Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 31-03-11, 17:01 Standaard   #51
Graafschap DTC.

farmer46's Voetbal Forum schermafbeelding

Een stap hogerop ja, alleen zit ie daar op de bank.(denk ik)
farmer46 is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 31-03-11, 17:11 Standaard   #52
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Tsja, als De Graafschap zo graag met hem door wilde hadden ze hem geen ontslagbrief gestuurd denk ik dan.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 31-03-11, 17:17 Standaard   #53
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
Tsja, als De Graafschap zo graag met hem door wilde hadden ze hem geen ontslagbrief gestuurd denk ik dan.
Hoe vaak is nu wel niet gezegd dat zoiets formeel is?

Ze hebben Broekhof gewoon een nieuwe aanbieding gedaan.
Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
Oud 31-03-11, 17:20 Standaard   #54
...

Oorspronkelijk geplaatst door Rellende Rotscholier Bekijk bericht
[...]

Hoe vaak is nu wel niet gezegd dat zoiets formeel is?

Ze hebben Broekhof gewoon een nieuwe aanbieding gedaan.
Hadden ze dat wat eerder moeten doen, in de winterstop bijvoorbeeld.
Roda biedt natuurlijk ook wat meer geld, en geen degradatievoetbal ga ik vanuit.

Plus hij heeft best wel kansen op speelminuten daar hoor. Kah vertrekt, Wielaert loopt op z'n laatste benen. Hij heeft wss. meer potentie dan een Addo.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 31-03-11, 17:22 Standaard   #55
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Hadden ze dat wat eerder moeten doen, in de winterstop bijvoorbeeld.
Roda biedt natuurlijk ook wat meer geld, en geen degradatievoetbal ga ik vanuit.

Plus hij heeft best wel kansen op speelminuten daar hoor. Kah vertrekt, Wielaert loopt op z'n laatste benen. Hij heeft wss. meer potentie dan een Addo.
Voor de winterstop had hij nog bijna niet gespeeld. Hij is na de winsterstop pas echt doorgebroken.

Maar ze hadden natuurlijk wel eerder een contractaanbieding kunnen doen, het beleid van Leen Looyen word ik ook niet altijd vrolijk van...
Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
Oud 31-03-11, 17:27 Standaard   #56

Aflopende contracten formeel opgezegd

FC Twente heeft Patrick Gerritsen op de hoogte gebracht dat zijn aflopende contract bij de club niet wordt verlengd. Patrick Gerritsen speelt sinds twee seizoenen op huurbasis voor Go Ahead Eagles en zet zijn carrière voort bij de club uit Deventer.

Daarnaast is Dwight Tiendalli formeel op de hoogte gebracht. Onlangs hebben FC Twente en Tiendalli geen overeenstemming bereikt over een nieuw contract. FC Twente en het Management van Dwight Tiendalli gaan na het seizoen om tafel om de situatie rondom de verdediger te bespreken.

De opzegging is een gevolg van de CAO bepalingen die voorschrijven dat een betaald voetbal organisatie spelers met een verlengde en aflopende verbintenis voor 1 april formeel dient op te zeggen.
De Graafschap verlengt contract met Purrel Fränkel

De Graafschap heeft het aflopende contract van Purrel Fränkel met een jaar verlengd. De verbintenis loop tot de zomer van 2012.

De 34 jarige verdediger kwam in 2007 over van Vitesse. Daarvoor speelde Fränkel in de periode van 1998 to 2002 ook voor De Graafschap. Purrel Fränkel speelde 448 wedstrijden in het betaalde voetbal.

"Wij zijn blij met het aanblijven van Purrel, het is een jongen die het klappen van de zweep kent. Hij is gedreven en zorgt met zijn schat aan ervaring voor de nodige rust"; aldus directeur voetbalzaken Leen Looijen.
'Maza' Rodriguez twee jaar langer PSV-speler

De Mexicaanse verdediger Francisco 'Maza' Rodriguez blijft tot de zomer van 2013 verbonden aan PSV. De Eindhovenaren hebben de optie in het contract van de 29-jarige international, een verlenging met twee jaar, gelicht.

