![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Misschien wat vroeg al aangezien de transferstroom nog goed op gang moet komen. Maar voor de frontpage willen we een stuk maken met wat de verwachtingen zijn van de supporters van de clubs voor het komende seizoen. Ik open het topic nu al vast misschien dat er al wat mensen zijn die hun visie over hun club voor het komende seizoen willen geven.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kampioen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heracles gewoon weer een plek voor de play offs
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Laat ik het zo zeggen: ik heb een Ajax-seizoen de afgelopen tien jaar niet met zoveel vertrouwen tegemoet gezien als het komende seizoen. Anders dan andere jaren is men al vroeg actief op de transfermarkt terwijl je normaal gesproken zit te zweten van kuuuut zouden ze onze grote mannen weghalen vlak voor de deadline terwijl de club nog niet eens vervangers heeft gepolst. Elke dag zwetend thuiskomen om te lezen of een Vertonghen of Stekelenburg op het laatste moment nog vertrekt. Gelukkig, dat hebben we dit keer niet.
De transfers die al gedaan zijn vind ik goed, meerdere mogelijkheden op de posities. Wellicht nog een Sigthorsson erbij maar dat is niet noodzakelijk. Als hij kan komen, halen dan. Als AZ niet zakt in prijs, pech gehad. Verder hoop en verwacht ik dat komend seizoen de grote doorbrak van Eriksen gaat komen. Top dat we al Champions League hebben en geen voorrondes moeten gaan spelen vroeg in het seizoen. Dat geld is alvast binnen en kan alleen maar meer worden als Twente zich niet kwalificeert. Van de trainer en de technische staf heb ik echt het idee dat overal een idee achter zit en dat men verdomde goed weet waar men mee bezig is. Bovendien zit er een heel netwerk achter De Boer en begint de "revolutie" van Cruijff steeds meer gestalte te krijgen. Mooi ook dat er een grote Ajacied uit het verleden mede aan het roer komt, Edgar Davids. Dan qua prestaties. Vind dat we op moment van typen wel één van de sterkste selecties van Nederland hebben, zo niet dé sterkste. Twente heeft met Theo Janssen behoorlijk wat moeten inleveren maar afgelopen jaren is wel gebleken dat ze het verlies van dragende spelers goed hebben kunnen opvangen. Ik verwacht dat we om de titel gaan meestrijden en de logische concurrent lijkt me daarbij Twente. En hoewel ik ze op dit moment nog wat lager inschat hou ik PSV toch in m'n achterhoofd. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Op dit moment staat Vitesse ervoor als een ploeg die om plek 16 strijdt...
Kortom afwachten wat er nog gaat komen. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik heb zo'n gevoel dat de top 4 onveranderd blijft volgend seizoen, maar ik zie het allemaal op 1 augustus ongeveer wel
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ligt er helemaal aan wat er in de transferperiode gaat gebeuren.
Wie worden de opvolgers van Granqvist en Stenman? Welke spelers vertrekken er nog meer? etc.. Over een week of zes meld ik we hier weer .
