![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Michel Preud'homme is weg. Genoemde namen: Koeman, Adriaanse, Rijkaard, Van Basten.. Tja, wie niet eigenlijk? Dus. Wie zal het worden..
![]() Zeg het maar, jongens. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Oh dat is hij nog echt, ik dacht even dat je Jack van Gelder had
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
Co!
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
hup co
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Adriaanse zou wel echt een mooie opvolger zijn, al durf ik me er niet aan te wagen of hij ook echt bij de club FC Twente gaat passen.
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Co mag van mij
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Ik hoop zelf nog steeds op een manager, die de assistenten het leeuwendeel van het werk laat doen. Ik vraag me bijv. af of Adriaanse een boodschap heeft aan pakweg Bill Beswick.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
De helft van het ontvangen geld voor Theo gaat dus naar Co
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik weet dat die man een geldslobber is en hij is ook geen Wenger type , maar 1 ding weet ik wel .
Hij is een toptrainer en vooraf ben ik blij als hij het wordt . Achteraf weet je het namelijk nooit ... Hup Co en Jopie ! Sla de handen ineen .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nou , Jordania wil Lous van Gaal hebben .. Met het hele geld van Theo kun je van Gaal nog niet betalen ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Maar Louis is een must om Vitesse echt te laten leven . Iemand anders zou ik echt niet weten . We zullen het zien . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Co die ooit eens zijn spelers na een slechte wedstrijd terug naar de club liet lopen.
Hahahaha. Ben benieuwd of het echt doorgaat. Hij werd ook aan AZ gelinkt na Advocaat, salaris was ok etc. 2x een gesprek gehad. Pats een zandbak met meer geld kwam en weg was ie |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Met Co als trainer ga je er als Twente zijnde volgens mij alleen maar op vooruit ten opzichte van Preud Homme
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Al nieuws? Is Ferrer al gepolst?
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Co zou mooi zijn.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Het is al rond volgens de insiders, wie het is willen of mogen ze niet zeggen.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dus toch Frenk Rijkaard
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Potverdrie .. ik weet dat sommigen forumgangers bij Twente online het al zeker weten wie het wordt , en ik denk ook dat zij heel dicht bij het vuur staan , maar ik heb zo 'n vermoeden dat men zo dicht staat bij Twente dat men zwijgrecht heeft ...
Morgen zullen we het zeker weten .. Nog 1 nachtje slapen .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Anderson
Rijkaard's middelste naam is wel Edmundo, klinkt ook Braziliaans natuurlijk .Verder wordt Rijkaard ook nadrukkelijk met Atl. Bilbao in verband gebracht, ook een schitterende club natuurlijk. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Co, Rijkaard, Schreuder. 1 van die 3.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
van Basten geef ik toch nog 15% kans
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Het lijkt vrijwel zeker Co te worden.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het wordt Adriaanse. Zijn aan het onderhandelen over de laatste details (Adriaanse en zijn rol in de organisatie buiten coach om).
Gemeld door Dirty Harry op Twente.net (DH heeft meermaals bewezen betrouwbaar te zijn) __________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
![]() Welkom Co!! __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wel netjes. Wordt er al wat gezegd over z'n salaris?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Voor mij is Twente met Co favoriet voor de titel. Al hangt het er wel een beetje vanaf welke middenvelder ze halen.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dan onderschat je FdB echt.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Hij was weer betrouwbaar .. Wel lekker als je insiders hebt .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 17-06-11 om 16:08 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Als je dat wilt weten dan kom ik er wel achter .
Dat komt vast wel een keer langs op het Twente forum .. Ik beloof je : Ik zal het onthouden .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jammer dat Van Gaal weg is uit Nederland. Had leuk kunnen zijn met de persconferenties.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Onderhandelingen zijn nog steeds bezig en dus is niets zeker . Helemaal in de voetbalwereld .
Wij zijn er wel heeeeeeel dichtbij .. Ik hoop het .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wel opvallend trouwens dat er alleen namen genoemd worden met een Ajax-verleden.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mwa, ik vind de genoemde namen niet zo passen bij Twente. Had eerder een type als Huub Stevens verwacht.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Huub Stevens,
. . .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
PSV Eindhoven!
|
Hij spreekt wel vloeiend duits.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|