Dat liet technisch manager Marcel Brands donderdag weten. Rodriguez kwam in 2008 over van Chivas de Guadalajara. De robuuste verdediger is dit seizoen niet altijd zeker van een basisplaats, aangezien trainer Fred Rutten meestal de voorkeur geeft aan Marcelo en Wilfred Bouma. Desondanks komt de Mexicaan regelmatig in actie.

PSV heeft nog tot 15 mei de tijd om de optie in het contract van Jonathan Reis te lichten. De Braziliaanse spits kreeg afgelopen zomer een contract voor een jaar, met een optie op nog eens drie jaar. Reis (21) revalideert momenteel van een zware knieblessure. "Hij is pas net terug in Nederland en we hebben nog even de tijd", aldus Brands.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 31-03-11, 18:35 Standaard   #57
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Raar dat we niks over Bruggink zijn contract horen.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 31-03-11, 19:06 Standaard   #58
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
[...]

heeft Roda daar 1,5 miljoen voor over?
Neen, maar dat is dan ook niet het bedrag dat in de optie die Roda heeft genoemd wordt.

Oud 31-03-11, 19:06 Standaard   #59
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Wordt niet verlengd toch neem ik aan?

Oud 31-03-11, 19:09 question   #60
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Neen, maar dat is dan ook niet het bedrag dat in de optie die Roda heeft genoemd wordt.
welk bedrag is het dan wel volgens jou?

Oud 31-03-11, 19:11 Standaard   #61
Ik niet!

[...]

welk bedrag is het dan wel volgens jou?
Een paar ton, maximaal een half miljoen. Roda gaat geen optie van 1,5 miljoen in een contract opnemen aangezien ze weten dat ze dat nooit zullen betalen.

Oud 31-03-11, 19:13 Standaard   #62
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Een paar ton, maximaal een half miljoen. Roda gaat geen optie van 1,5 miljoen in een contract opnemen aangezien ze weten dat ze dat nooit zullen betalen.
dit is gewoon een gok van jou, begrijp ik?
Vanuit vitesse is wel verteld dat het of 1,5 miljoen of het salaris van dit jaar betalen en dan gaat ie terug naar vitesse

Oud 31-03-11, 19:13 Standaard   #63
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Eén ding is zeker: ik verleng bij FC Twente of ik stop ermee'
Donderdag, 31 maart 2011 om 16:58
Voor Arnold Bruggink kan het na dit seizoen wel eens over en sluiten zijn met zijn profcarrière. De 33-jarige aanvaller kwam eerder dit seizoen transfervrij naar Enschede, nadat zijn contract bij het Duitse Hannover 96 ten einde liep. Hoewel Bruggink niet veel aan spelen toekomt bij zijn jeugdliefde, hoopt hij stiekem dat er nog een vervolg van zijn loopbaan in het vat zit.