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
ik durf voorlopig niks meer te zeggen oven mijn cluppie uit zuid.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Een lekker stabiel seizoen in de middenmoot en ik ben tevreden.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Niet denkend aan de laatste transfers, verwacht ik toch dat Feyenoord zich in het linkerrijtje zal spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Ik vind sowieso een leuke topic , omdat je aan het begin van het seizoen een bepaalde verwachting hebt , maar dat kan met de week veranderen en deze topic kun je over een heel seizoen gebruiken en terugkijken wat er van die verwachtingen is terechtgekomen en daarom zegt Hendril ook ...Momenteel strijden wij om de 16-de plaats en dat is terecht dat hij dat zo zegt . Momenteel zeg ik : Ik kan me niet voorstellen dat Ajax niet kampioen wordt , want Ajax heeft in totaal wel een winst gemaakt van 50, 60 miljoen euro en daar kan nog meer bijkomen , omdat ik er niet vanuit ga dat Twente voorrrondes Champ L. niet haalt. Die kans acht ik bijna nihil .. ( verassingen zijn er altijd ) . Cruyff doet de technische zaken , er is rust in de Arena , in de jeugd werken oud-topvoetballers van Ajax en ik ben zeer , zeer , zeer onder de indruk van de Boer . Verder heeft Ajax een Eriksen in huis en ik vind hem 1 van de beste voetballers van Europa , maar is nu nog te wisselvallig en dat is te verklaren zoor zijn jonge leeftijd , maar vergeet niet ... hij is mijlenver verwijdert van zijn leeftijdsgenootjes .. Ajax kan in principe halen wat zij willen ,maar niet ten koste van alles . Als je kijkt hoe moeizaam het gaat met die spits van AZ , terwijl er vroeger een slordige 17 miljoen voor een Sulejmani werd uitgegeven dan zegt dat genoeg over het beleid van Ajax . Nee.. normaal gesproken zien we Ajax an de horizon verdwijnen . Het zit gwoon goed daar . Twente blijft een verstandige club met een goede organisatie en met de motto : Doe maar normaal , dan doe je al gek genoeg en ik verwacht dat Twente bij de eerste 3 zal eindigen en als het tegenzit eindigen we op de 5 de plaats . Wij hebben gewoon een te goeie basis om het slechter te doen . PSV is inventief bezig en door de Gemeente houdt PSV geld over om toch aan spelers te besteden , omdat er door die deal gewoon een aantalkostenplaatjes wegvallen . PSV verkoopt hun spelers ook voor gigantische bedragen . Doedel voor 14 miljoen en Toivonen wellicht voor hetzelfde bedrag en dat betekent dat je hier in Nederland sowieso om de eerste 3 plaatsen mee gaat doen . AZ is een verassingsploeg met een goede trainer en het team zal alleenmaar sterker worden en met een antal goeie aankopen is alle mogelijk . Ook AZ heeft een goeie basis . ADO zal denk ik flink wegvallen als Verhoek , die Rus, Toornstra , van den Brom wegvallen . Helaas voor Charie . Groningen verkoopt zijn spelers ook heel goed , maar ik weet het niet .. Vaak doet een beginnende trainer het heel goed het eerste jaar en het tweede jaar wordt vaak minder ( behalve Barcelona, Guardiola, maar hij heeft de beste spelers van de wereld tot zijn beschikking , ik moet het nog maar eens zien of hij het ergens anders redt ) en Groningen zal goeie vervangers moeten halen , want ik vind hun basis juist niet zo sterk en dat is ook gebleken toen er een aantal basisspelers wegvielen door blessusses . Het kan goed gaan , maar meestan niet dan wel , als je geen goede basis hebt of een mindere bank . Mja.. ik had het ook heeeeeeeeel kort kunnen houden en gewoon kunnen zeggen : De gebruikelijke stand van vorig seizoen met misschien Utrecht weer aan de subtop wegens ook hele goeie verkopen en goeie verkopen dat je ook kwaliteit in kunt kopen . Bij al deze dingen die ik opnoem hebben de bovenste 3 de meeste kansop die bovenste 3 plaatsen omdat daar ook kwaliteit op de bank zit en daaronder niet . 1 voorbeeldje .. Utrecht begon hartstikke goed en het was echt een hele , hele goede elftal , maar toen raakte die donkere spits , Mulenga dacht ik ? gebleseerd en Utrecht werd gelijk 15- tot 20 % zwakker .. Dat is wat ik bedoel .. Het kan met de week veranderen . Vooraf geef ik Ajax ... helaas moet ik erbij zeggen de grootste kans om kampioen te worden en ik heb het ook enigzins onderbouwd . Als Twente in principe bij de eerste 4 komt ben ik redelijk tevreden . Alles wat meer is , ben ik tevreden .. en alles wat daar meer van is ben ik happy .