![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Aangezien hier al eerder een actie was geweest voor RBC neem ik aan dat dit ook wel is toegestaan. Aangezien er naast NAC artikelen ook nog algemene items op staan die voor voetbalfans interessant zijn. Dus neem allemaal eens een kijkje op <![CDATA[NACveiling]]>
Volgende wordt ondermeer aangeboden in de categorie algemeen: Nike Hertha BSC Shirt van Brian Roy! Volledige verzorgde reis naar Wisla Krakau van Maaskant! Origineel gesigneerd Manchester United Shirt van Nemanja Vidic Laatst gewijzigd door Superheld; 03-04-11 om 23:14 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nu ook een door Gullit gesigneerd shirt van Grozny
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
de link werkt bij mij niet , al kom ik er via google wel.
grote bedragen blijven nog een beetje achter al kun je je bij sommige items ook wel afvragen of iemand het wil hebben. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Omdat Mario een l teveel had gebruikt
. Even aangepast.Er zitten best aardige bedragen bij en de meeste veilingen lopen ook nog een week of 1,5 tot 2. Niet alles zal inderdaad echt verkopen, maar niet geschoten is altijd mis .
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Tussenstand 2 weken €60.000
Wel enkel en alleen geld wat al binnen is.
.
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Morgen maar eens een bezoekje aan de Mac brengen.
![]() Volgens mij gaan er aardig wat van die Big Mac Menu's over de toonbank dus dit kan wel eens een van de betere acties zijn. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik hoop het van harte. Maar moet je niet echt zeggen een NAC menu? Ik ga er ook maar weer een keer naartoe, geef het voedsel wel aan een zwerver ofzo
.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Die website van die veiling is wel aardig brak. Hij werkt vaak erg traag.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | ||
![]()
|
|||
|