![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Is het dan niet zo dat het eerste team toch gewoon in de PD blijft en het 2e in de Segunda?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Volgens mij moet het 2e team dan een divisie lager gaan spelen. Al weet ik dat niet zeker.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
De regel is dat een tweede elftal niet naar de PD kan promoveren, de prestaties van het eerste team, ook een eventuele degradatie, staan daar naar ik aanneem los van.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Helder
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
|
Hoera helemaal mee eens, laat maar doorstromen in de topklasse of hoofdklasse... Dit kan gefaseerd. Er zijn genoeg amateurclubs die niet willen doorstromen naar de eerste divisie. Dus laat ze eerst maar een eerste divisie maken van 20 teams met de beste B elftallen en de overige teams instromen in de topklasse.. De KNVB (amateurtak) zal ook wel een idee hebben over hoe ze het willen zien.. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Iemand enig idee hoe het met dit (zeer goede) plan staat?
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
En als ze dit niets vinden, laat ze dan een benelux competitie opzetten onder 21 ofzo... De dames competitie gaat ook samen met Belgie waarom onze 2e elftallen dan niet als ze het idee van doorstroming niets vinden. De jeugdspelers tussen 18 en 21 hebben in de Belgische en Nederlandse competitie weerstand nodig...
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Over het geheel genomen is de Nederlandse competitie beter, maar het kan ook 10 NL en 8 Belgische zijn of 10/6 oid.. Daar zal vast een goede mix in te vinden zijn. En je hebt direct schaalvergroting.. De teams onder onze "top" teams worden er zeker beter van dus het voetbal in de breedte ook..
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
'Beloftenteams moeten kunnen promoveren naar eerste divisie'
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|