“Fysiek voel ik me fit genoeg om nog een jaar door te gaan”, zegt Bruggink donderdag op de website van Sport-Promotion. “Maar wil ik dat doen in de rol die ik nu bij FC Twente heb? Ik speel niet veel, voornamelijk in het tweede elftal. Het ene moment heb ik daar vrede mee, het andere moment kriebelt het weer. Je bent en blijft nu eenmaal sportman. Je traint om te spelen. Eigenlijk kun je dus nooit vrede hebben met een reserverol, of hoe je het ook wilt noemen.”
“Daar ga ik binnenkort eens met de club over praten. Ik heb een aflopend contract”, vervolgt Bruggink, die zes invalbeurten achter zijn naam heeft staan deze jaargang. “Hoe ziet de club het? Maar één ding is zeker: ik verleng bij Twente of ik stop ermee. Ik heb geen zin meer in een andere club, of een andere omgeving. Als ik er met Twente om wat voor reden dan ook niet uit zou komen, dan stop ik met voetballen.”
Over zijn beperkte rol in de Grolsch Veste wil Bruggink niet klagen; de tweevoudig Oranje-international schikt zich in zijn lot. “Ik heb mijn rol voor mijn terugkeer bij Twente uitgebreid besproken met de trainer. Ik wist waar ik aan begon en wat de risico's waren. Mijn positie zou ondersteunend zijn in deze selectie. En opbouwend. De trainer laat me vrij of ik in het tweede wil spelen of niet. Maar meestal doe ik het. Omdat ik nog steeds heel veel plezier beleef aan de wedstrijden en omdat ik jongere spelers kan helpen met mijn ervaring. Dat vind ik heel prettig om te doen.”
Thieske is nu online   Met citaat reageren
Oud 31-03-11, 19:14 Standaard   #64
Ik niet!

[...]

Vanuit vitesse is wel verteld dat het of 1,5 miljoen of het salaris van dit jaar betalen en dan gaat ie terug naar vitesse
Dat klopt niet, zo'n contract heeft Roda zeker niet afgesloten.

Oud 31-03-11, 19:18 Standaard   #65
...

1.5 miljoen lijkt me ook heel sterk inderdaad.
Oud 31-03-11, 19:20 Standaard   #66
Theo, pak 'm terug

1.5 miljoen lijkt me ook heel sterk inderdaad.
iedereen vind het een schande dat ze het "grootste talent" zomaar laten gaan...
dus waarom zou het dan niet kunnen kloppen?

Oud 31-03-11, 19:22 Standaard   #67
...

Omdat Roda dat toch nooit gaat betalen voor zo'n speler.
Oud 31-03-11, 19:24 Standaard   #68
Ik niet!

[...]

iedereen vind het een schande dat ze het "grootste talent" zomaar laten gaan...
dus waarom zou het dan niet kunnen kloppen?
Omdat een veel te hoog bedrag is voor een speler van zijn kaliber en Roda dat sowieso niet zal betalen. Waarom zouden ze die optie dan in het contract opnemen?

Oud 31-03-11, 19:26 Standaard   #69

Strooper's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat zullen dan wel 1,5 miljoen Georgische Lari's zijn geweest. Da's ongeveer 6 ton

Oud 01-04-11, 14:50 Standaard   #70
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

De contractonderhandelingen tussen SC Heerenveen en Calvin Jong-A-Pin zijn afgebroken, meldt de club vrijdag op de eigen website. Beide partijen kunnen geen akkoord bereiken over een nieuw contract.

Heerenveen gaat binnenkort om tafel met Mika Väyrynen. De Fin heeft net als Jong-A-Pin een aflopend contract. 'Mika is op een leeftijd dat hij ook over zijn actieve carrière heen moet kijken', zegt algemeen directeur Robert Veenstra. 'Waar het in uitmondt, weet ik niet, maar we willen in ieder geval graag weten wat zijn plannen zijn.'

Oud 01-04-11, 16:05 Standaard   #71

Feyenoord niet op zelfde basis door met De Cler en Tomasson

Trainer Mario Been heeft aangegeven dat Feyenoord de contracten van Tim de Cler en Jon Dahl Tomasson niet op dezelfde basis zal verlengen. Been laat in een interview met RTV Rijnmond in het midden of de club überhaupt nog door wil met de spelers.

Dat de contracten aangepast zullen worden heeft alles te maken met het nieuwe salarisplafond van de club. Keeper Rob van Dijk heeft deze week een brief gekregen waarin zijn aflopende contract formeel wordt opgezegd. Feyenoord wil op zoek naar een tweede keeper die jonger is dan Van Dijk. Mocht de zoektocht op niets uitlopen dan blijft de 42-jarige doelman de beste optie.
AZ neemt afscheid van elftal spelers

ALKMAAR- AZ neemt deze zomer afscheid van elf spelers waarvan het aflopende contract niet door de club wordt verlengd. Van de huidige A-selectie komen de Braziliaanse verdediger Ramon en aanvallende middenvelder Roland Alberg niet in aanmerking voor contractverlenging.

