![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() 1ste speelronde 5 augustus Excelsior-Feyenoord 6 augustus VVV-Venlo-FC Utrecht SC Heerenveen-NEC RKC Waalwijk-Heracles Almelo Roda JC Kerkrade-FC Groningen 7 augustus De Graafschap-Ajax ADO Den Haag-Vitesse AZ-PSV NAC Breda -FC Twente http://bin617-01.website-voetbal.nl/...en%2011-12.pdf - zal het goeie schema hierin verwerken- Interessante speeldata : - zondag 18 september 2011 PSV - Ajax - zaterdag 24 september 2011 Ajax - FC Twente - zondag 23 oktober 2011 Ajax - Feyenoord - zaterdag 29 oktober 2011 FC Twente - PSV - zondag 29 januari 2012 Feyenoord - Ajax - zondag 4 maart 2012 PSV - FC Twente - zondag 25 maart 2012 Ajax - PSV - zondag 29 april 2012 FC Twente - Ajax per club : Vitesse : Spoiler
Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 17-06-11 om 01:15 __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mmmm dan mis ik Ajax-NAC. Valt mee
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mispoes, Nec speelt de eerste ronde niet thuis.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lekkere wedstrijden voor Ajax om mee te beginnen. Beter dan Groningen uit.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
ADO-Feyenoord al speelronde 2
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wtf.. Geen Ajax in de eerste speelronde.. Heracles thuis terwijl het niet -13 is?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lekker rustig beginnen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Utrecht en Twente ook een lekker begin
.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wellicht wordt die wedstrijd later gespeeld en hebben die 2 clubs langer vakantie ? is dat vorig jaar ook niet gebeurd met NEC - FC Utrecht ? je weet het nooit bij de KNVB.
daarbij zijn er elk jaar wel tig schema's en klopt de helft er niet van. daarom ook maar ff bijgezet onder voorbehoud , vrijdag weten we in iedergeval meer.... __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ach, dan heb ik de 1e ruzie met m'n vrouw in het seizoen tenminste snel gehad
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lekker is dat.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Twente gelijk 2 pittige potten zeg
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
ach, het duurt nog 2 maanden
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Waar heb je dat schema eigenlijk vandaan?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hmm, voor het eerst sinds onze rentree in de Eredivisie geen thuiswedstrijd als eerst ewedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Zijn er ergens op specifieke clubfora al schema's opgedoken? Vaak zit daar ook wel goede info en op die manier valt de puzzel wellicht compleet te maken. Vorig jaar stonden op nieuwssites zelfs verkeerde schema's.
VI maakte in de uitgave van vorige week overigens melding van een mogelijke klassieker op de tweede speeldag. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Weet niet waar dit weg komt maar dit lijkt me niet. Twente en Heracles spelen (bijna) nooit tegelijk thuis. Bovendien heeft Twente aangegeven de eerste twee wedstrijden uit te willen spelen wegens de verbouwing en heeft daar volgens mij toestemming voor gekregen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zou een prima competitiestart zijn. Maar kan me herinneren dat de eerste competitieronde vorig jaar/twee jaar geleden die begon op een Vitesse-forum ook niet klopte?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zelfs de eerste twee thuiswedstrijden: Omroep Gelderland - nieuwsartikel - KNVB komt Nijmegen tegemoet om NEC
Schema in de OP kan dus de prullenbak in. __________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik ben benieuwd...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Dos 37 klopt idd Twente en Heracles spelen nooit tegelijk thuis dus ik hecht weing waarde aan dit speelschema
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
even verder gezocht waar het vandaan kwam , maar blijkbaar komt het van adofans die hebben er nu ADO - NEC van gemaakt als 1ste wedstrijd.
