![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
De supporters van Benfica zijn natuurlijk maar een theekransje vergeleken met die van AZ. Of zou men toch bang zijn voor de sancties van de UEFA?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hmm, ik vind het geen nette actie.. maar t is niet dat ze het voor de lol doen of zo..
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Benfica trekt i.t.t. AZ geen duizenden Portugezen uit Duitsland, Frankrijk etc., dat speelt natuurlijk mee.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat Benfica wel uitpubliek mee mag nemen maakt dit alleen maar vreemder
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
... dubbel
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Dan moet je tegen de Uefa zeggen, "sorry kais but our stedium is not seef" Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 09-08-11 om 13:35 __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het wordt steeds gekker.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
waar is jullie gevoel... er zijn echt geen oplossingen mogelijk echt niet! Het is overmacht! Uefa: He twente, jullie spelen straks tegen benfica. Er komen 1000 Portugezen, regel dat anders krijgen jullie een boete. Twente: Ja natuurlijk, prima.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Is inderdaad wel twee maten meten..
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Iets met kaartverkoop.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
De kaartverkoop voor Twente supporters is (nog steeds) niet begonnen, ze kunnen nu dus op de lange zijde oid 1000 kaarten reserveren voor Benfica supporters. De rest van de kaarten die overblijven worden verkocht aan Twente supporters.
Tegen AZ heeft iedereen in het hele stadion recht op zijn plek dmv zijn seizoenskaart waarvoor men dik heeft betaald. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Ook zielig voor mensen met een gewone clubcard dan. Heb je dus echt voor jan lul. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nee ook met Europese exposure of denk je dat jullie eigenaar dat niet belangrijk vindt?
Dus in Nederland 1 en mogelijk 2 wedstrijden en Europees CL wedstrijd zijn er wel mogelijkheden... Denk dat Benfica nog wel moeilijker te "handlen" is dan AZ denk je niet? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Maar omdat het dus aan de kant van het uitvak het dak is gevallen kunnen er nu inderdaad geen vrije kaarten worden verkocht. (anders een stuk of 1000 omdat AZ er maar 200 meeneemt.) __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
Welke belangen zijn groter?? Financiele, Sportieve, Exposure en zet dan AZ en Benfica eens tegenover elkaar. Dan weten jij en ik dat dit Benfica zal zijn! Maar das dan precies het belachelijke..... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Beste topic reeks ooit
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
Wordt de korte kant straks weer vrijgegeven dan wordt het al makkelijker om daar een provisorisch uitvak in te richten, aangezien dat vak daar eerder ook altijd al zat en de boel er daar op ingericht is. Het wordt ook vergemakkelijkt door het feit dat niemand bij EC-wedstrijden kaartjes voor z'n eigen plek kan kopen. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
niet gedacht dat 1 wedstrijd zonder uitsupporters zoveel teweeg zou brengen
__________________ "...FCT FTW..." |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
dan is het inderdaad te verwachten...
__________________ "...FCT FTW..." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Triest..
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vind het ook raar.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Meest trieste blijft natuurlijk dat men überhaupt die supporters strikt gescheiden moet houden.
Als er enkel Fuckbuddies en Tjekkies zouden zitten zou de 1 de ander feliciteren of beiden de schouders ophalen bij een gelijkspel en nog een biertje doen. Hoe schatten jullie de kansen in tegen AZ? Moet het beter bij Twente om een goede kans te maken of wil het zo ook wel vlotten? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dat zou nog steeds kunnen. Laten we nou niet doen of er zoveel linke leo's met AZ meereizen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
In ieder geval niet meer dan dat er bij Benfica linke Luisen meereizen, dat kan dus geen argument zijn.
Laatst gewijzigd door Plato; 09-08-11 om 18:24 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Denk dat die gekken van Benfica riskanter zijn ja. Ik heb nu alleen nog maar het argument van kaartverkoop.. sta niet meer zo heel sterk in mijn schoenen dus.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Haha dat is nog wel een vrij sterk argument hoor.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gaat erom dat ik nu ook inzie dat het wel redelijk gek is, maar ik betwijfel wel of het volledig de schuld van Twente is. Ik las ook dingen over burgemeester en KNVB enzulks.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
De burgemeester heeft het Twente natuurlijk een stuk makkelijker gemaakt, want volgens mij kun je alleen (of iig veel makkelijker) supporters weigeren wanneer de burgemeester het verbiedt. De vraag is dus of Twente daarom gevraagd heeft, wat me wel zo lijkt. En dan kan ik alleen maar denken dat dat zo is omdat ze wisten dat ze niet sterk stonden om helemaal geen AZ-supporters toe te laten, anders hoeft er toch niet zo'n slechte reden verzonnen te worden?
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Overigens zou ik als supportersvertegenwoordiging of wat voor orgaan jullie dan ook hebben toch ook in gesprek proberen te gaan met Twente. Als je het dan niet doet voor die 200 'klappers uit Alkmaar', dan toch misschien voor die 10.000 eigen supporters die nu alleen maar een kleine vergoeding terugkrijgen. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat FC Twente niet die paar honderd AZ supporters ergens in het stadion zou willen toelaten. Eigenlijk ben ik nu meningloos in deze kwestie omdat ik het gewoon niet weet
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Het is natuurlijk makkelijk voor Twente dat de burgemeester zijn fiat er aan heeft gegeven. Als dat niet was gebeurd dan was het best wel mogelijk geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Maar ik kan mij niet voorstellen dat Twente de burgemeester heeft gevraagd om zijn fiat te geven, zodat ze geen AZ-supporters hoefden toe te laten.
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Klasse Robin.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Uitvak bestaat uit delen. Een tegenpartij neemt 25% van de kaarten af, de overige 75% gaat in de vrije verkoop voor de cc houders. Daarnaast is de cc ook voor CL/EL duels te gebruiken. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wie heeft ooit geroepen dat dit onmogelijk is?
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wat gek dat Benfica wel fans mee mag nemen
FC Twente weet ook wel dat de UEFA niet zo soepeltjes is. Belachelijk dat de KNVB zich zo makkelijk laat paaien door FC Twente met hun gladde praatjes. En dat is niet alleen deze keer, maar ook met het verplaatsen van de wedstrijd door problemen met het veld. Dat mag wel iets zwaarder mee gewogen in deze. Twente is al een keer gematst.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Fout, dat laat Joop door anderen doen.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Omdat Twente kampioen is geworden toen Kessler aan de macht was? Laten we het bijv. even over de vuurwerkramp hebben!!!!! Wat kunnen mensen ook dwaas zijn. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Deel dak van Grolsch Veste ingestort #4 Zonder uitpubliek tegen AZ
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|