![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Willem II
![]() ![]() Het beste volgend jaar in de bierdivisie. Laatst gewijzigd door Nico; 01-05-11 om 16:41 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Willem 2(e niveau)
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Oké doei.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tot ziens! Succes in de bierleague!
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dag Nico.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik wens Swinkels verdere degradatie toe, mag dat ook?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat mag, maar ik denk dat Swinkels wel weer een cluppie in de Eredivisie vindt.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
De groeten, zal ze niet missen
![]() Al heb ik nog minder met RKC die er voor terug gaan komen
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik neem er maar 1 op..
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Welkom WillemII. En laat die azijnzeikers maar zeuren, de Jupiler is helemaal niet zo erg! Lekker veel wedstrijden op eigen vervoer en de echte voetballiefhebber vindt het geen straf om naar Cambuur, Eagles, Sparta, Volendam, MVV en Fortuna te moeten!
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jammer, maar het zat er al wat jaartjes aan te komen. Hopen op een snelle terugkeer.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zat er al 2/3 jaar aan te komen. Was ook wel te verwachten. Succes!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat het nog zo lang heeft geduurd.
Met zo'n bijeengeraapt zootje verdien je het ook niet om in de Eredivisie te spelen. Als alles weer op orde is komen jullie maar weer eens terug. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Als we er RKC voor terugkrijgen is er niiks gewonnen wat mij betreft
![]() Sterkte in de Juup |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Doei!
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tot nooit meer ziens.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Waarom zou je uitgerekend de slechtste voetballer in de Eredivisie daar weer naar toe halen, als hij eindelijk weg is?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Houdoe en bedankt
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Jammer voor de supporters, maar het moest er na jaren eens van komen.
Hopelijk hebben de technische mensen de komende periode veel succes in het formeren van een juist elftal voor de Jupiler League. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Opgeruimd staat netjes.
Hoop dat ze volgend jaar 1 wedstrijd meer winnen. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kom over een jaar of 2/3 maar weer terug. Hoewel, misschien komen wij volgend jaar ook wel naar de juup league
.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
In de totooooooo divisie...
Is het altijd een feest!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jammer jongens, kom maar snel terug. Willem 2 vind ik club die er bij hoort
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Toch wel spijtig voor de uitstraling van de Eredivisie dat Sparta en WillemII volgend jaar JL spelen en RKC en Excelsior mogelijk beide Ere.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Als RKC net zo speelt als Excelsior dit seizoen dan heb ik daar echt totaal geen problemen mee.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Welkom Willem II, of tot ziens. Dat wachten we nog even af, maar als we blijven in de JL, dan gaat er verloren worden in Zwolle.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
succes Gravenbeek , van Hintum en de fans.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Succes boys. Het is niet zo erg als het lijkt hoor. Althans in de bovenste regionen niet
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
13 punten voorsprong afgeven lijkt me toch vrij kut
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
De Juup is sowieso kut, mensen die dat romantiseren zijn werkelijk elk realiteitsbesef uit het oog verloren.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
De spelers werken er in ieder geval wel voor hun geld.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Welk geld?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nou, zoveel verdienen ze toch lang niet in de juup.
Hoe ver moet een club als W2 eigenlijk terug in de begroting? __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tot volgend jaar.
Of dat wij richting de Jupiler afdalen of dat jullie promoveren is nog even afwachten. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Het beste.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik wil Willem ll succes wensen in de J. L en dat jullie snel terug mogen komen .
![]() Wat een shit kleine plaatje zeg .. Dat moet beter ! Momentje ... ![]() Potver .. laatste kans ... ![]() yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!! sterkte Willem ll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laatst gewijzigd door tjekkie; 03-05-11 om 16:54 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja, leuk in de zin van zo slecht dat het leuk is.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ja, uiteindelijk wens je het toch niemand toe om in de JL terecht te komen. Puur omdat het heel moeilijk blijkt om dan weer te promoveren, het niveau en de bezoekersaantallen vaak gewoon troosteloos zijn en er steeds meer wedstrijden vroeg op vrijdagavond worden gezet.
En dan hoor ik hier mensen zeggen, tsja het is best leuk in de juup hoor. Nou... prachtig. Ik zou god op mijn blote knieën danken als je binnen een jaar gewoon weer terug bent.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
10-0 komt ook eigenlijk nooit voor. Dat is meer topklasse-niveau
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
* Een wedstrijd op vrijdagavond. * Erbarmelijk slecht kutvoetbal. * Gemiddeld 2.000 supporters. * Geen enkele media-aandacht. * Het gemiddelde 'stadion' is een verkapt sportparkje of een bouwval. Tsja, voor mij hoeft het niet. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Je kan duidelijk zien dat de mensen met de grootste bek hier echt bijzonder weinig van de JL meekrijgen. Maakt niet uit hoor, maar houd je bek er dan ook over.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nou vooruit, het niveau in de JL zit tegen de eredivisie aan, de enorme stadions zijn elke week volgepakt en de media-exposure is gigantisch
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
silenus is goed ingelicht
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Lekker allemaal Johan Derksen napraten en de Juup bashen. Makkelijk hoor...
De vrijdagavond als speeldag is kut ja, maar verder wordt er weer schromelijk overdreven. Op een paar clubs na zitten de meesten wel boven de 2.500 toeschouwers gemiddeld. Er zijn een paar 'mindere' stadionnetjes ja maar merendeel is weinig mis mee hoor. Zeker niet nu Sparta en WillemII er voetballen. Maar ook bij Den Bosch, Volendam, Cambuur, Zwolle, MVV, Fortuna, Emmen e.a. hebben ze een prima stadion. Tuurlijk het zijn geen Arena's of Grolsch Vestes, wat dacht je dan? En laten we nou niet doen alsof de Eredivisie wel zo'n hoog niveau heeft zeg, alsjeblieft. Zelfs bij PSV en Ajax zie je de meest kinderlijke fouten elke week voorbij komen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wens hier Willem II het beste in de Jupiler league
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|