Verder neemt AZ afscheid van zes Telstar-huurlingen en bekende namen als Gijs Luirink en Boy Waterman.

De vertrekkende spelers:
Ramon
Roland Alberg
Gijs Luirink (verhuurd aan SC Cambuur)
Boy Waterman (verhuurd aan De Graafschap)
Mike Boelee (verhuurd aan Telstar)
Kevin Brands (verhuurd aan Telstar)
Ilias Haddad (verhuurd aan Telstar)
Marek Kaljumäe (verhuurd aan Telstar)
Zlatan Krizanovic (verhuurd aan Telstar)
Jeroen Tesselaar (verhuurd aan Telstar)
Ólafur Karl Finsen (verhuurd aan UMF Stjarnan Gardabaer (IJs))
Brian Vandenbussche verlengt contract

Brian Vandenbussche heeft zijn contract bij sc Heerenveen verlengd. De Belgische doelman tekende vanmiddag in het Abe Lenstra Stadion voor twee jaar bij.
sc Heerenveen komt er niet uit met Jong-A-Pin

De contractonderhandelingen tussen sc Heerenveen en Calvin Jong-A-Pin zijn afgebroken. De Friese club en de verdediger kunnen geen overeenstemming bereiken over een nieuwe verbintenis.

sc Heerenveen gaat binnenkort om tafel met Mika Väyrynen. De Fin zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af en de Friese club wil met de middenvelder van gedachten wisselen over zijn toekomstplannen. Volgens voorzitter Robert Veenstra zijn meerdere opties mogelijk. ,,Mika is op een leeftijd dat hij ook over zijn actieve carrière heen moet kijken. Waar het in uitmondt, weet ik niet, maar we willen in ieder geval graag weten wat zijn plannen zijn.’’
De Graafschap verlengt contract met Rogier Meijer

De Graafschap heeft het aflopende contract van Rogier Meijer met twee seizoenen verlengd. De 29 jarige middenvelder kwam in 2005 over van Bennekom. Daarvoor speelde Meijer voor Babberich en vv Viod. Meijer speelde reeds 182 officiële wedstrijden voor De Graafschap.

Rogier Meijer doorliep zijn jeugdopleiding bij vv Viod en De Graafschap.
Geen nieuw contract voor Peter Reekers en Ellery Cairo

Heracles Almelo zal Peter Reekers (29) en Ellery Cairo (32) geen nieuw contract aanbieden.

Verdediger Reekers keerde in de zomer van 2009 van VVV-Venlo terug in Almelo. Eerder speelde hij ook tussen 2000 en december 2006 voor Heracles Almelo. Reekers speelde tot nu toe 171 keer in de hoofdmacht waarin hij vier keer scoorde. Ellery Cairo kwam afgelopen zomer transfervrij over van NAC Breda. In vier wedstrijden maakte hij dit seizoen één treffer.

“We zijn zeer tevreden over hoe beide spelers hun rol hebben ingevuld”, aldus Algemeen Directeur Nico-Jan Hoogma. “Ze fungeerden als stand-in voor respectievelijk Birger Maertens en Darl Douglas en deden dat goed als het nodig was. We kiezen voor komend seizoen in die rol voor jonge spelers zoals Mike te Wierik en Anmar Almubaraki die zich kunnen doorontwikkelen. We zijn Peter en Ellery enorm dankbaar voor de bijdrage die ze aan onze club hebben geleverd, als speler én als mens.”
Roy Bakkenes verlengt contract

