![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Welke coach vliegt er als eerste uit?
Mijn top 3: 1 Rutten 2 Jans 3 E Koeman __________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
1. Jans
2. Rutten 3. Steijn |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1. Jans
2. Rutten 3. Harm v Veldhoven |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rutten
E. Koeman R. Koeman __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Steijn
Rutten Jans __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jans
Rutten Erwin Koeman |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
1. Rutten
2. Jans 3. Karelse |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Steijn
Rutten Jans |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Jans
Rutten Steijn __________________ This it is that we always pay dearly for chasing after what is cheap. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
1. Rutten
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rutten
![]() Steijn Jans |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
PSV heeft een moeilijke eerste seizoenshelft, als Rutten daar doorheen komt, haalt hij het einde ook.
De laatste 7 wedstrijden zou PSV eigenlijk moeten winnen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
1. Rutten
1. Ronald Koeman 2. Steijn 3. Rutten 4. Jans __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bij wie ontslaan ze rutten voor de 2e keer?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Almere City
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Glen de Boeck.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De Boer.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Rutten
Jans Ronald Koeman (Gewoon iets met treinen) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Er worden dit seizoen geen trainers ontslagen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
1. Karelse.
2. Stijnen. 3. Rutten. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wzv stuurt hem naar huis, omdat hij niet met anita voor de verdediging wil spelen
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
1. De Boeck
2. Jans 3. Rutten |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
1. Rutten/Jans
2. Steijn 3. Karelse __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Jans
Rutten E Koeman __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dit denk ik dus ook!
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jans, kan niet lang meer duren.
Poll: Wanneer wordt Jans ontslagen?[*]Voor 1 september[*]Voor 1 oktober[*] Na de winterstop[*]Jans is niet de eerste[*]Niet Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier __________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dan moet ik eerst het programma van Heerenveen bestuderen
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ach, je ziet het aan Fred Rutten, 1 goede wedstrijd en het is weer stil.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 | |
Verlicht ons, wat voor smerig spel wordt er gespeeld? Grappig dat buitenstaanders soms denken zoveel meer te weten.Natuurlijk krijgt Heerenveen het niet gemakkelijjk maar lieve jongen, we hebben 3 wedstrijden gespeeld. Als we de eerste hadden gewonnen, was er nu niet zoveel aan de hand geweest. Het gaat in het voetbal vaak erg opportunistisch, als we volgende week gelijk spelen in de Kuip en daarna met 4-0 winnen van Groningen, moet jij eens zien hoe snel het is omgedraaid. Zo werkt dat. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jans zit wat steviger in t zadel nu
![]() Huistra? |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nee, denk het niet.. spel was op zich de eerste 4 wedstrijden niks mis mee. Het ontbreekt aan punten. Komt vanzelf, misschien dat we weer eens een traditioneel dramatische start hebben, om het in oktober/november weer eens op te pakken.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Steijn natuurlijk
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#41 |
|
1) Rutten
2) Rutten 3) Rutten __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
E Koeman dus....
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hij is toch zelf opgestapt
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Een pot nat, weg is weg.
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Mja.. ook al is die zelf opgestapt .. ik vind dat hij wel ( Koeman ) in dit topic thuishoort ..
Maar de winnaar is nog niet bekend .. hij moet wel ontslagen worden . Mmmm , ik ga nu eigenlijk voor die VVV trainer ... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Niemand had Co in een top 3 staan denk ik
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nee, was ook niet echt te verwachten aan het begin van het seizoen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |