![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Opdat ze nooit meer terugkeren.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hopelijk tot nooit meer ziens.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Almere Shitty.
Ik zal ze wel een beetje missen. Toch een satelliet-stad van Amsterdam. __________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Daaag
![]() Zal jullie niet missen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Almere City : Ik zag dat hun laatste thuiswedstrijd uitverkocht was met 3000 man en dat betekent toch dat ze supporters hebben en daarom zwaai ik Almere Cty uit zonder een voor of een tegengevoel .
Ik heb er werkelijk helemaal niets mee . Ik ben totaal leeg wat Almere City betreft en had liever gehad dat Haarlem er nog inzat .. Ik vind geschiedenis belangrijk en dat maakt voor mij het gevoel of ik iets heb met een club of niet . Geschiedenis bij Almere City is blanco volgens mij .. Dit is alles wat ik kon vinden "Laten we eerlijk zijn . Er moet nog geschiedenis geschreven worden begonnen en spelen nu al geen betaald voetbal meer . Almere City FC in het seizoen 2010/11Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Ga naar: navigatie, zoeken Almere City FC Naam Almere City FC Bijnaam De Zwarte Schapen Opgericht 14 september 2001 (onder de naam FC Omniworld) Stadion Mitsubishi Forklift-Stadion Almere Capaciteit 3.000 (2.500 zitplaatsen) Voorzitter René ter Borgh Alg. directeur Rien Timmer Trainer Henk Wisman Hoofdsponsor Vacant Begroting € 2,5 miljoen[1] Competitie Jupiler League Thuiskleuren Uitkleuren Portaal Voetbal Almere City FC, voorheen FC Omniworld, is een Nederlandse voetbalclub opgericht op 14 september 2001, die vanaf 2005 betaald voetbal speelt in Almere. De vereniging is onderdeel van de omnisportvereniging Omniworld. De betaald voetbalafdeling neemt in het seizoen 2010/11 voor het eerst deel onder de naam Almere City FC in de Jupiler League, dit wordt het zesde opeenvolgende seizoen in de Eerste divisie. In de het toernooi om de KNVB beker stroomde de club in de derde ronde in. Hierin werd het uitgeschakeld door eerstedivisionist RKC Waalwijk. Laatst gewijzigd door tjekkie; 07-05-11 om 12:39 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Helaas. Vriend van me werkt daar, zuur voor hem. Overigens hadden ze voor zover ik weet alles voor volgend jaar al begroot op Topklasse niveau
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Doei club zonder:
- fatsoenlijke naam - echte supporters - echt veld - veel 'eigen' spelers - iets __________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Loves C, R en M
|
Het is een complot. De politie wilde 1312 niet meer in de competitie
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#10 |
|
wel jammer voor dick de boer
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
En voor Priester
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik zal ze missen met heel mijn hart.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Veel succes tegen de treffers/achilles/argon/Lienden/Quick!
Met een beetje geluk wisselen we van competitie (morgen hopelijk feestje aan de Hescheweg!!) en mogen we weer lekker op de vrijdagavond zitten vloeken/tieren/schelden op die rooie!! Overigens wel jammer voor ze, maar ja 't is niet anders. Ik denk niet dat er héél veel andere clubs rouwig om zijn. Laatst gewijzigd door kalehein; 07-05-11 om 20:47 __________________ Uit gouden korenaren schiep God de Ossenaren,
en van het restant, de rest van het land. Eens TOP-Oss, altijd TOP-Oss! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wij hoeven niet naar Almere, dat scheelt.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nu gaan ze richting de klasse waar ze horen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
FC Oss is anders hard bezig het voor zichzelf te verneuken dus afscheid zou ik nog niet nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hup Holland!
|
Wat als RBC failliet gaat. Mag Almere City er dan alsnog in blijven?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tot nooit meer ziens.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Ik heb allemaal het voorgevoel dat Almere City volgend jaar gewoon in de eerste divisie speelt. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hup Holland!
|
Als ze na 1 juli failliet gaan spelen we volgend jaar met 17 clubs in de JL?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nu definitief houdoe.
![]() Tot nooit meer ziens. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Almere City in de wachtkamer
ROOSENDAAL - Almere City FC moet nog maar afwachten of het komend seizoen terugkeert in de Jupiler League. De club degradeerde uit het betaalde voetbal, maar mag door het faillissement van RBC Roosendaal hopen op een terugkeer. De Brabantse club heeft echter nog een formele beroepsperiode van acht dagen. Pas na die termijn beslist het bestuur betaald voetbal over de vrijgekomen positie in de eerste divisie, zo liet een woordvoerster van de KNVB donderdag weten. Vorig seizoen ontliep BV Veendam in die beroepsperiode op miraculeuze wijze een faillissement. Advocaat Hans van Oijen van RBC sprak woensdag echter al de verwachting uit dat dat in Roosendaal niet zal lukken. Snel besluit Bij een definitief faillissement raakt RBC de licentie kwijt en moet het bestuur betaald voetbal met de sectie amateurvoetbal beslissen over een terugkeer van Almere. Het bestuur betaald voetbal komt op zijn vroegst woensdag bijeen. Er is de KNVB veel aan gelegen om snel een besluit te nemen. De voetbalbond presenteert volgende week vrijdag het competitieprogramma voor komend seizoen. Er bestaat een kans dat de Jupiler League met zeventien clubs verder gaat. In dat scenario moet Almere verder in de Topklasse. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Welkom terug
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ohja, daarom wilde ik dat RBC het zou redden..
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hopelijk worden ze als nog niet toegelaten, ik beaam een JL van 16 clubs.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Dus dan krijg je 17... __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ze kunnen de naam beter weer aanpassen.
In: Boomerang City FC ofzo __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#32 |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Almere City
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Onkruid.....
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bevestigd door de KNVB, officieel in de Juup volgend jaar. Jeej.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Boeien, ik kijk toch geen Jupiler league.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hup Holland!
|
Welkom terug. Moet zeggen dat ik het niet eens zo erg vind. Almere City was één van de weinige clubs die met redelijk wat supporters richting Leeuwarden kwam. Zorgt toch altijd voor een wat leukere/betere sfeer vind ik persoonlijk.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Loves C, R en M
|
Alleen al vanwege postcode 1312 horen ze er in
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dit is wel een feitje dat in de geschiedenisboeken komt. Gedagredeerd, maar toch weer niet. Dat is weinig andere clubs gelukt.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Inderdaad. Weinig dingen zo grappig als de Jupiler League.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
"Gedagredeerd". Schitterend woord.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ja, Selinus, dat verzin ik zo even.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dag redeneren
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hilversum heeft nog met 2 wedstrijden extra omzet gedraaid
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
De halve finale tegen Blauw Geel '38 was wel van belang. Als ze die hadden verloren, was de ploeg gedegradeerd. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
finale: helft van het entreegeld
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ja, maar die halve finale is geen extra duel, want die wedstrijd moesten ze als nummer dertien van de Topklasse hoe dan ook spelen. Alleen die finale was uiteindelijk om niets.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Zwaai hier Almere City FC uit.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|