Roy Bakkenes zal volgend seizoen weer uitkomen voor FC Volendam. De club heeft de optie in het contract van Bakkenes gelicht. Woensdag zette de middenvelder zijn handtekening onder het contract dat hem nog één jaar aan de club verbindt, met een optie op nog een jaar. Roy Bakkenes maakte dit seizoen in de uitwedstrijd tegen MVV zijn debuut, waar hij uitstekend inviel voor Paul de Lange. Tot nu toe heeft Bakkenes 23 wedstrijden gespeeld in het shirt van FC Volendam.
Jack Tuijp langer onder contract bij FC Volendam

FC Volendam is met Jack Tuijp een verlenging van zijn contract overeen gekomen voor de duur van twee jaar, met een optie op nog een jaar. De 27-jarige spits van FC Volendam speelt sinds 2002 in het eerste elftal van FC Volendam. In dat seizoen maakte hij zijn debuut in de uitwedstrijd tegen Telstar. Hij speelde tot nu toe 230 wedstrijden voor FC Volendam. Tussentijds maakte hij een uitstapje naar FC Groningen, waar hij elf keer in het hoogste elftal speelde. Voor Volendam scoorde hij tot nu toe 92 doelpunten, waarmee hij zich in de top-5 van de sorers aller tijden genesteld heeft. In het seizoen 2007-2008 was hij topscorer van de Jupiler League.
Oud 01-04-11, 19:54 Standaard   #72
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Jarchinio Antonia geen nieuw contract bij ADO Den Haag, wel bij Go Ahead Eagles. Tekende voor twee seizoenen.

methodmich is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-04-11, 17:27 arrow   #73

Ronald Graafland naar Capelle.

Wille vertrekt op huurbasis naar Amerika

Op het moment dat AGOVV definitief veilig is in de Jupiler League, vertrekt Julius Wille bij de club uit Apeldoorn. De middenvelder gaat dan opnieuw aan de slag bij Dayton Dutch Lions FC, dat Wille op huurbasis overneemt.

Vorig seizoen speelde Wille ook al enkele maanden voor de Amerikaanse ploeg, waar Ivar van Dinteren hoofdtrainer is. "Ze spelen nu twee niveaus hoger dan toen. De competitie heet USL Pro, het tweede niveau in Amerika. We gaan spelen voor 5000 à 10.000 man. Gaaf", zegt Wille in gesprek met Omroep Gelderland.

AGOVV kan na vrijdag zeker zijn van handhaving. De club van Wille staat momenteel tien punten voor op hekkensluiter Almere City. Hoewel Wille uitkijkt naar zijn nieuwe avontuur bij Dayton Dutch Lions, heeft hij aangegeven dat zijn vertrek bij AGOVV dit keer moeilijker is, omdat hij dit keer wel een vaste waarde is in de ploeg.

Als alles volgens planning loopt, keert Wille begin augustus terug bij zijn huidige werkgever.
Oud 07-04-11, 15:33 Standaard   #74

Silberbauer verlaat FC Utrecht

FC Utrecht en Michael Silberbauer zijn donderdag niet tot overeenstemming gekomen over het verlengen van het aflopende contract van de Deense middenvelder. Dat betekent, dat de 29-jarige Silberbauer FC Utrecht na dit seizoen definitief gaat verlaten.

“We zijn er niet uitgekomen”, zei Foeke Booy, technisch directeur van FC Utrecht, donderdagmiddag, nadat de partijen opnieuw met elkaar om tafel hadden gezeten. “Ook na onze laatste krachtsinspanning is het niet gelukt tot een akkoord te komen. Dat is jammer, we hebben er alles aan gedaan, maar er valt niemand iets te verwijten”, aldus Booy. “Het verschil bleef gewoon te groot, zowel financieel als wat betreft de duur van het contract.”

