|
|
#1 |
|
Post hier de foto's van spelers uit de Eredivisie die opvallen door hun aantrekkelijke fysieke verschijning. Wie is er knap, heeft uitstraling, is lekker, wie staat er gewoon heel leuk op een foto enz?
Ook heteromannen kunnen vast wel beoordelen of een speler leuk is om te zien en anders hoef je hier niet te posten of te kijken natuurlijk
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Esteban Alvarado, de nieuwe keeper van AZ - leuke kop en stoere vent
![]()
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
En dan kom je met Esteban aankakken
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bram Nuytinck van NEC - alleen met baardje leuk
![]()
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yep
Wie zou jij voordragen dan?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Greg natuurlijk
.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ted van de Pavert
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Rob wielaert. Komt voor de camera erg neutraal over met een vrolijke, open, en toch intrigerende blik. Straalt mannelijkheid en seksualiteit uit in zijn sub-communicatie, en dit in combinatie met een zacht aanwezig vleugje narcisme maakt dat hij een hunkerige indruk achterlaat op mij.
Egbert |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Luijcks natuurlijk die zou Ik zo doen
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Benschop van AZ
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Polderrama
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
waarom klikte ik op dit topic?
WAAROM ZET IK HET IN MYAT? __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hehe, daar is ze
![]() Doe toch maar wat foto's Riro __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Omdat je een lekker ding bent
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Michel Breuer.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Met fotomateriaal:
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Is dat serieus Suikerbrood?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
We kunnen het wel even per club afwerken Riro
![]() Ajax wat mij betreft: Alderweireld, Van der Wiel (jammer dat Stekelenburg weg is) __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() Nee ik kijk dan liever bij het vrouwenvoetbal rond. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
huh, dit topic staat ook in mijn MyAt
![]() Zal wss komen omdat hier vast nog een foto van mijzelf gaat verschijnen of zo |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Houd dat maar zo maar post hier dan ook niet lieverd, nu sta je te boek als crryptonicht
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Denk dat deze wel iets voor Riro zijn:
![]() Of
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dat zou jammer zijn inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zit je nou al mijn hunks te jatten
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Frank van Mosselveld ziet er een stuk beter uit nadat ie zijn haar eraf heeft
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nuytinck is leuk en er zit nog een lekkere baard bij Utrecht toch?
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Baarden
![]() Brian Wilson
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jij valt op dwergen
![]() Is sjimmie niks voor je? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hoe groot is die tuinlaaf eigenlijk?
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hunks in de Eredivisie #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|