![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Met nog twee speelronden te gaan nadert het Eredivisieseizoen zijn einde. Ik ben benieuwd wanneer voor jullie dit seizoen als geslaagd beoordeeld mag worden. Ik kan mij voorstellen dat supporters van ADO Den Haag het nu al prachtig seizoen vinden, terwijl de fans van PSV het waarschijnlijk als een teleurstellend seizoen zien als er geen titel wordt gehaald.
Oftewel; shoot! Wanneer is voor jou het seizoen geslaagd? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als NAC volgend seizoen nog bestaat.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Als ik één wedstrijd zie zonder schwalbe.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tie. Tol.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Na een seizoen als dit ben ik in principe al tevreden met de 2e plaats al zal het weer een tijdje een zuur gevoel opleveren als de titel opnieuw niet wordt behaald.
Mocht de beker worden gewonnen zal dat slechts een schrale troost zijn. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Als ik volgend jaar gewoon weer naar NAC kan.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Komende zondag Ajax van de titel houden.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Niet meer goed te maken.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Voorronde CL
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Eigenlijk alleen met de eerste plek, al denk ik dat ik met voorronde CL na een paar maandjes ook wel tevreden ben.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Handhaving natuurlijk.
Nummer 1 van Gelderland zijn. (sub)Topclubs het ,zoals dit seizoen, lastig gemaakt op de Vijverberg. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Aangezien alles nu in eigen hand is eigenlijk alleen kampioenschap. Twee wedstrijden winnen moet voor dit Ajax mogelijk zijn.
__________________ Hank Moody & Marko Pantelic, totale bazen. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Aan begin seizoen: titel.
Nu: 2e plek. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Al eigenlijk het hele seizoen voorronde CL. Geen idee hoe het daarin zal gaan, maar zolang zonder CL is echt funest.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Voor Arsenal is het niet geslaagd, weer zonder prijs. CL valt ook tegen, maar dat heeft ook wel met de loting te maken.
Valencia doet 't prima, ondanks enkele flinke nederlagen gewoon een uitstekende kans op de derde plek. Was leuk geweest om de kwartfinale te halen in de CL, zat er ook wel in. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zolang we Champions League spelen komend seizoen ben ik tevreden.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dit. Beker interesseert me geen fuck. Echt niets. Kwam er ook pas paar dagen terug achter dat ik die dat terugvlieg. Maar goed, eerst Heerenveen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Op dit moment titel. Paar weken terug 2e plek en begin van het seizoen titel. 't Kan verkeren
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
seizoen heeft gefaald.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Als NAC failliet gaat vlak na het seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Het seizoen is inderdaad al zwaar zwaar zwaar geslaagd, zelfs als we geen Europees halen.
Ik zie mijn club groeien, niet alleen op sportief gebied. De club leeft echt weer in de stad zelf. Laatst gewijzigd door Charie; 29-04-11 om 01:33 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Met tegenzin zeg ik : Als we 2 de worden en de beker winnen , maar hoe arrogant dit misschien ook klinkt : Nee, als ik eerlijk ben is het seizoen voor mij geslaagd als we die schaal omhooghouden en bij niets anders .
Ik ben zeker verwend geraakt de afgelopen jaren , want het is nog niet zo heel lang geleden dat we met 30.000 man Twente zaten te huldigen , omdat we voorrondes Champ League hadden gehaald met Rutten en nu ? Vergeef me mijn hebberigheid , maar ik moet eerlijk zijn en zeggen wat ik echt voel . Mocht het toch niet gaan lukken ? Officieel heeft Twente natuurlijk een geslaagd seizoen , al zeg ik er wel bij : Als we die beker , kampioenschap niet winnen en 2- de worden ? Pfffffffffffffffffffffffffffff, ja , dan heb je bijna niets ... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
4e plek in de ere!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Europees voetbal, rechtstreeks of via de playoffs maakt me niet uit.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Het enige dat dit kansloze seizoen nog goed kan maken is plaatsing voor Europees voetbal en het bijtekenen van de Vrij, Fer, Wijnaldum (en Vlaar, maar dat zal wel niet)
__________________ All it needed was a little push, some stimulation - An evil guiding light, dark illumination |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Minimaal de 2e plek voor Ajax en als het kan ook de beker.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kampioenschap en anders wacht ik af of we ons geplaatst hebben voor voorronde CL. 3e plaats is wmb een mislukt seizoen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Tweede plaats. Ik zie het nog altijd niet gebeuren...
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
1. Ajax kampioen.
2. Den Haag Europees zou helemaal geniaal zijn. 3. En dan Dordrecht natuurlijk promotie via de playoffs.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Als het meerendeel van de wedstrijden op de laatste speeldag nog ergens over gaan.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Maar wat betreft ADO was mijn seizoen (qua puntenaantal) bij de winterstop al bijna geslaagd En wat betreft Ajax had ik bijna het gehele seizoen getekend voor P2. Nu ligt dat natuurlijk anders
Laatst gewijzigd door Valange; 29-04-11 om 10:42 |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tijdje terug had ik de 2e plek een geslaagd seizoen gevonden, maar nu kan ik niet tevreden zijn met minder dan het kampioenschap. Of het gebeurt is wat anders, maar nu je het 2 rondes voor het einde in eigen hand hebt is mijn seizoen alleen geslaagd als we het waarmaken. Tweede plek zou nu toch een domper zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Als AZ Europees haalt.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Voor mij is het seizoen geslaagd als ik Cristiano Ronaldo heb zien huilen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Handhaving in het betaalde voetbal, zowel sportief als financieel, zodat ik volgend seizoen weer naar mijn clubje kan kijken elke week.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Als we nog twee wedstrijden winnen en dus 4e worden.
En als PSV, Ajax en Twente geen kampioen worden. Oh shit .Overigens ben ik trots op het feit dat we 2 keer kampioen zijn geworden en zou ik het wel prettig vinden als Twente dat niet evenaart .
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Dat heb ik gelezen ! Potver .. Neeeeeeeuh : Ik begrijp je wel en zo denk ik ook hoor . De prestatie die Twente en AZ hebben geleverd zijn zo speciaal , omdat wij de uitzondering op de regel zijn en de regel was dat de klassieke top 3 altijd kampioen werd en ook al is het voor Twente maar 1 keer en AZ 2 keer ... wij zijn de uitzondering op de regel en daar ben ik tots op . Ik ben toch bang dat we AZ gaan evenaren Wallofdolls ... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
't Kampioenschap. De CL zal wel niet gaan lukken.
Maar 1 beker moet toch wel omhoog gehouden kunnen worden, lijkt me. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Mijn seizoen is al geslaagd eigenlijk, prachtige Europese wedstrijden gezien met als hoogtepunt de 4-0 overwinning op Celtic, die wedstrijd vergeet ik nooit meer.
Voor wat betreft de Eredivisie, tsja, weer Europa in zou prachtig zijn natuurlijk, maar ik lig er niet wakker van als het niet wordt gehaald dit jaar. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Geslaagd!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jeej
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nu
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
In december al
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wanneer is voor jou het seizoen geslaagd?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|