![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Omdat je in het verkeerde topic zit
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
ojaaaaaaaaaaaaaa
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Waar is het feestje hier is het feestje. Lekker denk niet genoeg maat wel genot
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Wat een uitslagen weer, twee keer 3-3 en twee keer 2-1 in de slotfase.
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Een 3-0 voorsprong weggeven
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Zulke mooie kansen tegen VVV. Bijna niks weggeven en toch met 1-2 verliezen is behoorlijk zuur. VVV want het allemaal prima, die gingen voor 0-0 en stelen toch een overwinning, die lachen zich rot.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Volendam
![]() Jammer. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
keurig. Wanprestatie natuurlijk. al zou het wel mooi zijn om je te handhaven zonder ook maar meer dan een helft op fatsoenlijk niveau te hebben gespeeld..
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Heb eigenlijk liever dat Volendam gewoon in de Juup blijft, wil er volgend seizoen nu eindelijk es een leuk dagje Volendam van gaan maken met de uitwedstrijd!
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Volendam viel mij ook positief mee. Fel in de duels, veel kansen. Je had VVV gewoon moeten afslachten. Maar met met dat 'had' en 'als' schiet je weinig op. Hoogstens nog een kleine beetje vertrouwen richting de returnt. |
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Nu moet je twee keer scoren in Venlo, hele kleine kans maar goed niet helemaal onmogelijk. Heb alleen de eerste helft helemaal kunnen zien, daarna ging ik zelf naar Den Haag. Volendam had gewoon al in de 3e minuut voor moeten staan, daarna ook nog voldoende kansen gekregen. En dan uit zo'n kutcorner een kutblunder waar de 0-1 uit valt
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Laatst gewijzigd door TR; 20-05-11 om 10:46 |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Ik zet in op Zwolle en Excelsior.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Zou wel mooi zijn om toch nog verdiend te promoveren. Mooi feest zal het worden, mocht het gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Denk dat VVV en Excelsior het gewoon redden eigenlijks.
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ik vrees het ook vooral Excelsior vrees ik met hun kut veld
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Dat veld is echt niet normaal inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Te veel zwarte korrels inderdaad, dan kunnen ze het veld langer houden zonder te vervangen maar die bal stuitert daardoor nog anders/meer dan normaal op een kunstgrasveld. Ook een heel klein veld.. tja
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Eigenlijk is het schandalig dat het veld van Excelsior goedgekeurd wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Excelsior moet erin blijven joh... Heerlijke uitwedstrijd
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
Nee, doe mij maar Helmond Sport.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Ik ben bijna dood gegaan in Helmond.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
De politie bij Excelsior was de chillste die ik heb meegemaakt...
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Ik heb ook niet zulke goede ervaring met politie bij Excelsior. Nou is het ook wel zo dat het er meestal wel om gaat met Excelsior-Graafschap. Misschien dat de politie daardoor meer opgefokt is....
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Neuh, de Rotterdamse politie is gewoon altijd opgefokt. Ook als het nergens om gaat.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
Vond zelf Excelsior een van de meest relaxe uitwedstrijden van de afgelopen jaren. Ik denk trouwens dat zij en VVV het gewoon gaan redden.
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Ik heb niet echt een voorkeur tegen Zwolle en VVV, maar ik hoop puur dat Zwolle wint omdat ik vind dat als je voorlaatste wordt je het niet verdient om je te handhaven.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Hoewel we de laatste jaren steeds punten tegen ze verspelen en ze een lelijk kutveld hebben, hoop ik dat Excelsior er wel in blijft, omdat dat ten minste een EV wedstrijd is. VVV of Zwolle zal komend seizoen toch een autocombi opleveren, dus dan maar liever Zwolle, dat is beter te doen voor mij.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#135 |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Schorriemorriedorp bij uitstek.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Ik ken toevallig een paar chicks uit Helmond, daar is weinig mis mee.
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Sharona, Samantha, Tiffany, Priscilla... niks mis mee.
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Somaliërs, que?
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Wonen in Rotterdam ook blanke mensen dan?
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Mijn god Helmond, wat was dit slecht.
![]() Jammer dat Den Bosch even een paar minuten stond de slapen in de eerste wedstrijd tegen Excelsior. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Geen nieuwe clubs
|
|
|