![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
- Lex Immers 5 (waarvan 1 voorwaardelijk)
- Charlton Vicento 0 (waarvan 1 voorwaardelijk) - John van den Brom 1 Nou jongens, zeg t maar.
Laatst gewijzigd door Charie; 23-03-11 om 14:41 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zware straf hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik vind het geen taak voor de knvb
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik denk dat Lex' zijn uitlatingen bij ADO-PSV vorig seizoen toen hij vloekend en tierend t veld af ging ook meegenomen zijn in het aantal. Toen kreeg die al een waarschuwing.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
4 topics over dit onderwerp.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
2 wedstrijden was genoeg geweest, puur symbolisch.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Weet iemand de argumenten van de tuchtcommissie? Jodenjacht is dus erger dan kutkakkerlakken (waar op zich ook wel wat voor te zeggen is).
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Immers, het heldere licht uit Den Haag
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Heel zwaar gestraft.
Was tegen een schorsing, net als bij Vertonghen maar snap dat de KNVB na het ingrijpen bij Vertonghen dit niet kon laten gaan. Maar 5 wedstrijden vind ik wel veel. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Een apart topic nog wel!
- terecht, had eigenlijk nog erger verwacht door alle comotie in de media - sowieso terecht - waarom vd Brom ook een wedstrijd? |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Redelijke eisen, best mild in mijn ogen. Als Den Haag er nou nog 2 bij doet!
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ben ook wel blij met de straf voor Van den Brom
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
De partij voor de dieren stelde geen kamervragen over de kakkerlakken, arme beestjes.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zodra je als voetballer ter sprake komt in Pauw & Witteman weet je dat er stront aan de knikker is.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tjah, voor hamas hamas worden hele treinen supporters teruggestuurd en een verbod ingesteld voor 5 jaar. Dus 5 wedstrijden valt dan nog wel mee
!
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat vind jezelf Charie?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat zong hij niet.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik vind het moeilijk om te oordelen. Ben immers (wat een woordspeling haha
) ADO supporter dus je zit altijd met die bril op, ookal probeer ik te relativeren. Ik denk meegewogen het incident tijdens ADO-PSV (Lees: met kanker schelden vol in beeld etc waar die al voor gewaarschuwd was destijds door de KNVB) dat het wel logisch zou kunnen zijn volgens bepaalde richtlijnen dat ze op dit aantal komen.De toekomst moet het ook nog uitwijzen, daar bedoel ik mee of de KNVB mocht het nog een keer gebeuren bij welke club dan ook consequent heeft gehandeld. Het is helaas niet anders, boeten voor je daden. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Had er dan 6.000.000 wedstrijden van gemaakt.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dit is wel buiten alle proporties!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Had gewoon lekker hetzelfde als Vertonghen gegeven, had je als KNVB zijnde in ieder geval niet weer de schijn tegen gehad.
Al is Immers volgens mij al eerder op de vingers getikt voor zoiets. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Ik snap niet dat je Van Den Brom wel schorst en Steijn niet. Steijn stond op het podium en was dus de aangewezen persoon om in te grijpen. Maar de schorsing van Immers kan je weinig aan doen vrees ik, als je in beroep gaat keert de publieke opinie zich verder tegen je
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nou ja, Jol stond ook gewoon te lachen destijds bij Ajax en greep niet in. Ookal was dat iets heel anders..
Denk dat dit een goede leer is voor Van den Brom. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dat excuus: ''We stonden te ver weg om in te grijpen.'' Geniaal.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ergens is het natuurlijk wel vreemd dat een filmpje van een blije ADO-fan nu zorgt voor de schorsing van Immers. Ik vind 5 wedstrijden erg zwaar...
Hetzelfde als Vertonghen was wat mij betreft genoeg geweest. __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Het zijn geen vergelijkbare gevallen. De ernst van deze gevallen wordt gekwalificeerd door de inhoud. De kwalificatie van Feyenoordfans als kutkakkerlakken is vrij onschuldig (maar wel kwalijk en dus terecht bestraft), oproepen tot jacht op een bevolkingsgroep (wat je daarmee ook zegt te bedoelen) is dat zeker niet. Immers kan in de tussentijd mooi eens langs gaan bij het Nationaal Archief.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tjah, ''Het zijn maar kut kakkerlakken....'' en ''We gaan op Joden jacht'' x5 minuten. Lijkt me nogal wat anders
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Er werd meer gezongen. Ook vlogen er een aantal terminale ziektes rond.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Hier een soort van de argumenten van de KNVB
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
5 jaar is ±5 uitwedstrijden
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Waar dan in het filmpje? Kan het effe gemist hebben, heb alleen dat jodenjacht gehoord en iets van kankerajacied ofzo.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Als Immers gewoon 'kut joden' had gezongen. En dan zonder al dat ge hamas en dat joden jacht gedoe. Dan had een gelijke schorsing als Vertoghen gepast geweest denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Prima gehandeld door de KNVB. Nou niet meer te lang over doorzeuren. We moeten allemaal verder
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Boft Twente dus weer.
![]() (Of speelt ADO niet hun vierde wedstrijd vanaf nu tegen Twente?) |
|