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 18-06-11 om 11:19 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik heb er hoop in dit Johan Cruijff voor genoeg ruzie gaat zorgen en dus Ajax geen kampioen wordt. Wat Feijenoord gaat doen heb ik geen al te grote verwachtingen van. Zolang ze maar niet degraderen vind ik het best. Vooral de schulden even afbouwen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Mmmm , toch heb ik dat gevoel niet . We zullen het zien .. en Feyenoord ? Daar kan ik niets over zeggen , want van Hanengem zei dat dit een potentiele kampioenskandidaat is met een aantal gerichte aankopen en ik ben het daar wel mee eens ,maar niet als Fer , Wijnaldum weggaan . Dat is te veel van het goede . Dat zou eigenlijk de toekomst moeten zijn met Vlaar . Dat is de levensader en een goed elftal bestaat meestal uit een goede as in elke linie . Feyenoord heeft dat , alleen ff een goeie spits halen . Helaas voor Feyenoord moet men nog leven met de schuldenlast en daar is heel moeilijk uit te komen . Hoop wel het beste voor Feyenoord ( niet boven Twente uiteraard ) en dat meen ik . Laatst gewijzigd door tjekkie; 18-06-11 om 11:28 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Dan ben ik toch geneigd te zeggen dat het het linkerijtje > meedoen om europees voetbal moet worden ..... en tja dat zijn best wel hoge verwachtingen als je vanaf de 15de plaats komt en weer met een nieuwe spelers aan een team moet bouwen. We zullen wel zien wat er tot het begin van de competitie gaat gebeuren. en dan moeten al snel de punten worden gepakt wil je niet achterop raken al is het in de eredivisie ook weer zo als je 4 wedstrijden op rij wint dan sta je er weer bij maar doe dat eerst maar eens. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Dat is verzonnen door de medewerkers van iemand met een snor... __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
om Hendril nog even aan te vullen :
Dit is het bedrag wat de begroting zou moeten zijn in 2016. Maar iedereen gaat er (net zoals bij weer een raar gerucht ) er in mee en geloven weer alles wat er gezegd en geschreven wordt. Als er deze zomer 10 miljoen aan spelers wordt uitgegeven dan zou ik het al veel vinden , maar het we tasten allemaal nog een beetje in het duister met de mediastilte die ze wel heel goed volhouden. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vitesse kan volgend jaar, mits ze een goede trainer krijgen, best nog wel eens een verrassing worden.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
15 Mei was ie nog bij Vitesse - Excelsior en dan is het 6 weken later. De hoop is dan ook dat er die week een presentatie met Merab erbij volgt aangezien 3 juli de 1ste training op de planning staat. Voor die tijd moet er sowieso nog duidelijkheid komen wie er voor de groep gaat staan. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Ik zou het jammer vinden als vdBrom nu zou komen, maar verder zijn er ook niet echt meer goede opties op dit moment (behalve Menzo als hoofdtrainert) __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gevoelsmatig worden wij in jan of feb kampioen, maar na de transfermarkt kom ik met mijn verstand nog wel eens terug
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bij Vitesse denk ik dat ze wel slecht gaan beginnen, ze moeten echt aankopen doen en die passen niet direct in het elftal. Maar als je dan naar de laatste 8 wedstrijden van het seizoen kijkt zie ik ze ook niet meer dan 10 punten halen, dus een eindsprint zit er ook niet echt in, misschien wat meer met goede aankopen.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Waar het bij ons al jaren aan ontbrak was stabiliteit. Door het kampioenschap heb ik het idee dat er ontzettend veel vertrouwen binnen de club is ontstaan in alles wat we doen waardoor we op het veld ook stabieler over zullen acteren (en wedstrijden als Roda- en ADO-uit 'gewoon' winnen).
