![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Ik ga hem donderdag weer eens updaten. FC Utrecht is ook goed bezig.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Update met Strootman en Mertens toch al bij PSV.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Vitesse komt nu ook los.
Alleen zijn ze nog niet definitief. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Weer een kleine update gehad met onder meer Sigthorsson en Wijnaldum.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Excelsior
Nieuw: Samuel Scheimann (FC Den Bosch), Niels Vorthoren (FC Den Bosch), Mitchell te Vrede (Jong AZ), Roland Alberg (Jong AZ), Mick van Buren (Feyenoord), Jordy Deckers (Jong Ajax), Wesley de Ruiter (FC Utrecht), Darren Maatsen (Excelsior Maassluis), Michael Termijn (eigen gelederen), Erwin Nuytinck (RBC RIP), Kevin Jansen, Marley Berkvens, Daan Smith (allen Feyenoord), Jurgen Mattheij (eigen gelederen), Martijn de Vries (eigen gelederen) Vertrokken: Jordy Clasie (Feyenoord), Guyon Fernandez (Feyenoord), Miquel Nelom (Feyenoord), Ryan Koolwijk (NEC), Geert Arend Roorda (SC Heerenveen, was gehuurd), Cees Paauwe (Quick '20), Kaj Ramsteijn (Feyenoord), Shabir Isoufi (Feyenoord), Wouter Gudde (Excelsior Maassluis), Lex van Haeften (XerxesDZB), Nico Pellatz (ADO Den Haag, was gehuurd), Edwin de Graaf (Hibernian, was gehuurd), Marvin Zeegelaar (Ajax, was gehuurd), Benjamin Baltes (onbekend), Roland Bergkamp (Brighton, Engeland), Adnan Alisic (Debreceni VSC, Hongarije) Toevoegingen / wijzigingen vet __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
O.a. Altidore bij AZ toegevoegd.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
ADO Den Haag
Vertrokken: Lorenzo Pique, Mitchell Pique, Danny Buijs, Kubik, Bulykin , Bosschaart , Rankovic en Pellatz En nog een aantal jongere spelers waar ik niet op kan komen. Nieuw: Mulders, Chery, Hochner , de Vogel, Luksic, van Duinen, Beugelsdijk (Was verhuurd aan Dordrecht) __________________ The Hague Good Fellas |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Zal binnenkort weer een update van de OP doen. PSV is druk op de markt met het waarschijnlijke vertrek van Pieters en de komst van Tyton en Derijck. Ook zijn ze nog met een spits bezig: Matavz, Ecerton of toch El Hamdaoui.
Twente is nog steeds met Fer bezig. Verder is het vrij rustig in transferland. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Beerens zal richting AZ vertrekken, Assaidi staat ook in de belangstelling van veel clubs.
Wanneer 1 van deze twee spelers vertrekt, zal er een verdediger aangetrokken worden. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Utrecht gaat ook nog 1-2 spelers halen voor de transfermarkt sluit.
Verwacht een creatieve middenvelder en evt. een rechtsback. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ik zou het liefst Julien Gorius zien komen. (van KV Mechelen)
Maar goed, we gaan het meemaken. (of niet, en dan mogen Frans & Foeke weer wat uit komen leggen...) |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
Die wordt ook druk gescout door Twente. De transfer van Fer lijkt voor ons dichterbij te komen, dan is er ook bij ons nog behoefte aan een creatieve speler. En m.i. ook aan een snelle opbouwend vaardigere centrale verdediger.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
De enige site waar ik dat op heb gezien is transferboulevard.nl, en daar kan iedereen ''nieuws'' neerplanten.
Weet ook niet wat ik ervan moet vinden, heeft al 2 seizoenen niets gespeeld. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ajax zeg ik. Hebben echt spelers gehaald die slecht bezette posities opvullen en zijn ook allemaal versterkingen voor het elftal.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
Ajax koopt heel verstandig in idd. PSV zou ook nog kunnen, mits ze de verdediging en de spits goed invullen en zelf van wat spelers afraken. Dan hebben ze het hele elftal omgeturnd naar iets beters/talentvollers. Groningen doet het ook altijd goed trouwens.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
De deadline nadert. Zal er nog veel veranderen? Tijd om de balans op te maken (letterlijk
)
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Als PSV Matavz binnen haalt denk ik dat zij de winnaar zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
#71 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Vitesse doet toch ook wel erg goede zaken zeg. En kost allemaal niet zoveel. Beter beleid dan bij andere rijke clubs.
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
en Drost![]() ![]() dit niveau niet aan kunnen.
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Jordania is idd geen miljardair die het geld over de balk gooit zoals bij Chelsea, ManCity, Malaga ed. wel gebeurd.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Omdat Jordania zoveel geld ook niet heeft waarschijnlijk
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Dat zeg ik
![]()
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Oh dan las ik het verkeerd
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
No problem.
Als hij nog een ervaren centrale verdediger haalt, dan ben ik tevreden met de beste man. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Nou, zeg het maar. PSV, Vitesse en NEC...?
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
PSV, hands down.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Waarom?
Die verdediging vind ik nog altijd zeer matig. Verder moet nog maar eens blijken of al die bij elkaar gekochte individuen wel zo'n goed team gaan vormen. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
PSV heeft van de top 3 het meest ingekocht, maar ik denk dat de selecties van Twente en Ajax nog steeds beter zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
PSV heeft weliswaar het meest gekocht en geinvesteerd, maar de vraag is of ze de juiste versterkingen op de juiste plaatsen hebben gehaald. Ik denk dat ze offensief gezien veruit het beste zijn, maar defensief zijn ze matig.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
#85 |
|
NEC heeft ook best aardig ingekocht. Maar lijkt weinig visie achter te zitten. In plaats van gerichte aankopen vind ik dat ze vooral voor de 'buitenkansjes' zijn gegaan
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Psv heeft een hoop kwaliteit ingekocht.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
PSV en Nec hebben denk ik het best ingekocht.
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
PSV heeft veel individuele klasse ingekocht, maar wat minder gelet op noodzakelijke posities en hoe spelers die posities het beste kunnen invullen om als elftal het beste te renderen (zowel balbezit als balverlies).
Feyenoord heeft het in hun situatie ook niet gek gedaan eigenlijk. Vitesse beter dan verwacht, maar nog altijd kwetsbaar. En gek genoeg heeft AZ met Beerens en Altidore (vooralsnog) een goede zet gedaan, had ik niet verwacht. Ajax heeft vooral met Boerrigter en Sigthorsson 2 goede aankopen gedaan, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Prima versterkingen voor de selectie, die nu aardig breed is. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Welke club koopt het beste in [Editie 11/12]
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|