![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |||
Voor kleine landen als Nederland is dat geen gezonde situatie en een teken van een competitie in verval.
|
||||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Dat zie ik dan op den duur ook wel gebeuren.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
In een aantal belangrijke opzichten zijn ze Engeland ook al voorbij, de bottleneck zit in de veel lagere televisiegelden, nationaal maar vooral ook internationaal. Waarom de Bundesliga nationaal minder aan tv verdient dan de PL is me trouwens een groot raadsel, Duitsland is een voetballand en heeft veel meer inwoners dan Engeland, wat dat betreft doen ze echt iets verkeerd.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Duitsland heeft ook een geweldige vooruitstrevende jeugdopleiding.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Ik denk dat de lagere televisiegelden de sleutel is in de vraag waarom het nog niet zo'n hyper-commerciële, verpeste zooi is met slechts een paar big money clubs die mee kunnen doen om de prijzen. Vooral zo houden, die lagere tv-gelden. Sky klaagt steen en been dat de Duitsers niet bereid zijn om te betalen voor voetbalbeelden, mooi zo! Prachtig!
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Menno
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Nederland heeft niet veel grote steden, maar de uitdagers van de traditionele top-3 zijn ook meer clubs die zich identificeren met een hele regio/provincie in plaats van slechts één stad. |
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Kick. Ondanks dat het kampioenschap beslist lijkt is het natuurlijk in de top 2t/m6 super spannend.
Eredivisie
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Nederlands voetbal
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Zowel
als Leuk voetbal, absoluut. Maar dat dit Ajax kampioen wordt, zegt eigenlijk alles. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Ach ja we kunnen blijven klagen (zal ik ook altijd blijven doen als het Ajax betreft), maar als je nagaat dat het voetbal in z'n algemeenheid gewoon een stuk slechter is geworden de laatste jaren, dan mogen we best blij zijn op onze competitie. Attractief, spannend, beleving. Prima toch?
TROTS __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Goeie kick. Lekker een kampioen van de armoede, dikke fuck, we hebben een geweldige competitie
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Kampioen van de armoede
.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Alsof jij daar ene biet om geeft.
Uiteindelijk is de competitie een stuk leuker en spannender en heeft Ajax het ook nog eens helemaal zelf gedaan door wel steeds te winnen waar de rest faalde. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Mwoa, momenteel gewoon goed tot heel goed voetbal en al 10 wedstrijden op rij gewonnen. Ik weet niet of dat kampioen van de armoede is, zou kunnen.
Dat Ajax in deze situatie en met dit materiaal 2x op rij de titel pakt is een prestatie op zich. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Was gewoon een gebbetje mensen.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ik zie liever dit, dan de nummer 3 na 33 wedstrijden op 33 punten achterstand van de nummer 1.
Duitsland en Frankrijk hebben de laatste jaren ook een heerlijke spannende competitie - naar 2 kanten toe, kop en staart - maar de Franse competitie is echt veel minder leuk om te kijken qua type voetbal. En zo lang er veel Nederlanders doorstromen naar grote clubs en daarmee lekker meeballen in de CL, is het prima zo. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Eens met DIGGER. Laat ons maar gewoon dat leuke, kleine opleidingsland bij uitstek blijven. Niet altijd goed, wel zeer leuk en spannend.
Als we het slim aanpakken kunnen we er nog meer uit gaan halen denk ik. Voetbal in Europa is momenteel een beetje een zooitje. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Nee, tuurlijk niet. Moet er alleen maar om lachen.
Ik zou het namelijk wel verdiend vinden als de club met de meeste overwinningen, minste nederlagen, beste doelsaldo, meeste doelpunten en de huidige reeks van tien overwinningen op rij, kampioen wordt. Tegen de zes clubs die in de race zijn/waren, heeft Ajax tot op heden alleen verloren van Feyenoord. PSV verliest van de hele top vier, Heerenveen heeft tig keer met 5-X op de broek gekregen en AZ en Feyenoord hebben meer verloren tegen de concurrentie. Dus. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Je hebt in potentie 4-5 teams die om de titel kunnen strijden met Ajax, PSV, Twente, Feyenoord en misschien AZ.
Daarachter nog een subtop met Vitesse, Roda, Heerenveen en in potentie FC Utrecht en FC Groningen en dan kom je nog ergens. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Hoezo in potentie? Er strijden dit jaar 6 teams om de titel en AZ is al eens kampioen geweest.
|
|
|
|
|
|
#124 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
#126 | |
. Dat waren namelijk allemaal geen ploegen waarvan men het dikgedrukte zou zeggen.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Het zijn uitersten he, die kom je beide zelden tegen, zowel een geweldig elftal dat echt een plek in de geschiedenis krijgt, als een echte kampioen van de armoede. Ik denk echter dat Ajax dichter bij dat laatste dan het 1e zit dit seizoen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Klopt, zoals wel meerdere teams afgelopen jaren.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Feyenoord en Heerenveen zijn pas dit jaar titelkandidaten (al valt dat ook nog mee, volgens mij hebben beiden teams niet echt dicht op de nummer 1 gestaan). Ben het met je eens dat dit jaar 6 teams meestrijden om de titel, maar om echt topteams genoemd te worden moet dat eerst meerdere jaren gebeuren naar mijn mening. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hoera voor de Nederlandse competitie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|