Wij gaan gewoon weer meedoen om het kampioenschap en geef ons een zeer goede kans op de titel. Twente idem. PSV ga ik absoluut niet afschrijven. Ik verbaasde mij erover dat iedereen opeens ging roepen na het verlies tegen Feyenoord hoe slecht PSV wel niet is. Het leek wel alsof ze compleet kansloos waren gedurende het hele seizoen terwijl ze toch mee hebben gedaan tot drie wedstrijden voor het einde. En dan lees ik dat PSV komende jaren in de subtop zal meedraaien. Volgens mij ken je PSV dan niet, die boeren komen altijd wel terug. Feyenoord nog even aanhalen. Ben benieuwd wat te verwachten, maar ik zie ze gewoon weer op dezelfde stek eindigen. Vind het maar een beperkt team wat het nogal hoog in de bol krijgt als ze weer eens een paar potjes winnnen. Ze moeten daar gewoon ff een keer normaal doen en hun plaats kennen, dan zal het op termijn wel weer goedkomen. Over de rest kan ik weinig zeggen. We gaan het zien. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Over Vitesse : Ik zit niet in de bestuurskamer van Vitesse en dus moet ik mijn mening opmaken via de media .
Als ik hoor van de Snor dat Vitesse 55 miljoen gaan inversteren in spelers , dan moet ik dat geloven wil ik hier nog meediscussieren . Maar goed .. gelukkig hebben we met Vitesse Zuid en Hendril, 2 insiders die er meer over weten . En EddY ? Het laatste gerucht wat ik hoorde over de salaris van Co was 2 mijloen per jaar , maar deze gerucht geloof ik totaal niet . Als ik het echte bedrag hoor dan hoor je het wel .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 19-06-11 om 11:08 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
jan , feb.. ? zeker niet ... Die tijden zijn voorbij ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik ga mee met de verwachtingen van onze eigenaar, komend seizoen spelen tussen plek 3 en 8.
Het ligt aan de nog komende aankopen bij welke plek ik ons dichter verwacht. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Alles zal vallen of staan met de transfer van Sigthorsson voor AZ, wij hebben geen goede spits achter de hand en die zal ook niet gekocht worden.
Dus met Kolbeinn durf ik nog steeds een top 4 te zeggen, zonder..... linker rijtje met een plaats 8 als dieptepunt __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Voor Heerenveen verwacht ik een wisselvallig seizoen. Er wordt komend seizoen noodgedwongen veel jeugd ingepast en dat heeft ook vaak zijn weerslag op het voetbal. Ene week thuis winnen van een topclub en de week erop bijvoorbeeld dik aan de broek bij De Graafschap. Qua transfers zal er vrij weinig gebeuren tenzij Beerens, Dost of Assaidi verkocht wordt. Uiteindelijk zweven we tussen plek 8 en 12 ga ik vanuit.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Dan wordt het in Heerenveen echt weer onrustig . Heerenveen onwaardig die 8-12 .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
In Heerenveen wordt het nooit onrustig, het publiek slikt daar heel veel. Wel funest als je echt topsport wil bedrijven, want dan moet je eigenlijk 'gecontroleerd' worden door een kritische achterban. (Iets waar het Feyenoord ook jarenlang aan heeft ontbroken)
Natuurlijk wordt er gezeikt, maar vooral op de trekker terug naar huus en op de fora. Maar er zal nooit eens een hoofdingang bestormd worden. Tsja, ik praat het niet goed, (nu ga ik het wel goed praten, let op -->) maar dat heb je soms wel nodig om even wat gedaan te krijgen. Heerenveen hoort ALTIJD top-8 te spelen. Dat ben je verplicht als je een stadion hebt waar 30.000 man in kunnen, vind ik. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik wil niet zeggen dat Ajax met gemak kampioen gaat worden. Ajax gaat gewoon meedoen om de titel. Net als PSV en FC Twente, AZ en misschien FC Groningen in mindere mate ook nog wel. Wat dat betreft verwacht ik dat het misschien nog wel spannender gaat worden dan dit jaar. Ik zie Ajax wél als de topfavoriet van de titel. De selectie was al goed en is nu versterkt met de beste speler van de eredivisie, van de eerste divisie en het grootste talent van het filliaal in Zuid-Afrika. Dat vind ik getuigen van prima beleid, waar je dus wel bij mag stellen dat je nu de grote favoriet voor de titel bent. Het gevaar daarvan is dat dát intern voor onrust gaat zorgen. Zeker met de Cruijff revolutie.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Ajax net zoals PSV en Twente gaat strijden om de titel. Ik dicht ze alle 3 even veel kansen toe, zeker als Twente Adriaanse kan aanstellen als coach. Alhoewel, strike that, ik denk dat PSV net iets minder kans maakt.