De technisch directeur benadrukt, dat de besprekingen van de afgelopen tijd in een goede sfeer zijn verlopen. “Toen bleek dat een nieuwe overeenkomst er echt niet in zat, hebben we elkaar een hand gegeven en elkaar voor de toekomst veel succes gewenst”, aldus Booy. De Deense international heeft vanaf seizoen 2008-2009 bij FC Utrecht gespeeld.
Oud 08-04-11, 12:32 thumb up   #75

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Radosavljevic heeft voor twee jaar getekend bij ADO!!
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 08-04-11, 12:48 Standaard   #76

En Chanturia tekent maandag bij Vitesse een contract tot 2015.
Oud 10-04-11, 12:53 Standaard   #77
Nummer 10

Wouter Gudde stopt komende zomer met het spelen van profvoetbal. Hij gaat verder in een kantoorfunctie bij Excelsior.

Zal wel bij de amateurs gaan spelen, Heerjansdam en Excelsior Maassluis zijn in beeld.

Oud 11-04-11, 11:23 Standaard   #78
Theo, pak 'm terug

Giorgi ‘Gio’ Chanturia eindelijk Vitessenaar

Op maandagochtend 11 april, de dag van zijn achttiende verjaardag, heeft Gio Chanturia om 11.00 uur een contract voor drie jaar bij Vitesse getekend. Hiermee is aan een lange periode van wachten een einde gekomen. Vitesse bedong tevens een optie voor nog eens twee jaar. Het contract gaat in op 1 juli aanstaande.

De Georgische Chanturia wordt gezien als één van de grote talenten in Europa. Sinds september 2010 doorliep de linksbenige flankspeler meerdere stageperiodes bij Vitesse. Dit omdat de regelgeving voorschrijft dat spelers van buiten de EU tenminste achttien jaar moeten zijn voordat zij in Nederland een werkvergunning kunnen krijgen.

Chanturia speelde in zijn vaderland voor FC Saburtalo. De afgelopen twee seizoenen kwam hij uit voor FC Barcelona. Chanturia maakt structureel deel uit van de Georgische selecties Onder 19 en Onder 21.

Technisch directeur Ted van Leeuwen: “Gio is jong, zeer getalenteerd en avontuurlijk. Een publieksspeler pur sang. Aan het lange wachten is eindelijk een einde gekomen: Gio is nu officieel Vitesse-speler.”

Oud 11-04-11, 20:09 Standaard   #79
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Wouter Gudde stopt komende zomer met het spelen van profvoetbal. Hij gaat verder in een kantoorfunctie bij Excelsior.

Zal wel bij de amateurs gaan spelen, Heerjansdam en Excelsior Maassluis zijn in beeld.
Gudde zal gaan spelen voor Excelsior Maassluis, zo liet die club inmiddels weten.

Oud 11-04-11, 23:41 Standaard   #80
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door Brord Bekijk bericht
En Chanturia tekent maandag bij Vitesse een contract tot 2015.
contract tot 2014 met 2 jaar optie

Oud 12-04-11, 16:14 Standaard   #81

Roy de Vries tekent contract voor één seizoen

De TC is met de lichtvoetige spelbepalende middenvelder Roy de Vries (20) een contract voor één seizoen overeengekomen. De Vries is al enkele maanden op proef bij Spakenburg en kwam enkele maanden geleden over van Jupiler League-club Almere City FC, waar hij op een zijspoor was geraakt. In de eerste helft van het seizoen maakte de speler uit Almere twee keer zijn opwachting voor de huidige club van ex-Spakenburg-trainer Dick de Boer. Omdat hij dit seizoen niet meer in competitieverband voor Spakenburg mag uitkomen, is De Vries alleen inzetbaar in oefenduels van Spakenburg 1 en in wedstrijden van Jong Spakenburg. Zo speelde hij mee in de oefenwedstrijden tegen De Treffers (3-3) en DVS '33 (8-1 overwinning voor Spakenburg).
Pannekoek en Koster naar Harkemase Boys

HARKEMA - Marcel Pannekoek en Ewald Koster spelen het komende seizoen bij Topklasser Harkemase Boys.

