![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het voetbal in Nederland is bijna afgelopen. Nog twee speelronden en we weten eindelijk wie de kampioen wordt van 2010/2011, welke clubs Europees voetbal mogen spelen, welke clubs playoffs gaan spelen en welke club rechtstreeks gaat degraderen.
Ongetwijfeld zal iedereen aan de buis gekluisterd zitten of naar Langs De Lijn luisteren. Ik ben benieuwd wat jullie plannen zijn voor de laatste twee wedstrijden. Ga je naar het stadion? Ga je van nervositeit twee uurtjes in het park lopen? Ga je de samenvattingen kijken? Vertel het hier! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
33ste speelronde in het stadion en de 34ste waarschijnlijk niet rechtstreeks.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
#33 ga ik relaxt thuis kijken, vooral Heerenveen - Ajax kijken, maar af en toe zappen naar Twente en PSV. #34 zit ik in de Arena, waarschijnlijk dood te gaan van de spanning.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Speelronde 33 in het stadion. Speelronde 34 vanuit de kantine van de lokale amateurclub die gelijktijdig de gemeente derby speelt.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
#33 in de Grolsch Veste en #34 in de Arena.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Speelronde 33 in de kroeg. Speelronde 34 is nog niet bekend.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
33: In Venlo in een kroeg of in het stadion.
34: In het stadion. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
33 thuis want dan ben ik jarig (JeeJ mij en fuck visite voor 2 uur) en 34 in de stad ergens, of als we zondag verliezen van VVV gewoon thuis.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
33 thuis voor de buis vloekend waarschijnlijk en 34 in de Arena.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Met in de ene hand notitieblok en pen ergens langs een amateurveld (sportverslaggever) en met in de andere hand mijn mobiel met de tussenstanden
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
#33 thuis
#34 wellicht in Enschede, ligt eraan of Twente komend weekend al kampioen wordt of niet.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
#33 thuis, zappend tussen Ajax, Twente en een beetje PSV, afhankelijk van alle tussenstanden.
#34 in een fucking bungalowpark .
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
allebei in de voetbalkantine!
vitesse hoef ik dit seizoen niet meer te zien
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
33e thuis, 34e @ supportershome, daarna waarschijnlijk een jaar lang met Slavia 3e-liga voetbal met af en toe een Europese uitwedstrijd met Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
# 33 in het stadion waar we waarschijnlijk niet kampioen worden , maar misschien wel zeker worden van de tweede plaats in de competitie en dat is hoe je wendt of keert ontzettend belangrijk voor mijn club .
#34 ik kijk belangrijke wedstrijden nooit alleen en die dag zal er ook nooit komen . Alle EK en WK wedstrijden kijk ik in een versierd huis van of iemand van mijn familie of ik organiseer zo 'n voetbaldag met echt alles erop en eraan . Er mag aan niets ontbreken . De beker en Ajax -Twente kijk ik bij mijn broer en met mijn hele nauwe familie en die bestaat uit 8 kinderen en 10 volwassenen en vaak wordt er ook een scherm uitgerukt . Ik zal die dag misschien wel vervloeken , maar gelukkig bestaat voetbal en is het een groot genot voor mij , zoals ik eigenlijk met niets anders heb . Nergens voel ik mij prettiger dan in een stadion en ik word er sterker van en dat kan ik echt voelen aan mijn lichaam . Voetbal .. mijn grootste passie die ik nooit in de steek zal laten . Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
#33 - Thuis, alleen. Lijkt me niet verstandig om iemand uit te nodigen of bij iemand te gaan kijken. Ik ken mezelf, bij zulke spannende wedstrijden ben ik ontoerekeningsvatbaar.
#34 - In de Arena. Moet voor die tijd nog wel even wat hartpilletjes zien te pikken bij mijn oma. __________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
#33 waarschijnlijk thuis vol van de zenuwen
#34 ergens in Amsterdam mocht Ajax nog kans maken om kampioen te worden. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
#33 in het DSB Stadion
#34 nog geen idee.... (afhankelijk van speelronde 33) __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
#33 In Den Haag
#34 Niet. De uitslagen ed zal ik ongetwijfeld meekrijgen, maar ben dan in Zwitserland. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
33e zou ik in tukkerland bij verjaardag van oma moeten volgen op Radio 1. Uit respect voor de familie en als bescherming voor mezelf heb ik afgezegd en ik ga onder zoveel mogelijk rust bij een vriend kijken.
34e, Arena. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
33 Thuis.
34 hangt van ronde 33 af
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
33 Thuis denk ik
34 Via de wereldomroep in een park in Sevilla.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Twee keer in het stadion natuurlijk, net als speelronde 1, 2, 3, 4, 5 enz. enz.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
#33 Misschien in Heerenveen (heb nog twee opties voor kaarten lopen) of anders in de kroeg in A'dam
#34 ArenA En jawel, daar is 'ie weer: de knoop in m'n maag. Gvd zeg. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
# 33 in het ADO stadion
# 34 waarschijnlijk in Almelo |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zondag via internet kijken, speelronde 34 in het stadion.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
33 en 34 worden niet uitgezonden omdat er maar 4 zenders zijn
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
#33 in de kroeg ergens in het centrum
#34 in de Arena Thuis zitten is niet bevorderlijk voor de breekbare dingetjes zoals tv schermen
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
33 AZ - De Graafschap => Stadion
34 FC Utrecht - AZ => Stadion __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zondag jarig dus denk dat ik mijn vrienden uitnodig en Ajax op de tv kijk en PSV en Twente op laptops aanzet
Zo kunnen we dan alles volgen en is er voor iedereen een wedstrijd die ze willen zien.34 In kroeg of Amsterdam. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Oh god dat is ook nog..
Dan valt Twente af. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Waar ga jij speelronde #33 en #34 volgen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|