![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De eerste 3 plaatsen lijken wel vast te staan, maar welke andere clubs zie jij volgend jaar graag terug in de Uefa cup.
Kanshebbers; AZ ADO Den Haag FC Groningen Roda JC FC Utrecht Outsider? Laatst gewijzigd door Conundrum; 08-04-11 om 19:28 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tja, geen van die ploegen zullen de poulefase overleven dus het maakt weinig uit.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Utrecht was dit seizoen toch ook best goed bezig Europees?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Welk topic gaan we aanhouden?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
deze
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Denk dat het weinig verschil zal maken, afhankelijk van de loting is er misschien 1 club die met een beetje geluk door kan gaan. Maar zie het eigenlijk niet gebeuren dus dan de clubs die als hoogste op de ranglijst staan.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Utrecht, AZ en Groningen
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nummer 4 mag zo Europa in en om die laatste plaats zijn de play-offs toch?
Die play-offs worden dan ook wel interessant
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Niemand, het heet tegenwoordig UEFA Europa League.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ado gun ik het sowieso maar niet op 22 april
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Het beste voor het NLse voetbal zou AZ zijn, dan Utrecht, dan Groningen.
Zou het een ramp vinden mochten ADO of Roda het halen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Eens...