De 25-jarige Pannekoek verkast in augustus van PKC’83 naar sportpark De Bosk. Pannekoek, die zijn opleiding bij FC Groningen kreeg, zegt zich te verheugen op het voetballen in de topklasse. Bovendien speelt hij graag op zaterdag.

Ook Ewald Koster (26) van BV Veendam speelt komend seizoen in het roodwit van de Harekieten. Koster begon zijn carrière net als Pannekoek bij FC Groningen en maakte in 2007 de overstap naar de Veendammers.
Willem II contracteert Jeffrey van Nuland

12/4/2011 - Jeffrey van Nuland maakt de komende twee seizoenen deel uit van de spelersgroep van Willem II. De 20-jarige verdediger komt over van Jong PSV.

De linksbenige Van Nuland die ook op het middenveld uit de voeten kan, werd door RKC Waalwijk opgemerkt bij amateurclub SVG in Tilburg. Bij de Waalwijkers doorliep hij de jeugdopleiding waarna hij overstapte naar PSV. Na dit seizoen keert hij terug op Tilburgse bodem. De tweejarige verbintenis die hij tekent bevat een optie voor verlenging met nog één seizoen.
Kruijsen tekent bij VVV-Venlo

Quin Kruijsen tekent met ingang van seizoen 2011/12 een contract voor twee jaar met een optie van een jaar bij VVV-Venlo. De 20-jarige middenvelder kwam dit seizoen op amateurbasis uit voor VVV-Venlo. De uit de eigen jeugdopleiding afkomstige Venlonaar debuteerde in 2008 in het bekerduel tegen FC Volendam. In het huidige seizoen viel hij twee keer in en kreeg een basisplaats in de uitwedstrijd tegen FC Twente. Met Quin Kruijsen telt de selectie van VVV-Venlo op dit moment vijf spelers met een contract afkomstig uit de eigen jeugdopleiding.

Mario Captein, directeur voetbalzaken VVV-Venlo, is zeer verheugd. “Quin is een gedreven jongen uit de jeugdopleiding van VVV-Venlo. Het is mooi om weer een exponent uit de eigen jeugd op deze manier een kans te bieden om stappen te maken in zijn carrière als profvoetballer.”

Voor Quin Kruijsen zal het officiële moment van de contractondertekening heel bijzonder zijn. “Al elf jaar kom ik in De Koel. Ik speel vanaf mijn 9de voor VVV-Venlo, daarom ben ik heel blij dat het contract nu is rondgekomen en hoop ik uit te groeien tot een vaste waarde in de selectie van VVV-Venlo. De ondertekening die staat gepland voor de eerstvolgende thuiswedstrijd zal een heel mooi moment zijn.”
Oud 15-04-11, 14:04 Standaard   #82

Update
  • Bryan Ottenhof van Jong Ajax tekent bij FC Twente tot 2012 met een optie voor één seizoen.

Youssef Koubali van Helmond Sport verlengd zijn aflopende contract bij Helmond Sport met een seizoen met een optie voor nog één seizoen.

Johan Plat tekent een contract bij Telstar tot 2012.

René Bot heeft zijn contract in overleg ontbonden met AGOVV.

Sander Rozema en Mitch Apau van BV Veendam verlengen hun aflopende contracten met twee jaar tot 2013.

Bart Schenkeveld verlengd zijn contract bij Feyenoord met één jaar tot 2013.

Ibad Muhamadu, die op amateurbasis speelt bij Helmond Sport vertrekt volgend seizoen naar Spakenburg.

Arnoud van Toor van AGOVV vertrekt naar IJsselmeervogels.

Jochem Jansen en Gregor Breinburg verlengen hun contract bij De Graafschap tot 2013.
Oud 15-04-11, 19:59 Standaard   #83
Nummer 10

Inmiddels doe je de JL er ook bij dus?