Speelschema competitie 2011-2012 __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Oh ADOfans heeft er maar 'effe' ADO-NEC van gemaakt
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoe betrouwbaar zal dit zijn? Dat NEC twee keer uit speelt hoeft toch niet te betekenen dat ADO meteen aan het begin van het seizoen twee keer achter elkaar thuis speelt? Bijna overal stond eerst NEC-ADO en staat bij de meeste sites nog steeds, toen hadden sommige 'het maar' omgedraaid. Dit is overigens eerste keer in jaren dat er niet veel uitgelekt is geloof ik, zo twee dagen voor ze het de clubs bekend maken.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
NAC uit voor ons dus
Ondanks de viskom mooiste moment ooit daar beleefd. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Interessante speeldata voor Ajax:
- zondag 18 september 2011 PSV - Ajax - zaterdag 24 september 2011 Ajax - FC Twente - zondag 23 oktober 2011 Ajax - Feyenoord - zaterdag 29 oktober 2011 FC Twente - PSV - zondag 29 januari 2012 Feyenoord - Ajax - zondag 4 maart 2012 PSV - FC Twente - zondag 25 maart 2012 Ajax - PSV - zondag 29 april 2012 FC Twente - Ajax __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Op mijn verjaardag 16 okt. de derby in Nijmegen
![]() zondag 7 augustus 2011 ADO Den Haag Vitesse zaterdag 13 augustus 2011 Vitesse VVV-Venlo zaterdag 20 augustus 2011 Vitesse FC Utrecht vrijdag 26 augustus 2011 Ajax - Vitesse zaterdag 10 september 2011 AZ Vitesse zaterdag 17 september 2011 Vitesse Roda JC zondag 25 september 2011 Excelsior Vitesse zaterdag 1 oktober 2011 Vitesse sc Heerenveen zondag 16 oktober 2011 N.E.C. Vitesse zondag 23 oktober 2011 Vitesse PSV zondag 30 oktober 2011 De Graafschap Vitesse zaterdag 5 november 2011 NAC Breda Vitesse zondag 20 november 2011 Vitesse Feyenoord zondag 27 november 2011 FC Twente Vitesse zondag 4 december 2011 Vitesse RKC Waalwijk zondag 11 december 2011 Vitesse FC Groningen zaterdag 17 december 2011 Heracles Almelo -winterstop- zondag 22 januari 2012 Vitesse N.E.C. vrijdag 27 januari 2012 PSV Vitesse zaterdag 4 februari 2012 Vitesse NAC Breda zondag 12 februari 2012 Feyenoord Vitesse zaterdag 18 februari 2012 Vitesse FC Twente vrijdag 24 februari 2012 RKC Waalwijk Vitesse zondag 4 maart 2012 Vitesse De Graafschap zondag 11 maart 2012 FC Groningen Vitesse vrijdag 16 maart 2012 Vitesse Heracles Almelo zondag 25 maart 2012 Roda JC Vitesse zondag 1 april 2012 Vitesse AZ donderdag 12 april 2012 VVV-Venlo Vitesse zondag 15 april 2012 Vitesse ADO Den Haag zaterdag 21 april 2012 sc Heerenveen Vitesse zaterdag 28 april 2012 Vitesse Excelsior woensdag 2 mei 2012 FC Utrecht Vitesse zondag 6 mei 2012 Vitesse Ajax Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 17-06-11 om 00:53 __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kan ik 3 februari bij jou slapen Den?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Feyenoord
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
De huidige top 3 die op de laatste speeldag uit spelen. Das wel jammer
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Das mooi, Twente na een wedstrijd op plaats 18.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heerenveen in de eerste 5 wedstrijden tegen Ajax, Twente, Feyenoord en Groningen. Fucking hell.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
AZ komt er ook niet echt gunstig uit in het begin.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Als ik het speelschema zo zie, dan denk ik dat NEC mee kan doen voor de plaatsen 1 t/m 18.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
In ieder geval zeer gunstig dat Twente - Ajax dit jaar in speelronde 32 is.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Speelronde 33 is doordeweeks
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Die is in de schoolvakantie, dan mag je vast langer opblijven. Speelronde 29 daarentegen zal wat lastiger worden...
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gelukkig geen bekerfinale tussen speelronde 33 en 34
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Die valt tussen speelronde 28 en 29.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nee, da's wel beter inderdaad. Nu wordft-ie wel onwijs vroeg gespeeld trouwens.
Verder benieuwd hoeveel punten Ajax vernaggeld in december tegen Excelsior, ADO en RKC. .
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dan heeft Vitesse de beker al in april
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Feyenoord uit precies dezelfde kritiek en terecht. Voor zowel supporters als spelers een vervelende aanvangstijd.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
speelschema seizoen 2011/2012
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |