![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Vandaag het definitieve schema.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Vrijdagavondpot gaat van 20:45 naar 20:00 trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
#54 |
|
En ook geen wedstrijd meer om 18:45? Vind ik wel jammer maar voor de supporters is het natuurlijk een vreselijke graftijd.
Edit: Oow dit gaat over de eredivisie wedstrijden om 20:45 my bad.
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Dus gewoon: Vrijdag 20.00u Zaterdag 18.45u, 19.45u en 20.45u Zondag 12.30u, 14.30u en 16.30u Jupiler League is voortaan altijd op 20:00 |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Eerste divisie is ook alles weer om 20.00
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ja dat is leuk voor de naar het stadion gaande supporters van de jupiler league, ik als diehard TV kijkende jupiler league fan zie nou bijna geen wedstrijden meer.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
EL2
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Zaterdag zijn de tijden 19:00, 20:00 en 21:00 (!)
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
#61 |
|
Laatst gewijzigd door rompompom; 23-06-11 om 15:36 |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Blijkbaar niet...
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ik zie nu in de JL opeens ook wedstrijden die om 19.00 uur beginnen, terwijl vorige week nog groots werd verkondigd dat alles om 20.00 uur zou zijn. De KNVB, je beste vriend...
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Volgens mij is dat niet gezegd hoor? Wel dat de meeste wedstrijden om 20:00 zouden beginnen, maar dat 19:00 of 21:00 ook kon.
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
Vrijdagmiddag presenteert de KNVB aan alle BVO's het concept competitieprogramma betaald voetbal 2011-2012. Daar zal bekend gemaakt worden dat vanaf komend seizoen alle wedstrijden op vrijdag- en maandagavond om 20.00 uur gespeeld worden. De live-wedstrijden op Eredivisie Live zullen hierdoor ook naar 20.00 uur verplaatsen. |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Hmm, in deze post staat een quote waarin ook 19:00 en 21:00 worden genoemd. Toegegeven, het ziet er daar wel erg op-het-laatste-moment-er-in-geplakt uit, maar toch (laatste alinea, focus op competitie).
speelschema seizoen 2011/2012 Edit: staat ook hier dat stukje: http://www.knvb.nl/nieuws/14727/spor...redivisie-ooit |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Vitesse moet op vrijdag naar Ajax en PSV toe
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Elke week een half 5 wedstrijd vind ik wel aardig , mocht er niks intersants bezig zijn in Duitsland of Engeland
![]() Vrijdagavond om 8 uur zullen er wel weer aardig wat woordenwisselingen zijn en gevechten om de bedieding met die huismoeders die GTST willen zien. Uit heb ik er geen problemen mee , uitvak van PSV is toch ruk en de Arena heb ik persoonlijk wel gezien. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Haha, als je moeder de baas is over de afstandsbediening heb je een paar problemen. A) je woont nog thuis, B) de afstandsbediening is niet in handen van De Man. (Vader, broer, jezelf.)
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
speelschema seizoen 2011/2012
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|