![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
In de spits staat een artikel over de planning van de bekerfinale, daarin zegt de KNVB dat zolang er playoff voetbal is de finale niet meer als afsluiting gespeeld wordt. Volgend seizoen is het zelfs zo dat de finale op paaszondag gespeeld gaat worden omdat er anders op koninginnedag een competitieronde zou zijn.
Wat doet dit voor de waarde van beker? Leuker, beter? Een subtopper die in de finale staat en dan al europees voetbal heeft, kan ook weer van invloed zijn op de resterende 5 wedstrijden.... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Die zijn nu 1 wedstrijd klaar... Maar straks is Groningen al 5 wedstrijden voor het einde van de competitie al zeker van een Europees ticket; dan maakt het geen reet uit of ze 4e, 5e, 6e of 7e worden. Kan je direct met vakantie. Het is toch anders.
Maar dat de PO's anders moeten is wel duidelijk... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hoe de verdeling is weet ik niet uit mijn hoofd, maar er zit natuurlijk wel verschil in het aantal voorrondes wat je moet spelen per UEFA-plek. Grote kans dat de subtopper nog voor een betere plek kan strijden.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volgend jaar is het toch 29 april, die zondag?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ach de beker.. clubs als PSV en Ajax geven echt bijzonder weinig om de beker. Het is een hoofdprijs voor de subtop, jammer genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
http://digi.spitsnet.nl/2011-05-03/d...d/magazine.pdf - laatste pagina, onderaan. 8 april.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hup Holland!
|
Silenus doelt er denk ik op dat Koninginnedag volgend jaar niet in het weekend valt.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Schrikkeljaar, dus Q'day is op maandag.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja dus kan er toch gewoon gespeeld worden op 29 april? Dat bedoel ik.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Precies, de OP suggereert dat er anders competitie op koninginnedag zou zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Is het seizoen volgend jaar niet gewoon eerder afgelopen ivm met het EK?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Had er iemand eigenlijk nog behoefte aan de beker gehad als 15 mei en gisteren omgedraaid waren? Nu was er enorm veel belangstelling voor de beker, ik denk dat als het kampioenschap gisteren gespeeld was, de beker véél minder belangrijk was geweest.
Heeft uiteraard ook met de deelnemende teams te maken, als de finale Roda -ADO was geweest was het een ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Denk dat je daar wel gelijk in hebt. Maar het zegt natuurlijk ook wel wat over hoe de KNVB de beker 'waardeert'. Ze willen een beetje af van het 'tweederangs-prijs' imago, maak er dan ook gewoon de afsltuiting van het seizoen van.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Nu iets meer, maar ook vrij weinig. De Clash moet nog komen, dit was een lekkere spannende opwarmer. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De bekerfinale nooit meer als toetje: in 2012 op 8 april!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|