![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Laatst gewijzigd door Superheld; 26-04-11 om 18:07 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
6e topic jonguh....
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leidse dit, dat, alles.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik zat er nog even over na te denken om speciaal terug te vliegen voor het kampioensschap (lenen enzo), maar dat liep toch echt in de kosten. Zoveel heb ik niet over voor een eventueel kampioenschap
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
De 16e beginnen mijn examens
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat denken jullie; als Ajax volgend weekend punten verspeeld in Heerenveen en PSV wint, heeft Twente dan een grotere kans om Ajax op een gelijkspel te houden, of maakt het geen fuck uit?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Maakt toch geen fuck uit.
Wel denk ik dat het nog steeds zo simpel is als vorige week, met als enige kleine verschil dat als Ajax zondag in Heerenveen wint zij kampioen zijn. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik hoop alleen dat PSV zondag al punten verliest. Dan is bij een gelijkspel tegen H'veen, winst voor Ajax tegen Twente nog steeds voldoende.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik krijg denk ik echt een hartaanval de 15e..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik denk er nu al de hele dag aan. En het is verdomme nog drie weken.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Stel je niet zo aan. Het is maar een spelletje.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het is maar een spelletje
.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ja, bij gebrek aan een moeder (riro is Ajacied dus ontoerekeningsvatbaar deze weken) of voetbalhater moet ik toch even de boel een beetje relativeren. Zodat iedereen blijft leven, kinders.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dan laten we NAC toch ook lekker failliet gaan?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Inderdaad, NAC
![]() Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Liever niet, NAC is altijd zes punten voor Ajax en puntverlies voor PSV. Erg prima club.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
NAC
![]() Roda ![]() Feyenoord
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Trek het nu al slecht als ik er alleen al voorzichtig aan denk, maag draait zich meteen om
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het komt niet vaak voor dat ik even met m'n mond vol tanden sta, maar dit is zo'n moment.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hoop het ook, die wedstrijd tegen Heerenveen gaat denk ik zelfs lastiger zijn voor Ajax dan Twente thuis, hoe raar dat ook klinkt. Klein voordeeltje dat Heerenveen zo goed als uitgespeeld is en dat Assaidi er niet bij is. Kan me wel weer voorstellen dat Jans zijn ploeg weer dermate motiveert dat Ajax het ontzettend lastig gaat krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik heb ook alleenmaar die 15 de in mijn hoofd zitten . Of ik nu thuis zit .. of ik op mijn werk ben , of ik in de vrachtwagen zit of ik .. of ..of ik ....
En het is idd. nog 3 weken ! Ik wil van die pijn af en dat kan alleen als Twente aankomende weekend kampioen wordt , maar die kans acht ik echt zoooooooooo klein . Ik zie Ajax nog wel verliezen ( sorry Silenus en anderen .. ) , maar ik zie PSV niet gelijk spelen en en dus maakt het eigenlijk geen moer uit als het om de titel gaat . Ajax moet dan winnen om een kans te maken op de tweede plek en Twente moet dan gelijkspelen tegen Ajax en dus verandert er niets aan de situatie zoals die nu is . Wel hebben wij bij verlies van Ajax zeker de tweede plaats en dat is gewoon goed voor de toekomst van Twente , maar ik heb maar 1 ding in mijn hoofd .. de eerste plaats en verder niets anders .. De beker ? Het zou gewooon klote zijn als we verliezen en ik wil gewoon winnen . Het zou als een troostprijs aanvoelen als we niet kampioen worden en ik kan het niet geloven dat ik dit zeg , maar het is zo . Misschien dat ik dan over een tijdje wel kan genieten van die bekerwinst en alleen daarom moet Twente winnen en dat niet alleen : Dan winnen wij tegen Ajax en dat is hoe je wendt of keer een extra prestatie . Van Ajax winnen ... Ik heb met mijn eigen ogen gezien wat een kampioenschap inhoudt tot aan de kleinste details toe zoals die gouden embleem op het shirt van de eredivisie , tot aan die Champ Leauge logo op het shirt van Twente en toen ik dat voor het eerst zag tegen Inter : Ik kreeg er zo 'n ongelooflijke trots gevoel over en ik dacht : Godver .. ! Potver , kijk mijn Twente tegen Inter ! Het was een andere dimensie en als iets lekker is dan wil je meer en meer en meer . De afgelopen jaren waren voor mij een nieuwe ervaring en het gaat niet om die grote dingen , maar juist de kleine dingen zoals die plakkertjes op het shirt en die verdomde tune van de Champ League . Eindelijk was het zover en weten jullie wat ik echt erg vond ? Twente speelde tegen Arsenal in Arnhem en ik zat maar te wachten op dat liedje .. maar er kwam niets ! Ik was teleurgesteld . Echt waar .. Het blijkt dat in de voorondes van de Champ Leauge die humne niet wordt gedraait ! Ik had me er zo op verheugt en ik zei vooraf tegen mijn maat .. Ik ga naar Arnhem toe om alleen die humne te horen . Dat is alles wat ik wil . Ik moet eerlijk zijn en als we die beker verliezen zal ik mij kut voelen , want misschien komt die kans niet weer en deze nederlaag komt ook in de geschiedenisboeken , maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrr Ik heb maar 1 ding in mijn hoofd .. de 15 de Mei ....... Ik kan er niets aan doen .. http://youtu.be/A3zrrFqEyqQ Opkomst Kijk dan wat mooi ! Kijk dan .. Peace . Laatst gewijzigd door tjekkie; 26-04-11 om 20:40 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tuurlijk niet, Ajax wil tweede worden.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Je vergeet "minstens"
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Duimen dan maar dat Ajax geen kampioen wordt
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
YouTube - Supporters zingen You'll Never Walk Alone tijdens huldiging FC Twente
Wie wil dit niet nog een keer meemaken ? Jammer : Ik had wat kiekjes gemaakt langs de weg van borden en toejuichingen voor Twente , maar mijn PC herkent mijn mobiel opeens niet meer . Het zij zo .. Naarmate de 15 de dichterbijer komt zie je steeds meer dingen langs de weg en eigenlijk .. eigenlijk herbeleef ik vorig jaar . Het is net zo sterk als vorig jaar en de wil om te winnen is net als vorig jaar net zo sterk . Ik heb wat meer tijd nodig wat die mobiele aangaat , want ik moet iets veranderen in mijn PC en dan laat ik die kiejes wel zien .. Wel cool .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 27-04-11 om 06:25 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Doe je dat niet en je moet de 15 de nog leren ? Nou , toiletjuffrouw is ook een leuk beroep . Mooi zittend werk, je krijgt fooi en je mag van de menselijke geuren genieten . Sterkte ermee. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tjekkie
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
lol @ tjek
|
|
|
|
|
|
#41 | |
![]() Ik had me inderdaad voorgenomen om de komende weken alvast flink te leren, voor het geval we geen kampioen worden, dan ga ik misschien nog wel heen. Al weet ik niet of ik me wel kan concentreren de komende tijd. Maar als we het wel worden dan ga ik sowieso niet. Heb gelukkig al een jaartje studievertraging dus kan het volgend jaar nog een keer proberen.
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Haha, ik ben nu ook bezig met de vakken opnieuw te doen van vorig jaar rond deze tijd
Toen lukte er ook helemaal niets meer.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sjek:
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Weet je Riro : ik weet niet op welk niveau jij leert of studeert en dus kan ik je niet echt advies geven . Aangezien je een jaar leervertraging over hebt ga ik ervan uit dat je op een redelijk hoog nivau studeert en ik weet bij God niet wat jij studeert aangezien je nu een vak leert die er volgend jaar niet meer is !
Hahaha. ja sorry , moest lachen .. Wel kan ik je zeggen dat je in principe op de 15- de Mei niets meer moet bijleren , want als Ajax wint ben je niet in een leertoestand en als Ajax verliest ben je zeker niet in een leertoestand . Maar waar hebben we het over Riro : 1 dag .. 1 dag niet leren .. als het daar vanaf moet hangen dan zie ik het sowieso somber in . Nee, je moet klaar zijn op de 14-de .. Het is raar eigenlijk : Toen ik jong was had ik helemaal geen planning en had ook nooit zin om te leren of zelfdiscipline om te leren . Nu ik ouder ben zou ik het beter kunnen , dat weet ik zeker . Ik neem je daarom niets kwalijks ... Laatst gewijzigd door tjekkie; 27-04-11 om 19:30 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Twente wordt zondag kampioen, dus je kan gewoon leren hoor.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
In ons geval krijg je iets van 3 nieuwe vakken
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Titelstrijd #6 Taaie tukkers, Amsterdamsche godenzonen of boeren?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|