje
. Hoop dat ie naar Eagles gaat. Telstar kan ons niet zoveel schelen, maar de wedstrijden tegen Eagles zijn altijd wat beladen. Lekker schelden op die kwee .
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Haha de naam Kevin Brands valt en daar komen ze weer hoor.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
We kunnen opzoek naar een nieuwe trainer.
|
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
#99 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
. Zou een goeie stap in z'n maatschappelijke carričre zijn.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Telstar #2: De Witte Leeuwen Brullen nog steeds
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |