Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 11-06-11, 23:56 Standaard   #51
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Marioow Bekijk bericht
Lijkt me niet dat een tweede elftal een niveau boven het eerste elftal kan spelen.
Is het dan niet zo dat het eerste team toch gewoon in de PD blijft en het 2e in de Segunda?

(Verdwijnt na registratie)
Oud 12-06-11, 12:15 Standaard   #52
Hardloper

Vincent's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens mij moet het 2e team dan een divisie lager gaan spelen. Al weet ik dat niet zeker.
Vincent is nu online   Met citaat reageren
Oud 12-06-11, 12:29 Standaard   #53
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

De regel is dat een tweede elftal niet naar de PD kan promoveren, de prestaties van het eerste team, ook een eventuele degradatie, staan daar naar ik aanneem los van.

Oud 12-06-11, 19:31 thumb up   #54
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Helder

Oud 25-01-12, 16:51 Standaard   #55
Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]
Positief dat de beloftencompetitie op deze manier op de schop gaat. Je zag bij veel teams (bijvoorbeeld Feyenoord) dat het niet meer echt te maken had met jeugd oid maar meer een afvalbak voor geblesseerde/uitgerangeerde spelers.

Verder vind ik de wens om beloften door te laten stromen naar de eerste divisie wel een opmerkelijke, in hoeverre is dit wel wenselijk?

Hoera helemaal mee eens, laat maar doorstromen in de topklasse of hoofdklasse... Dit kan gefaseerd. Er zijn genoeg amateurclubs die niet willen doorstromen naar de eerste divisie. Dus laat ze eerst maar een eerste divisie maken van 20 teams met de beste B elftallen en de overige teams instromen in de topklasse.. De KNVB (amateurtak) zal ook wel een idee hebben over hoe ze het willen zien..
klapperboys is offline   Met citaat reageren
Oud 25-01-12, 16:57 Standaard   #56
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Iemand enig idee hoe het met dit (zeer goede) plan staat?
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 25-01-12, 17:06 Standaard   #57
Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
Iemand enig idee hoe het met dit (zeer goede) plan staat?
En als ze dit niets vinden, laat ze dan een benelux competitie opzetten onder 21 ofzo... De dames competitie gaat ook samen met Belgie waarom onze 2e elftallen dan niet als ze het idee van doorstroming niets vinden. De jeugdspelers tussen 18 en 21 hebben in de Belgische en Nederlandse competitie weerstand nodig...
Oud 25-01-12, 17:30 Standaard   #58
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door klapperboys Bekijk bericht
[...]

En als ze dit niets vinden, laat ze dan een benelux competitie opzetten onder 21 ofzo... De dames competitie gaat ook samen met Belgie waarom onze 2e elftallen dan niet als ze het idee van doorstroming niets vinden. De jeugdspelers tussen 18 en 21 hebben in de Belgische en Nederlandse competitie weerstand nodig...
Nou moet ik zeggen dat ik het niveau van de Belgische jeugdteams niet echt inschatten. Is een Anderlecht-18 bijvoorbeeld beter dan de onder 18 van ADO? Als dat wel het geval is, ben ik er wel voorstander van.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 25-01-12, 17:36 Standaard   #59
Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Nou moet ik zeggen dat ik het niveau van de Belgische jeugdteams niet echt inschatten. Is een Anderlecht-18 bijvoorbeeld beter dan de onder 18 van ADO? Als dat wel het geval is, ben ik er wel voorstander van.
Over het geheel genomen is de Nederlandse competitie beter, maar het kan ook 10 NL en 8 Belgische zijn of 10/6 oid.. Daar zal vast een goede mix in te vinden zijn. En je hebt direct schaalvergroting.. De teams onder onze "top" teams worden er zeker beter van dus het voetbal in de breedte ook..
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site