![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
http://www.youtube.com/watch?v=yJIZa...embedded#at=66 Laatst gewijzigd door Thieske; 28-04-11 om 16:00 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jammer, al is het natuurlijk maar de vraag of de soep echt zo heet gegeten wordt.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sneu voor de fans, maar vind het verder een nietszeggende club. Zal ze niet missen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tja zal ze niet missen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Ruim maar op. Nietszeggend clubje wat niet gemist zal worden.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vorig seizoen nog een keer heen geweest. Ging echt nergens over.
Er zat op een malloot met 3 toeters en 5 fluiten na ook geen kip in het stadion. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat betekent dat de degradatiestrijd ook nergens meer over gaat?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wel door hun eigen supporters en dus is het in die zin triest.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Triest voor de supporters. Maar ik hoop toch wel dat er daardoor nog wat sponsors en meer volk uit die richting naar ons komt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dat kan ik me voorstellen, maar voor echte RBC-supporters is het uitermate triest iets en ik vind reacties als "ruim maar op" nogal merkwaardig voor mensen die zelf beweren echt supporter van een club te zijn.
Laatst gewijzigd door Plato; 28-04-11 om 13:41 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Alleen daarom. Verder heeft RBC nooit een rol van betekenis gespeeld en kan het me dus niet veel boeien.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ze hebben nog wel een keer een mooie overwinning geboekt op feyenoord toen het nog niet vanzelfsprekend was dat feyenoord verloor.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik moet bij RBC altijd denken aan
en zijn rode kaarten .
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
RBC = Henk Vos
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
tja, zijn gewoon te veel clubs in Brabant of heb ik het mis?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
In 03/04 was RBC geweldig. Toen waren ze ook de enige ploeg uit de Eredivisie die niet in de Arena verloor.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Toen speelden ze in één seizoen gelijk bij Ajax en PSV inderdaad.
Maargoed, ik zag ze niet missen. Sneu voor die supporters natuurlijk, maar verder een nietszeggende club. __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wel vreemd dat dit zo ineens naar buiten komt. En vorige week hadden ze nog plannen om aan de Eredivisie voor vrouwen deel te nemen toch?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
En zo schuift de dichtstbijzijnde BVO weer een stukje verder op. Nooit wat met RBC gehad, ondanks de Zeeuwse connectie die er is. Met RBC verdwijnt wel de club waar tegen VC Vlissingen zijn eerste betaald voetbal wedstrijd speelde in 1990.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lelijk stadion en weinig volk op de tribunes, dus persoonlijk zal ik ze niet missen. Maar voor de overgebleven supporters van die club toch wel sneu.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Goed nieuws
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het is toch een rare gewaarwording als je je hele leven een club support en ineens is de club er niet meer. Hoe kan je dan ineens voor een andere club gaan supporteren. Dat vind ik dus het meest sneue voor de echte RBC-supporters.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nu mogen de belastingbetalers opdraaien voor die meer dan 3 miljoen euro schuld, en zitten we hier in dit dorp met een leeg voetbalstadion..
Ik wil de lokale politici en de supermarkteigenaar met grootheidswaanzin nog wel even bedanken voor deze fijne teringbende. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Prima toch, er zitten gewoon teveel profclubs in die regio.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Waarom is dat een raar argument? Voetbalclubs hebben een regio-functie, dat kan een stad of een regio zijn. In Brabant, en ook wel in Limburg , zijn gewoon teveel clubs in verhouding tot het aantal inwoners. Simpel rekensommetje.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Waarom is het dan prima als een club failliet gaat? Het zou voor iedereen veel beter zijn als dit de komende jaren via natuurlijke weg gaat en clubs die niet in staat zijn om profvoetbal te spelen via de topklasse langzaam wagzakken. Wat dat betreft is de Topklasse end e mogelijkheid om uit de Eerste Divisie te degraderen een zegen.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
In Brabant is er nu ongeveer 1 profclub per 300.000 inwoners, verschilt niet heel erg van bijvoorbeeld Friesland, dat rekensommetje is dus niet zo simpel.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 | |
) met een supporter die van RBC en NAC een seizoenkaart had.
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Snap het nooit zo goed dat mensen roepen 'zal ze niet missen'. Het zal je club maar zijn zeg. Vraag me of hoe die mensen reageren als hun eigen cluppie op omvallen staat.
Niet goed voor het voetbal ook. Afvloeiing dient op natuurlijke (sportieve) wijze te gebeuren. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Precies, als blijkt dat RBC het niet langer kan bolwerken dan verdwijnen ze vanzelf naar de Topklasse. Daar is niets mis mee, kunnen ze weer proberen om terug te komen en lukt dat niet dan niet, maar de club blijft in ieder geval bestaan.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Roosendaal is ook niet echt een metropool te noemen dus daar hoort wmb ook geen BVO thuis.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
, .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dat klopt niet, jij beperkt de regio tot de provincie.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wat deed jij zojuist dan?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat is in Nederland niet anders, dan blijven alleen Feyenoord, Ajax en misschien ADO over, leuke competitie wordt dat dan.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
RBC, sympathiek clubje
![]() Weet nog wel toen ze in de eredivisie speelden, belde m'n pa op met de vraag of hij met een groepje neutrale voetbalsupporters niet een keer een wedstrijd van RBC kon bijwonen. Wat denk je? Voor de wedstrijd tegen Feyenoord lagen er 6 kaarten bij de receptie.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Als RBC gaat, wie is dan de volgende? Als de KNVB nu echt een keertje doorpakt..
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wat heeft dit voor gevolgen voor de degradatiestrijd in de Jupiler League?
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nou bij RBC kan je eventueel de uitstraling naar Zeeland meenemen. Van Heerenveen weet ik dat er veel publiek uit Drente en de Veluwe komt, waar geen tot nauwelijks profclubs zitten, in Friesland zelf zit er maar 1 andere. In Brabant een stuk of 6 ofzo toch?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Het kan fortuna redden.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
RBC raakt zo goed als zeker licentie kwijt.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|