Laatst gewijzigd door Scorpie; 20-06-11 om 14:32 |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Maarja, niks is logisch. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Denk idd dat ajax als (top)favoriet aan de competitie gaat beginnen met Twente en PSV als naaste concurenten en daar weer achter AZ en Groningen...
Maar eerst de transferperiode maar eens afwachten, er kan nog zoveel gebeuren op dat gebied.. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Ik denk niet dat we die 8e plek kunnen claimen hoor.
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kijk, en met zo'n instelling ga je het niveau van FC Twente dus nooit meer halen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Leuke spits, maar niet een die er meteen zal staan. Ook niet eentje die de kwaliteiten bezit die Sigthorsson wel heeft vanwat ik gezien heb. Dus leveren we in op kwaliteit.
De gouden jaren onder Scheringa zijn weg, afgelopen jaar was uniek wat we gedaan hebben. Als we kunnen verdergaan met hoe we qua selectie zijn geeindigd is er niets aan de hand... We hebben juist laten zien dat door "nieuwe oplossingen" aan het begin van het seizoen te moeten invoegen we meteen maanden nodig hebben om op elkaar ingespeelt te raken... Falkenburg in de spits laten staan bijv, dan weer eens Kolbeinn proberen etc.. Verkoop van Moreno is direct op te vangen vind ik, Schaar=Viergever bijvoorbeeld, juist omdat hij bewezen heeft dat hij op die positie goed uit de voeten kan. We hebben (als KS weggaat) drie spitsen weg zien gaan, dat los je niet op met een Boymans... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Wat Twente betreft verwacht ik dat we weer meedoen om het kampioenschap. Verkochte spelers zullen weer vervangen worden, en ik denk eigenlijk dat we weer een stap voorwaarts zetten. Dynamischer team waarschijnlijk volgend seizoen, goede(imo beter dan MPH) trainer voor de groep, contacten met Beswick verder geïntensiveerd. Ik zie het weer helemaal zitten.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ajax wordt weer kampioen. Twente blijft lang bij maar kan het toch niet aan. PSV met Fredje Rutten is natuurlijk al helemaal kansloos.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Ik ben van mening dat het vertrek van ten Donkelaar Twente heeft gered . Naief ? Ach , ik was 17-18 .19 jaar : Ik weet het niet eens meer , maar wij zijn wel opstandelingen en ik verbaas me soms dat het bij andere clubs niet zo is . Als Twente in degradatienood is gaan wij echt ingrijpen . Dan maar degraderen met niemand aan het roer . Heerenveen ? Ik hou van die club en dat is opzich een slecht teken .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 20-06-11 om 22:05 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik zou kampioen willen worden, maar niet te makkelijk. Dus zoals dit jaar, schitterend. Er echt voor moeten vechten, flinke tegenstand krijgen. Worden die gasten alleen maar beter van. Ik kan me zelf de periode rond 1995 nog herinneren (ouwe lul), dat was op een gegeven moment ook best saai.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Is als supporter ook leuker .. denk ik . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|