Oud 15-04-11, 21:34 smile   #84

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Inmiddels doe je de JL er ook bij dus?
Ja, kleine moeite.
Oud 17-04-11, 12:31 Standaard   #85
Nummer 10

Okee.

In dat geval:

Santy Hulst van ADO Den Haag definitief naar FC Dordrecht, tekende tot medio 2013, speelt er al sinds de winterstop op huurbasis.

Jeffrey Rijsdijk transfervrij van FC Groningen naar FC Dordrecht, ook tot medio 2013

Oud 26-04-11, 15:33 Standaard   #86

• Vladan Kujovic van Willem II naar Club Brugge.

Gino Facenna verlaat Fortuna Sittard voor tweedeklasser Susteren.

Darryl Lachman vertrekt voor twee jaar naar FC Zwolle, komt van FC Groningen.

Michael Silberbauer naar Youngs Boys Bern nadat ze het niet eens werden over een nieuw contract.

Tim Gilissen verlengd met drie jaar bij NAC Breda.

Vurnon Anita verlengd zijn contract tot 2014 bij Ajax.

Lorenzo Burnet en Johan Kappelhof tekenen tot 2014 bij FC Groningen en komen over van Jong Ajax.

Giliano Wijnaldum verlengd zijn contract bij AZ tot 2013 met een optie voor nog éen seizoen.

Reservekeeper van Helmond Sport Remond Strijbosch verlengd zijn aflopende contract met één jaar.

Bas Sibum zijn contract wordt niet verlengd bij NEC.

Navarone Foor tekent een contract bij NEC tot 2013 met een optie voor nog éen seizoen.

Derde keeper Marco van Duin verlengd zijn aflopende contract met één jaar bij NEC.

Mike te Wierik tekent weer een verbeterde verbintenis bij Heracles Almelo, nu tot 2015

Arvid Smit verlaat het profvoetbal voor ADO '20.

Paul Mulders van AGOVV en Wouter de Vogel (optie voor nog één seizoen) van AZ tekenen een contract bij ADO den Haag tot 2013.

Darl Douglas verlengd zijn aflopende contract met één jaar bij Heracles Almelo.

Ted Heijckmann van Jong Vitesse / AGOVV vertrekt volgend seizoen naar Topklasser Achilles '29.

Rudy Jansen, door Cambuur Leeuwarden verhuurd aan FC Zwolle gaat naar Spakenburg.

René van Dieren, nu spelend bij AGOVV, gaat bij FC Lienden voetballen.

Bernard Hofstede verruilt Fortuna Sittard op amateurbasis voor De Treffers.

Murat Önal van FC Volendam speelt volgend seizoen voor AFC.
Oud 27-04-11, 11:06 Standaard   #87

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Rico Wolven van Jong Heerenveen naar Veendam

HEERENVEEN - - De 21-jarige Rico Wolven vervolgt zijn voetballoopbaan komend seizoen bij BV Veendam. De verdediger die in 2001 bij de jeugdopleiding van SC Heerenveen kwam, speelde vorig jaar voor FC Emmen. Dit jaar speelde Wolven voor het beloftenelftal van Heerenveen. Wolven tekent in Veendam een contract voor 2 jaar.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 27-04-11, 20:08 Standaard   #88
Nummer 10

Mels van Driel van RBC Roosendaal naar ASWH ( aswh - ASWH versterkt zich met Mels van Driel )

Oud 29-04-11, 19:55 Standaard   #89
Nummer 10

David Abdul verruilt Sparta Rotterdam voor RVVH

Oud 16-06-11, 15:21 Standaard   #90
Theo, pak 'm terug

Ammi 2 jaar langer bij ADO

Oud 08-07-11, 15:33 Standaard   #91
Theo, pak 'm terug

Vitesse:
Marko Meerits 2014
Renato Ibarra 2014

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site